بهترین قهرمانان ترسناک در انیمه ؛ شخصیت های اصلی که بیش از حد ترسناک هستند

دنیای انیمه سرشار از کاراکترهای اصلی ترسناک محبوب است. در ادامه با فیگار بمانید تا با ترسناک ترین قهرمانان انیمه آشنا شوید.

همه قهرمانان انیمه از رنگ‌های روشن و خاص استفاده نمی‌کنند. گاهی اوقات، قهرمانان برای همه اطرافیانشان تاریک، متفکر و قهرمانانی بسیار ترسناک هستند، اما هنوز هم انسان‌های خوبی می‌باشند. اگر این خصوصیت در بتمن بسیار موفق است، در انیمه نیز این نوع شخصیت‌ها وجود دارند. ترسناک‌ترین شخصیت‌های اصلی در انیمه همچنین بسیار کاراکترهای سرگرم کننده‌ای هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ترسناک تمام دوران + [2023، 2022 و تمام دوران]

ترسناک ترین قهرمانان انیمه

شخصیت های اصلی که همه از آنها می ترسند

شما می‌توانید فهرست ترسناک ترین قهرمانان انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

برخی از این قهرمانان انیمه‌های متفکر شهرت ناعادلانه‌ای دارند و کل جهان به اشتباه فکر می‌کند که آنها شرور هستند. سایر قهرمانان تصویری ترسناک را در آغوش می‌گیرند تا ترس را در دل حریفان خود ایجاد کنند. گاهی اوقات، نویسنده سعی می‌کند این پیام را بفرستد که قضاوت از روی ظاهر اشتباه است یا اینکه جهان در کل مکان بسیار تاریکی می‌باشد. پس اگر می‌خواهید با ترسناک ترین قهرمان انیمه آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی ترسناک ترین شخصیت های اصلی انیمه بپردازیم.

Devilman

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

در سریال Devilman، آکیرا با آمیخته شدن با شیطان آمون، تبدیل به مرد شیطانی می‌شود. مسلماً، میزان قهرمان بودن Devilman بر اساس اقتباس انیمه متفاوت است. به عنوان مثال، در انیمه دهه 1970، جایی که Devilman عملاً شیطانی است که جسد آکیرا را بر تن دارد، او قبل از اینکه عاشق میکی شود، قصد نابودی بشر را داشت.

صرف نظر از این، Devilman معمولاً خود را در حال تبدیل شدن به محافظ بشریت می‌بیند. Devilman به عنوان یک شیطان، طبیعتاً ترس را در کسانی که او را می‌شناسند بر می‌انگیزد. متأسفانه، این بدان معناست که آکیرا اغلب خود را در حال شکار می‌بیند.

Kaneki Ken

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

اگرچه قهرمان غم انگیز توکیو غول یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال است، اما نمی‌توان انکار کرد که او یکی از ترسناک‌ترین‌ها نیز می‌باشد. پس از اینکه او تبدیل به یک غول یک چشم می‌شود، زندگی او برای همیشه تغییر می‌کند و او کم کم به یک هیولای غیرقابل تشخیص تبدیل می‌شود.

Eren Yeager

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

در حمله به تایتان، ارن یگر در دنیایی زندگی می‌کند که در آن انسان‌ها گرفتار تایتان‌های غول‌پیکر و تشنه‌ی گوشت هستند. طبیعتا ارن سریال را با نفرتی شدید از این تایتان ها شروع می کند. سپس، ارن متوجه می شود که او یک Titan Shifter است، به این معنی که او قدرت تبدیل شدن به یک تایتان را دارد.

همانطور که حمله به تایتان (10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان) پیش می‌رود، جهان به طور کلی از او می‌ترسد. ارن در نهایت از شهرت خود به نفع خود استفاده می‌کند، زیرا می‌تواند کشته شدن توسط الدیان‌ها، آنها را مانند قهرمانان جهان جلوه دهد. ارن قطعا یکی از بهترین قهرمانان ترسناک انیمه است.

Light Yagami

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

در Death Note، قهرمان داستان لایت یاگامی یک نابغه است که باور دارد خداست. هنگامی که لایت با Death Note روبرو می‌شود، قدرت کشتن هر کسی را فقط با نوشتن نام آنها به دست می‌آورد. هر کسی که لایت آنقدر غیراخلاقی بداند که جان خود را از دست بدهد محکوم به فناست.

به زودی، لایت به عنوان “کیرا” ترسناک می‌شود، نام مستعاری که جهان در کل به این مهاجم مرموز می‌دهد. در نهایت، یک گروه عملیاتی ایجاد می‌شود تا لایت یاگامی یا کیرا را از بین ببرد. از سوی دیگر، به عنوان “کیرا”، لایت نیز پیروانی شبیه به یک فرقه ایجاد می‌کند.

Tomie

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

آثار جونجی ایتو به خاطر داستان‌های وحشتناک و شخصیت‌های ترسناکشان شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. یکی از مشهورترین شخصیت‌های او تامی است که شخصیت اصلی زیبا و مرموز را به نمایش می‌گذارد. در سرتاسر سریال، تشخیص اینکه تامی دقیقاً کیست دشوار است، اما به نظر می‌رسد که او قدرت وحشتناکی دارد که از آن برای دستکاری مردانی که از مسیر او عبور می‌کنند استفاده می‌کند.

Koro-Sensei

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

در Assassination Classroom، کوروسنسی، که به نظر می‌رسد یک بیگانه شبیه اختاپوس باشد، گفته می‌شود که ماه زمین را منفجر کرده است. Koro-sensei واقعاً مقصر نیست، اما از این تصور غلط سوء استفاده می‌کند و به بشریت یک اولتیماتوم می‌دهد. کورو سنسی زمین را تهدید به نابودی می‌کند و تنها فرصت نجات زمین این است که کلاسی که خودش تدریس می‌کند او را بکشند.

در حقیقت، کوروسنسی تهدیدی برای زمین است نه از روی انتخاب، بلکه به این دلیل که او در واقع یک بمب است. در نهایت، کوروسنسی در واقع می‌خواهد بشریت را نجات دهد و در پایان روز معلم خوبی باشد. در واقع، کوروسنسی یکی از بهترین معلمانی است که شاگردانش تا به حال داشته‌اند.

Inner Moka

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

در Rosario + Vampire، موکا ممکن است یک خون آشام باشد، اما او یک دختر شیرین و دوستانه می‌باشد، حتی اگر خون بنوشد. با این حال، این بیشتر به دلیل تسبیح دور گردن او است. بدون آن، موکا به یک آلتر ایگو بسیار مرگبارتر و تهدیدآمیز تبدیل می‌شود. این که به عنوان Inner Moka شناخته شده است، در واقع شخصیت اصلی او می‌باشد.

موکای درونی (معروف ترین یاندره ها در انیمه) معمولا احضار می‌شود تا با هیولاهای کمتر دوستانه مبارزه کند و از عشقش تسوکونه محافظت کند. در ابتدا، موکای درونی ممکن است سردتر و ترسناک‌تر از شخصیت دیگرش باشد، اما در نهایت جنبه نرم‌تری از خود نشان می‌دهد.

Kyousuke

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمانان انیمه

در The SoulTaker، زندگی کیوسوکه دیت زمانی که مادر در حال مرگش به سینه او چاقو می‌زند، تغییری سورئال پیدا می‌کند. پس از اینکه کیوسوکه از قبر خودش بیرون کشیده می‌شود، از مرگ بیدار می‌شود و می‌یابد که با دو گروه مرموز سر و کار دارد: گروه کیریهارا و جهش‌یافته‌های «سازمان بیمارستان».

خوشبختانه، کیوسوکه اکنون این قدرت را دارد که تبدیل به شخصیت وحشتناکی شود که “روح گیر” نامیده می‌شود، که اغلب با یک شیطان مقایسه می‌شود. با این قدرت جدید، کیوسوکه امیدوار است که اسرار اطراف خود را کشف کند و خواهر گمشده خود، رونا را پیدا کند. کیوسوکه دیت یکی از بهترین شخصیت های اصلی ترسناک انیمه است.

Jiren

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
بهترین شخصیت های اصلی ترسناک انیمه

در دنیای دراگون بال (بهترین انیمه های شبیه دراگون بال)، جیرن یک ابرقهرمان بسیار قدرتمند و یک Pride Trooper است. جیرن به قدری قوی می‌باشد که به حریف خود اجازه می‌دهد قبل از زدن ضربه پایانی با هر چیزی که دارد حمله کنند. جیرن همچنین حس عدالت خواهی قوی دارد اما واقعاً آنقدر دوستانه نیست.

جیرن حتی به کمک به متحدانش خیلی اهمیت نمی‌دهد. در واقع، جیرن دوستی را به عنوان یک نقطه ضعف می‌بیند و تا جایی پیش می‌رود که حتی عزیزان گوکو را تهدید می‌کند. جیرن در حالی که از نظر فنی فرد خوبی است، در نهایت به قدرت اهمیت بیشتری می‌دهد.

Tiger Mask

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
بهترین قهرمانان ترسناک انیمه

در ماسک ببر، نائوتو دیت این مجموعه را به عنوان یک کشتی گیر ترسناک با آلتر ایگو خود ماسک ببر شروع می‌کند. در واقع، هدف اصلی تایگر ماسک این بود که تا حد ممکن نامطلوب باشد تا علاقه به مبارزه را جلب کند. این واقعیت که تایگر ماسک در حال جمع آوری کمک‌های مالی برای کودکان یتیم است معمولاً به همین دلیل مخفی نگه داشته می‌شود.

نائوتو که متوجه می‌شود پسر جوانی او را الگوی خود می‌داند، تصمیم می‌گیرد خود را به عنوان یک قهرمان دوباره اختراع کند. با این حال، ماسک تایگر مایل است از بازی‌های مشابهی در طول مسابقات استفاده کند و می‌تواند به اندازه‌ای خشونت‌آمیز شود که نباید او را دست کم گرفت. مواقعی وجود دارد که نائوتو می‌تواند آنقدر خشن شود که حتی خود را بترساند.

Sailor Saturn

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین شخصیت های اصلی انیمه

در سری سوم Sailor Moon، گروه Outer Senshi از بیدار شدن Sailor Saturn که دارای قدرت مرگ و نابودی است، می‌ترسند. بسته به تداوم، Sailor Saturn ممکن است حتی در نابودی پادشاهی ماه نقش داشته باشد. همچنین این که آلتر ایگو او، هوتارو توموئه، میزبان معشوقه شرور 9 باشد، کمکی نمی‌کند.

گروه Outer Senshi بیشتر از شرورها نگران نابود کردن او هستند، اگرچه خود Sailor Moon از این ایده وحشت زده است. با وجود همه اینها، Sailor Saturn آنطور که شهرت او نشان می‌دهد شیطانی یا حتی خطرناک نیست. Sailor Saturn قطعا یکی از بهترین قهرمانان ترسناک انیمه است.

Alucard

ترسناک ترین قهرمانان انیمه
ترسناک ترین قهرمان انیمه

در Hellsing، آلوکارد خون آشام، پس از آزادی اینتگرا هلسینگ، محافظ قسم خورده او می‌باشد. همانطور که از نامش پیداست، آلوکارد زمانی خود کنت دراکولای بسیار مشهور بود قبل از اینکه متحد خانواده هلسینگ شود.

Alucard اکنون محافظ بشریت است و در واقع انسان‌ها را اولویت خود قرار می‌دهد. کار به جایی می‌رسد که آلوکارد می‌خواهد مرگش به دست یک انسان باشد. برعکس، آلوکارد نسبت به سایر خون آشام‌های خطرناک‌تر نیز بیزاری می‌کند. گفته می‌شود، همانطور که در خور دراکولا است، آلوکارد همچنان یک رگه سادیستی را حفظ می‌کند و در مواقع لزوم می‌تواند بیش از وحشتناک باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترسناک ترین قهرمانان انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “بهترین قهرمانان ترسناک در انیمه ؛ شخصیت های اصلی که بیش از حد ترسناک هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *