خداحافظی داوران برنامه حسینیه معلی + [ فیلم ویژه برنامه معلی مداحی نوجوان افغانستانی1401]

خواندن نوحه احساسی و نوستالژیک میباره بارون در زمان خداحافظی داوران برنامه حسینیه معلی وایرال شد. با فیلم نوحه خداحافظی داوران معلی همراه باشید.

ویژه برنامه‌ معلی که به تهیه کنندگی سعید ستودگان در ماه محرم و صفر از شبکه سه سیما پخش می‌شود با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده است. از تمسخور شبکه‌های بیگانه تا خواندن نوحه دلنشین موقع خداحافظی داوران برنامه حسینیه معلی .

خداحافظی داوران برنامه حسینیه معلی

خداحافظی داوران برنامه معلی

ویژه برنامه‌ معلی به تهیه کنندگی سعید ستودگان در ماه محرم و صفر از شبکه سه سیما پخش می‌شود. لحظه خداحافظی داوران با خواندن نوحه میباره بارون برنامه حسینیه معلی را ببینید.

ویژه برنامه‌ معلی

فیلم خداحافظی داوران با خواندن نوحه میباره بارون در برنامه حسینیه معلی

ویژه برنامه‌ معلی

برنامه حسینیه معلی جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ قسمت ۱ از شبکه سه سیما پخش شد. در ادامه با خبر مداحان برنامه حسینیه معلی همراه فیگار بمانید.

روز و ساعت پخش برنامه حسینیه معلی ۱۴۰۲ + زمان دقیق بازپخش

مداحی نوجوان افغانستانی در شبکه سه

ویژه برنامه‌ معلی

اولین قسمت ویژه برنامه محرم و صفر شبکه سه سیما که با نام “معلی”  با اجرای  حامد سلطانی روی آنتن رفت ،در این برنامه آئین‌های عاشورایی و عزاداری نواحی و اقوام استان‌های مختلف کشور برای سید شهدا(علیه السلام) به تصویر کشیده می شود.

نوجوان افغانستانی در برنامه معلی

در این برنامه تلویزیونی نوجوان افغانستانی در رثای عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام به مداحی پرداخت. در این ویژه برنامه، عزاداری های نواحی، استان‌ها، اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی و همچنین جهان اسلام به تصویر کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید :

دیدگاه شما در خصوص خداحافظی داوران برنامه حسینیه معلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *