بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک از نگاه سایت فیگار

داستان برخی از آثار ترسناک در خارج از شهر اتفاق میوفتند که باعث می‌شود ماجرا ترسناک‌تر شود. در ادامه به بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک می‌پردازیم.

دلیل اینکه مردم به سمت بیابان می‌دوند اغلب همان دلیلی است که از آن می‌گریزند. در اعماق آن، وعده وسوسه انگیز ناشناخته‌ها نهفته است که می‌تواند بیانگر آزادی بی‌پروا یا هرج و مرج خشونت آمیز کامل باشد و یک فیلم ترسناک فوق العاده را ایجاد کند. چه کسی نمی‌خواهد این شانس را داشته باشد که ببیند نوع بشر در برابر طبیعت چگونه رفتار می‌کند؟ خفن ترین فیلم های ترسناک بقاء محور که بر فضای باز متمرکز شده‌اند، اغلب نشان‌دهنده اولیه‌ترین اضطراب‌های انسان در مورد آنچه که بیابان می‌تواند بروز دهد را نشان می‌دهد.

بهترین فیلم های ترسناک که در جنگل‌های خالی از سکنه و مزارع اتفاق می‌افتند، قابلیت پیش‌بینی و یکنواخت شدن را دارند، اما فیلمسازان همیشه در حال تغییر قوانین بازی هستند. گاهی اوقات کوهنوردان با دشمنان ماوراء طبیعی روبرو می‌شوند و گاهی اوقات آنها بدترین دشمنان خود می‌شوند. شلوغی زندگی روزمره ممکن است برای جایگزین وحشتناک رویارویی با آنچه در کمین است جذاب به نظر برسد. به‌جای مواجهه با خطر در مسیر یا در جاده‌های روستایی شبح‌وار، دیدن هیاهوی نوع بشر در مقابل منطقه احاطه شده توسط موجودات عجیب بسیار جذاب است. در این مقاله از فیگار بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

برترین فیلم های خارج شهری ترسناک

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
برترین فیلم های خارج شهری ترسناک

فیلم‌های خارجی در ژانر ترسناک همواره توانسته‌اند بین دوستداران سینما و علاقه‌مندان به این سبک از فیلم‌ها، شهرت و محبوبیت بالایی بدست آورند. این فیلم‌ها با داستان‌های مرموز، جذاب و ترسناک، صحنه‌های وحشتناک و تکنیک‌های ویژه‌ای که در ساخت آن‌ها به کار رفته است، توانسته‌اند تجربه‌ای ناب و هیجان‌انگیز را برای تماشاگران خلق کنند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک بپردازیم.

Significant Other

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

شکوه سرسبز شمال غربی اقیانوس آرام مکان خارج از شهر برای فیلم Significant Other است. یک ماجرای ترسناک پیاده‌روی درباره یک زوج جوان که سفری را با کوله پشتی در ناکجا آباد آغاز می‌کنند تا وقتی که متوجه می‌شوند شاید تنها نباشند. آن‌ها به زودی ازدواج می‌کنند و این سفر آن‌ها را در معرض آزمایش نهایی قرار می‌دهد و خطر رازهایی را در مورد آن‌ها آشکار می‌کند که محدودیت‌های اعتماد و تعهد را از بین می‌برد.

شروع ظریف و پیچیده در ژانر فیلم‌های ترسناک، فیلمبرداری زیبا که PNW را به نمایش می‌گذارد و بازی‌های جذاب توسط بازیگران، این فیلم را به تجربه‌ای کاملاً فراگیر تبدیل کرده است. دیدن داستان این فیلم تا پایان، پیچ و تاب را بسیار لذت‌بخش‌تر و ناراحت‌کننده‌تر می‌کند. این می‌تواند جزو بهترین فیلم های جنگلی ترسناک قرار بگیرد.

Coming Home In The Dark

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

فیلم “بازگشت به خانه در تاریکی” یک تحقیق وحشتناک در مورد واقعیت تلخ یک پدر است. پدری که به عنوان یک شخص، روی نیمکت زندگی نشسته و در کنار افرادی که برای او اهمیت بیشتری دارند، در زمانی که جانشان در خطر است، حضور ندارد.

آنچه قرار است تعطیلات در کشور باشد، تبدیل به یک بازی وحشتناک موش و گربه توسط یک زن و شوهر بدجنس می‌شود و همانطور که پیچ‌ و تاب‌ها در اطراف سرنوشت خانواده بیشتر خواهد شد، هر انتخاب شخصی در مورد گذشته و حال ممکن است بین زندگی و مردن تفاوت ایجاد کند. اگر این فیلم را دیده‌اید و از آن لذت بردید، مقاله ترسناک ترین سکانس های تاریخ سینما جهان را از دست ندهید.

A Perfect Getaway

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

پیاده روی در هاوایی بسیار زیبا به نظر می‌رسد و بهترین راه برای جشن گرفتن ماه عسل می‌باشد، اما وقتی چند زوج تازه ازدواج کرده با گروهی از کوهنوردان وحشت زده برخورد می‌کنند، آن‌ها باید انتخاب خود را برای دور بودن از تمدن دوباره ارزیابی نمایند. با مرگ یک زوج دیگر، واضح است که یک قاتل همه را در راهپیمایی تعقیب می‌کند و به زودی هیچکس نمی‌تواند به دیگری اعتماد کند، از جمله این زوج خوشبخت.

این فیلم به شدت معمایی است و اجازه نمی‌دهد که به هیچکدام از شخصیت‌ها اعتماد کنید و اگر به چنین آثاری علاقه‌مند هستید، مقاله بهترین سریال های جنایی معمایی و رازآلود تاریخ جهان را مطالعه نمایید.

Gerry

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
فیلم های برتر خارج از شهر ژانر ترسناک

وقتی دو دوست به نام جری تصمیم می‌گیرند دره مرگ را طی کنند، تدارکات کافی برای خروج از مسیر شکست خورده را ندارند، اما این کار را انجام می‌دهند. آن‌ها که گم شده و سرگردان شده‌اند، کاری ندارند جز اینکه خاطرات دوران جوانی خود را دوباره تکرار کنند و به آن‌ها بخندند. در نهایت، گرانش وضعیت ناامیدکننده آنها را فرا می‌گیرد و دره شروع به ایجاد ویرانی در ذهن آنها می‌کند.

فقط یک جری از انزوای بی حاصل بیرون می‌آید، سرگشته و گیج، اطمینان دارد که دوستش را کشته است. چه اتفاقی در آنجا افتاد، در میان سراب‌های در حال تغییر شکل و امتداد بی‌پایان ماسه؟ فقط جری در این نسخه هنری از ژانر فیلم‌های ترسناک با اطمینان می‌داند که چه اتفاقی افتاده است.

Feral

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

گروهی متشکل از شش دانشجوی فارغ التحصیل پزشکی برای یک پیاده روی آخر هفته در جنگل دور هم جمع می‌شوند، اما با گذشت زمان، هر یک از آن‌ها تسلیم ویروسی خواهند شد که باعث می‌شود به موجوداتی تبدیل شوند که نیاز به خون دارند. فیلم Feral یکی از بهترین فیلم های ترسناک است که یسیار ترسناک به نظر می‌رسد، اما با استفاده از بازیگران جذاب، کلیشه‌ها را از بین می‌برد.

بازی و ارتباط بین شخصیت‌ها طرفداران را از ناامیدی در مورد فیلمنامه معیوب که شامل منطق کمی در مورد ویروس یا منشا آن است، نجات می‌دهد. با این حال، برای کسانی که از ژانر فیلم‌های ترسناک که جوانان بی‌خبر را می‌کشند، لذت می‌برند، این به میزان زیادی راضی‌کننده خواهد بود. این اثر می‌تواند جزو بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ قرار بگیرد.

Eden Lake

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

زوجی که به زودی ازدواج خواهند کرد به یک خلوتگاه در کنار دریاچه می‌روند، اما به طور اتفاقی گروهی از جوانان سرگردان به سراغشان می‌آیند. اتفاقات وحشتناک با وحشیگری رخ می‌دهد و این زوج سعی می‌کنند از دست قاتلان فرار کنند. یک فیلم ترسناک بقا که می‌توانست به یک فیلم اسلشر معمولی تبدیل شود، بسیار واقعی‌تر است و به گونه‌ای پیشرفت می‌کند که بسیار طبیعی‌تر خواهد بود.

با بازی‌های جذاب هم از طرف آنتاگونیست‌ها و هم از قهرمان‌ها که توسط شیمی بین زوج تثبیت شده است، فیلم هر لحظه بهتر و بهتر می‌شود. طرفداران از اینکه شخصیت‌های این فیلم به ندرت تصمیمات احمقانه‌ای را می‌گیرند شگفت‌زده می‌شوند.

The Ritual

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

چهار دوست سعی می‌کنند با پیاده روی در بیابان اسکاندیناوی یاد و خاطره دوست درگذشته خود را گرامی بدارند، اما یک میانبر آن‌ها را به منطقه‌ای از جنگل که توسط یک فرقه عجیب و غریب اشغال شده است هدایت می‌کند. به ساکنان آنجا عمر طولانی و رهایی از بیماری داده شده است، مشروط بر اینکه خدای باستانی را پرستش کنند.

مردان یا برای عبادت یا قربانی شدن علامت گذاری می‌شوند و هنگامی که می‌خواهند فرار کنند توسط این فرقه شکار می‌شوند. با جلوه‌های ویژه قوی، طراحی موجودات، و تنش دراماتیک، فیلم The Ritual یکی از دست کم گرفته شده‌ترین فیلم‌های ترسناک کوهپیمایی دهه است.

Deliverance

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

تماشاگران نمی‌توانند درباره فیلم‌های ترسناک کوهنوردی بدون ذکر فیلم Deliverance صحبت کنند. این مظهر این ژانر است و سابقه‌ای برای ترساندن طرفداران ترس از جنگل ایجاد می‌کند. داستان به آرامی شروع می‌شود، چهار دوست از شهر، همسران خود را برای تعطیلات ترک می‌کنند تا به جنگل بروند، اما به زودی تعطیلات آن‌ها تبدیل به جهنم می‌شود.

قرار بود زمان آن‌ها در روستاهای جورجیا پر از پیاده روی، قایق رانی و شکار باشد، اما به زودی متوجه می‌شوند که طعمه آن‌ها هستند که یک دسته سادیست‌های جنگلی به طور وحشیانه به آن‌ها حمله می‌کنند. فیلم Deliverance هنوز هم پابرجاست و به لطف استفاده از کمان برت رینولدز مانند یک رئیس، فیلم هر لحظه هیجان انگیز و جذاب‌تر می‌شود.

Backcountry

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

تا حدی بر اساس داستان واقعی ترسناک مربوط به مارک جردن، که ستاره شجاعت را از فرماندار انتاریو میشائل ژان دریافت کرد، فیلم Backcountry بر روی یک مرد و همسرش تمرکز می‌کند که یک سفر خارج از شهر در مناطق خلوت کانادا به مبارزه‌ای برای بقا تبدیل می‌شود.

مارک و ژاکلین فکر می‌کردند که پارک استانی دریاچه میسینایبی یک منطقه ایده آل برای کاوش به دور از زندگی شلوغ شهری آن‌ها خواهد بود، اما متوجه شدند که هر حرکت آنها توسط یک خرس بزرگ انسان خوار ردیابی می‌شود. این طرح داستان گریزلی سال 76 را می‌گیرد و وحشت را افزایش می‌دهد و از تنش و شگفتی زیادی استفاده می‌کند.

Willow Creek

بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک

بسیاری از مردم از پروژه جادوگر بلر به عنوان یک فیلم ترسناک یاد می‌کنند که این دسته فیلم‌ها را ابداع کرده است، اما فیلم Willow Creek سعی می‌کند که تفاوت زیادی داشته باشد. از ذهن بابکت گلدتویت داستانی در مورد زوجی می‌آید که تلاش می‌کنند یک مستند جنجالی درباره موجود افسانه‌ای پاگنده بسازند.

داستان به آرامی آغاز می‌شود و زن و مرد از پیاده‌روی طولانی در طبیعت و مناظر خیره‌کننده لذت می‌برند و سرنخ‌هایی از محل اختفای پاگنده پیدا می‌کنند. اما یک صحنه دلخراش در یک چادر در شب وجود دارد که باعث می‌شود تماشاگران دیگر تمایلی به کمپینگ نداشته باشند. این اثر یک فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ است که باعث می‌شود از هرگونه رفتن به کمپ‌های جنگلی دوری کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های خارج شهری در ژانر ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *