بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی جشن سربرون + [زمان پخش از شبکه سه]

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون را که به زودی در نوروز و رمضان 1402 از شبکه سه سیما منتشر خواهد شد، در ادامه بخوانید. این سریال مجموعه‌ای تاریخی است.

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون

مجموعه تاریخی جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی ساخته شده است. جشن سربرون به سفارش سیما فیلم ساخته شده است و به روایت سال‌های قبل از مشروطه می‌پردازد. تصویربرداری این سریال از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و حالا تدوین آن به پایان رسیده و آماده پخش در سال 1402 است.

زمان پخش سریال جشن سربرون : هنوز مشخص نشده است

بازپخش سریال جشن سربرون : هنوز مشخص نشده است

ابتدا قرار بود این سریال در ۴۵ قسمت ساخته شود؛ اما پخش آن به عنوان یک سریال مناسبتی که باید در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود، باعث شد تا زمان هر قسمت کوتاه شود و تعداد قسمت‌های آن افزایش پیدا کند. قرار است شبکه سه با آغاز سال نو پخش مجموعه جشن سربرون را شروع کند.

محمود پاک‌نیت، حسین محجوب، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی و بیوک‌میرزایی برخی از بازیگران سریال جدید شبکه سه جشن سربرون هستند.

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

بهترین سریال‌های ایرانی پخش خانگی

بازیگران سریال تاریخی جشن سربرون

محمود پاک‌نیت

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون
بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون

محمود پاک نیت (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۵۶ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ایران پرداخت. او مدرک درجهٔ یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌است. پاک‌نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد.

او مدتها در گروه تئاتر (آزاد شیراز) عضو ثابت بود. بعد از بازی در تئاتر «بی تو مهتاب شبی…» به کارگردانی علینقی رزاقی توسط امرالله احمدجو برای بازی در سریال روزی روزگاری دعوت به کار شد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری و پشت کوه‌های بلند به محبوبیت دست یافت؛ و محبوبیت او با مجموعه‌های پدرسالار و پس از باران ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب پیامبر ایفای نقش کرده‌است. وی همسر مهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است. وی در سریال شهرزاد در نقش جمشید پدر شهرزاد به ایفای نقش پرداخت.

حسین محجوب

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون
بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون

حسین محجوب کارگردان، نویسنده و هنرپیشه است. نخستین کار سینمایی او بازی در فیلم رگبار به کارگردانی بهرام بیضایی بود. اولین حضور او در تئاتر هم بازی در سلطان مار بیضایی به سال ۱۳۴۸ بود. وی به خاطر فیلم رنگ خدا جایزه بازیگری جشنواره والنسین فرانسه و جشن خانه سینما و جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

ضمن اینکه برای فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم دوباره از جشن خانه سینما جایزه گرفت. او برای فیلم پرده آخر کاندیدای جایزه از جشنواره فجر و برای طبل بزرگ زیر پای چپ (نقش اول) کاندیدای جایزه از جشن خانه سینما شد. من ترانه ۱۵ سال دارم ساخته رسول صدرعاملی از دیگر کارهای شاخص دهه هشتاد اوست که با وجود کوتاهی، تأثیر عمیقی روی مخاطب برجای می‌گذارد. نگرانی‌های پدر زندانی دختری نوجوان به بهترین شکل در بازی او تبلور پیدا کرده و کیفیت چشمگیری دارد.

لاله اسکندری

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون
بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون

لاله اسکندری زاده آذر ماه سال ۱۳۵۴ در تربت حیدریه است. او دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸ بود.

او همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های متعددی داشته‌است که شامل چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌باشد. او از سال ۱۳۸۷ با شهرداری تهران برای زیباسازی شهری همکاری می‌کند. وی خواهر ستاره اسکندری است.

نادر فلاح

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون
بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون

نادر فلاح (زاده ۱۴ شهریور ۱۳۵۲ در کرمان)، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. فلاح فعالیت‌های نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با بازی در نمایش‌های «دول به دل»، «شاه بازی خیار بازی»، «پرده زار»، «حمال و همایون» و «آخرین برونشیت» آغاز کرد. فلاح با فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به صورت جدی وارد عرصه سینما شد.

وی با فیلم چند متر مکعب عشق بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خودش توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود. فلاح در سال ۱۳۹۵ با دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مردانه شد.

فلاح دارای تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی (۱۳۷۸) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی نمایش (۱۳۹۰) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.

فرخ نعمتی

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون
پخش جشن سربرون از شبکه سه

فرخ نعمتی (زادهٔ ۱ آذر ۱۳۳۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با «زائر خلف»، همکاری «یدالله نوعصری» آغاز کرد. نعمتی همسر سهیلا رضوی، بازیگر می‌باشد و دارای لیسانس مدیریت اقتصادی است.

به صورت حرفه ای فعالیت خود را از سال 1358 وقتی 28 ساله بود با نمایش لمون با در تالار اصلی تئاتر شهر شروع کرد و تا مدت ها در عرصه تئاتر فعالیت می‌کرد. با سریال خانه سبز به کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ در سال 1375 شناخته شد.

سهیلا رضوی

بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون
سریال جدید شبکه سه جشن سربرون

سهیلا رضوی (زاده ۹ شهریور ۱۳۳۳ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. وی همسر فرخ نعمتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در رابطه با شروع فعالیتش چنین می‌گوید:

سال 59، تازه انقلاب شده بود و شرایط فرهنگی کشور کاملا عوض شده بود ، با کاری از ساموئل بکت به کارگردانی مجید جعفری اولین کار جدی من رقم خورد. البته در اولین تجربه و در این کار من بازی نکردم ، بلکه به عنوان هم سرا در این نمایش حضور داشتم.

پخش جشن سربرون از شبکه سه

بازپخش سریال جشن سربرون
بازپخش سریال جشن سربرون

زمان پخش سریال جشن سربرون : هنوز مشخص نشده است

بازپخش سریال جشن سربرون : هنوز مشخص نشده است



خلاصه داستان سریال جشن سربرون

خلاصه داستان سریال جشن سربرون
خلاصه داستان سریال جشن سربرون

بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است؛ تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید.

غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعمویش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی بازیگران سریال جشن سربرون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *