مینگ-نا ون به فیلم بچه کاراته پیوست

شرکت «سونی» اخیرا اعلام کرد که در قسمت جدید سری فیلم‌های بچه کاراته، « مینگ-نا ون » بازیگر چینی-آمریکایی نیز ایفای نقش خواهد کرد.

«مینگ-نا ون» به بازیگران فیلم جدید شرکت «سونی» یعنی بچه کاراته پیوست. بازیگرانی که قبلا اعلام شده بودند عبارتند از «بن وانگ» ستاره آمریکایی متولد چین در نقش اصلی، به علاوه «جکی چان» و «رالف ماکیو» که شخصیت‌های خود را از قسمت‌های قبلی در این فرنچایز تکرار خواهند کرد. «جاشوا جکسون» و «سادی استنلی» نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. دقیقا مانند داستان فیلم، جزئیات نقش «ون» نیز در حال حاضر تحت پوشش قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مینگ-نا ون در فیلم بچه کاراته

کارگردانی این فیلم بر عهده «جاناتان انتویستل»، خالق و کارگردان فیلم‌های نتفلیکس مانند I Am Not Okay With This و The End of the F-ing World خواهد بود. «راب لیبر» نویسنده پیتر خرگوشه، فیلمنامه را خواهد نوشت و «کارن روزنفلت» تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت. کمپانی «سونی» این فیلم را در تاریخ 13 دسامبر 2024 در سینماها اکران خواهد کرد.

سری فیلم‌های بچه کاراته 618 میلیون دلار در سطح جهانی به دست آوردند و نامزد جایزه امی شدند. این سریال که توسط «جاش هیلد»، «جان هورویتز» و «هایدن شلوسبرگ» ساخته شده است، دهه‌ها پس از وقایع فیلم‌های اصلی اتفاق می‌افتد و رقابت بین «دانیل ماکیو» و «جانی لارنس» را دوباره بیدار می‌کند.

مینگ-نا ون

«ون» در سریال Disney+The Book of Boba Fett که اسپین آفی از The Mandalorian است، در نقش «Fennec Shand» ایفای نقش کرده بود و اخیرا در فصل دوم سریال HBO Hacks نیز دیده شده است. او در سال 2019 به دلیل کار در پروژه‌های متعدد دیزنی، از جمله مولان، ماموران سپر مارول و باشگاه خوش شانسی به عنوان اسطوره دیزنی تجلیل شد. «ون» در می سال 2023 ستاره‌ای در پیاده‌رو هالیوود دریافت کرد. همچنین، او قرار است در فیلم «پیچ ویل» به همراه «پل جیاماتی» نامزد جایزه اسکار و «سایمون پگ» بازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های مینگ-نا ون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *