بار دیگر برنامه آقا رشید در ایام نوروز 1402 پخش خواهد شد!

پخش مجدد آقا رشید در نوروز 1402 : همکاری جدید قدرت‌الله ایزدی با تلویزیون با ساخت تله‌تئاتر که قرار است در نوروز 1402 از شبکه نسیم پخش شود.

پخش مجدد آقا رشید در نوروز 1402

این کار حدودا ۱۴ قسمت است و برای ایام نوروز در شبکه نسیم ساخته می‌شود. کار طنز و تله‌تئاتری است که همراه با تماشاگران اجرا می‌شود و دکور مجزایی دارد. قدرت الله ایزدی که در اصفهان زندگی می‌کند، این روزها برای ساخت این نمایش نوروزی در تهران حضور یافته است.

ایزدی درباره کاراکتر خود در این تله تئاتر چنین می‌گوید:

قرار است در این کار، همان کاراکتر رشید را بازی کنم. این مجموعه از ابتدای عید روی آنتن می‌رود که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار بگیرد و خنده‌ای بر لبانشان بیاورم. هنوز هم که بعد از بیش از ۴۰ سال می‌بینم که مردم دوستم دارند خداراشکر می‌کنم و این خیلی مهم است.

پخش مجدد آقا رشید در نوروز 1402
پخش مجدد آقا رشید در نوروز 1402

این سریال با عنوان “مگه تموم عمر چند تا بهاره” به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان که در نوبت پخش قرار دارد، قرار است از خرداد ماه از شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

اسامی فیلم‌های اکران نوروز 1402

برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی سال 1402

زمان پخش آقا رشید در نوروز 1402

قدرت‌الله ایزدی درباره‌ حضورش در تلویزیون که قرار است یادآور سال‌های دور «رشید» باشد، چنین گفت:

امیدوارم خنده‌ای بر لبان مخاطبان بیاورم. هنوز هم که بعد از بیش از ۴۰ سال کار می‌بینم که مردم دوستم دارند، خداراشکر می‌کنم.

زمان پخش آقا رشید در نوروز 1402
زمان پخش آقا رشید در نوروز 1402

ایزدی در ادامه درباره‌ این تله‌تئاتر توضیح داد:

این کار جدید توسط احمدرضا معتمدی کارگردانی می‌شود. ایشان کارهایی چون «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «آلزایمر» و … را با سطح بالایی ساخته است و حالا هم این‌کار را پذیرفته که امیدواریم با تماشای آن مردم کمی از ناراحتی و افسردگی نجات پیدا کنند و بخندند.

برنامه نوروز ۱۴۰۲ شبکه جم + [زمان، ساعت پخش و تکرار]

آرزوی قدرت‌الله ایزدی در سال جدید:

آرزویم این است که مردم در درجه اول سالم باشند و ناامید نباشند. دعا کنند هر چه سریع‌تر گرانی کمتر شود. نگران نباشید وضعیت ان‌شاءالله خوب می‌شود.

درباره برنامه آقا رشید

در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰، مجموعه طنزی با محوریت شخصیتی به نام آقا رشید از تلویزیون پخش می‌شد. این مجموعه در مرکز اصفهان تولید می‌شد و قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش آقا رشید بود که توانست در مدت پخش سریال محبوبیت بسیاری میان مردم کسب کند.

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

پس از گذشت چندین سال، ‌احمدرضا معتمدی تصمیم گرفته است این مجموعه طنزها را با حضور قدرت الله ایزدی مورد واکاوی و پژوهش قرار دهد. به همین منظور به تازگی تله‌تئاتری را کلید زده است که قرار است از تلویزیون پخش شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *