زمان پخش سریال چینی forever love 2023 + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

سریال چینی forever love  که داستان عاشقانه و درام دارد. زمان پخش سریال چینی forever love 2023  را با رسانه فیگار دنبال کنید…

سریال forever love  جدیدترین محصول شبکه Tencent Video چین است که در ژانر درام و عاشقانه به نمایش مخاطبین در آمده است. Chen Fang Tong – Dai Gao Zheng – Ma Xin Yu بازیگران اصلی این سریال جذاب چینی می باشند.

خلاصه داستان سریال چینی forever love و بازیگران سریال چینی forever love را در ادامه ببینید…

زمان پخش سریال چینی forever love 2023

سریال چینی عشق همیشگی

داستان فیلم forever love از این قرار است که لین شین تونگ، وارثه جوان و ثروتمند گروه لی است. زندگی او به نظر می‌رسد کامل است، با داشتن زیبایی، شادی، هوش و صراحت. اما وقتی با تغییراتی در خانواده‌اش مواجه می‌شود، باید قوی‌تر شود تا با مشکلات و خیانت دوست پسرش و دوست روانی خود روبرو شود. در این میان، شنگ مو یائو، یک دانشجوی پزشکی باهوش و مرموز، به او کمک می‌کند و در سایه‌ها پشتیبانی می‌کند. این داستان پر از رقابت، خیانت و عشق است و نشان می‌دهد که لین شین تونگ چگونه برای حفظ خود و دستاوردهایش می‌جنگد.

زمان پخش forever love 2023 از 31 آگوست (از 9 شهریور) هر روز هفته

خلاصه داستان سریال چینی forever love

تنها دختر میلیاردر ثروتمند، لین گوفو، لین شین تونگ، عاشق مرد جوان و فقیری به نام چی شان می‌شود، با وجود اعتراضات پدرش. با این حال، در روز مراسم نامزدی آن‌ها، لین شین تونگ به طرز غیرمنتظره‌ای توسط یک مرد مرموز و بسیار پرخاشگر بوسه خورده است. قبل از اینکه از شوک خود بهبود پیدا کند، متوجه می‌شود که پدرش، لین گوفو، به شرایط مشکوکی به طور تراژیک فوت کرده است! کین مویائو، به طور غلط به جرم قتل متهم شده است، یک کارآگاه ماهر است که مصمم است حقیقت را درباره مرگ لین گوفو کشف کند و نام خود را پاک کند. در حین تحقیقات، او شبکه‌ای از رازها، خیانت‌ها و موتیوهای پنهان بین افراد ثروتمند و تأثیرگذاری که به زندگی لین گوفو مرتبط هستند، کشف می‌کند.

در همین حال، لین شین تونگ که به خاطر مرگ پدرش نابود است و بین عشقش به چی شان و انتظارات خانواده‌اش گیر کرده است، در سفری از خودش آگاهی پیدا می‌کند. او باید در میان آبهای خطرناک قدرت، طمع و فریب، حقیقت را درباره مرگ پدرش کشف کند و عدالت را بیابد.

همانطور که کین مویائو و لین شین تونگ در پیش روی هم قرار می‌گیرند، آن‌ها تحالفی ناگهانی در جستجوی حقیقت شکل می‌دهند. با هم، آن‌ها یک توطئه پیچیده را که فراتر از قتل لین گوفو می‌رود، کشف می‌کنند و با شخصیت‌های قدرتمندی روبرو می‌شوند که هیچ کاری را برای حفظ رازهایشان انجام نمی‌دهند.

“دِی دایترز دیلما” داستانی هیجان‌انگیز از عشق، خیانت و رستاخیز است، جایی که جستجوی عدالت به مبارزه‌ای با سایه‌های گذشته و نیروهایی که به دنبال تلاش برای کنترل حقیقت هستند تبدیل می‌شود.

تعداد قسمت سریال forever love: سی قسمت می باشد که درحال پخش است

زمان پخش سریال چینی forever love 2023
خلاصه داستان سریال چینی forever love

بازیگران سریال forever love 2023

Chen Fang Tong ,Dai Gao Zheng ,Ma Xin Yu بازیگران اصلی سریال forever love  هستند که با با هنرنمایی جذابشان سریال را پر مخاطب کرده اند.

بیوگرافی بازیگران سریال forever love 2023

Ma Xin Yu

ما شین یو یک بازیگر چینی است. او در تاریخ ۲۰ نوامبر ۱۹۹۵ به دنیا آمد و در سال ۲۰۱۹ با بازی در یک سریال تلویزیونی، وارد عرصه بازیگری شد. از آن زمان به بعد، او در چندین سریال تلویزیونی دیگر حضور داشته است، از جمله “کوهستان و اقیانوس” (۲۰۱۹).

زمان پخش سریال چینی forever love 2023
بازیگران سریال forever love 2023

Dai Gao Zheng

دای گائوژنگ (Dai Gao zheng)، یک بازیگر چینی است که در تاریخ ۱۸ ژوئن ۱۹۹۶ در استان سیچوان به دنیا آمد. او در زمینه بازیگری در انواع آثار فعالیت داشته است، از جمله سریال “عشق در زمان” (Love in Time)، “انتقام خدمتکار” (Maid’s Revenge) و “چه کسی جهان را حاکم می‌کند” (Who Rules the World) که از جمله آثار مهم او هستند.

زمان پخش سریال چینی forever love 2023 را با رسانه فیگار دنبال کنید…

زمان پخش سریال چینی forever love 2023
سریال چینی forever love 2023

Chen Fang Tong

چن فانگتونگ (دان چن)، بازیگر چینی است که در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۳ در استان فوجیان به دنیا آمد. او وارد صنعت سرگرمی شد و در سال ۲۰۱۵ در برنامه تلویزیونی صحبت‌های عاشقانه به نام “عاشق می‌شوم” شرکت کرد. در طول مسیر حرفه‌ای خود، او در آثار متنوعی حضور داشته است از جمله “همیشه خواهم داشت، همیشه خواهم بود”، “قلب وفاداری”، “جون جیو لینگ”، “فرمانروا یا رئیس” و “تصمیم گرفته توسط سرنوشت”.

زمان پخش سریال چینی forever love 2023
زمان پخش forever love 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زمان پخش سریال چینی forever love 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *