کامرون دیاز به فیلم کمدی Outcome خواهد پیوست

« کامرون دیاز » اعلام کرد که به دنبال بازگشت در دنیای بازیگری به صورت دائمی‌ است و در حال مذاکره برای بازی کنار «جونا هیل» و «کیانو ریوز» است.

فیلم Outcome به کارگردانی «جونا هیل»، بر اساس فیلمنامه‌ای که او با «ازرا وودز» نوشته است، ساخته خواهد شد. در این اثر، «کیانو ریوز» را در نقش «ریف»، ستاره آسیب دیده هالیوود خواهیم دید که باید به اعماق تاریک گذشته خود برود تا با شیاطین درونش مقابله کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کامرون دیاز در فیلم کمدی Outcome

جزئیات نقش «کامرون دیاز» هنوز فاش نشده، اما انتخاب این بازیگر، یک کودتا به حساب می‌آید. او در پروژه‌های کمدی زیادی از جمله فیلم‌هایی مانند ماسک، عروسی بهترین دوست من، چیزی در مورد مری وجود دارد، معلم بد، فرانچایزهای فرشتگان چارلی و شرک که به فروش بیش از 7 میلیارد دلار در سراسر جهان رسیده‌اند ایفای نقش کرده است. به علاوه، او برای بازی‌های دراماتیک خود در فیلم‌هایی چون جان مالکوویچ بودن، آسمان وانیلی و دار و دسته‌های نیویورک، نامزد گلدن گلوب، SAG و بفتا شد.

در سال 2018، «دیاز» از هالیوود عقب کشید و بیشتر روی تلاش‌های خود به عنوان یک نویسنده و کارآفرین تمرکز کرد؛ اما پیوستن او به «جونا هیل» و «کیانو ریوز» در فیلم کمدی Outcome نشانه خوشایندی است.

کامرون دیاز

او در کنار «مت داینز» و «علی گودوین»، فیلم Outcome را تولید خواهد کرد. این پروژه نشان‌دهنده آخرین همکاری او با «اپل اورجینال فیلمز» است، زیرا طرفین در حال ساخت یک فیلم بیوگرافی Grateful Dead با Sikelia Productions «مارتین اسکورسیزی» هستند. «اسکورسیزی» کارگردانی آن فیلم را به نویسندگی «اسکات الکساندر» و «لری کاراشفسکی» بر عهده خواهد داشت و «جونا هیل» بازیگر و تهیه کننده آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های کامرون دیاز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *