بهترین فیلم های ولنتاین ؛ عاشقانه ترین ها و محبوب ترین ها را بشناسید!

تقدیم به کسانی که در ولنتاین پیش رو مجرد هستند. تا به تماشای بهترین فیلم های ولنتاین بنشینند که عشق را از دریچه ای خاص روایت می کنند.

فقط چند روز تا ولنتاین باقی مانده است، زوج ها باید از قبل برنامه ریزی دقیقی برای جذب شریک زندگی خود داشته باشند.

رزروها انجام شده، هدایا خریداری شده اند و برنامه ریزی ها شامل یک شب آرام و ساده است. با یک کاسه بستنی، دو قاشق و یک فیلم سینمایی احساسی خوب و آماده تماشا.

با این حال، برخی افراد مجرد دنیا، ممکن است چنین آماده سازی را بچگانه، آزاردهنده یا به طرز فرساینده ای نوستالژیک بدانند. در حالی که عاشق بودن یک احساس بی نظیر و درخشان است، گاهی اوقات مستقل بودن و آگاهی از نوع صحیح عشق واقعی به همان اندازه اهمیت دارد.

با این که زوج‌ها گزینه‌های تماشای بی‌شماری دارند، از عاشقانه‌های گوتیک باستانی گرفته تا فیلم‌های مستقل، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که مجردها احساس کنند کنار گذاشته شده‌ اند.افراد مجرد ترجیح می دهند فیلمی را به نظاره بنشینند که عشق را ملودرام و رمانتیک نمی‌کند بلکه آن را از منظر واقعیت نشان می‌دهد.

لزومی به پایان بندی عالی و یا حتی نیازی به تحت فشار قرار دادن بینندگان برای اشتیاق به عشق نیست. یک فیلم عالی و مناسب روز ولنتاین برای مجردها باید ماهیت پیچیده روابط را به نمایش بگذارد، استقلالی که در تنها بودن وجود دارد را جشن بگیرد و درکی کامل از عشق را منتقل کند، عشقی که همیشه به با هم بودن ختم نمی‌شود.

بهترین فیلم های ولنتاین

عاشقانه ترین ها و محبوب ترین ها را بشناسید!

آنچه در ادامه نوشتار بهترین فیلم های ولنتاین می خوانید:

بهترین فیلم های مناسب ولنتاین
بهترین فیلم های مناسب ولنتاین

عشق دگربار جریان یافته است. یکسال دیگر را به همراهی پاندمی گذرانده ایم و به دنبال سرنوشت خود بوده ایم. بسیاری از مجردها با قرار گذاشتن و عده ای دیگر با مجرد ماندن سال را به پایان رساندند.

در حالی که تماشای عشق که در اطرافمان جریان دارد می تواند سخت باشد، گاهی اوقات بهترین درمان این است که در فیلم های عاشقانه  ای که داستان های عاشقانه ای دارند افراط بورزیم. هرچند به مانند رسوم همیشگی به روزهای خوش ختم نشوند.

خوشبختانه، در سال‌های اخیر این نوع فیلم‌ها رواج پیدا کرده‌اند تا به مردم یادآوری کنند آنچه مهم‌تر است این است که اول از همه خودشان را دوست داشته باشند و به خودشان احترام بگذارند.

در ادامه نوشتار بهترین فیلم های ولنتاین به معرفی این آثار خواهیم پرداخت.


Legally Blonde

فیلم عاشقانه مناسب ولنتاین

بهترین فیلم های ولنتاین
خفن ترین فیلم های ولنتاین

قانونا بلوند یکی از به یاد ماندنی ترین نقش های ریس ویترسپون در تمام دوران است. در این فیلم، او نقش ال وودز، زنی خوشبین را بازی می‌کند که وقتی دوست پسرش که مدت طولانی با او در رابطه بوده، به جای خواستگاری با او بهم می‌زند و جهانش زیر و رو می‌شود.

ال ویران شده، تصمیم می‌گیرد با دنبال کردن معشوقه اش در دانشکده حقوق هاروارد، او را دوباره به دست آورد. این فیلم یادآوری قوی برای مجردها، به ویژه زنان است تا بدانند، افراد بدون در نظر گرفتن وضعیت رابطه یا رنگ مویشان، می‌توانند هر کاری را که می خواهند انجام دهند.


He’s Just Not That Into You

فیلم جذاب

بهترین فیلم های ولنتاین
نامتعارف اریت فیلم های ولنتاین

«با تو حال نمی کند» بر اساس کتابی به همین نام در سال 2004 ساخته شده است و یکی از بهترین درام‌های آنتولوژی تمام دوران است. در این فیلم بازیگرانی چون جنیفر آنیستون، درو بریمور، اسکارلت جوهانسون،جاستین لانگ، جینفر گودوین و بن افلک به ایفای نقش پرداخته اند.

مجردها می‌توانند حداقل با یکی از سه داستان اصلی این فیلم ارتباط بگیرند. اولی جیجی را دنبال می‌کند که از یک متصدی بار، کمک می گیرد تا در قرارهایش او را راهنمایی کند. در همین حال، جینی با ازدواجی روبرو می شود که در حال فروپاشی است، در حالی که آنا مصمم است عشق واقعی را پیدا کند.

این فیلم به فراز و نشیب های دوستیابی در دهه 2000 می پردازد که به طور شگفت انگیزی تغییر چندانی نکرده اند.یک فیلم عالی برای مجردها که می‌توانند آن را در کنار یکدیگر تماشا کنند و باهم دلسوزی کنند.


Marriage story

فیلم عاشقانه

بهترین فیلم های ولنتاین
فیلم عاشقانه

«داستان ازدواج». این فیلم برای افرادی که از کسی جدا شده اند، درحالی که امیدوار بودند با آن شخص ازدواج کنند مهم جلوه پیدا می‌کند؛ یک یادآوری خاص خواهد بود که شاید این جدایی به صلاح هرکسی می‌تواند باشد.

هیچ رابطه ای با سازش رشد نمی‌کند و اگر اختلافاتی وجود داشته باشد که بتواند منجر به جدایی شود، ازدواج ممکن است آن را سخت کند.

داستان ازدواج به کارگردانی نوآ بامباخ ، یکی از فیلم های مناسب ولنتاین است و بازیگرانی نظیر اسکارلت جوهانسون، آدام درایور و لورا درن را به پرده نقره ای می آورد. این فیلم سفر چارلی و نیکول باربر، کاوشی در عشق، ازدواج و تجربه طاقت‌ فرسای یک طلاق بد را نشان می دهد.


500Days Of Summer

فیلم مناسب برای ولنتاین

بهترین فیام های ولنتاین
فیلم احساسی

«پانصد روز از تابستان». در حالی که بسیاری عشق زندگی خود را شریک زندگی خود می یابند، برخی دیگر باید از میان سنگرهای سخت روابط شکست خورده عبور کنند تا “فرد مورد نظر” را پیدا کنند.

اما  اگر” فرد مورد نظر” از دست برود چه؟ 500 روز از تابستان با بازی جوزف گوردون-لویت و زویی دشانل، داستانی است هوشمندانه که در مورد جدایی دردناک از شریک زندگی و واقعیت های راستین روابط و زندگی صحبت می کند.

“مارک وب” در اولین فیلمی که کارگردانی کرده  نشان می دهد که چگونه عشق واقعی اغلب ساختاری است که مردم مطابق با خواسته های خود طرح می کنند و چگونه زندگی همیشه برای هیچ کس متوقف نمی شود. برخی چیزها متأسفانه کوتاه اند و اما خوشبختانه تا زمانی که ماندگار هستند، شیرین اند. پانصد روز از تابستان بررسی راستین واقعیت است.


How To Be Single

فیلم احساسی

بهترین فیلم های ولنتاین
جدیدترین فیلم های ولنتاین

«چگونه مجرد باشیم». لیز توچیلو بعد از شهرت در فیلم «سکس و شهر» رمان لذت‌بخش «چگونه مجرد باشیم» را نوشت و کریستین دریتر نیز با اقتباس از همین رمان، فیلمی لذت‌بخش را به تصویر کشید.

فیلمی که زندگی بزرگسالان جوان در اوایل دهه بیست را نمایش می دهد و پیچیدگی‌های زندگی مجردی را در این نیویورک به سرعت در حال حرکت نشان می‌دهد.

چگونه مجرد باشیم با بازی مارک سیلورستاین، دایانا فاکس، ابی کوهن و داکوتا جانسون  طراوت‌بخش، جذاب و به‌طور شگفت‌انگیزی واقعی است. این فیلم نشان می دهد که در پایان روز، تنها کسی که واقعاً به آن نیاز دارید، خودتان هستید.


Revolutionary road

بهترین فیلم های ولنتاین
فیلم ولنتاین

«جاده انقلابی». فیلم‌های ترسناک (بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس و بهترین فیلم های ترسناک 2022) زیادی وجود دارند که برای روز ولنتاین مناسب هستند، اما «جاده انقلابی» به دلیل کاملا متفاوتی جذاب است. این فیلم در مورد فشارهای اجتماعی حفظ ظاهر، وظیفه یکنواخت و سخت نجات یک ازدواج، خیانت و وجود آن فرار خیالی است که همیشه اغفال کننده به نظر می رسد.

«جاده انقلابی» اهمیت توقف هر چند وقت یک‌بار، و انجام تلاش لازم برای مراقبت از چیزی را که دوست‌داشتنی است، فریاد می‌زند. چیزهایی که بدیهی تلقی می شوند معمولاً فرو می ریزند و ازدواج هم فرقی نمی کند.

برای همه افراد مجرد، جاده انقلابی یک فیلم اطمینان‌بخش است که به طرز عجیبی این واقعیت را به تصویر می‌کشد که همه روابط عالی نیستند و ظاهر می‌تواند فریبنده باشد.


Someone Great

خفن ترین فیلم های ولنتاین

بهترین فیلم های ولنتاین
بهترین فیلم های ولنتاین

«یک شخص قوق العاده» به عنوان یک فیلم جذاب ولنتاین قابل تامل است.  یک شخص فوق العاده که در سال 2019 منتشر شد، فیلم مناسبی برای مجرد ها است تا در روز ولنتاین به تماشایش بنشینند.

فیلم درباره جنی، یک روزنامه نگار حوزه موسیقی در شهر نیویورک است که شغل رویایی خود را در آن سمت کشور پیدا کرده است. متأسفانه، زمانی که دوست پسرش که 9 سال با او در ارتباط بوده از او جدا می‌شود فقط این دلیل که نمی‌خواهد نقل مکان کند، حرفه‌ جنی به خطر می افتد.

جنی با دو دوست صمیمی در کنارش، تصمیم می گیرد برای آخرین بار در شهری که نزدیک به یک دهه به آن خانه می گفت، برگردد. این فیلم دوستی زنانه را جشن می‌گیرد.


Cast Away

فیلم هایی که در ولنتاین باید دید

بهترین فیلم های ولنتاین
خفن ترین فیلم های ولنتاین

هر فیلمی که تام هنکس در آن بازی می کند، معمولاً درخشان از آب در می‌آید و دور افتاده هم تفاوتی ندارد. دور افتاده از 10 فیلم برتر تام هنکس، داستان یک کارمند منظم فدرال اکسپرس، چاک نولاند را روایت می کند که مجبور است در جزیره ای دور افتاده و خالی از سکنه با واقعیت های نامشخصی روبرو شود.

او امید نامتناهی برای بازگشت به زندگی را نگه داشته است. امید برای بازگشت نزد کسانی به به آن ها عشق می ورزد.

نولاند از مصیبتی که به آن گرفتار شده بود جان سالم به در می‌برد فقط برای اینکه بفهمد معشوقه اش را دوباره از دست داده است. باز می‌گردد و باید یاد بگیرد در دنیایی زندگی کند که به نظر می‌رسد ادامه دارد و همواره در حال تغییر است. این فیلم نشان می‌دهد که امید تا چه اندازه می‌تواند قدرتمند باشد، در حالی که معمولاً امید در زندگی واقعی کافی نیست.


Mama Mia: Here We Go Again

ولنتاین

بهترین فیلم های ولنتاین
فیلم در مورد عشق واقعی

سری ماما میا از بهترین فیلم های ولنتاین است. در حالی که ماما میا اصلی در مورد عشق و عروسی است، ماما میا: دوباره اینجاییم نیز درباره سرخوشی هایی است که یک زن جوان مجرد در کشوری خارجی به آن ها دست می زند. این فیلم دونا جوان را در جریان فرارهایش دنبال می کند که منجر به بارداری او و تولد سوفی می شود.

فیلم تماما تماشای لذت بردن دونا در یونان با بهترین دوستانش است. او سرکش است و عذرخواهی نمی کند. دونا سرگرم کننده است، این دقیقاً همان کاری است که همه مجردها باید در روز ولنتاین انجام دهند.


Under The Tuscan Sun

بهترین فیلم ها به مناسبت ولنتاین

بهترین فیلم های ولنتاین
بهترین فیلم های ولنتاین

در فیلم «زیر آفتاب توسکانی»، فرانسیس مایزِ نویسنده‌ متوجه می‌شود که زندگی او تماما یک نمایش وحشتناک است همسرش با معشوقه‌اش که باردار شده به او خیانت می‌کند. از آنجایی که فرانسیس پس از طلاق ، خود را به دلیل افسردگی گم کرده بالاخره به پیشنهاد یکی از دوستانش توجه می کند و برای پرت کردن حواس خود به تعطیلاتی در توسکانی می رود.

آنچه او در نهایت به آن دست می یابد این است که زندگی، اعتماد به نفس و خوشبختی خود را در حالی که کاملاً مستقل است، دوباره کشف کند.

این فیلم محصول 2003 اثری  فوقالعاده است به خصوص برای کسانی که احساس می کنند دنیا پس از آخرین جدایی شان به پایان رسیده است. فیلم تصریح می کند که تنها بودن لزوماً به معنای ناراضی بودن نیست و اگر برای رسیدن به خوشبختی تلاش شود می توان آن را پیدا کرد.


The First Wives Club

جذاب ترین فیلم های ولنتاین

ولنتاین

این فیلم قدرتمند و خنده‌دار با بازی سه بازیگر فوق‌العاده دایان کیتون، بت میدلر و گلدی هاون، داستان سه دوست میانسال را دنبال می کند که هر سه از همسران خود طلاق گرفته و حال پس از 30 سال دوباره و به واسطه تشیع جنازه دوست مشترکشان دور هم جمع شده اند. این دوست پس از آن که همسرش او را برای دست یابی به معشوقه اش رها کرد، جان سپرد. این امر دلیلی است تا هر سه آن ها حقیقتی را کشف کنند مبنی بر آن که خودشان نیز برای شوهرانشان بدیهی محسوب می شدند. رفتاری که سزاواز انتقام است.

«اولین باشگاه همسران »فیلمی عالی است برای دوری جستن از کمدی های عاشقانه  ای که بلای جان ولنتاین شده اند.


A Streetcar Named Desire

خفن ترین فیلم های ولنتاین

بهترین فیلم های ولنتاین
جدیدترین فیلم های ولنتاین

اگرچه تعداد بی‌شماری فیلم و نمایش‌ وجود دارد که به تازگی منتشر شده‌اند و مکمل روز ولنتاین هستند، اما مجرد ها ممکن است ترجیح دهند به فیلمی قدیمی و کلاسیک روی آورند که اقتباسی باشد از شاهکار تنسی ویلیامز،برنده جایزه ادبی پولیتزر. شاید مجرد ها به اتوبوسی به نام هوس بسنده کنند.

این فیلم با بازی نمادین مارلون براندو در نقش استنلی کوالسکی، و ویوین لی در نقش بلانچ دوبوآس از بهترین فیلم های ولنتاین است و نشان می‌دهد که روابط معمولاً آنطور که عاشقانه به نظر می رسند، نیستند. دیالوگ غم انگیز “من همیشه به مهربانی غریبه ها وابسته بوده ام” به طرزی کنایی، آسیب پذیری عشق را تصریح می کند و نشان می دهد عدم استقلال چگونه زندگی بلانچ را ویران کرده است.


Bridesmaids

بهترین فیلم های ولنتاین

بهترین فیلم های ولنتاین
فیلم مناسب ولنتاین

کریستین ویگ و مایا رودوف هر دو حرفه خود را از برنامه شنبه شب زنده ،شروع کردند، اما زمانی که در فیلم «ساقدوش‌ها» در مقابل یکدیگر بازی کردند، به نبوغ واقعی کمدی دست یافتند. این فیلم توسط کریستن ویگ و آنی مومولو نوشته شده است، این فیلم به آنی می‌پردازد، یک زن مجرد خوش شانس که وظایفش در شب عروسی دوست صمیمی اش توسط ساقدوش دیگری و تحت تاثیر رقابت، دزدیده می‌شود.

پیشرفت کاراکتر آنی در این فیلم نمادین است و یادآوری بزرگی است برای این که فراموش نکنیم گاهی اوقات برای یافتن دوباره شادی واقعی باید به پایین ترین سطح رسید.

در حالی که داستان های فرعی عاشقانه نیز در فیلم وجود دارد، بخش بزرگی از اثر بر دوستی متمرکز شده است .فیلم مناسب ولنتاین و صد البته مناسب برای مجرد ها است.


Forgetting Sarah Marshall

بهترین فیلم های ولنتاین

بهترین فیلم های ولنتاین
بهترین فیلم های ولنتاین

«فراموش کردن سارا مارشال» فیلم دیگری است که از جذاب ترین فیلم های ولنتاین است و فرایند ساده و در عین حال بسیار دشوار گذر از عشق شکست خورده را کشف می‌کند. فیلم تلاش های پیتر برتر برای فراموش کردن معشوقه سابق، معروف و به ظاهر کامل خود را با رفتن به تعطیلات به هاوایی به تصویر می‌کشد.

فیلمنامه این فیلم توسط جیسون سیگل نوشته شده که به عنوان پیتر نیز ایفای نقش می‌کند. او کاراکترش را به طرز خنده‌آوری ی به تصویر می‌کشد و ایده ترسناک و دردناک رودرویی دو زوج سابق را با یکدیگر،در حالی هر دو در رابطه جدیدی هستند به خوبی پرداخت می کند.اثر همچنین به بینندگان یادآوری می‌کند که جدایی معمولاً به معنای از بین رفتن امید نیست.


Gone Girl

بهترین فیلم های ولنتاین

بهترین فیلم های ولنتاین
خفن ترین فیلم های ولنتاین

«دختر گمشده» فیلمی است که شفافانه تصریح می کند این مردان یا زنان نیستند که باعث تضعیف یک رابطه می شوند، بلکه هر یک به یک اندازه مسئول ایجاد تنش هستند و شاید به همین دلیل است که آنها را به شریک زندگی جالبی تبدیل می کند.

دیالوگ های «ما با هم چه کردیم؟ چه خواهیم کرد؟» به نظر می‌رسد که در سراسر فیلم تکرار می‌شود، زیرا مجردها می‌توانند از این واقعیت که با یک روانی حیله‌گر یا یک خیانت کار شیاد شریک نشده‌اند، خوشحال شوند. این فیلم هیجان انگیز دیوید فینچر با بازی روزاموند پایک و بن افلک بسیار لذت بخش است و به شایستگی نامزدی ها و جوایز مختلفی را دریافت کرده است.


در ادامه نوشتار بهترین فیلم های ولنتاین بخوانید:


از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ولنتاین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *