استندآپ کمدی خنداننده شو 3 ؛ زمان پخش + جزئیات فصل 8 برنامه خندوانه

برای اطلاع از زمان پخش استندآپ کمدی خنداننده شو 3 (فصل 8 برنامه خندوانه) و شناخت شرکت کننده های خنداننده شو 3 و داوران خنداننده شو 3 همراه ما باشید.

افتتاحیه فصل تازه مسابقه استندآپ کمدی خنداننده شو 3 در 30 آذر، شب یلدا پخش شد. در این فصل بیست شرکت کننده در چهار گروه در مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. برای اطلاع از جزئیات رقابت و زمان پخش فصل 3 خنداننده شو همراه ما باشید.

استندآپ کمدی خنداننده شو 3

زمان پخش + جزئیات فصل 8 برنامه خندوانه

شرکت کننده های خنداننده شو 3, داوران خنداننده شو 3
شرکت کننده های خنداننده شو 3, داوران خنداننده شو 3, خندوانه خنداننده شو ۳

پس از رقابت چهار گروه در مرحله مقدماتی، در نهایت یک شرکت‌کننده با رأی داوران، سه شرکت‌کننده با رأی مردمی به مرحله بعد می‌روند و یک شرکت کننده هم با رأی داوران حذف می‌شود.

مرحله مقدماتی فصل 3 خنداننده شو از ششم دی‌ماه از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. خنداننده شو مسابقه‌ای در مجموعه برنامه خندوانه است؛ که به معرفی استندآپ کمدین‌های جوان و با استعداد ایرانی می‌پردازد.


ضمن مطالعه زمان پخش استندآپ کمدی خنداننده شو 3 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


این مسابقه برای انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم برگزار می‌شود و تفاوت آن با مسابقه “خنداننده برتر” که در فصل دو این برنامه اجرا شد این است که شرکت‌کنندگان مسابقه خنداننده برتر از میان هنرپیشگان و کمدین‌های مشهور سینما و تلویزیون بودند، ولی “خنداننده شو” شرکت‌کنندگان را از میان مردم عادی انتخاب می‌کند.

زمان پخش فصل 3 خنداننده شو

شرکت کننده های خنداننده شو 3
شرکت کننده های خنداننده شو 3, خندوانه خنداننده شو ۳

زمان پخش فصل 3 خنداننده شو از دوشنبه تا پنجشنبه است. فصل 8 خندوانه دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳، از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.


ضمن مطالعه زمان پخش استندآپ کمدی خنداننده شو 3 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


داوران فصل 3 خنداننده شو

زمان پخش فصل 3 خنداننده شو
زمان پخش فصل 3 خنداننده شو, خندوانه خنداننده شو ۳

خود رامبد جوان و حسن معجونی کماکان از اسامی داوران خنداننده شو 3 هستند. اما داور جدید فصل 3 خنداننده شو در فصل 8 برنامه خندوانه کسی نیست جز امیر مهدی ژوله! امیر مهدی ژوله که در فصل یک جوکر برنامه طنز سیامک انصاری حضور داشت، اکنون عضوی از داوران خنداننده شو 3 خواهد بود.

سری جدید یا فصل 8 برنامه خندوانه از آبان ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه نسیم رفت. اجرای فصل هشتم برنامه خندوانه همچون فصل‌های گذشته بر عهده رامبد جوان است و شخصیت محبوب جناب خان نیز از همان قسمت اول در برنامه حضور دارد. اما مجری خنداننده شو 3 رامبد جوان نخواهد بود؛ چرا که رامبد جوان خود جزء داوران خنداننده شو 3 خواهد بود.


ضمن مطالعه زمان پخش استندآپ کمدی خنداننده شو 3 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


حسن معجونی از بازیگران سرشناس طنز و حتی درام سینمای ایران است. او که در فصل‌های گذشته خنداننده شو نیز داور بود، در فصل 3 خنداننده شو نیز داوری خواهد نمود.

امیر مهدی ژوله از نویسندگان طنز ایرانی است که چند سالیست بازیگری نیز انجام می‌دهد. امیر مهدی در فصل خنداننده برتر نیز به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان حضور داشت. او با اسامی سرشناسی چون مهران غفوریان، سجاد افشاریان، بیژن بنفشه‌خواه و… رقابت داشت.

مجری خنداننده شو 3

مجری خنداننده شو 3, زمان پخش فصل 3 خنداننده شو
مجری خنداننده شو 3, زمان پخش فصل 3 خنداننده شو, خندوانه خنداننده شو ۳

امیرعلی نبویان مجری خنداننده شو ۳ است. امیرعلی نبویان را از برنامه تلویزیونی رادیو هفت به خاطر می‌آوریم. امیرعلی نبویان در شهر آمل بزرگ شد و تا ۶ سالگی در یک خانه قدیمی آلمانی با اتاق‌های زیاد زندگی می‌کرد.

وی در خرداد ماه سال ۱۳۹۵ در یک پست اینستاگرامی خبر ازدواج خود را نیز اعلام کرد. مجری خنداننده شو ۳ در فصل‌های قبل برنامه خندوانه نیز حضور داشت. هم در مسابقات ادابازی و هم در لباهنگی شرکت داشت.

فراخوان “خنداننده شو 3” از مهرماه ۹۹ آغاز و تا ۱۶ آبان ماه برای ارسال ویدئو تمدید شد؛ تا علاقه‌مندان بتوانند برای شرکت در سری جدید خندانند شو شرکت کنند.


بیشتر بخوانید:


رامبد جوان در این مرحله از تمام ایرانیان علاقه‌مند دعوت کرد تا ویدیو‌های اجرای استندآپ خودشان را برای برنامه خندوانه ارسال کنند. اکنون نیز در دی‌ماه 1400 شرکت‌کنندگان برگزیده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

زمان پخش فصل 3 خنداننده شو
زمان پخش فصل 3 خنداننده شو, خندوانه خنداننده شو ۳

برای دانلود فصل 8 برنامه خندوانه و آشنایی با شرکت کننده های خنداننده شو 3 می‌توانید بر روی لینک‌های ذیل کلیک نمایید. لینک‌ها پس از نمایش قسمت‌های جدید پیوست شده و این مطلب به روز رسانی خواهد شد.


ضمن مطالعه زمان پخش استندآپ کمدی خنداننده شو 3 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


دانلود برنامه خندوانه دوشنبه 6 دی 1400

دانلود برنامه خندوانه خنداننده شو ۳ سه شنبه 7 دی 1400

دانلود برنامه خندوانه چهارشنبه 8 دی 1400

معرفی شرکت کننده های شب اول خنداننده شو 3

معرفی شرکت کننده های شب دوم خنداننده شو 3

معرفی شرکت کننده های شب سوم خنداننده شو 3

بیشتر بخوانید: 

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استندآپ کمدی خنداننده شو 3 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *