جذاب ترین و زیباترین بازیگران کره ای تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار

زیباترین بازیگران کره ای جزء زیباترین انسان‌هایی هستند که می‌توان در جهان معرفی کرد. چهره جوان با پوستی صاف و براق، هر کسی را زیبا جلوه می‌دهد.

جذاب ترین مرد سال 2023 کره از میان بازیگران کیست؟ در این نوشتار ضمن معرفی بازیگران معروف کره ای مرد و زن، با ارائه تصویری از بازیگران، فهرستی از زیباترین بازیگران کره ای مرد و زن برای شما تهیه نموده‌ایم.

در لینک‌های ذیل نیز با خوشگل ترین و جذاب ترین بازیگران زن و مرد ترکیه آشنا شوید. صنعت ساخت سریال ترکیه به مانند کی‌درام بسیار پیشرفته است و مخاطب بالایی در جهان دارد. به همین منظور توجه به زیبایی بازیگران از اهمیت بالایی برخوردار است:

زیباترین بازیگران کره ای

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

تولیدات کره چند سالی است که در جهان هم عرصه جدیدی به روی خود باز کرده و بسیاری از بازیگرانش شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. استانداردهای زیبایی در کره جنوبی، یک مبحث بسیار پیچیده‌ است.

درحالی‌که کی پاپ و کی دراما یک جامعه شاد، رنگارنگ و زیبا را نشان می‌دهند، اما جامعه کره جنوبی اغلب بر روی استانداردهای دست‌نیافتنی تاکید دارد. در ادامه خوشگلترین بازیگران زن کره و جذاب ترین بازیگران مرد کره (براساس نظرسنجی‌های معتبر) را برای شما معرفی نموده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های کره‌ای

بهترین فیلم‌های کره‌‌ای

زیباترین بازیگران مرد کره ای

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای در سال 2023‌

Lee Min Ho

جذاب ترین مرد سال 2023 کره
جذاب ترین مرد سال 2023 کره

لی مین-هو (زاده ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷) بازیگر، خواننده، مدل، مدیر نوآوری و بیزنس‌من اهل کره جنوبی است. او با ایفای نقش گو جون پیو در پسران فراتر از گل‌ها (۲۰۰۹) به شهرت جهانی دست یافت و جایزه بهترین بازیگر تازه‌کار مرد در چهل و پنجمین جوایز هنری بکسانگ برای او به ارمغان آورد.

از جمله نقش‌های او در مجموعه‌های تلویزیونی می‌توان به ذائقه شخصی (۲۰۱۰)، شکارچی شهر (۲۰۱۱)، سرنوشت (۲۰۱۲)، وارثان (۲۰۱۳)، افسانه دریای آبی (۲۰۱۶)، پادشاه: سلطنت ابدی (۲۰۲۰) و پاچینکو (۲۰۲۲) اشاره کرد.

Kim Seon Ho

جذاب ترین مرد کره ای سال 2023
جذاب ترین مرد کره ای سال 2023

کیم سون-هو (زاده ۸ مه ۱۹۸۶) بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفه بازیگری خود را از تئاتر آغاز کرد و پیش از اینکه در اولین درام تلویزیونی خود به نام مدیر خوب بازی کند، در تئاترهای مختلفی حضور پیدا کرد. او با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی استارت آپ به شهرت رسید و مجموعه تلویزیونی دهکده ساحلی چاچاچا باعث شهرت بیشتر او شد.

Jung Hae In

زیباترین بازیگران کره ای
جذاب ترین بازیگران مرد کره ای در سال 2023‌

جونگ هه-این (زاده ۱ آوریل ۱۹۸۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. او نخستین نقش خود را در موزیک ویدئوی ای‌اوای بلک برای ترانه «مویا» در سال ۲۰۱۳ ایفا کرد و نخستین نقش رسمی خود را نیز در سال بعد در مجموعه تلویزیونی عروس قرن بازی کرد.

جانگ با بازی در نقش‌های مکمل در مجموعه‌های تلویزیونی وقتی تو خواب بودی و دفترچه زندان در سال ۲۰۱۷ به شهرت رسید. نخستین نقش اصلی خود را در سال ۲۰۱۸ در در مجموعه درام ماجرایی زیر باران دریافت کرد. او پس از آن با بازی در نقش‌های اصلی در مجموعه‌های تلویزیونی دی.پی. (۲۰۲۱) و گل برفی (۲۰۲۱-۲۲) به شهرت بیشتری دست یافت.

Ji Chang Wook

زیباترین بازیگران کره ای
جذاب ترین بازیگران مرد کره ای در سال 2023‌

از بازیگران مرد کره ای خوش تیپ، می‌توان جی چانگ ووک را معرفی کرد. جی چانگ ووک  (زاده ۵ ژوئیه ۱۹۸۷) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش اصلی دونگ‌هه در درام روزانه دوباره لبخند بزن (۲۰۱۰–۲۰۱۱) به شهرت رسید.

سپس نقش‌های اصلی مجموعه‌های تلویزیونی بک دونگ سو دلاور (۲۰۱۱)، ملکه کی (۲۰۱۱)، هیلر (۲۰۱۳–۲۰۱۴)، کی۲ (۲۰۱۶)، شریک مشکوک (۲۰۱۷)، به آرامی ذوبم کن (۲۰۱۹)، فروشگاه ست بیول (۲۰۲۰)، دلباخته در شهر (۲۰۲۰–۲۰۲۱)، صدای جادو (۲۰۲۲)، اگه آرزوتو بگی (۲۰۲۲) و… را ایفا کرد.

Kim Taehyung

زیباترین بازیگران کره ای
جذاب ترین بازیگران مرد کره ای در سال 2023‌

کیم ته هیونگ (زاده ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵) که با نام هنری وی (به انگلیسی: V) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل کره جنوبی است. او خواننده گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس است. وی در ۲۴ اکتبر ۲۰۱۸، جزو جوان‌ترین افرادی بود که به‌خاطر گسترش فرهنگ کره، نشان لیاقت فرهنگی را به‌همراه دیگر اعضای بی‌تی‌اس، از رئیس‌جمهور کره جنوبی دریافت کرد.

خوش تیپ ترین بازیگران مرد کره ای تمام دوران

Lee Jong Suk

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

لی جونگ سوک در رده جذاب ترین و بهترین بازیگران مرد کره ای قرار می‌گیرد. لی جونگ سوک (زاده ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۹) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او نخستین بار در سال ۲۰۰۵ به عنوان مدل حرفه خود را آغاز کرد و به جوان‌ترین مدل هفته مد سئول تبدیل شد.

بازی در مدرسه ۲۰۱۳ برای وی دستاورد بزرگی بود. او همچنین به خاطر ایفای نقش در می‌توانم صدایت را بشنوم (۲۰۱۳)، دکتر غریبه (۲۰۱۴)، پینوکیو (۲۰۱۴)، دابلیو (۲۰۱۶)، وقتی تو خواب بودی (۲۰۱۷)، عشق یک کتاب پاداش است (۲۰۱۹) و دهن لق (۲۰۲۲) شناخته می‌شود.

Park Bo-gum

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

پارک بو گوم (زاده ۱۶ ژوئن ۱۹۹۳) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به خاطر طیف متنوعی از نقش‌هایش در سینما و تلویزیون شناخته شد. از جمله سریال‌هایی که وی در آن نقش آفرینی کرده‌است می‌توان به (ریپلای ۱۹۸۸)، (مهتاب نقاشی شده با ابر ها)، (رویارویی)، (سلام هیولا) اشاره کرد. او همچنین به همراه به سوزی و گونگ یو در فیلم سرزمین عجایب ایفای نقش کرد که در سال ۲۰۲۱ اکران شد.

Lee Joon

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

از بازیگران معروف کره ای مرد که چهره جذابی دارد، می‌توان به لی جون اشاره کرد. لی چانگ سون (متولد ۷ فوریه ۱۹۸۸) با نام هنری لی جون شناخته می‌شود. وی به عنوان یکی از اعضای سابق گروه پسران کره جنوبی ام‌بلک شناخته می‌شود. او در مجموعه‌های تلویزیونی کارآگاه خون‌آشام، دریای خاموش و قلب خونین به ایفای نقش پرداخته‌است.

Kang Hui

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

کانگ هوی (زاده ۱۹ نوامبر ۱۹۹۱) یک بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با ایفای نقش های اصلی در درام‌های شکوفه های گیلاس پس از زمستان، پایان دوباره و رختشویخانه تغییر رویا شناخته شده است.

Kim Hyun-joong

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

در انتهای لیست زیباترین بازیگران کره ای مرد تمام دوران، کیم هیون جونگ را معرفی خواهم کرد. کیم هیون جونگ زاده ۶ ژوئن ۱۹۸۶ بازیگر، مدل، خواننده و رهبر گروه دابل اس ۵۰۱ در کره جنوبی است. او تا پیش از بازی در سریال «پسران فراتر از گل‌ها» در نقش جیهو، در عرصهٔ خوانندگی شهرت داشت اما پس از این سریال، محبوبیت او دو‌چندان شد.

زیباترین بازیگران زن کره ای معروف

زیباترین بازیگران زن کره ای در سال 2023

Kim Jisoo

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

کیم جی سو (زاده ۳ ژانویه ۱۹۹۵) که بیشتر با نام هنری جیسو (کره‌ای: 지수) شناخته می‌شود، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او یکی از اعضای گروه دخترانه بلک‌پینک است که در اوت ۲۰۱۶ توسط وای‌جی انترتینمنت شکل گرفت.

در کنار حرفه موسیقی، پس از تجربه اولین بازیگری خود با یک نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی تهیه‌کنندگان در سال ۲۰۱۵، اولین نقش اصلی خود را در مجموعه تلویزیونی گل برفی در سال ۲۰۲۱ بازی کرد.

Chae Soo Bin

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

چه سو-بین (زاده ۱۰ ژوئیه ۱۹۹۴) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و در سریال تشویق کن و من ربات نیستم نقش آفرینی کرده‌است. همچنین در سریال بخشی از ذهن تو نقش اصلی را برعهده داشت.

Kim So Hyun

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

کیم سو-هیون (زاده ۴ ژوئن ۱۹۹۹) یک بازیگر و مدل مشهور اهل کره جنوبی است. هیون تاکنون در حدود ۵۰ فیلم و سریال نقش آفرینی کرده که از جمله سریال‌های معروف او می‌توان به روح بیا بجنگیم، فرمانروای نقابدار، آلارم عشق ۱ و ۲، افسانه نوکدو، افسانه خورشید و ماه، تو کیستی: مدرسه ۲۰۱۵، طلوع ماه در رودخانه اشاره کرد.

همچنین نقش‌های کوتاه (بازیگر مهمان) او در سریال‌های گابلین، و وقتی تو خواب بودی مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفته‌است. در بازی‌های المپیک و پارالمپیک سال ۲۰۱۸، کمیته پیونگ چانگ به کیم سوهیون و یک سانگ مین، عنوان افتخاری “لبخند ملی” را اعطا کرد تا نماد لبخند و مهربانی کره‌ای‌ها باشند.

Kim Ji Won

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

کیم جی وون (زاده ۱۹ اکتبر ۱۹۹۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. او با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی وارثان، نسل خورشید، مبارزه برای راهم، سرگذشت آسدال و خاطرات رهایی من مورد توجه قرار گرفت. موفقیت درام‌های تلویزیونی کیم در سراسر آسیا موقعیت او را به عنوان یک ستاره هالیو تثبیت کرد.

Han Hyo Joo

زیباترین بازیگران کره ای
زیباترین بازیگران کره ای

هان هیو جو (زاده ۲۲ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ایلجیما (۲۰۰۸)، میراث درخشان (۲۰۰۹)، افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، دابلیو (۲۰۱۶) و شادی (۲۰۲۱) و فیلم‌های مبدل‌پوش (۲۰۱۲)، عشق ۹۱۱ (۲۰۱۲)، زیبایی درون (۲۰۱۵) و دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی (۲۰۲۲) شناخته می‌شود.

خوشگل ترین بازیگران زن کره ای تمام دوران

Bae Suzy

خوشگل ترین بازیگران زن کره ای
خوشگل ترین بازیگران زن کره ای

بائه سوزی (زاده ۱۰ اکتبر ۱۹۹۴) خواننده، بازیگر، دنسر و مدل اهل کره جنوبی است. وی خواننده اصلی گروه میس ای زیر نظر کمپانی جی‌وای‌پی بود و با این گروه توانست در عرصه موسیقی آسیا و کی-پاپ به افتخارات زیادی دست یابد.

بازیگری را با نقش آفرینی در سریال رویای بلند شروع کرد و پس از آن در فیلم‌های محبوبی چون معماری ۱۰۱، ریزش خاکستر، صدای یک گل و سرزمین عجایب و در درام‌های بزرگ، کتاب خانواده گو، عشق بی‌پروا، بی‌خانمان، استارت آپ و آنا حضور یافت.

Jun Ji-hyun

خوشگل ترین بازیگران زن کره ای
خوشگل ترین بازیگران زن کره ای

جون جی-هیون (زاده وانگ جی-هیون در ۳۰ اکتبر ۱۹۸۱) همچنین با نام انگلیسی خود جیانا جون (انگلیسی: Gianna Jun) نیز شناخته می‌شود، بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. جون به خاطر بازی در نقش دختر در فیلم کمدی رمانتیک «دختر بی‌رحمانه من» (2001) به شهرت رسید، که در سراسر آسیا به یک حس فوق‌العاده تبدیل شد و جرقه‌ای برای پیشرفت بین‌المللی برای سینمای کره ایجاد کرد.

Son Ye-jin

زیباترین بازیگران زن کره ای
زیباترین بازیگران زن کره ای

سون یه-جین (زاده ۱۱ ژانویهٔ ۱۹۸۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به دلیل تطبیق پذیری در ژانرهای متنوع مانند سریال تنها در عشق، همسر من ازدواج کرده، دزدان دریایی و فیلم‌های حقیقت پنهان و آخرین شاهزاده جایزه بازیگری را به دست آورد. همچنین به دلیل ایفای نقش‌های اصلی خود در درام‌های عاشقانه مانند ماجرایی زیر باران و سقوط بر روی تو شناخته شده‌است.

در سال ۲۰۰۰، در نقش صدای یونگ می جو در فیلم “اشک‌های مخفی” بود و سپس برای بازی در نقش اصلی درام‌های تلویزیونی مانند “پیشنهاد خوشمزه” و “جاه طلبی بزرگ” انتخاب شد. اولین نقش برجسته وی در سینما در فیلم Chi-hwa-seon بود که در جشنواره کن نمایش داده شد و جایزه بهترین کارگردانی را در سال ۲۰۰۲ برنده شد.

Song Hye-kyo

زیباترین بازیگران زن کره ای
زیباترین بازیگران زن کره ای

سونگ هه کیو (زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۸۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به خاطر ایفای نقش اصلی در مجموعه‌های تلویزیونی پاییز در قلبم (۲۰۰۰)، آل این (۲۰۰۳)، خانه کامل (۲۰۰۴)، بادی که در آن زمستان وزید (۲۰۱۳)، نسل خورشید (۲۰۱۶)، رویارویی (۲۰۱۸) و افتخار (۲۰۲۲) محبوبیت بین‌المللی به دست آورد. او در فیلم‌های هوانگ جین یی (۲۰۰۷) و استاد بزرگ (۲۰۱۳) بازی کرده‌است.

هه کیو در سال ۲۰۱۷ در فهرست سلبریتی‌های قدرتمند کره در جایگاه هفتم و در سال ۲۰۱۸ در جایگاه ششم قرار گرفت. سونگ هه کیو به عنوان یکی از «ترویکا» در کنار کیم ته-هی و جون جی-هیون شناخته می‌شود و به صورت جمعی از آن‌ها با سرواژه «ته هه جی» یاد می‌شود.

معروف ترین بازیگران کره ای از بین کل بازیگران کره ای

هان هه جین بازیگر سوسانو

معروف ترین بازیگران کره ای
معروف ترین بازیگران کره ای

هان هه-جین (Han Hye-jin زادهٔ ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. از جمله نقش‌های برجسته او می‌توان به ایفای نقش بانو سوسانو در افسانه جومونگ اشاره کرد. وکیل طلاق شین، مادران، بیا غروب را تماشا کنیم، پرندگان خارزار، انسان در عشق و … از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

جونگ سو مین

معروف ترین بازیگران کره ای
معروف ترین بازیگران کره ای

جونگ سو-مین (Jung So-min زاده ۱۶ مارس ۱۹۸۹) بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفه بازیگری خود را در سال ۲۰۱۰ و با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی بد گای آغاز کرد. او به خاطر ایفای نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی بوسه شیطنت‌آمیز (۲۰۱۰) شناخته می‌شود که یک اثر اقتباسی از مانگای ایتازورا نا کیس بود.

جونگ همچنین در درام‌های روز موعود، پدرم عجیبه، لبخند پر کشیده از نگاهت و کیمیای روح و فیلم پروژه شکار گرگ بازی کرده‌است. بدترین دوستان، بیست، آلیس: پسری از سرزمین عجایب، پروژه شکار گرگ و… از جمله‌ فیلم‌های این بازیگر زن کره ای هستند.

لی یونگ ئه بازیگر یانگوم

بازیگران معروف کره ای
بازیگران معروف کره ای

از بازیگران معروف کره ای میان کل بازیگران کره ای می‌توان به بازیگر کاراکتر یانگوم با نام لی یونگ ئه (Lee Young-ae) اشاره کرد. لی یونگ ئه (زاده ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا، به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به ویژه ایران، محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد.

وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود. از بعد ایفای نقش یانگوم، لی یونگ ئه دعوتنامه‌های بسیاری برای سفر از سوی کشورهایی نظیر هنگ کنگ، چین، ژاپن، سنگاپور و تایوان دریافت کرد. او ضمن همدردی با مردم آسیب‌دیده ایران، مبلغی را برای کمک به‌زلزله‌زدگان کرمانشاه (حدود ۴۵هزار دلار) در نظر گرفت.

کیم سو هیون

بازیگران مرد کره ای
بازیگران مرد کره ای

کیم سو هیون (Kim Soo-hyun) از بازیگران مرد کره ای است که در دسته بهترین بازیگران مرد کره ای قرار می‌گیرد. سو هیون (زاده ۱۶ فوریه ۱۹۸۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. کیم یکی از پردرآمدترین بازیگران کره جنوبی است.

او شهرت خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی رویای بلند (۲۰۱۱)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)، تو از ستاره‌ها اومدی (۲۰۱۳)، تهیه‌کنندگان (۲۰۱۵) و فیلم‌های سارقان (۲۰۱۲)، خیلی مخفیانه (۲۰۱۳) و واقعی (۲۰۱۷) به دست آورده‌است.

کیم هی سان

زیباترین زن کره ای 2023
زیباترین زن کره ای 2023

کیم هی-سان (Kim Hee-sun زاده ۱۱ ژوئن ۱۹۷۷) یک بازیگر اهل کره جنوبی است. او بیشتر به دلیل بازی در سریال سرنوشت شناخته می‌شود. هی سان با پارک جو یونگ در یکی از هتل‌های سئول در ۱۹ اکتبر ۲۰۰۷ ازدواج کرد و دخترش را در ۲۱ ژانویه ۲۰۰۹ به دنیا آورد.

دولت‌های جنگ‌طلب، افسانه، یه مرد کسی که رفت مریخ، وانی و جونا، فردا، زن با وقار، سرنوشت، لبخند دوباره و … از جمله فیلم ها و سریال های کیم هی سان، دکتر خانم سریال سرنوشت هستند.

سونگ ایل گوک

بهترین بازیگران مرد کره ای
بهترین بازیگران مرد کره ای

سونگ ایل گوک (Song Il Gook زاده ۱ اکتبر ۱۹۷۱) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل کره جنوبی است. بازی در سریال‌های تلویزیونی افسانه جومونگ در نقش جومونگ، سرزمین بادها در نقش موهیول و امپراتور دریا در نقش یوم جانگ از مهم‌ترین نقش آفرینی‌های او هستند که باعث محبوبیت وی در آسیا شرقی و خاورمیانه شد.

ایل گوک فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چئونگ جو می‌باشد. او نوه کیم دو هان و پسر کیم جو جین فرمانده جنبش استقلال کره در ابتدای سده ۱۹ و کیم ایول دونگ بانوی بازیگر کره‌ای است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی زیباترین بازیگران کره ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

جذاب ترین مرد کره ای سال 2023 و زیباترین زن کره ای 2023 از میان بازیگران از نظر شما چه کسی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

معرفی برخی از ثروتمندترین بازیگران کره ای ؟

کیم سو هیون، سو جی ساب، بائه سوزی و ایم یون آه از جمله ثروتمندترین بازیگران کره ای هستند.

معرفی برخی از بازیگران زن کره ای قد کوتاه ؟

هیوجونگ با قد یک متر و پنجاه و هشت سانت، پارک بو یانگ با قد یک متر و پنجاه و هشت سانت و پارک های سو با قد یک متر و شصت سانت از بازیگران زن کره ای قد کوتاه هستند.

معرفی برخی از پردرآمدترین و گران ترین بازیگر کره جنوبی ؟

کی سو هیون، لی جونگ جائه و سونگ جونگ کی از پردرآمدترین و گران ترین بازیگر کره جنوبی هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *