بهترین انیمه های شیطانی در سال 2023 و تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار

در نوشتار بهترین انیمه های شیطانی چندتا از جذاب‌ترین انیمه‌های شیطانی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه با فیگار همراه بمانید.

در انتهای این نوشتار در بخش بیشتر بخوانید می‌توانید بهترین انیمه ها را در هر ژانری (انواع ژانرهای انیمه) مطالعه بفرمایید. ما قرار است در این مقاله به شما محبوب‌ترین‌ها و بهترین انیمه های شیطانی را با بالاترین امتیازها و بیشترین طرفدار را به شما معرفی کنیم. و بر اساس امتیاز برای شما دسته بندی خواهیم کرد.

انیمه‌های محبوب شیطانی دارای طرفداران زیادی می‌باشند و انیمه‌های درباره ارباب شیطانی قسمت بزرگی از دنیای انیمه را در برگرفته‌اند. در سال 2023 نیز قرار است انیمه‌های ارباب شیطانی مختلفی منتشر شوند.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های شیطانی یا ارباب شیطانی

Maou-sama, Retry!

انیمه شیطانی , انیمه های شیطانی و عاشقانه , بهترین انیمه های شیطانی , انیمه زامبی , معرفی انیمه شیطانی , انیمه های رازآلود , انیمه ترسناک زامبی
بهترین انیمه های شیطانی

شماره 5، انیمه بازگشت دوباره پادشاه شیاطین است. این انیمه عجیب در تاریخ تابستان 2019 به شکل یک مجموعه 12 قسمتی در اختیار مخاطبان این ژانر هیجان‌انگیز قرار گرفت.
این انیمه در ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی و شیطانی مخاطبین خود را غافلگیر می‌کند. و از بین انیمه هایی که در بین پنج انیمه شیطانی که برای شما در حال معرفی هستیم، امتیاز 6 از 10 را کسب میکند.

داستان انیمه بازگشت دوباره پادشاه شیاطین در رابطه با کارگری معمولی است که به عنوان ارباب شیاطین وارد دنیایی دیگر می‌شود اما در کالبد ارباب شیاطین. و در طول ساختار روایی این انیمه در دنیای جدید هر روز شناخته و شناخته تر می‌شود. و داستان ما را هر لحظه جذاب و هیجان انگیز تر می‌کند.

How Not to S‌ummon a Demon Lord

انیمه زامبی , معرفی انیمه شیطانی , انیمه های رازآلود , انیمه ترسناک زامبی
معرفی انیمه شیطانی

این انیمه در ژانرهای کمدی، ماجراجویی، جادویی، فانتزی و ایچی به سمع و بصر علاقه مندان قرار می گیرد که توانسته در لیست ما امتیاز 7 از 10 را از منتقد دریافت کند.

داستان انیمه چگونه لورد شیطانی را احضار نکنیم در مورد پسری است که توانسته در یک بازی آنقدر قوی شود تا همه بازیکن ها مجبور شوند به او لقب ارباب شیاطین را بدهند. اما روزی که در حال ادامه دادن به بازی است، ناگهان در کالبد کاراکتر بازیش به دنیایی دیگر احضار می شود. اما وقتی به آن دنیا احضار می‌شود متوجه می‌شود که دو دختر بسیار جذاب و هیجان انگیز وی را فراخوانده اند. و تازه به این نتیجه می‌رسیم که ماجرای این انیمه در حال شروع است.

The Misfit of Demon King Academy

انیمه شیطانی , انیمه های شیطانی و عاشقانه , بهترین انیمه های شیطانی
بهترین انیمه های شیطانی

شماره 3، انیمه عدم صلاحیت در آکادمی شیاطین نام دارد. این انیمه شیطانی فوق العاده جذاب در تابستان 2020 در مجموعه ای 13 قسمتی و در ژانرهای ماجراجویی، مدرسه ای، فانتزی و شیطانی در اختیار بیننده های جدی این سبک قرار می‌گیرد.

این انیمه از منتقدان سایت توانسته امتیاز 7.5 از 10 را بگیرد. داستان انیمه در رابطه با ارباب شیاطینی است که بعد از 2000 سال تناسخ پیدا می‌کند. اما هیچکس او را در حالتی کنونی که او قرار گرفته، نمی‌شناسد.

او در آکادمی خاصی شرکت می‌کند که تمامی کاندیدای ارباب شیاطین در آن شرکت می‌کنند. پادشاه شیاطین ما وارد این آکادمی می‌شود و در ادامه اتفاق های بسیار عجیب و هیجان انگیزی می‌افتد.

The Devil is a Part-Timer

انیمه زامبی , معرفی انیمه شیطانی , انیمه های رازآلود , انیمه ترسناک زامبی
معرفی انیمه شیطانی

این انیمه شیطانی فوق العاده در تاریخ بهار 2013 در یک مجموعه 13 قسمتی در ژانرهای اکشن، کمدی، فانتزی، شیطانی، عاشقانه و ماورالطبیعی اکران شد. انیمه شیطان نیمه وقت از منتقدین ما توانسته در بین پنج انیمه ای که برای شما معرفی می‌کنیم امتیاز 8 از 10 را بگیرد که امتیاز تقریبا بالایی برای یک انیمه شیطانی می‌باشد.

داستان این انیمه درباره پادشاه شیاطینی است که تقریبا تمام دنیای زیست انسان ها را به تصرف خودش درآورده است. اما وقتی فقط یک قدم با فتح تمام دنیا فاصله دارد توسط یک قهرمان شکست می‌خورد.

بعد از این شکست توسط قهرمان وی به دنیایی دیگر فرار می‌کند. اما آنجا اتفاقاتی میافتد که ارباب شیاطین ما تغییر می‌کند.

Overlord

انیمه شیطانی , انیمه های شیطانی و عاشقانه , بهترین انیمه های شیطانی
انیمه های شیطانی و عاشقانه

انیمه Overlord (12 انیمه ای که شبیه انیمه Overlord هستند)، در لیست پنج تایی ما شماره یک را به خود اختصاص داده است. این انیمه یکی از بهترین و محبوبترین انیمه شیطانی است که در لیست ما وجود دارد. اگر شما طرفدار سبک ارباب شیاطین باشید، شک نکنید که این انیمه فوق العاده ترین و جدی ترین انیمه ای است که می‌شود به آن با خاطری جمع و مطمعن به هرکسی معرفیش کرد.

این انیمه عجیب و خاص در تابستان سال 2015 در مجموعه ای 13 قسمتی در سه فصل در اختیار طرفداران دو آتیشه ژانر انیمه های شیطانی قرار گرفت. که فصل چهار آن تا انتهای سال 2021 اکران خواهد شد.

ژانرهای این انیمه یکی از کامل ترین ها را در دل خود گنجانده است. از ژانرهای این انیمه دوست داشتنی می‌شود به اکشن، بازی، ماجراجویی، ماورالطبیعی، فانتزی، جادویی و شیطانی اشاره کرد.

انیمه ارباب در بین لیست پنج تایی ما از انیمه های شیطانی یا ارباب شیطانی توانسته از منتقدان ما امتیاز 9 را بگیرد. که حقیقتا امتیاز بالایی است که به جد می‌شود بدون معطلی و فکر اضافی شروع به دیدنش کنید.

داستان این انیمه در رابطه با بازی آنلاینی است که به روزهای پایانیش رسیده است. و قرار است سرورهای این بازی برای همیشه رو به خاموشی بروند. شخصیت اصلی ما تصمیم می‌گیرد که ساعات پایانی بازی را در بازی بماند. اما بعد از اینکه زمان تمام می‌شود، شخصیت اصلی ما متوجه می‌شود که هنوز از بازی بیرون نیفتاده است.

از آنجایی که متوجه می‌شود شخصیت های اصلی بازی دارای درک و احساسات شده اند، ویا کلا دنیای بازی دچار تغییرات بنیادی و خیلی زیادی شده، می‌فهمد که به دنیایی دیگر احضار شده و انتقال پیدا کرده است.

در ادامه آقای داستان ما که قدرت بسیار بالایی در بازی بدست آورده بود، سعی می‌کند از قدرتش در رسیدن به اهدافش در این دنیا استفاده کند.

چندتای دیگر

در ادامه برای شما چند انیمه شیطانی دیگر را معرفی خواهیم کرد که بعد از ۵ تای لیست ما می‌تواند شما را با داستان‌ها و موقعیت‌هایی که به تصویر می‌کشد به هیجان وادارد و نهایت لذت را از این ژانر غریب در دنیای انیمه ببرید.

انیمه Black Butler

انیمه زامبی , معرفی انیمه شیطانی , انیمه های رازآلود , انیمه ترسناک زامبی
انیمه های رازآلود

جزو بهترین انیمه های شیطانی است که در بین مخاطبان خود توانسته مقبولیت مورد نظر خود را بدست آورد. داستان این انیمهدر رابطه با زندگی یکی از خانوداه های اشراف زاده انگلیسی است. این خانواده سرپیشخدمتی به نام سباستین مایکلز دارند. او بدون شک دارای آگاهی کامل، رفتارهای درست و منطقی و حتی پتانسیل ورود به هنرهای جسمانی را دارا است. اما بنا به دلایلی، وی به عنوان استادی 12 ساله انجام وظیفه می‌کند.

انیمه InuYasha

انیمه شیطانی , انیمه های شیطانی و عاشقانه , بهترین انیمه های شیطانی , بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
انیمه های شیطانی و عاشقانه

این انیمه داستانی جذاب پیرامون ماجراهای اینویاشا موجودی نیمه شیطانی در عصر فئودال ژاپن و کاگومه هیگوراشی دختری نوجوان از عصر مدرن را به سمع و بصر شما می‌رساند. این دختر از طریق یک چاه طی العرض می‌کند و وارد عصری از تاریخ ژاپن می‌شود که انبوهی از شیاطین و هیولا انتظار او را می‌کشند. که همه برای قدرت طلبی بیشتر نیاز به گوهری با عنوان گوهر چهار روح (شیکان) دارند که پنجاه سال پیش ناپدید شده است.

با ورود دختر جوان انیمه ما به این عصر کگاشف به عمل می‌آید که گوهر در بدن او بوده است. مطمئنا این انیمه را می‌توان در زمره بهترین انیمه‌های ژانر شیطانی قرار دارد که حتما باید آن را دید و لذت دو عالم را برد.

انیمه Yu Yu Hakusho: Ghost Files

انیمه زامبی , معرفی انیمه شیطانی , انیمه های رازآلود , انیمه ترسناک زامبی
انیمه زامبی

Yu Yu Hakusho داستانی بسیار مهیج را برای شما به ارمغان می‌آورد. که زندگی یک جوان ولگرد به اسم یوسوکه را برای شما روایت می‌کند. این جوان پس از دیدن انهای زندگی‌اش که با یک ماشین تصادف می‌کند، عزمش را جذب می‌کند که تبدیل به یک کاراگاه ارواح (محبوب ترین انیمه های درباره ارواح) ( Spirit Detective ) بشود و دوباره به زندگی برگردد. حقیقتا این انیمه در زمره بهترین انیمه های شبیه شیطان کش (Demon Slayer) قرار دارد که نه تنها باید آن را ببینید بلکه آب در دست دارید باید روی زمین بگذارید و شتابان به دیدن این انیمه بروید.

Demon Slayer Swordsmith Village Arc

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های شیطانی

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer (بهترین انیمه های مشابه شیطان کش) که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. تانجیرو پس از مرگ پدرش زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

Demon Slayer (بهترین قسمت های انیمه شیطان کش) یک انیمه نسبتاً ساده سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است. اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیو یوفوتیبل در جهان‌سازی آن را به یکی از جدیدترین انیمه های 2023 تبدیل می‌کند.

The Vampire Dies In No Time Season 2

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های شیطانی

خون‌آشام‌ها دارای نقاط ضعف مختلفی هستند که قدرت باورنکردنی آن‌ها را متعادل می‌کند، اما خون‌آشامی با نام درالوک تقریباً در همه چیز ضعیف است. در این انیمه، به او کاری داده می‌شود که در آن او باید وارد یک قلعه‌ای شود و پسر زنی را از هیولای درونش نجات دهد. فصل دوم این انیمه قرار است در زمستان 2023 منتشر شود.

Mushoku Tensei II: Isekai Ittara Honki Dasu

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های شیطانی

خلاصه انیمه جدید امسال “Mushoku Tensei II”: وقتی یک مردی که به عنوان انگل جامعه شناخته می‌شد توسط یک تصادف با کامیون می‌میرد، به عنوان شخصیتی با نام Rudeus Greyrat دوباره متولد می‌شود. در این زندگی فرصتی دوباره به او داده شده است تا زندگی خود را در این دنیای جدید جبران کند. موشوکو تنسی زندگی رودئوس را دنبال می‌کند. او توانبخشی تدریجی و خیره‌کننده خود را در طول مانگا به خوانندگان نشان می‌دهد.

داستان رودئوس، به دلیل نقص‌هایش، یکی از واقعی‌ترین شخصیت‌های اصلی است. او با جدیت برای رسیدن به هدف خود برای جبران زندگی گذشته‌‌اش تلاش می‌کند. محیط موشوکو تنسی که تمایل به پوشش موضوعات حساس و شخصیت‌نویسی هیجان‌انگیز دارد، آن را به طور بالقوه به یکی از بهترین انیمه ها با ژانر ایسکای (محبوب ترین انیمه‌های ایسکای) تبدیل کرده است.

Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های شیطانی

یکی از محبوب ترین انیمه های فانتزی حال حاضر که قرار است در سال 2023 با نام Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage به عنوان فصل دوم منتشر شود. انیمه رتبه بندی پادشاهان، سیستم رتبه بندی سلسله مراتبی را معرفی می‌کند که در آن پادشاهان جهان به ترتیب قدرت و رفاه رتبه بندی می‌شوند.

بوجی، قهرمان داستان و اولین شاهزاده پادشاهی قلمرو Bosse، رویای تبدیل شدن به پادشاه شماره یک در جهان را دارد، اگرچه چالش‌های زیادی در مسیرش قرار دارد. او ناشنوا و کوچکتر از حد معمول به دنیا آمد در حالی که والدینش غول پیکر هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شیطانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “بهترین انیمه های شیطانی در سال 2023 و تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *