اسامی سریال ها و برنامه های نوروز در سال 1402 + [زمان پخش و تکرار]

همراه آشنایی با فهرست سریال های نوروزی سال 1402 می‌توانید از زمان پخش سریال های نوروز 1402 در نوشتار جدید فیگار آشنا شوید.

بهترین سریال های نوروزی 1402

در ساخت سریال‌های تلویزیون‌، تیم سریال سعی‌دارند با انتخاب بازیگران مطرح و داستانی مفرح تلاش رضایت درصد بالایی از مخاطبین را به دست آورند. امسال خبرهای خوبی از سریال های شبکه خانگی نوروز 1402 نیز به گوش می‌رسد.

در نوشتار جدید فیگار لیستی از بهترین سریال های نوروزی 1402 برای شما تهیه شده‌است. سریال های نوروز در سال 1402 در ژانرهای کمدی، درام و خانوادگی، همه و همه در اختیار شما خواهد بود؛ همراه ما باشید.

مقالات مکمل سریال های نوروز در سال 1402:

برنامه های نوروزی 1402 با اجرای بشیر حسینی و حامد سلطانی

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

قبلا گمانه‌زنی‌هایی درباره پخش سریال «عاشورا» در دهه سوم رمضان از شبکه یک شده بود. پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما چندی پیش در جمع خبرنگاران این احتمال را رد کرد و گفت: سریال «عاشورا» الان آماده است اما آنچه مشخص است، عاشورا در ماه مبارک رمضان پخش نخواهد شد و نمایش این سریال، زمان دیگری خواهد بود.

سریال های نوروزی سال 1402

سریال های نوروز در سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402

بهترین سریال های 1402 ایرانی نوروز از شروع فصل پاییز در حال ساخت هستند. برخی از این سریال‌ها با ژانر طنز و کمدی جلوی دوربن رفته‌اند. و برخی دیگر موضوعات اجتماعی با درون مایه‌ای شاد و مفرح را انتخاب کرده‌اند.

به دلیل همزمان شدن ماه رمضان با عید نوروز، سریالهای نوروزی 1402 با سریال‌های ماه رمضان تقریبا یکسان هستند. صرفا برخی از برنامه‌ها و سریال‌های مناسبتی ویژه افطار و سحر نیز پخش خواهند شد. اما در نوروز 1402 چه سریال هایی پخش میشود ؟ در ادامه به معرفی سریال های عید 1402 پرداخته‌ایم.

بهترین سریال‌های ایرانی پخش خانگی

بهترین فیلم‌های سینمایی ایرانی

سریال نوروز ۱۴۰۲ شبکه یک

در نوروز 1402 چه سریال هایی پخش میشود ؟ معرفی سریال های عید 1402 را با شبکه یک آغاز می‌کنیم:

نون خ 4

سریال های نوروزی سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402
  • ستارگان: شقایق دهقان، سعید آقاخانی، علی صادقی، پاشا جمالی، سیدعلی صالحی، سیروس میمنت
  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • زمان پخش سریال های نوروز 1402 : به محض مشخص شدن، این لیست آپدیت خواهد شد

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ شبکه یک به کارگردانی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی این روزها مشغول کارگردانی فصل جدید نون خ ۴ در منطقه خجیر تهران است. این سریال گزینه اول شبکه یک برای پخش در شب‌های نوروز و رمضان سال ۱۴۰۲ است. این سریال قرار است در ۳۰ قسمت آماده پخش شود. سعید آقاخانی به مانند فصول گذشته علاوه بر کارگردانی ایفاگر نقش نورالدین خانزاده هم هست.

در کنار آقاخانی، هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، سید علی صالحی و… بازی دارند. بیست و هشتم تیرماه سال جاری مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از حضور «حسن معجونی» و «حمید رضا آذرنگ» در فصل جدید نون خ ۱۴۰۲ خبر داد.

سریال نوروز ۱۴۰۲ شبکه دو

در نوروز 1402 چه سریال هایی پخش میشود ؟ معرفی سریال های نوروز در سال 1402 را با شبکه دو ادامه می‌دهیم:

فصل دوم بچه زرنگ

سریال های نوروزی سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402

سریال «بچه زرنگ۲» تنها گزینه قطعی شبکه دو برای پخش در دهه سوم ماه رمضان و شب‌های معنوی قدر است. پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر پخش فصل دوم سریال آقای قاضی و فصل سوم وضعیت زرد از شبکه دو در ایام نوروز شنیده شد. این طور که پیداست این دو سریال هنوز آماده نیستند و بعید است که به آنتن برسند. با این حساب ممکن است شبکه دو در ایام نوروز و ماه رمضان به جز سریال ویژه شب ‌های قدر هیچ سریالی برای عرضه نداشته باشد.

بار دیگر برنامه آقا رشید در ایام نوروز 1402 پخش خواهد شد!

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «بچه زرنگ» برای پخش در دهه سوم ماه رمضان، به نویسندگی عباس هادیان و طاهره، ولی پور در ادامه فصل اول به زندگی ۵ شهید مدافع حرم لشگر فاطمیون و ۵ شهید مدافع حرم مشهدی می‌پردازد.

داستان‌های فصل اول «بچه زرنگ» درباره چگونگی اعزام هشت تن از شهدای مدافع حرم اهل مشهد بود که با وجود موانع مختلف و تلاش فراوان خود را به سوریه و مناطق جنگی این کشور رساندند. بازی برادر برخی شهدا در نقش شهید، حضور برخی از مادران شهدا و استفاده از خانه مدافعان حرم در برخی از قسمت‌های این مجموعه به عنوان لوکیشن اصلی از جمله ویژگی‌های «بچه زرنگ» در فصل اول بود.

فصل سوم وضعیت زرد

سریال های نوروزی سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402
  • ستارگان: مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی
  • کارگردان: مجید رستگار
  • زمان پخش سریال های نوروز 1402 : به محض مشخص شدن، این لیست آپدیت خواهد شد

فصل سوم «وضعیت زرد» هم ساخته می‌شود! [+عکس و زمان پخش]

خط داستانی این سریال، دارای رگه‌های سیاسی است و خط قصه و شخصیت‌های آن شامل شش شخصیت (کاراکتر) محوری است که هرکدام از شخصیت‌ها، داستان و رگه‌هایی مخصوص به خود دارند. مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا و مهدی رضایی بازیگران اصلی فصل دوم این سریال بودند.

فصل سوم وضعیت زرد هم ممکن است در جدول پخش نوروزی شبکه دو قرار بگیرد. در فصل اول وضعیت زرد شاهد داستانی بودیم که محوریت آن اخراج یک مهندس طراح سانتریفیوژی از سازمان انرژی اتمی بود و داستانک‌های دیگر حول محور این قصه می‌گشت. بیان موضوعاتی با درون‌مایه اجتماعی، اقتصادی و مجازی با زبان طنز نیز در بطن داستان‌های این سریال قرار دارد.

فصل دوم آقای قاضی

سریال های نوروزی سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402
  • ستارگان: بهزاد خلج
  • کارگردان: سجاد مهرگان
  • زمان پخش سریال های نوروز 1402 : به محض مشخص شدن، این لیست آپدیت خواهد شد

فصل دوم آقای قاضی سریال شبکه دو رمضان 1402 است. این مجموعه به کارگردانی سجاد مهرگان، روایتگر داستان قضاوت‌های یک قاضی در دادگاه بوده و تمام موضوعاتی که در این سریال مطرح شده، بر اساس واقعیت است.

فصل اول این سریال با هنرمندی بهزاد خلج و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی از شبکه دو سیما پخش شد و توانست توجه مخاطبان را جلب کند. حالا قرار است فصل دوم آقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی به عنوان بهترین سریال های رمضان 1402 از شبکه دو سیما روی آنتن برود.

سریال نوروز ۱۴۰۲ شبکه سه

در نوروز 1402 چه سریال هایی پخش میشود ؟ معرفی سریال های عید 1402 را با شبکه سه ادامه می‌دهیم:

سریال تلویزیونی آتش و باد

سریال های نوروزی سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402
  • ستارگان: محمود پاک‌نیت، حسین محجوب، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی
  • کارگردان: مجتبی راعی
  • زمان پخش سریال های نوروز 1402 : به محض مشخص شدن، این لیست آپدیت خواهد شد

مجموعه تاریخی جشن سربرون (با نام جدید آتش و باد) به کارگردانی مجتبی راعی ساخته شده است. جشن سربرون به سفارش سیما فیلم ساخته شده است و به روایت سال‌های قبل از مشروطه می‌پردازد. تصویربرداری این سریال از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و حالا تدوین آن به پایان رسیده و آماده پخش در سال 1402 است.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی جشن سربرون

ابتدا قرار بود این سریال در ۴۵ قسمت ساخته شود؛ اما پخش آن به عنوان یک سریال مناسبتی که باید در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود، باعث شد تا زمان هر قسمت کوتاه شود و تعداد قسمت‌های آن افزایش پیدا کند. قرار است شبکه سه با آغاز سال نو پخش مجموعه جشن سربرون را شروع کند.

محمود پاک‌نیت، حسین محجوب، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی و بیوک‌میرزایی برخی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

رستگاری

سریال های نوروزی سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402
  • کارگردان: مسعود ده‌نمکی
  • زمان پخش سریال های نوروز 1402 : به محض مشخص شدن، این لیست آپدیت خواهد شد

مجموعه ماورایی رستگاری در ۳۰ قسمت که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ساخته شده، احتمالا به عنوان سریال شبکه سه رمضان 1402 پخش شود. داستان این سریال از سریال های رمضان امسال به قلم حسن وارسته به نگارش درآمده است.

پیش از این، نام این نویسنده را در فهرست نویسندگان مجموعه‌های موفق تلویزیونی همچون پایتخت، دودکش، علی‌البدل، دیوار به دیوار و بچه مهندس دیده بودیم. حالا حسن وارسته طراحی و سرپرستی فیلمنامه سریال ماورایی «رستگاری» را بر عهده دارد.

قهرمان‌ها

سریال های نوروزی سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402

قهرمان یک برنامه گرم و پرحرارت با محوریت رقابت در زمینه آمادگی جسمانی است که در ایام عید نوروز به آنتن شبکه سه سیما می‌آید. استعدادهای ورزشی با حضور در این برنامه و پشت سر گذاشتن آیتم‌ های مختلف و دشوار، رقابتی دیدنی و پر هیجان را رقم خواهند زد.

️”قهرمان” کاری از گروه اجتماعی شبکه سه است که در ایام نوروز، هر شب روانه آنتن این شبکه خواهد شد. یوسف تیموری و ایمان قیاسی میزبان قهرمان‌ ها و جوانان ورزیده می‌شوند.

سریال نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا

در نوروز 1402 چه سریال هایی پخش میشود ؟ معرفی سریال های عید 1402 را با شبکه تماشا به پایان می‌رسانیم:

سریال خارجی ماندالوریان

سریال های نوروزی سال 1402
سریال های نوروزی سال 1402

همزمان با پخش جهانی فصل سوم سریال «ماندالوریان»، شبکه تماشا قصد دارد به مناسبت فرار رسیدن ایام نوروز این سریال را روانه آنتن خود کند. سریال «ماندالوریان» برای نخستین بار است که روی آنتن یکی از شبکه‌های تلویزیونی می‌رود. این سریال در سه فصل 8 قسمتی ساخته شده که تاکنون دو فصل آن به شکل کامل پخش شده و فصل سوم آن در حال پخش است.

شبکه تماشا قرار است ابتدا فصل اول را روانه آنتن کند و بلافاصله فصل دوم وسوم را هم پخش خواهد کرد. ماندالوریان نخستین سریال لایو اکشن در مجموعه جنگ ستارگان است . داستان این سال پنج سال بعد از وقایع فیلم «بازگشت جدای» محصول سال 1983 اتفاق می‌افتد.

قهرمان این سریال که نقش آن را « پدرو پاسکال» بازی می‌کندیک شکارچی جایزه بگیراست که مامور دستگیری و تحویل «یودای کوچک» می‌شود. اما از این کار صرف نظر می‌کند و دست به فرار می‌زند. او درپایان فصل دوم این کودک را به یک جدای می‌سپارد.

سریال های پلتفرم نماوا در سال 1402

سریال های پلتفرم نماوا در سال 1402
سریال های پلتفرم نماوا در سال 1402

سریال های شبکه خانگی نوروز 1402 : هنوز مشخص نشده‌اند. فعلا سریال‌های سرگیجه، آکتور و مترجم از این پلتفرم در حال نمایش هستند.

سریال های پلتفرم فیلیمو در سال 1402

سریال های پلتفرم فیلیمو در سال 1402
سریال های پلتفرم فیلیمو در سال 1402

سریال های شبکه خانگی نوروز 1402 : هنوز مشخص نشده‌اند. فعلا سریال‌های سقوط، رهایم کن، ارتش سری و جیران از این پلتفرم در حال نمایش هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال های نوروزی سال 1402 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “اسامی سریال ها و برنامه های نوروز در سال 1402 + [زمان پخش و تکرار]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *