جزئیات حضور کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه

اخیرا خبری با موضوع جزئیات حضور کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه منتشر شده که بازتاب زیادی در فضای مجازی به همراه داشته است.

رابطه کایلی جنر و تیموتی شالامی در یکی از کنسرت‌های بیانسه تأیید شد. از ماه‌ها پیش این شایعه پخش شده بود که کایلی و تیموتی به خانه یکدیگر رفت و آمد دارند اما در شب دوشنبه کنسرت تور جهانی رنسانس بیانسه در استادیوم سو‌فای لس‌آنجلس که اتفاقاً تولد 42 سالگی خود را جشن می‌گرفت تأیید شد که این دو وارد رابطه شده‌اند. در ادامه با فیگار همراه باشید تا جزئیات حضور کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه را باهم بررسی کنیم.

جزئیات حضور کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه

کایلی و تیموتی در کنسرت

با اینکه از قبل هم شایعه خبر رابطه این دو در فضای مجازی پخش شده بود کایلی جنر و تیموتی شالامی به صورت رسمی این رابطه را تأیید نکرده‌اند اما ویدیوهایی از گفت‌وگوی صمیمانه آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. بسیاری از هواداران با این حال از سیگار کشیدن بازیگر تلماسه (Dune) درون استادیوم انتقاد منفی کرده‌اند.

وبسایت رسمی استادیوم اعلام کرده است که استعمال دخانیات در این فضا ممنوع است اما با این حال دیده شده که تیموتی سیگار می‌کشد. یکی از آن‌ها در پلتفرم ایکس یا توییتر سابق می‌نویسد: به ما اجازه نمی‌دهند سیگار بکشیم اما او اجازه دارد؟ چون فرد سرشناسی است؟ دیگری می‌نویسد: اینکه تیموتی شالامی در کنسرت جشن تولد بیانسه سیگار می‌کشد را نمی‌توانم هضم کنم. چرا میان افراد تفاوت قائل می‌‌شوند؟ آیا او برای آزادانه سیگار کشیدن هزینه‌ای پرداخت کرده است؟

رابطه کایلی با تیموتی پس از جدایی او با تراویس اسکات 32 ساله در ژانویه 2023 شکوفا شد. کایلی و تراویس که سال‌ ها دوباره از هم جدا بودند، دو فرزند دارند: استورمی، 5 ساله و ایر، 1 ساله.

بیشتر بخوانید:

تصاویر متفاوت کایلی جنر در مراسم مد پاریس

اقدام عجیب کیم کارداشیان و کایلی جنر علیه اینستاگرام 

جنر و شالامه در کنسرت بیانسه

جزئیات حضور کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه
جزئیات حضور کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه

کایلی و تیموتی در کنسرت

کایلی جنر تنها عضو خانواده کارداشیان‌ها در کنسرت نبود و کیم و کلوئی نیز از این خانواده در کنسرت دیده شده‌اند. دیگر سلبریتی‌های این رویداد تام هالند و زندیا، ادل، لیزو، کیتی پری، کوئینتا برانسون و کیت هادسون هگی در کنسرت بیانسه حضور داشتند.

همچنین دیده شده طرفداران این زوج را در یک بخش VIP در حال بوسیدن شکار کردند و همچنین TMZ زوج را در حال بوسیدن جلوی همه در طول کنسرت شکار کرد. این بازیگر در حالی که کایلی را می‌بوسید، دستانش را دور او حلقه کرده بود. آنها تمام شب نتوانستند دستشان را از هم دور کنند.

در یکی از ویدیوهای طرفداران، تیموتی داشت سیگار می‌کشید و با کایلی صحبت می‌کرد. وقتی کندال جنر به مکالمه آنها پیوست، کایلی به تیموتی نزدیکتر شد در حالی که هر سه حلقه محکمی تشکیل دادند. پس از دور شدن کندال، کایلی با خنده سرش را به عقب پرت کرد و تیموتی به او خم شد تا چیزی به او بگوید. با وجود جمعیت زیاد، کایلی و تیموتی در دنیای کوچک خودشان بودند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات حضور کایلی جنر و تیموتی شالامه در کنسرت بیانسه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *