سریع ترین شخصیت های انیمه از نگاه سایت فیگار

شخصیت‌های انیمه دارای قدرت‌هایی هستند اما برخی ار انها می‌توانند سریع کار خود را انجام دهند. با فیگار همراه باشید تا با سریع ترین شخصیت های انیمه آشنا شوید.

در حالی که قدرت، هوش و سایر ویژگی‌ها، ابزارهای حیاتی برای هر قهرمان یا شرور هستند، سرعت یک ویژگی‌ای است که مطمئنا بر همه چیز برتری دارد. سریع‌ترین شخصیت‌های تاریخ انیمه می‌توانند با سرعتی باورنکردنی حرکت کنند و در نتیجه می‌توانند هر زمان که خطر آنها یا متحدانشان را تهدید می‌کند، فرار کنند.

سریع ترین شخصیت های انیمه

معرفی سریع ترین شخصیت های انیمه

شما می‌توانید فهرست ده تا از سریع ترین شخصیت های انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

سریع ترین شخصیت های انیمه
بهترین شخصیت های سریع انیمه

اگرچه تم‌ها و تم‌های مختلف در سراسر انیمه ظاهر می‌شوند، تعداد کمی از آنها به اندازه تاکید رسانه‌ها بر مقیاس بندی قدرت سازگارتر هستند. بسیاری از محبوب‌ترین قهرمانان و شخصیت‌های جانبی انیمه از توانایی‌های مافوق بشری بهره‌مند هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با نیروهایی که در مقابل آن‌ها هستند و در قسمت‌های مختلف با آن‌ها مواجه می‌شوند، مبارزه کنند.

با وجود تغییر ماهیت انیمه، تاکید آن بر سرعت و قدرت هرگز تزلزل نمی‌کند. هر سال مجموعه جدیدی از شخصیت‌های سریعی را معرفی می‌کند که بسیاری از آنها با حرکت آنی خود محدودیت‌هایی که در واقعیت وجود دارند را پشت سر می‌گذارند. در ادامه با ما همراه باشید تا سریع ترین کاراکتر های انیمه را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

Antispiral (Gurren Lagann)

سریع ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های سریع در انیمه

در برخی مواقع، حتی مفاهیمی مانند سرعت و چابکی شروع به از هم پاشیدن می کنند. همچنین مسئله‌ای برای Antispiral، آنتاگونیست نهایی فرنچایز محبوب Gurren Lagann وجود دارد. به عنوان آگاهی جمعی قبیله آنتی اسپیرال، آنتی اسپیرال تقریباً کنترل کامل جهان را در اختیار دارد.

به دلیل رابطه منحصر به فردی که  آنتی اسپیرال با واقعیت، او می‌تواند با یک چشم بهم زدن از یک طرف جهان به طرف دیگر سفر کند. در واقع، آنتی اسپیرال قدرت و توانایی سفر در طول زمان را نیز دارد، و این امکان را برای این شخصیت فراهم می‌کند تا شاهکارهایی را انجام دهد که فراتر از مفهوم سرعت است.

Whis (Dragon Ball Super)

سریع ترین شخصیت های انیمه
چابک ترین شخصیت های انیمه

Whis برای اولین بار در طول قسمت آزمایشی Dragon Ball Super معرفی شد، Whis موجودی فوق‌العاده سریع و قدرتمند از Universe 7 است. به عنوان فرشته آتندان بیروس، دارای قدرت و توانایی‌های مافوق بشری بسیار زیادی است که مطمئنا قابل توجه‌ترین آنها توانایی‌های او، سفر در فواصل عظیم در یک چشم به هم زدن است.

نقش Whis به عنوان ناظر Universe 7 باعث این می‌شود که او در سراسر کیهان سفر کند. اگرچه او قادر به تله پورت نیست، اما سرعت غیرقابل درک او، به او این امکان را می‌دهد که در کسری از ثانیه از یک طرف کیهان به سمت دیگر حرکت کند. این توانایی، همراه با توانایی او در متوقف کردن زمان، او را به راحتی به عنوان یکی از سریع‌ترین شخصیت‌های تاریخ انیمیشن معرفی می‌کند.

Sonic The Hedgehog (Sonic X)

سریع ترین شخصیت های انیمه
سریع ترین شخصیت های انیمه

Sonic the Hedgehog در رسانه‌های مختلفی ظاهر شده است. مخصوصا در انیمه 78 قسمتی Sonic X که ساخته شده توسط استودیوی انیمیشن ژاپنی، TMS Entertainment، Sonic X است و داستان جوجه تیغی نمادین را پس از انتقال او و همراهانش به زمین بیان می‎‌کند. .

Sonic the Hedgehog حتی در شکل اولیه خود سریعتر از نور است – همانطور که با توانایی او در فرار کردن از لیزرهای دکتر اگمن و سایر حملات نشان داده شده است. با این حال، هنگامی که او از حالت Super Sonic خود استفاده می‌کند، سرعت سونیک حتی از قبل هم بیشتر می‌شود و او توانایی این را پیدا میکند تا در یک چشم به هم زدن در سراسر کهکشان ها سفر کند و بجنگد.

Saber (Fate)

سریع ترین شخصیت های انیمه
سریع ترین شخصیت های انیمه

The Fate franchise از بهترین سکانس‌های اکشن در انیمه بهره می‌برد، به همین دلیل شخصیت‌های بسیار قوی آن، مانند قوی‌ترین قهرمان آن، Saber، از فرصت‌های زیادی که برای نشان دادن توانایی‌های خود دارد بهترین بهره را می‌برد. Saber که با قدرت جادویی یک اژدها متولد شد، در اولین زندگی خود به عنوان بنیانگذار افسانه‌ای شوالیه‌های میز گرد، به عنوان آرتوریا پندراگون شناخته می‌شد.

Saber چندین بار در سرتاسر فرنچایز Fate دوباره متولد می‌شود، و زمانی که او بیشترین قدرت خود را دارد، از تیغ افسانه‌ای خود، Excalibur، برای تاثیرگذاری بیشتری استفاده می‌کند. تیغه به طور طبیعی سرعت او را افزایش می‌دهد، که به Saber اجازه می‌دهد تا شاهکارهایی مانند دویدن از دیوارها و دویدن بر روی آب را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های اکشن، شمشیری و رزمی تاریخ سینما  + [2023]

Acnologia (Fairy Tail)

سریع ترین شخصیت های انیمه

سیستم قدرت Fairy Tail اساساً از جادو نشات می‌گیرد، اما شخصیت‌های قوی‌تر آن توانایی‌های خود را از منبع خاص‌تری مانند Dragons می‌گیرند . این مطمئناً در مورد Acnologia صدق می‌کند، یک اژدها کش که پس از حمام کردن در خون اژدهاهای بی‌شماری در نبرد، شکل و حالت دراکونیک پیدا می‌کند.

Acnologia وظیفه خود را بر عهده می‌گیرد تا هر اژدهای موجود را از بین ببرد، و طبق مشاهدات، او در کار و حرفه خود نسبتاً موفق است. برای انجام این کار، او باید از سرعت باورنکردنی استفاده کند و این سرعت به او اجازه دهد تا افراد قدرتمندی مانند خدا سرنا را حتی قبل از اینکه بدانند چه اتفاقی افتاده است، سرکوب کند.

Saitama (One-Punch Man)

سریع ترین شخصیت های انیمه

در سریال پرطرفدار One-Punch Man، سرعت و قدرت باورنکردنی سایتما در هسته اصلی شخصیت او قرار دارد. او به قدری قدرتمند است که به ندرت می‌تواند حریف شایسته‌ای در مقابل خودش پیدا کند و حتی وقتی عقب می‌ماند، سرعتش بر همه حریفان غلبه می‌کند اما این سرعت گاهی اوقات در مقابل حریفان قوی‌تر از او موثر نیست.

در طی نبرد سایتما با جنگجوی کهکشانی بوروس، سایتما به سمت ماه پرتاب شد ولی در مدت 1.5 ثانیه به زمین بازگشت. اما این حتی قدرت کامل سایتما نیست، بنابراین واضح است که سرعت او بسیار بیشتر از شخصیت‌های معمولی انیمه است.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان انیمه مرد تک مشتی One Punch Man

چرا سایتاما قوی ترین شخصیت انیمه است ؟

Ichigo Kurosaki (Bleach)

سریع ترین شخصیت های انیمه

ایچیگو کوروساکی در اپیزود اول بلیچ، قدرت‌های جایگزین Soul Reaper را به دست می‌آورد و از این نقطه به بعد قوی‌تر، سریع‌تر و بادوام‌تر می‌شود. فشار روحی عظیم او به دلیل افزایش سرعتی که برای او فراهم می‌کند به او این اجازه را می‌دهد تا در سطح شخصیت‌های هیولایی مانند سوسوکه آیزن و یواچ بجنگد.

ارزیابی سرعت فوق العاده شخصیت‌های بلیچ کار دشواری است، اما به جرات می‌توان گفت که ایچیگو کوروساکی می‌تواند به راحتی با سرعت نور حرکت کند. حتی بدون Bankai خود، که سرعت او را تا پنج برابر افزایش می‌دهد، جایگزین Soul Reaper می‌تواند از حملات سریع‌تر از نور جلوگیری کند.

Lumiere Clover (Black Clover)

سریع ترین شخصیت های انیمه

شبدر سیاه در درجه اول در پادشاهی شبدر اتفاق می‌افتد – سرزمینی عجیب و غریب که با حضور جادو برکت یافته است. ساکنان آن همگی با نوعی جادو به دنیا می‌آیند، که باعث می‌شود بسیاری از آن‌ها برای تبدیل شدن به پادشاه جادوگر بعدی تلاش‌های بسیاری کنند. پنج قرن قبل از وقایع این سری، جادوگری قدرتمند به نام لومیر کلاور مقام پادشاهی داشت و با جادوی نور خود، عصر جدیدی را برای پادشاهی آغاز کرد.

لومیر به عنوان یک کاربر جادوی لایت، سرانجام استعدادهای نهفته خود را مهار کرد و توانایی سفر با سرعت نور را به دست آورد. به لطف سرعت خود، لومیر توانست از پادشاهی کلاور نه تنها در برابر یک شیطان بلکه دو شیطان جداگانه محافظت کند و ثابت کند که او یکی از سریع‌ترین شخصیت‌های تاریخ انیمه است.

Admiral Kizaru (One Piece)

سریع ترین شخصیت های انیمه

در دنیای One Piece، تعداد کمی از افراد قدرتمندتر از Marine Admirals هستند. این شخصیت‌ها قدرت دولت جهانی را تجسم می‌دهند، بنابراین بهتر است که یکی از سریع‌ترین شخصیت‌های سریال در میان صفوف آن‌ها قرار بگیرد.

Borsalino – که بیشتر به عنوان Admiral Kizaru شناخته می‌شود – کاربر گلینت-گلینت فروت است، یک میوه شیطانی از نوع Logia که به او این اجازه را می‌دهد تا خود را به نور تبدیل کند.

وقتی کیزارو از میوه گلینت-گلینت خود استفاده می‌کند، به حریفی تقریباً شکست ناپذیر تبدیل می‌شود، که می‌تواند پرتوهای پر بار نور را که آسیب زیاد و جدی‌ای وارد می‌کنتد را آشکار و کنترل کند. او همچنین می‌تواند با سرعت واقعی نور حرکت کند و حتی از سریع‌ترین حملات دشمن طفره برود.

Minato Namikaze (Naruto)

سریع ترین شخصیت های انیمه

سرعت میناتو نامیکازه که در سری ناروتو به عنوان فلاش زرد کونوها شناخته می‌شود، بی‌رقیب است. میناتو به سرعتی دست یافته است که حتی از جانوران دم افسانه‌ای نیز فراتر رفته است.

میناتو به دلیل استفاده از تکنیک  شکست‌ناپذیر Body Flicker Technique که به او این اجازه را می‌دهد تا با سرعت غیرقابل ردیابی حرکت کند، سریع‌ترین شینوبی زمان خود در نظر گرفته می‌شود. وقتی میناتو در نبرد است، آنقدر سریع حرکت می‌کند که به نظر می‌رسد در حال تله‌پورت کردن یا حرکت آنی است، که حتی تهدیدی برای شینوبی‌های خداگونه هم است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریع ترین شخصیت های انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


2 thoughts on “سریع ترین شخصیت های انیمه از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *