معرفی سریال چینی عشق شفا میدهد (Love Heals) ؛ داستان ، بازیگران و زمان پخش

در این نوشتار به معرفی سریال چینی عشق شفا می دهد (Love Heals 2023)، بیوگرافی بازیگران، بررسی سریال و زمان پخش آن پرداخته شده است.

سریال چینی عشق شفا می‌دهد، به کارگردانی یانگ یانگ و نویسندگی وانگ جی و ژانگ چو یو یو، محصول سال 2023 میلادی است. وانگ چو ران در نقش روان لیو ژنگ (Ruan Liu Zheng) و پنگ گوان یینگ در نقش نینگ ژی کیان (Ning Zhi Qian) بازیگران اصلی این سریال هستند.

معرفی سریال چینی عشق شفا می دهد

معرفی سریال چینی عشق شفا می دهد
سریال چینی عشق شفا می دهد

با دانلود سریال Love Heals 2023 از کانال‌های تلگرامی و یا سایت‌های ارائه دهنده فیلم و سریال کره‌ای، به تماشای این سریال 36 قسمتی بنشینید. سریال عشق شفا می دهد در ژانر پزشکی، درام و عاشقانه ساخته شده است.

بهترین سریال های کره ای و کی‌دراما

بهترین فیلم های کره ای تاریخ سینما

خلاصه سریال چینی عشق شفا میدهد

خلاصه سریال چینی عشق شفا میدهد
داستان سریال چینی عشق شفا میدهد از این قرار است که روان لیو (Ruan Liu Zheng) بعد از هفت سال به زادگاهش بازگشته و در به عنوان جراح مغز و اعصاب در بیمارستان مشغول به کار می‌شود. بر خلاف انتظارش با همسر سابقش که با تجربه‌ترین جراح مغز و اعصاب در آن بیمارستان است ملاقات می‌کند.

نینگ چیان داوطلب می‌شود تا مربی روان ریو ژنگ باشد تا بتواند آسیبی را که قبلا به او وارد کرده است جبران کند. در حین کار، روان لیو ژنگ با نینگ درگیر می‌شود، اما برای نجات جان انسان‌ها سعی می‌کند بحث‌ها را کنار بگذارد.

زمان پخش سریال چینی عشق شفا میدهد

این سریال از دهم فوریه 2023، روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از Tencent Video منتشر شد. کل مجموعه درام عاشقانه متشکل از 36 قسمت است.

بیوگرافی بازیگران سریال چینی عشق شفا میدهد

Wang Chu Ran و Peng Guan Ying از هنرپیشه های سریال چینی عشق شفا میدهد هستند.

وانگ چو ران در نقش روان لیو ژنگ (Ruan Liu Zheng)

بیوگرافی بازیگران سریال چینی عشق شفا میدهد

وانگ چو ران یک هنرپیشه چینی است که در 21 ژانویه سال 1999 در شانگهای چین به دنیا آمد. او در آکادمی تئاتر شانگهای تحصیل کرد و در سال 2016 با حضور در Oh My General (2017) اولین بازیگری در سریال تلویزیونی درام خود را انجام داد. در سال 2017 در فیلم Lovers Across Space (2017) حضور داشت. اخیراً، در سریال درام شادی مسالمت آمیز (2020) ظاهر شده است.

پنگ گوان یینگ در نقش نینگ ژی کیان (Ning Zhi Qian)

بیوگرافی بازیگران سریال چینی عشق شفا میدهد

پنگ گوان یینگ در سال 2011 اولین بازی خود را در درام دوران ازدواج برهنه انجام داد. اولین فیلم تجاری او فیلم Time Flies Soundless در سال 2012 نمایش داده شد. نقدهای خوبی برای بازی خود در سریال تلویزیونی بار شیرین در سال 2013 دریافت کرد. در سال 2016، پنگ برای به تصویر کشیدن نقش اصلی مرد در درام عاشقانه تاریخی شاهزاده لنلینگ کینگ محبوبیت پیدا کرد.

در سال 2017 در درام حماسی فانتزی Tribes and Empires: Storm of Prophecy به عنوان یک شاهزاده جاه طلب و حریص ظاهر شد. در سال 2018 در درام بیوگرافی ترزا تنگ به عنوان اولین عشق بازیگر زن انتخاب شد. در سال 2019 برای به تصویر کشیدن نقش اصلی مرد در درام عاشقانه تعلیق The Controllers مورد توجه قرار گرفت.

بررسی سریال Love Heals 2023

بررسی سریال Love Heals 2023
سریال چینی عشق شفا می دهد

همه ما عاشق درام‌های عاشقانه که در آن به یکدیگر شانس دوم می‌دهند هستیم، اما به سختی درام های عاشقانه خوب با داستانی که شانس دوم را نمایش می‌دهد پیدا می‌کنیم. این درام پتانسیل این را داشت که یکی از بهترین‌ها در این ژانر باشد.

اما به نوعی در شش قسمت آخر فاجعه ایجاد کرد. اگر این درام را تنها با 30 قسمت در نظر بگیرید، هنوز هم بسیار خوب است. نکات مثبت زیادی در این درام وجود دارد، یعنی شیمی بسیار خوب زوج اصلی، بازیگران عالی با بازی‌های درجه یک، تصاویر بصری خوب! اما درباره قسمت‌های آخر اینطور نیست.

در نقد سریال Love Heals 2023 بسیاری از کاربران و منتقدان نظر مشترکی را درباره داستان بسیار خوب این درام چینی دارند. اما چرا فقط سی قسمت اول؟ این درام اقتباسی از یک رمان چینی است. فیلمنامه نویسان برای نوشتن فیلمنامه تا حدودی داستان را تغییر دادند. با این حال، درام از نزدیک رمان را دنبال می‌کرد.

اما آن‌ها رمان را فقط تا قسمت 30 دنبال کردند. بعد از آن، فیلمنامه را کاملاً خودشان نوشتند که مطلقاً هیچ ربطی به رمان ندارد. بنابراین، پس از قسمت 30 درام شبیه یک درام کاملا متفاوت است. 30 قسمت اول حس واقع گرایانه‌ای القا می‌کند. اما ناگهان مسیر عوض می‌شود.

نمرات سریال چینی عشق شفا میدهد

  • داستان: 7.5
  • بازی بازیگران: 9.5
  • موزیک: 9.0
  • ارزشمندی: 6.5

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

ژانر سریال چینی عشق شفا میدهد محصول سال 2023 چیست؟

درام، عاشقانه، پزشکی

تعداد قسمت های سریال چینی عشق شفا میدهد ؟

سی و شش قسمت

موضوع سریال چینی عشق شفا می دهد چیست؟

موضوع درباره زن و شوهری است که از هم جدا شده‌ و بار دیگر بر سر راه هم قرار می‌گیرند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *