بهترین تاک شو های خارجی 2022 ؛ به همراه مهم ترین های سال 2021

امروز با سرگرم کننده‌ترین برنامه‌ها، همراه شما هستیم. برای اطلاع از آنان تا انتهای نوشتار بهترین تاک شو های خارجی 2022 فیگار را همراهی کنید.

تاک شو همانطور که از نامش پیدا است، به یک برنامه گفت و گو محور گفته می‌شود. این برنامه‌های رادیویی یا تلویزیونی می‌توانند از رادیو، شبکه‌های تلویزیونی و یا خانگی پخش شوند.

این برنامه‌ها با اجرای یک مجری، یا بیش‌تر در کنار مهمان‌های خاص و ویژه یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها نزد مخاطب و بینندگان به شمار می‌روند. مهمان‌ها به این برنامه‌ها دعوت می‌شوند تا با آنان درباره موضوعات مختلفی گپ زده شود و بینندگان به تماشای این گفت‌ و گو می‌نشینند.

مجموعه فیگار در نوشتار بهترین تاک شو های خارجی 2022 به معرفی برنامه‌های جدیدی که در سال میلادی پیش‌رو پخش می‌شوند، پرداخته است. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین تاک شو های خارجی 2022

به همراه مهم ترین های سال 2021

در ادامه نوشتار بهترین تاک شو های خارجی 2022 به معرفی و مطالعه آثار موجود در فهرست زیر خواهیم پرداخت:

بهترین تاک شو های خارجی 2022
بهترین تاک شو های خارجی 2022

این برنامه‌ها با موضوعات مختلف سرگرم کننده‌ای که دارند، می‌توانند بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت به حساب آیند. شاید انتخاب کردن یک فیلم جذاب که بشود با خانواده دید سخت باشد اما تاک شوها می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند تا در کنار خانواده به تماشای آن‌ها بپردازید.

این تاک شوها می‌توانند در قالب طنز باشند و یا درباره موضوعات نخصصی و جدی ساخته و پخش شوند. مهمانان این برنامه‌ها نیز با توجه به سبک برنامه و موضوعی که به آن پرداخته می‌شود، انتخاب و دعوت خواهند شد.

خوانندگان، نویسندگان، سیاست‌مداران، بازیگران و دیگر هنرمندان و یا شخصیت‌های مشهور و محبوب، می‌توانند از مهمانان این تاک‌ شوها محسوب شوند. مجموعه فیگار در این نوشتار به معرفی آثاری از این دست پرداخته است که شما با مطالعه آن، می‌توانید از بهترین تاک شو های خارجی 2022 مطلع شوید.

Frankly Speaking

بهترین تاک شو های خارجی 2022
بهترین تاک شو خارجی 2022

بهترین تاک شو های خارجی 2022 موضوعی است که ما در این نوشتار به آن پرداخته‌ایم. این یک برنامه گفت و گو محور رادیویی محسوب می‌شود که قرار است در سال جدید به گپ و گفت درباره موضوعات مختلف بپردازد.

صادقانه صحبت می‌کنم نام این اثر است که در واقع یک تاک شو خارجی جدید 2022 محسوب می‌شود. این برنامه همانطور که در بالا به آن اشاره شد،‌ قرار است در استودیو ضبط شود.

صادقانه صحبت می‌کنم توسط فرانک مک گوان ساخته شده و گویا قرار است به صحبت درباره موضوعات مختلفی چون سلامت و روان، کارآفرینی، موسیقی، فیلم و غیره، پرداخته شود. درواقع یکی بهترین تاک شوهای خارجی که می‌شود در سال 2022 به آن اشاره کرد همین تاک شو است.

schön + gut

بهترین تاک شو های خارجی 2022
بهترین تاک شو های 2022 خارجی

این اثر عضوی از جدیدترین تاک شو های خارجی سال 2022 به شمار می‌رود که در تاریخ January 3 قرار است پخش شود. این تاک شو که جول جانک، ژائله وانولز، اوری زهاوی در آن حضور دارند قرار است به موضوع خاصی بپردازد.

در واقع این برنامه را می‌توان بهترین تاک شو خارجی 2022 به حساب آورد چرا که با هدف خاصی ساخته شده و قرار است به زودی پخش شود. این اثر در واقع یک مجله خدماتی محسوب می‌شود که خب تا حدود زیادی مخاطبان به آن نیاز دارند و برای همین نیز توجه ما را به خود جلب کرد.

The Chris & Rosie Ramsey Show

بهترین تاک شو های خارجی 2022
بهترین تاک شو 2022 خارجی, بهترین تاک شوهای خارجی

نمایش کریس و رزی رمزی یک تاک شو با قسمت‌هایی 45 دقیقه‌ای است که قرار است در سال میلادی آینده، بخشی از سرگرمی شما عزیزان را تشکیل دهد.

این نمایش با محتوای طنز و کمدی خود تصمیم دارد به عنوان یکی از بهترین تاک شو های 2022 خارجی شناخته شود و همانطور که از نامش پیدا است قرار است به تماشای اجرای کریس رمزی و رزی رمزی بنشینید.

Jennifer Hudson talk show

بهترین تاک شو های خارجی 2022
جدیدترین تاک شو های خارجی سال 2022

تاک شو جنیفر هادسون یکی از جدیدترین تاک شوها به حساب می‌آید که مخاطبان منتظر زمان دقیق پخش آن هستند. جنیفر هادسون برنده اسکار است که ددلاین تایید کرده که، قرار است یک برنامه روزانه گفت و گو محور را اجرا کند.

این برنامه بهترین تاک شو 2022 خارجی است که احتمالا در پاییز سال میلادی آینده پخش می‌شود. امید است همانطور که انتظار می‌رود این برنامه در زمان اکران خود آنطور که انتظارش را دارد، بدرخشد.

The Ellen DeGeneres Show

بهترین تاک شو های خارجی 2022
تاک شو خارجی جدید 2022

شوی الن دی‌جنرس که به نام الن شناخته می‌شود، یک تاک شو پرطرفدار است که محصول کشور آمریکا می‌باشد. این برنامه به اجرای الن دی‌جنرس، بازیگر و کمدین مطرح آمریکایی در هشتم سپتامبر سال 2003 میلادی شروع به کار کرد.

سال‌های زیادی از پخش این برنامه می‌گذرد و در این مدت توانسته 32 جایزه کسب کند. خبر بدی که مخاطبان و بینندگان این برنامه از شنیدنش جا خورده و بسیار ناراحت شدند، پایان این برنامه بود که الن اعلام کرده بود.

فصل جدید این تاک شو در سال 2021-2022 میلادی رسما به پایان خواهد رسید. این برنامه 19 قسمتی که خب در سال میلادی 2021 نیز پخش می‌شد، یکی از بهترین تاک شو های خارجی 2021 شناخته می‌شود.

Comedians in Kitchens

بهترین تاک شو های خارجی 2022
بهترین تاک شو های 2021 خارجی, بهترین تاک شوهای خارجی

کمدین‌ها در آشپزخانه یک تاک شو کمدی با موضوع آشپزی است که ساخت کشور آلمان می‌باشد. نکته جالب توجه این است که این برنامه قرار است به صورت پخش تلویزیونی در تاریخ 10 دسامبر سال 2021 پخش شود.

در کمدین آشپزخانه که از جمله بهترین تاک شو های 2021 خارجی است لوتز ون در هورست، لوکاس دیستل، جاناتان لوفلبین حضور دارند.

The Kat Miccio Show 2021

بهترین تاک شو های خارجی 2022
بهترین تاک شو های 2021 خارجی

نمایش کت میچیو هر هفته با اجرای کاترینا میچیو به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود. این برنامه با هدف نگاهی عمیق به زندگی بازیگران، فیلم‌سازان یا خلاقان ساخته شده است.

این گفت و گوها و مصاحبه‌ها در خانه و یا محل کار آن‌ها،سر صحنه و یا در استودیو انجام می‌شوند. اولین مصاحبه‌ای که کاترینا انجام داد، با بازیگری به نام آرماند آسانته در خانه دوست داشتنی‌اش واقع در نیویورک بود.

مصاحبه دوم نیز با تهیه کننده اجرایی آنتونی کالیندو صورت گرفت و طرفدار پیدا کرد و به یکی از بهترین تاک شو های خارجی 2021 تبدیل شد.

The Tonight Show

بهترین تاک شو های خارجی 2021
بهترین تاک شو های خارجی 2021, بهترین تاک شوهای خارجی

یکی دیگر از بهترین تاک شو های خارجی 2021 برنامه نمایش امشب است که بسیار طرفدار دارد. این برنامه یکی از پروپا قرص‌ترین برنامه‌های تلویزیونی خارجی به حساب می‌آید.

قطعا شما نیز قسمت‌هایی از این تاک شو را در صفحات مجازی دیده‌اید. جذابیت این برنامه پر مخاطب به دلیل اجرای پرشور و بسیار حرفه‌ای مجری آن است.

این تاک شو با مهمان‌های مختلفی که دعوت می‌کند برای مدت زمانی هر چند کوتاه خنده را به لب‌های بینندگانش می‌آورد. چهره‌های مشهور و سرشناس آمریکایی از جمله مهمانان این برنامه هستند.

این تاک شو بنیان گذار مسابقه «لیپ سینک بتل» بوده و اولین بار در این برنامه انجام شده است. این مسابقه مشابهش در برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان، به نام لباهنگ انجام می‌شود.

Jimmy Kimmel Live

بهترین تاک شو های 2021 خارجی
بهترین تاک شو های خارجی 2022

جیمی کیمل زنده در واقع نام یکی از بهترین تاک شو های 2021 خارجی است که برخلاف نامش یک برنامه از قبل ضبط شده می‌باشد. اجرای این تاک شو به عهده جیمی کیمل، فیلم‌نامه نویس، صداپیشه، خواننده و نوازنده آمریکایی است.

این برنامه که آخر شب‌ها مهمان خانه‌های بینندگانش است، 13 ساله که به فعالیت خود ادامه داده و همچنان یکی از پربیننده‌ترین تاک شوها به شمار می‌رود.

قطعا اطلاع دارید که در برنامه دورهمی، مهران مدیری چند باری موی سر و یا ریش مهمانانش را زد و از همین راه مخاطبان زیادی را نیز به خود جذب کرد که البته در این بین انتقادهایی نیز به او وارد شد.

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید منبع الهام مهران مدیری دقیقا برنامه جیمی کیمل بوده و او مدت‌ها است که خود و مهمانانش را به این چالش دعوت می‌کند.

جیمی با هوش، نبوغ و البته تجربه‌ای که در حوزه اجرا دارد توانسته خود را در بین جذاب‌ترین برنامه‌های تاک شو خارجی جای دهد. کیمل مهمانانش را دعوت می‌کند و درباره موضوعات مختلف با آنان به گفت و گو می‌‌پردازد.

گاهی این بحث‌های تند و چالشی‌اش بالا می‌گیرد و این هیجان برنامه را بالاتر از آنچه که در حالت طبیعی است، می‌برد. به هر حال تماشای برنامه جیمی که یکی از بهترین تاک شو های خارجی 2021 به حساب می‌آید، با آن اجرای بی‌عیب و نقصش چندان خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین تاک شو های خارجی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *