عنوان نشست ماهانه انجمن تصویرگران ایران در آبان 1402

نشست «شخصیت‌پردازی؛ این صدای کیست؟» از سلسله نشست‌های تخصصی انجمن تصویرگران ایران در روز دوشنبه 29 آبان ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

این نشست یکی از سلسله نشست‌های بررسی کتاب تصویری توسط انجمن تصویرگران ایران است و در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. عنوان این نشست «شخصیت‌پردازی؛ این صدای کیست؟» است. در این نشست، مریم طهماسبی، تصویرگر و طراح، مسعود ناصری، مدرس ادبیات کودک و مدیر موزه فرهنگ و عروسک، به سخنرانی خواهند پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عنوان نشست ماهانه انجمن تصویرگران ایران مشخص شد

شادی هاشمی، هنرمند تصویرساز و عضو شورای کتاب کودک نیز به عنوان مجری در این نشست حضور خواهد داشت. نشست تخصصی “شخصیت پردازی؛ این صدای کیست؟” در روز دوشنبه 29 آبان ماه ساعت 21 در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

انجمن تصویرگران ایران

تاریخ انجمن تصویرسازان ایران به قرن‌ها پیش برمی‌گردد. اما تصویرگری نوین کتاب‌های کودک و نوجوان در این سرزمین طی پنجاه سال اخیر شروع شد. در این مدت، تلاش‌های تصویرسازان کتاب کودک در ایران به گونه‌ای موفق بوده است که در سایر رشته‌های هنری نمی‌توان چنین کیفیتی را پیدا کرد.

فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشارات فرانکلین و چند ناشر بخش خصوصی، به عنوان آغازگران تصویرسازی نوین کتاب کودک در ایران شناخته می‌شوند. امروزه با گسترش تولید و انتشار کتاب‌های کودک، مجموعه‌ای بزرگ از هنر تصویرسازی شکل گرفته و به ثروت تصویرسازی جهانی نیز افزوده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انجمن تصویرسازان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *