بهترین انیمه های ترسناک 2023 و تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار

اگر به انیمه و ژانر ترسناک علاقه دارید، تا انتهای این مقاله با فیگار همراه بمانید تا بهترین انیمه های ترسناک را به شما معرفی نماییم.

انیمه‌های ژانر ترسناک دارای محبوبیت زیادی هستند و دلایل خوبی برای آن وجود دارد. از لحظات دلهره آور گرفته تا سکانس‌های خشن، انیمه‌های جذاب ترسناک دارای ویژگی‌های محبوب زیادی هستند. اما برای افرادی که به دلیل کمبود زمان و یا علاقه شخصی به تماشای سریال علاقه ندارند، بهترین انیمه های سینمایی ترسناک گزینه بسیار مناسب‌تری است. در سال 2023 نیز قرار است انیمه‌های دلهره آور ترسناک زیادی منتشر شوند.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های ترسناک

ترسناک ترین انیمه های سینمایی که باید تماشا کنید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های ترسناک
بهترین انیمه های ترسناک

مقالات مرتبط:

با نگاهی کوتاه به لیست بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک ژاپنی متوجه خواهیم شد که ژانر ترس در ژاپن بسیار متفاوت از این ژانر در کشوری همانند آمریکا است. ترس‌ در ژاپن می‌تواند به اعماق ذهن شما نفوذ کرده و فکر شما را برای زمان زیادی مشغول کند.

ترسناک ترین انیمه های سینمایی نیز همانند فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک ژاپنی می‌توانند با موضوعاتی از شیوع ویروس‌های وحشتانک، تا ارواح و یا حتی خون آشام‌ها قلب شما را به لرزش وا دارند. در ادامه با فیگار همراه باشید تا به معرفی ترسناک ترین انیمه های سینمایی بپردازیم.

این که آیا می‌خواهید یک انیمه ترسناک تماشا کنید تا تمام شب بیدار باشید یا یک دوست را بترسانید، در این نوشتار برخی از بهترین انیمه های ترسناک که باید تماشا کنید آورده شده است. این‌ها انیمه های شگفت‌انگیزی هستند اما با کلمه بیان نمی‌شوند. در عوض، آنها را تماشا کنید و خودتان قضاوت کنید!

Paprika

بهترین انیمه های ترسناک
برترین انیمه سینمایی ترسناک

شاید نامیدن انیمه پابریکا به عنوان ترسناک ترین انیمه سینمایی برای عده‌ای غیرممکن باشد. با این حال، این انیمه با تمرکز ویژه بر دنیای خواب، می‌تواند ترسناک‌ترین لحظاتی که تاکنون تجربه کرده‌اید را باری دیگر جلوی چشمانتان قرار دهد.

انیمه پابریکا داستان گروهی از دانشمندان را روایت می‌کند که با خلق یک تکنولوژی جدید، به بیماران در رابطه‌ با رویای شبانه کمک می‌کنند. اگر شما تاکنون کابوس‌های عجیبی را در خواب‌هایتان تماشا کرده‌اید، انیمه پابریکا می‌تواند باعث حس ترس واقعی برای شما شود. به همین دلیل، این انیمه بهترین انیمه ترسناک نام می‌گیرد.

Spirited Away

بهترین انیمه های ترسناک
بهترین انیمه های ترسناک

اکثر افراد Spirited Away (حقایق پنهان انیمیشن spirited away) را به عنوان یکی از بهترین انیمه های جادویی یاد می‌کنند. با این حال، این شاهکار بزرگ رنگ و بوی ترس را د اعماق خود قرار داده و به عنوان برترین انیمه سینمایی ترسناک نیز شناخته می‌شود.

مقدمه این انیمه، از تبدیل شدن مادر و پدر شخصیت اصلی به خوک آغاز می‌شود. از همین لحظه بخش ترسناک انیمه آغاز می‌شود. نحوه به نمایش گذاشتن ترس در انیمه Spirited Away (بهترین انیمه های شبیه شهر اشباح) تفاوت بسیار زیادی با دیگر انیمه‌ها دارد. هنگام تماشای این انیمه، باید آماده باشید تا همراه با شخصیت اصلی به سفری خوفناک و بسیار عجیب بروید.

Blood: The Last Vampire‌

بهترین انیمه های ترسناک
برترین انیمه سینمایی ترسناک

اگر در میان بهترین انیمه های خون آشامی به دنبال یک مورد مدرن‌تر هستید، احتمالا Blood: The Last Vampire بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این انیمه بهترین انیمه ترسناک خون آشامی است که با وجود رخ دادن در دنیای مدرن، همچنان ترس را به خوبی به شما القا می‌کند.

داستان Blood: The Last Vampire داستان سایا را روایت می‌کند. سایا آخرین خون آشامی است که همچنان زنده مانده و با توانایی‌های ماورایی خود ظاهر می‌شود. در ادامه شاهد ادامه داستان به دنبال سایا خواهیم بود که به ماجراجویی‌های زیادی می‌رود.

Wicked City

بهترین انیمه های ترسناک
بهترین انیمه ترسناک

یوشیاکی کواجیری یکی از کارگردان‌هایی است که تعداد زیادی از آثار او در لیست ترسناک ترین انیمه های سینمایی حضور دارند. با این حال، Wicked City اولین اثر یوشیاکی کواجیری است که به عنوان یک انیمه کلاسیک در سال 1987 ساخته و منتشر شده است.

Wicked City براساس کتابی به همین نام ساخته شده است. داستان این انیمه در جهانی فانتزی در جریان است که شیاطین در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند. این انیمه ریشه‌های ژانر ترس انیمه را به وجود آورده و از مهم‌ترین انیمه‌های ترسناک در این لیست به شمار می‌رود.

Vampire Hunter D

بهترین انیمه های ترسناک
ترسناک ترین انیمه سینمایی

Vampire Hunter D اولین اقتباس انیمیشنی از رمانی به همین نام است. این انیمه به تمام مواردی که باعث شهرت رمان شدند می‌پردازد و در همین حال، سکانس‌هایی خلاقانه و بسیار ترسناک را به وجود آورده است که برای همیشه در ذهن شما باقی می‌مانند.
دوریس شخصیت اصلی این انیمه است. او یک زیبا روی است که به صورت تصادفی، با کنت مگوس لی، خون آشام شرور ملاقات می‌کند. کنت مگوس به سرعت درویس را تبدیل به یک خون آشام می‌کند. اکنون بهترین انیمه سینمایی ترسناک آماده است تا دنیای ترسناک خون آشام‌ها را به شما نمایش دهد.

Lily C.A.T

بهترین انیمه های ترسناک
بهترین انیمه های ترسناک

آیا ترسناک‌ترین ترسناک ترین انیمه سینمایی در نظر شما همراه با ژانر علمی تخیلی است؟ اگر چنین تصوری دارید، Lily C.A.T انیمه مناسب شما خواهد بود. هیسایوکی توریومی کارگردانی این انیمه را برعهده داشته است. همچنین یوشیتاکا آمانوکه طراحی فاینال فانتزی را در کارنامه خود دارد، هیولاهای ترسناک این انیمه را طراحی کرده است.

داستان Lily C.A.T حول سفر چند خدمه به فضا است. آن‌ها به خوابی 20 ساله در مسیر خود می‌روند اما نوعی بیگانه ناشناخته در این مدت وارد سفینه آن‌ها می‌شود. می‌توانید حدس بزنید که داستان به چه شکل خواهد بود. خون‌های زیادی ریخته شده و افراد زیادی کشته می‌شوند. اما نتیجه تمام آن‌ها، به وجود آمدن یکی از بهترین انیمه های سینمایی ترسناک است.

Princess Mononoke

بهترین انیمه های ترسناک
بهترین انیمه های ترسناک

اگر شما یکی از افرادی هستید که از ویرانی‌های به بار آمده در طبیعت وحشت دارید، Princess Mononoke ترسناک ترین انیمه سینمایی برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این انیمه جزو بهترین فیلم های فانتزی 2022 این نیز محسوب می‌شود. با این حال، نحوه به شکل کشیدن ترس، باعث ایجاد شور تازه‌ای در این انیمه شده است.

موجودات شیطانی، قتل، طلسم‌های مرگبار و در نهایت جنگ؛ تمامی این موارد در انیمه‌های زیادی دیده می‌شوند. با این حال، این انیمه به ما یادآوری می‌کند که اگر با طبیعت بد رفتاری کنیم که نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.

Ninja Scroll

بهترین انیمه های ترسناک
بهترین انیمه های ترسناک

به نظر شما نینجاها می‌توانند بهترین انیمه ترسناک را به وجود آورند؟ اگر با این فرضیه مخالفید، پیشنهاد می‌شود تا پس از تماشای Ninja Scroll باری دیگر به این سوال پاسخ دهید. Ninja Scroll نیز یکی از انیمه‌هایی است که گاهاً‌ انیمه کلاسیک نامیده می‌شود.

کیباگامی جوبی شخصیت اصلی انیمه Ninja Scroll است. او یک شمشیر زن است که با گروه بدنام و شیطانی نینجاها به نام هشت شیطان مبارزه می‌کند. هر یک از این جنگجویان به نوعی یک هیولا هستند و به همین دلیل است که این انیمه نیز در دسته برترین انیمه های سینمایی ترسناک قرار می‌گیرد.

Vampire Hunter D: Bloodlust

بهترین انیمه های ترسناک
بهترین انیمه سینمایی ترسناک

Vampire Hunter D: Bloodlust یکی دیگر از انیمه‌هایی است که براساس رمان Vampire Hunter D ساخته شده است. اگرچه هردوی آن‌ها بسیار جذاب هستند، اما مورد دوم شهرت بسیار بیشتری داشته و از جذابیت داستانی بیشتری برخوردار است.

برداشت یوشیاکی کاواجیری از این داستان بسیار هیجان انگیز است و آن را تبدیل به اثری کرده است که بی‌شک عاشقش خواهید شد. داستان این انیمه در رابطه با یک خون آشام به نام کنت مایر لینک و اسیر انسانی او، شارلوت است.

آن‌ها در راه برای رسیدن به یک قلعه مرموز خون آشامی هستند. در همین حین، افرادی آن‌ها را تعقیب می‌کنند که قصد دارند تا شارلوت را پیش از تبدیل شدن به یک خون آشام نجات دهند. انیمیشن این انیمه بسیار با دقت طراحی شده است و روح تازه‌ای به آن می‌دهد. بدین صورت این انیمه نیز در دسته برترین انیمه های سینمایی ترسناک قرار می‌گیرد.

Perfect Blue

بهترین انیمه های ترسناک
بهترین انیمه های سینمایی ترسناک

گاهی اوقات ترسناک‌ترین اتفاقات در برترین انیمه های سینمایی ترسناک هنگامی رخ می‌دهند که آن داستان نزدیکی بیشتری به محیط واقعی داشته باشد. هنگامی که صحبت از چنین اثری باشد، بی‌شک نام Perfect Blue در ذهن هرکسی نقش می‌بندد. این انیمه یک تحول بزرگ در ژانر ترس بود و امروزه منبع الهام آثار بسیاری می‌باشد.

از ادای احترام به آلفرد هیچکاک گرفته تا انیمیشن فوق‌العاده. تمامی موارد دست به دست یکدیگر داده‌اند تا با وجود صحنه‌هایی بسیار دلخراش و آزار دهنده، Perfect Blue را به عنوان برترین انیمه ترسناک به جهان معرفی کنند. هیچ هیولا یا چیز ترسناکی در این انیمه وجود ندارد. اما این انیمه بی‌دلیل برترین انیمه ترسناک نام نگرفته و می‌هواند به سادگی وارد ذهن و قلب شما شود.

انیمه B: The Beginning

بهترین انیمه های ترسناک 2021 , انیمه های ترسناک 2021 , انیمه ترسناک 2021 , بهترین انیمه ترسناک 2021 , بهترین انیمه های ترسناک , بهترین انیمه ترسناک , انیمه ترسناک , انیمه های ترسناک , انیمه علمی تخیلی , انیمه اکشن
بهترین انیمه ترسناک

توصیه انیمه برای دوستداران تریلر پلیس. B: The Beginning یک انیمه اسرارآمیز است که در مورد فردی با برچسب “قاتل B” است که عدالت را به دست خود می‌گیرد. از کیث فلیک، کارآگاهی مجرب و در عین حال عجیب و غریب خواسته میشود تا کمک کند. با افزایش حوادث از ترورهای مخفیانه تا حمله به شخصیت های عمومی، مشخص می‌شود که بیش از یک نفر مسئول این حوادث است.

کیت با کمک حامی تهاجمی خود لیلی هوشینا و کمک های غیر منتظره خود قاتل B، شروع به کشف نقشه هایی می‌کند که شامل سازمان های مخفی، تروریسم داخلی و آزمایش های انسانی میشود. هنگامی که دخالت RIS از محدوده عدالت فراتر میرود، میزان فساد دولت – و همچنین قابلیت اعتماد متحدان نزدیک – زیر سوال می‌رود.

انیمه Terror in Resonance

بهترین انیمه های ترسناک 2021 , انیمه های ترسناک 2021 , انیمه ترسناک 2021 , بهترین انیمه ترسناک 2021
ترسناک ترین انیمه های جهان

ترور در رزونانس ممکن است برای برخی ژانر وحشت نباشد، اما مطمئناً پتانسیل این را دارد. مطمئناً این انیمه یکی از بهترین انیمه های ترسناک در لیست ما است که نتوانسته به طور قطع مورد توجه قرار گیرد. ترور در رزونانس یک انیمه ترسناک 11 قسمته است که درباره دو پسر و دوازده نفر است، که خود را به عنوان “ابوالهول” معرفی میکنند و پلیس را به چالش میکشند و تهدید به ویرانی و ضرب و شتم در سراسر توکیو میکنند.

به دلیل وحشت جمعی در بین مردم، پلیس نمی‌تواند به نحو احسن به این موضوع رسیدگی کند، در حالی که کارآگاه کنجیرو شیبازاکی در وسط همه آنها دستگیر می‌شود. با این حال آنها در دنیایی از فریب و اسرار ایستاده اند در حالی که باعث میشوند شهر در اطراف آنها ویران شود، همه چیز به امید دفن حقیقت غم انگیز شروع به ساختار شکنی می‌کند.

انیمه High-Rise Invasion

بهترین انیمه های ترسناک 2021 , انیمه های ترسناک 2021 , انیمه ترسناک 2021 , بهترین انیمه ترسناک 2021
ترسناکترین انیمه

اگر عاشق ژانر معمایی – ترسناک در حال و هوای کشت و کشتار هستید، High-Rise Invasion یک توصیه عالی برای شما است. نتفلیکس مانگای High-Rise Invasion را متحرک کرده است اما با استقبال مثبت روبرو نشد. نه به دلیل انیمیشن؛ انیمیشن به طرز مطلوبی ساخته شده است، اما قصه گویی ساختار متناسبی ندارد.

High Rise Invasion یک انیمه طولانی 13 قسمتی درباره دختر دبیرستانی به نام هونجو است که خود را در ساختمانی عجیب میبیند. بدون هیچ راهی برای خروج، او با عجله به پشت بام میرود تا خود را در دنیایی پر از ساختمانهای بلند ببیند.

انیمه Berserk

بهترین انیمه های ترسناک , بهترین انیمه ترسناک , انیمه ترسناک , انیمه های ترسناک , انیمه علمی تخیلی , انیمه اکشن
بهترین انیمه های ترسناک

Berserk یکی از بهترین اقتباس‌های انیمیشنی است. فقط کسانی که آن را دیده اند می‌دانند که چقدر خوب است. Berserk یک انیمه اکشن و ترسناک دو فصله درباره گاتس است، که سفری را آغاز میکند تا سرنوشت وحشتناک خود را نادیده بگیرد و قرار است تا روز مرگش توسط شیاطین شکار شود.

او که عزم خود را جزم کرده است، تیغ Dragonslayer خود را بر میدارد و قول میدهد که از مسئول این اتفاق، انتقام بگیرد. اگر مانگا را نخوانده اید، میتوانید با این انیمه ترسناک همراه شوید.

انیمه Akira

بهترین انیمه های ترسناک 2021 , انیمه های ترسناک 2021 , انیمه ترسناک 2021 , بهترین انیمه ترسناک 2021
بهترین انیمه های 2021 ترسناک

وقت ندارید یک سریال کامل ببینید؟ نگران نباشید، ما چند انیمه ترسناک خوب نیز داریم. Akira یک انیمه علمی تخیلی ترسناک شگفت انگیز است که جزو انیمه های کلاسیک قرار می‌گیرد. داستان Akira در ژاپن، 2019، اکنون با نام نئو توکیو، که قبلا در سال 1988 تخریب شده، تنظیم شده است. Shoutarou Kaneda رهبر کپسول ها، “گروهی از افراد نادرست که به دلیل سوار شدن بر موتورسیکلت های بزرگ و سفارشی مشهور هستند، در حال مبارزه دائمی با رقبای خود هستند.”

دوست او، تتسو شیما در تصادف با یک اسپرس گرفتار میشود، که اخیراً از حبس فرار کرده است. پس از این اتفاق، خود شیما شروع به توسعه قدرت های مرموز میکند، در حالی که دولت سعی میکند این آخرین روانی را محدود کند تا از همان فاجعه ای که در سال 1988 رخ داد جلوگیری شود.

انیمه Parasyte: The Maxim

بهترین انیمه های ترسناک , بهترین انیمه ترسناک , انیمه ترسناک , انیمه های ترسناک , انیمه علمی تخیلی , انیمه اکشن
بهترین انیمه های ترسناک

Parasyte یک انیمه شگفت انگیز با یکی از بهترین شخصیت پردازی ها است. صحنه های اکشن فوق العاده، شخصیت های شگفت انگیز و طرح خوبی دارد. Parasyte یک انیمه وحشتناک 24 قسمتی است که درباره شینیچی ایزومی، دانش آموز دبیرستانی، قربانی موجودات انگلی عجیب و غریبی میشود که سعی میکنند مغز انسان ها را تحت کنترل خود درآورند.

او موفق می‌شود مانع از تصرف مغز خود توسط آن انگل‌ها می‌شود و یکی از آن‌ها را روی دست خود بارگذاری می‌کند. اکنون، این دو باید همکاری کنند تا در این جامعه پر از انسان و انگل دیگر وجود نداشته باشند.

انیمه Tokyo Ghoul

بهترین انیمه های ترسناک 2021 , انیمه های ترسناک 2021 , انیمه ترسناک 2021 , بهترین انیمه ترسناک 2021
ترسناک ترین انیمه های 2021

توکیو غول اگر به درستی اقتباس میشد، انیمه بسیار بهتری بود. Tokyo Ghoul یک انیمه اکشن و ترسناک 4 فصلی است که مطمئناً آن را دوست خواهید داشت. توکیو غول در مورد کن کانکی، پسری خجالتی است که ساختار زیستش با یک قرار ملاقات اشتباه شکل می‌گیرد.

به طور معجزه آسایی، نجات می‌یابد. بعد از نجات او، اعضای بدنش به کانکی منتقل می‌شوند و او را تبدیل به یک غول یک چشم می‌کنند. اکنون، بین جامعه بشری و جامعه غول ها گیر کرده است. کانکی باید جایی برای خود پیدا کند.

Highschool of the Dead

  • محصول سال: ۲۰۱۰
  • تهیه کننده: Madhouse
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۲
  • ژانر: ترسناک تخیلی، اکشن، تریلر ماورالطبیعه
  • میانگین امتیازات Highschool of the Dead در IMDB: ۷.۲

این انیمیشن با اقتباس از مانگایی نوشته دایسوکه ساتو و طراحی شوجی ساتو ساخته شده است. حال و هوای این انیمه شبیه به دیگر آثاری است که زنده ماندن گروهی از بازماندگان از آخرالزمانی زامبی‌وار را به نمایش گذاشته‌اند. البته که این انیمه هم همچون دیگر انیمه‌های ژاپنی، پروایی در نشان دادن خون و خونریزی نداشته و با مشاعر مخاطبان به خوبی بازی می‌کند.

داستان به زمان شیوع بیماری خطرناک برمی‌گردد، وقتی که دانش آموزان دبیرستانی ناگزیر به کشتن دوستان و همکلاسی‌هایی می‌شود که به‌دلیل گاز گرفته شدن به این بیماری مبتلا شده‌اند. دراین میان تاکاشی کیمورو به همراه دوستش ری میاموتو گروهی متحد را شکل می‌دهند تا درکنار دیگر دانش آموزان نجات یافته به‌دنبال خانواده‌های‌شان بروند. البته این کاری ساده نخواهد بود، چرا که اکنون شهر به ویرانه‌ای مملو از زامبی‌ها تبدیل شده است.

کارلو سانتوس از «شبکه خبری انیمه» معتقد است درحالی‌که دیگر آثار سرگرم کننده غربی با حال و هوایی مشابه، به‌دنبال آن بوده‌اند که وقوع چنین رخدادی را به شکلی کنایه آمیز یا با رنگ و لعابی از پست مدرنیسم و بعضا احمقانه به تصویر بکشند، این سریال به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه وحشت صرف را به تصویر کشیده و نتیجه‌ای تحسین برانگیز را رقم زده است.

Made In Abyss

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های ترسناک 2022
  • نام فارسی: ساخته شده در پرتگاه
  • کارگردان: ماسایوکی کوجیما
  • ژانر:‌ ماجراجویی، درام

مدت زیادی از سال 2017 که فصل اول ساخته شده در پرتگاه پخش شد میگذرد و درنهایت پخش فصل دوم آن برای سال 2022 تایید شد. کمی بعد از فصل اول، مقداری از ادامه داستان در یک انیمه سینمایی منتشر شد اما اکنون طرفداران میتوانند ادامه داستان را در فصل دوم تماشا کنند.

مانگا و انیمه‌ٔ ساخته شده در پرتگاه، هردو بر روی مخاطبان زیادی تاثیر گذاشتند زیرا سریالی عمیقاً احساسی و با جهان سازی عالی است. شخصیت اصلی این سریال شخصی به ظاهر بی‌گناه و بازیگوش بنظر میرسد، اما میتواند موضوعات سنگین آمیخته با اکشن شدید و حتی گاهی ترسناک را منتقل کند. آن‌هم درحالی که هنوز فضای ماجراجویانه را حفظ میکند.

Exception

بهترین انیمه های نتفلیکس 2022, بهترین انیمه نتفلیکس 2022, بهترین انیمه 2022 نتفلیکس
بهترین انیمه ترسناک 2022
  • کارگردان: یوزو ساتو
  • ژانر:‌ ترسناک, علمی تخیلی

انیمه Exeption که از انیمه های برتر 2022 است یک انیمه ترسناک و علمی تخیلی است که به لطف طراح کارکترهای فرنچایز Final Fantasy، یوشیتاکا آمانو (Yoshitaka Amano) می‌توان گفت گرافیک بسیر حرفه‌ای خواهد داشت. این انیمه جذاب توسط یوزو ساتو (Yuzo Sato) کارگردانی شده است.

این انیمه در سال 2022 پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق انتشار هنوز مشخص نشده است. این انیمه براساس داستانی از هیروتاکا آداچی (Hirotaka Adachi) ساخته شده است.

Jujutsu Kaisen 0

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه 2022 ترسناک
  • نام فارسی: جوجوتسو کایزن 0
  • کارگردان: پارک سونگو
  • ژانر:‌ اکشن، فانتزی

جوجوتسو کایسن (قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن) ثابت کرد که یکی از تکیه‌گاه های بزرگ بعدی در عرصه انیمه‌های درخشان خواهد بود. این مجموعه اکشن ماوراء الطبیعه با مضمون ترسناک، تا حد زیادی به دلیل انیمیشن زیبا و و سبک هنری خود مورد تحسین قرار گرفت. ادامه داستان این انیمه قبل از فصل دوم، در یک انیمه سینمایی خواهد بود که زمستان 2022 اکران خواهد شد.

داستان درباره یوتا اوکوتسو است. از زمانی که دوست دوران کودکی او به نام ریکا در تصاودف کشته شده است، روح او در قامتی هیولایی عجیب و قدرتمند همواره همراه او بوده و از او محافظت میکند. اما ریکا نمیتواند قدرت خود را کنترل کند و برای انتقام گرفتن از افرادی که یوتا را آزار میدهند رفتار خیلی خشونت آمیزی دارد…

Demon Slayer Swordsmith Village Arc

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های ترسناک 2023

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable (جذاب ترین انیمه های استودیو یوفوتیبل) از مانگای Demon Slayer که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. تانجیرو پس از مرگ پدرش زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 132 هزار اعضا است و در رتبه 8 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

Demon Slayer (محبوب ترین انیمه های مشابه شیطان کش) یک انیمه نسبتاً ساده سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است. اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیو یوفوتیبل در جهان‌سازی آن را به یکی از جدیدترین انیمه های سریالی 2023 تبدیل می‌کند.

Solo Leveling

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های ترسناک 2023

ده سال پیش «دروازه» ظاهر شد و دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها پیوند داد. برای مبارزه با این جانوران پست، مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به “شکارچی” معروف شدند. سونگ جین وو بیست ساله یکی از این شکارچیان است، اما به دلیل قدرت رقت انگیزش در مقایسه با حتی یک رتبه پایین، به عنوان “ضعیف‌ترین شکارچی جهان” شناخته می‌شود. با این حال، او به طور خستگی ناپذیر هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا هزینه‌های پزشکی مادرش را بپردازد.

با این حال، این سبک زندگی فلاکت بار زمانی تغییر می‌کند که جین وو، که معتقد است که در ماموریتی که به طرز وحشتناکی اشتباه انجام شده است جان خود را از دست داده است، سه روز بعد در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود و یک صفحه اسرارآمیز در مقابل او شناور می‌شود.

انیمه Solo Leveling که یک انیمه سریالی جدید 2023 می‌باشد، در سایت محبوب MyAnimeList دارای 62 هزار اعضا است و در رتبه 28 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

این “Quest Log” ایجاب می‌کند که جین وو یک برنامه تمرینی غیر واقعی و شدید را تکمیل کند، یا با یک جریمه مناسب روبرو شود. جین وو که در ابتدا به دلیل سختگیری آن، تمایلی به انجام آن نداشت، به زودی متوجه می‌شود که ممکن است او را به یکی از ترسناک‌ترین شکارچیان جهان تبدیل کند.

در انیمه اکسپو ۲۰۲۲ مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباسی معرفی شد. این انیمه توسط ای-۱ پیکچرز و به کارگردانی شانسوکی ناکوشیگا ساخته خواهد شد و نوبورو کیمورا نویسنده فیلمنامه، توموکو سودو طراحی شخصیت‌ها و هیرویوکی ساوانو آهنگسازی را برعهده دارند. قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شود و کرانچی‌رول لایسنس پخش مجموعه در خارج از آسیا را دارد.

The Vampire Dies In No Time Season 2

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های ترسناک 2023

خون‌آشام‌ها دارای نقاط ضعف مختلفی هستند که قدرت باورنکردنی آن‌ها را متعادل می‌کند، اما خون‌آشامی با نام درالوک تقریباً در همه چیز ضعیف است. در این انیمه، به او کاری داده می‌شود که در آن او باید وارد یک قلعه‌ای شود و پسر زنی را از هیولای درونش نجات دهد. فصل دوم این انیمه قرار است در زمستان 2023 منتشر شود.

Goblin Slayer 2nd Season

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های ترسناک 2023

گابلین‌ها به دلیل وحشی بودن، حیله گری و تولید مثل سریع خود شناخته می‌شوند، اما شهرت آنها به عنوان هیولا‌های ضعیف باعث می‌شود که تهدید آنها نادیده گرفته شود. با یورش به تمدن‌های روستایی برای ربودن ماده‌های گونه‌های دیگر برای پرورش، این موجودات خبیث آزادند تا به حمله خود ادامه دهند، زیرا ماجراجویان چشم خود را به نفع دشمنان باارزش‌تر با جایزه‌های بزرگ‌تر می‌بندند.

برای بزرگداشت اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، یک کشیش 15 ساله به یک گروه تازه کار جوان و مشتاق می‌پیوندد تا در مورد قبیله‌ای از گابلین که مسئول ناپدید شدن چندین زن روستایی هستند تحقیق کنند. گروه ناآماده و بی تجربه، به زودی در حین کاوش در یک غار با مرگ اجتناب ناپذیر خود در یک کمین مواجه می‌شوند.

در حالی که هیچ کس دیگری ایستاده باقی نمانده، این دختر وحشت زده سرنوشت خود را می‌پذیرد، تا اینکه به طور غیرمنتظره‌ای به نظر می‌رسد که یک قاتل گابلین با زره آهنین نه تنها او را با تلاش کمی نجات می‌دهد، بلکه کل لانه گابلین‌ها را نابود می‌کند.

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمه های ترسناک 2023
  • تاریخ انتشار: 19 ژانویه
  • کارگردان: مشخص نیست
  • بازیگران اصلی: رومی پارک، یوکی کاجی، توموکازو سوگیتا

انیمیشن Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک هنرمند معروف، جونجی ایتو است.

Uzumaki

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمه های ترسناک 2023
  • تاریخ انتشار: تاریخ مشخصی وجود ندارد
  • کارگردان: مشخص نیست
  • بازیگران اصلی: یوکی ساتاکه، ماریا ایسه

یک شهر از مردم به آرامی به دلیل وسواس فزاینده در مورد اشکال مارپیچی دیوانه می‌شوند. از این اشکال می‌توان از الگوهای موجود در ابرها، اشیاء روزمره، مو، حشرات، پوست و غیره نام برد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *