تاریخ پخش پارت 1 فصل 3 ویچر (The Witcher) + تعداد قسمت

فصل 3 ویچر از راه رسید و طرفداران در حال حاضر توجه خود را به تاریخ پخش پارت اول فصل 3 ویچر (2023 The Witcher) معطوف کرده‌اند.

فصل 2 The Witcher در 17 دسامبر 2021 پخش شد. تقریباً دو سال از پخش اولین فصل می‌گذرد.  در ادامه با نوشتار تاریخ انتشار فصل 3 ویچر همراه فیگار باشید تا هر آنچه که باید در رابطه با فصل سوم سریال ویچر و اینکه سریال ویچر چند فصل دارد بدانید را برای شما بگوییم.

فیلمبرداری فصل سوم سریال فانتزی “ویچر” (The Witcher) با بازی “هنری کویل” به پایان رسیده است. “بولا اگون” کارگردان دو اپیزود پایانی فصل سوم در اینستاگرام و “استیو گاب” تهیه‌کننده سریال پایان فیلمبرداری را تأیید کرده‌اند. فصل سوم “ویچر” به نویسندگی “لورن اشمیت هیسریش” از رمان “زمانه حقارت” (The Time of Contempt) “آندری ساپکوفسکی” اقتباس شده که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.


پارت اول 5 قسمتی و پارت دوم 3 قسمتی خواهد بود.

انتشار پارت اول: ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ | انتشار پارت دوم: ۱۴۰۲/۰۵/۰۵

بعد از آمدن فایل‌های جدید، جهت دانلود این سریال از کانال تلگرامی زیر استفاده کنید:

کانال تلگرامی دنیای فیلم و سریال


تاریخ پخش پارت اول فصل 3 ویچر

بازیگران، خلاصه داستان و موارد دیگر فصل سوم ویچر

همانطور که می‌دانید و گفته شد نتفلیکس اعلام کرده که فصل 3 سریال The Witcher قرار است در 2 بخش پخش شود که بخش 1 فصل سوم سریال ویچر که شامل پنج قسمت ابتدایی خواهد بود، در تاریخ ۲۹ ژوئن (هشتم تیر ماه) پخش خواهد شد و سپس بخش 2 فصل سوم این سریال فانتزی که شامل سه قسمت نهایی این فصل است، در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد) از نتفلیکس پخش می‌شود.

تاریخ پخش پارت اول فصل 3 ویچر
فصل سوم ویچر, فصل 3 Witcher

اکنون یک فصل از The Witcher در نتفلیکس موجود است. فصل دوم The Witcher در تاریخ 17 دسامبر روی استریمر آمد و هم اکنون می‌توانید آن را از کانال تلگرامی فیگار دانلود کنید.

همچنین یک سریال پیش درآمد لایو اکشن (بهترین فیلم های لایو اکشن 2022) با عنوان The Witcher: Blood Origins وجود دارد که در ژوئیه 2020 اعلام شد و 1200 سال قبل از رویدادهای اولین فصل The Witcher اتفاق می‌افتد. علاوه بر این، یک اسپین آف انیمیشن محور به نام The Witcher: Nightmare of the Wolf در ۲۳ اوت ۲۰۲۱ منتشر شد.

کلیپ رسمی از فصل سوم سریال The Witcher را با هم ببینیم:

مینی‌سریال و پیش‌درآمد سریال ویچر با عنوان The Witcher: Blood Origin با بازی میشل یئو، سوفیا براون و لورنس اوفارین در ماه دسامبر امسال (آذر/دی ١۴٠١) از استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد. دکلان د باررا (از نویسندگان سریال اصلی و سریال‌های The Originals و Chapelwaite) شورانر این سریال شش قسمتی می‌باشد. لورن اشمیت شورانر سریال اصلی در مقام تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. اتفاقات این سریال 1200 سال پیش از سریال اصلی و گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود.

اخبار مرتبط:

تاریخ پخش پارت دوم فصل 3 ویچر (The Witcher) + تعداد قسمت

دانلود رایگان فصل 3 سریال ویچر ؛ دانلود سریال The Witcher همراه با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Witcher + دانلود تمام قسمت‌های فصل سوم

بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher) + زمان پخش فصل سوم

زمان انتشار فصل 3 ویچر

تاریخ انتشار فصل 3 ویچر کی میاد

تاریخ پخش پارت اول فصل 3 ویچر
تاریخ پخش پارت اول فصل 3 ویچر

فصل ۳ سریال «ویچر» در نتفلیکس پخش خواهد شد. اگر قبلا انیمیشن «ویچر: کابوس گرگ» را تماشا نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنم که آن را هر چه زودتر قبل از شروع فصل بعدی سریال تماشا کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این سریال کسب نمایید.

ما با توجه به خبری که در اینستاگرام استیو گواد، تهیه کننده سریال منتشر شده، خوب می‌دانیم که از اواخر ژانویه، کار جستجوی لوکیشن و آماده‌سازی صحنه آغاز شده است و این بدان معنی است که کار فیلم‌برداری نیز به زودی آغاز می‌شود، بنابراین می‌توانید خیلی زود منتظر فصل سوم سریال باشید.

تاریخ پخش فصل 3 ویچر (The Witcher) بخش اول

تاریخ پخش: ۲۹ ژوئن از نتفلیکس

«هنری کویل» در نقش «گرالت ریویا»، «آنیا شالترا» در نقش ینفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، و «جویی بیتی» در نقش جسکی‌یر در فصل سوم «ویچر» بازگشته‌اند. اکتبر سال گذشته اعلام شده بود که «هنری کویل» پس از فصل سوم از سریال جدا می‌شود و جای خود را در نقش «گرالت ریویا» به «لیام همسورث» خواهد داد.

فصل سوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش» از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است. پنج اپیزود اول فصل سوم «ویچر» ۲۹ ژوئن و سه اپیزود پایانی ۲۷ ژوئیه پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال ویچر فصل سوم

تاریخ انتشار فصل 3 ویچر
تاریخ اکران فصل سوم سریال ویچر, فصل 3 Witcher, فصل 3 ویچر کی میاد, فصل سوم سریال Witcher

ما درباره فصل 3 The Witcher و اتفاقاتی که قرار است بعد از پایان فصل 2 رخ دهد اطلاعات کمی داریم. اما شما همراهان عزیز برای دانلود فصل سوم سریال witcher و دانستن داستان فصل سه ویچر می‌توانید منتظر اخبار بیشتر درباره سریال اصلی نتفلیکس در ادامه بروزرسانی‌های همین مقاله باشید.

 انتشار تصاویری از فصل سوم سریال ویچر

هنوز دلیل اصلی تغییر بازیگر نقش Rience مشخص نیست، اما گفته می‌شود که مشغله کاری کریس فولتن دلیل عدم حضور او در این سریال است. کریس فولتن علاوه بر این سریال در پروژه بریجرتون نیز حضور دارد که یکی از سریال‌های محبوب در بین طرفداران است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ پخش پارت اول فصل 3 ویچر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


26 thoughts on “تاریخ پخش پارت 1 فصل 3 ویچر (The Witcher) + تعداد قسمت

  1. همون اول بگو نمی دونیم و برای اطلاعات جانبی اگر مایل هستید اطلاعات زیر را مطالعه کنید. برای بینندگانتون احترام قائل باشید و آماری که میخواهید اعلام کنید هم واقعی تر خواهد بود . متشکرم.

  2. نمیدونم فرهنگ کلاه برداری و دروغ کی میخواد از این مملکت بره همه چی شده دروغو شیادی.فقط میخوان به هرقیمتی بازدید سایتو ببرن بالا خجالت بکش منم بلاک میکنمتون تا الکی ادمو نکشونید اینجا وقتی هیچی برا ارائه نداری احمق

      1. شعور و درک کافی توی مطلبی که شما ارائه دادید نیست دوست عزیز
        به عنوان “زمان پخش فصل 3 ویچر” کاربر رو وارد سایت میکنید بعد از خوندن کلی متون آخرش هم مینویسید اطلاعاتی از زمان پخش ندارید!!!
        حالا کسی ک نقد میکنه شعور کافی نداره یا شما؟

  3. آخه مگه نا مو س ندارید یعنی هر چی فحش هس من بهتون دادم که نمیشه اینجا نوشتش ، خب خدا نابودتون کنه این همه کص شهر نوشتید خودتون فهمید جواب سوال که تاریخ پخش باشه کی بود یا شد؟؟؟شماها یه جای دیگه مثل تف افتادید رو زمین و رشد کردین وگرنه آدم این کارا رو نمیکنه ، ولدزنا ها بی ناموسا ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *