معرفی سریال ترکی بوی صندوقچه (Sandık Kokusu) + بازیگران، داستان و زمان پخش

سریال Sandık Kokusu به تهیه کنندگی O3 Medya، برای شبکه شو تی وی تهیه شده است. دمت آکباع و اوزگه اوزپیرینچ‌جی، بازیگران اصلی سریال ترکی بوی صندوقچه هستند.

خالق دنیای سریال ترکی Sandık Kokusu، زینب گون‌آی است و کارگردانی آن را نزاهت جوشکون (Nezahat Coşkun) برعهده دارد. کارسو با بازی اوزگه اوزپیرینچ‌جی، زنی است که پس از یک ضربه روحی و روانی از آدانا به استانبول می‌آید. او مادر سه فرزند است و خود دختر فیلیز، با بازی دمت آکباع است.

ملیس جیولک (Melis Civelek) و زیبب گور (Zeynep Gür) نویسندگان سناریوی سریال بوی صندوقچه هستند. ملیس داستان سریال را بر پایه اتفاقی که بر سر دختر خودش فیضا جیولک، بازیگر نقش نیلای در سریال شربت زغال اخته، رخ داد، نوشته است. فیضا در کودکی به همراه پدرش به سفر می‌رود و گم می‌شود. درحالیکه شخصیت کوزی سریال گم شده است،‌ در دنیای واقعی فیضا پیدا شده و به خانواده‌اش تسلیم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

خلاصه داستان سریال ترکی بوی صندوقچه

خلاصه داستان سریال ترکی بوی صندوقچه

سریال داستان زنی قوی به نام کارسو است که با وجود تمام سختی‌ها، تلاش می‌کند که سرپا بماند. او سی سال دارد و همسر او رها، مردی بی مسئولیت، بیکار و پدری بد است. بعد از اینکه فرزند سوم‌شان به دنیا می‌آید، کارسو متوجه می‌شود که نمی‌تواند تنهایی از آن‌ها نگهداری کند.

او پسرش کوزی را به فیلیز مادرش می‌سپارد تا از او مراقبت کند. روزی فیلیز و کوزی با اتوبوس به سفری می‌روند. درحالی که کوزی خوابیده است، فیلیز به توالت می‌رود. زمانی که او در صف سرویس بهداشتی است، کوزی از خواب بیدار می‌شود و چون مادربزرگش را در کنار خود نمی‌یابد،‌ از اتوبوس پیاده می‌شود.

کوزی که نمی‌تواند در آن شلوغی فیلیز را پیدا کند،‌ تصمیم می‌گیرد دوباره سوار اتوبوس شود، اما متاسفانه سوار اتوبوس اشتباهی شده و گم می‌شود. کارسو بعد از متوجه شدن جریان گم شدن فرزندش، دعوای شدیدی را با فیلیز، مادرش می‌کند.

زمان پخش سریال ترکی بوی صندوقچه

کانال پخش سریال بوی صندوقچه : شبکه Show TV

روز پخش سریال بوی صندوقچه : از نهم آذر، هر پنجشنبه

ساعت پخش سریال بوی صندوقچه : ساعت 21:30

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بوی صندوقچه

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بوی صندوقچه
به ترتیب از راست: متین آکدولگر، دمت آکباع، اوزگه اوزپیرینچ‌جی و نجیب ممیلی، هنرپیشه های سریال بوی صندوقچه هستند.

دمت آکباع – Demet Akbağ

دمت آکباع متولد ۲۳ دسامبر ۱۹۵۹، یک هنرپیشه و بازیگر اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به خواب زمستانی، زن حاکم، سواری فرش جادویی، فیروزه کجاست و … اشاره کرد.

اوزگه اوزپیرینچ‌جی – Özge Özpirinçci

اوزگه اوزپیرینچ‌جی متولد  ۱ آوریل ۱۹۸۶، بازیگر اهل ترکیه است. عشق از نو، زن، تاتار رمضان، بین خودمان بماند، فرشته‌ها مراقبت باشند، تلخ شیرین و ترش، یاکاموز، فی، اول و آخر، کاراکمیک فیلملر، نوار مختلط و … از جمله فیلم‌ها و سریال‌ها با بازی اوزگه هستند.

متین آکدولگر – Metin Akdülger

متین آکدولگر متولد ۱۰ آوریل ۱۹۸۸، بازیگر اهل ترکیه است. او بازیگری را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرد. بازی او در سریال جزر و مد باعث شهرت بیشتر او شد. شخصیت، کلوپ، ماه‌پیکر، عطیه، بلیط یک طرفه و… از دیگر فیلم‌ها و سریال‌های او هستند.

نجیب ممیلی – Necip Memili

نجیب ممیلی متولد ۲۷ مه ۱۹۸۰ در آدانا، هنرپیشه و کارگردان اهل ترکیه است. نجیب از سال 2005 وارد دنیای سینما و تلویزیون شد و در ایران با شخصیت جومالی در سریال گودال به شهرت رسید. از فیلم‌ها و سریال‌های مهمی که در آن‌ها نقش داشته است می‌توان به دیلا خانم، شخصیت، اراضی‌های بی قانون، ماه پیکر، گودال، ماه کامل، عمارت سراب و آرزوی عروسک پارچه‌ای اشاره کرد.

فراگمان سریال بوی صندوقچه

در صحنه‌ای که در فراگمان معرفی سریال ترکی Sandık Kokusu نمایش داده می‌شود، درگیری بین فیلیز با بازی دمت آکباع و کارسو دخترش با بازی اوزگه اوزپیرینچ‌جی را مشاهده می‌کنید:


سوالات متداول

ژانر سریال ترکی بوی صندوقچه چیست؟

درام

تعداد قسمت سریال بوی صندوقچه مشخص است؟

خیر این سریال به زودی پخش خواهد شد و تعداد قسمت آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *