معرفی سریال برای خودت زندگی کن ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و نقد

سریال Live Your Own Life 2023، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای سال 2023 است که در ادامه این نوشتار، به معرفی سریال برای خودت زندگی کن خواهیم پرداخت.

سریال برای خودت زندگی کن، یک سریال کره‌ای است که پس از انتشار اولین قسمتش، توانست با بازتاب فراوانی همراه شود. ژانر سریال برای خودت زندگی کن کره ای درام خانوادگی است.

زمان پخش سریال کره ای برای خودت زندگی کن ، از هفته گذشته، 16 سپتامبر (شنبه 25 شهریور 1402) آغاز شده و پس از آن هر هفته، از شبکه KBS2 پخش می‌شود. قسمت دوم این سریال، 23 سپتامبر و دیگر قسمت‌ها هر شنبه، پخش می‌شوند. تعداد قسمت های سریال برای خودت زندگی کن ، 50 قسمت و مدت زمان هر قسمت این سریال نیز، 80 دقیقه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2023

مجموعه تلویزیونی برای خودت زندگی کن، در حال حاضر در حال پخش در شبکه KBS2 در کشور کره جنوبی است. این مجموعه با بازی Uee، Ha Jun و Go Joo-Won انجام می‌شود و Kim Hyeong-il آن را ساخته است.

داستان سریال برای خودت زندگی کن

سریال برای خودت زندگی کن

خلاصه سریال کره ای برای خودت زندگی کن درباره یک دختر جوان کره‌ای است که تمام زندگی خود را به خانواده‌اش اختصاص داده بود. او اکنون به دلیل سختی‌هایی که پیش آمده، مجبور می‌شود از خانواده‌اش جدا زندگی کند و یک زندگی مستقل داشته باشد. داستان سریال برای خودت زندگی کن ، مانند سریال‌های کره‌ای دیگر در این ژانر، موضوع اجتماعی را در بر می‌گیرد.

بازیگران سریال برای خودت زندگی کن

سریال برای خودت زندگی کن

از هنرپیشه های سریال کره ای برای خودت زندگی کن ، می‌توان به Uee، Ha Jun ،Go Joo-Won، Lee Hwi-hyang، Nam Bo-ra، Nam Seong-Jin، Seol Jung-hwan، Lee Kwang-gi، Yoon Mi-ra اشاره کرد.

Uee

سریال برای خودت زندگی کن

کیم یو جین یک بازیگری است که با نام هنری “یوی” (Uee) شناخته می‌شود. او در 9 اپریل 1988 در کره جنوبی متولد شد. یوی در ابتدا عضو گروه موسیقی پسرانه “After School” بود و پس از آن به عنوان بازیگر، در سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای حاضر شد. او در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی معروف مانند “برای خودت زندگی کن” و “خانواده جو” نقش آفرینی کرده است.

Ha Jun

سریال برای خودت زندگی کن

ها جون، از بازیگران سریال برای خودت زندگی کن است که در صنعت سینمای کره جنوبی نیز فعالیت می‌کند. او با نام کامل “هان هیو جونگ” (Han Hyun-joon) شناخته می‌شود.

Go Joo-won

سریال برای خودت زندگی کن

گو جووون (Go Joo-won) در تاریخ 28 اپریل 1985 به دنیا آمده است. گو جو-وون، در برخی از سریال‌های تلویزیونی معروف کره‌ای نقش آفرینی کرده است. برخی از فیلم‌های شناخته شده او شامل سریال‌های “ملکه چیچی” و “دانشجویان سابق” می‌شوند.

نقد سریال Live Your Own Life 2023

سریال برای خودت زندگی کن

بررسی سریال Live Your Own Life 2023 نشان می‌دهد که این سریال به طرز درخشانی مقدمات یک مجموعه 50 قسمتی عظیم را ایجاد کرد. کارگردان در این قسمت، شخصیت‌های اصلی را معرفی می‌کند و درک درستی از اتفاقات آینده را ارائه می‌دهد. هیوسیم و تائه هو، قهرمان‌های داستان نیز در همان قسمت ابتدایی معرفی می‌شوند و ما شاهد دو لحظه بامزه بین دو بازیگر اصلی هستیم.

همچنین نقد سریال Live Your Own Life 2023 نشان از این می‌دهند که شاهد یک سریال کره‌ای خوب خواهیم بود.

تریلر سریال Live Your Own Life

در ادامه می‌توانید تریلر سریال Live Your Own Life را ببینید:

Uee در ماه اپریل سال 2023 به عنوان بازیگر اصلی سریالی تأیید شد و دیگر بازیگران یک ماه دیگر به فیلم اضافه شدند. فیلمبرداری این سریال در خرداد ماه 1402 آغاز شد و مرداد ماه به اتمام رسید.

جمع بندی

سریال برای خودت زندگی کن

با توجه به اینکه نمرات سریال کره ای برای خودت زندگی کن خوب بود و قابل توجه منتقدین قرار گرفت، انتظار می‌رود 49 قسمت دیگر این سریال نیز مطابق انتظار، عالی روایت شوند.

برای دانلود این سریال از کانال تلگرامی فیگار، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال Live Your Own Life 2023

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *