بهترین انیمه های مشابه شیطان کش ؛ 17 انیمه ای که شباهت زیادی به شیطان کش دارند

اگر انیمه شیطان کش را نگاه کرده‌اید و به دنبال دیگر انیمه‌های شبیه به آن هستید، با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های شبیه شیطان کش آشنا شوید.

انیمه Demon Slayer مرد جوانی به نام Tanjiro را دنبال می‌کند که خانواده‌اش توسط یک شیطان کشته می‌شوند و خواهرش در این روند به یک شیطان تبدیل می‌شود. تانجیرو به جای پذیرش سرنوشت خواهرش، اصرار دارد که زندگی او را نجات دهد و او را به یک انسان تبدیل کند.

انیمه محبوب Demon Slayer بدون شک یکی از دوست داشتنی‌ترین انیمه‌های چند دهه اخیر است و اگرچه عمق و پیچیدگی داستان این انیمه نشانه آن است، انیمه‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند تجربه‌ای مشابه را به بینندگان ارائه دهند. برای طرفدارانی که واقعاً انیمه جذاب شیطان کش را دوست دارند، انیمه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند مضامین تاریک، فراطبیعی، مبارزات حماسی و توطئه‌های جذابی را که این انیمه دارد را به شما ارائه کنند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

پس از شیطان کش چه انیمه هایی ببینیم؟

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه شیطان کش را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقاله‌های مرتبط:

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

Demon Slayer که اغلب در رقابت برای یک جایگاه در میان سری جدید “سه انیمه بزرگ” شناخته می‌شود، یک سبک هنری زیبا و یک داستان متقاعد کننده را با اکشن بالا و یک ترکیب ظریف از طنز ترکیب می‌کند. این انیمه شامل صحنه‌هایی است که هیچ‌کس نباید از دست بدهد.

در حالی که فصل 3 انیمه Demon Slayer تایید شده است، امکان دارد زمان زیادی تا ظهور مجدد این فرنچایز باقی بماند. خوشبختانه، تعداد زیادی از انیمه‌های بسیار شبیه به این انیمه شونن وجود دارد که طرفداران اگر به دنبال بهترین انیمه های مانند Demon Slayer هستند، ممکن است بخواهند در این مدت آن‌ها را بررسی کنند. پس در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه های مانند شیطان کش بپردازیم.

My Hero Academia

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

یکی از محبوب‌ترین تولیدات استودیو بونز، My Hero Academia بر روی ایزوکو میدوریا، یک دانش‌آموز دبیرستانی که در جامعه‌ای که توسط موجودات ابرقدرت پر شده است، تمرکز می‌کند. میدوریا که مشتاق است در جای پای قهرمان مورد علاقه‌اش All-Might قدم بردارد، تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین ابرقهرمان بعدی باشد. برای این منظور، او در نهایت در آکادمی بسیار رقابتی UA ثبت نام می‌کند تا به بهترین ابرقهرمان دنیا تبدیل شود.

سفر میدوریا در رها کردن قدرت واقعی خود منجر به ادغام درام و کمدی زیادی می‌شود که کلیشه‌های آشنا از ژانر ابرقهرمانی را زیر و رو می‌کند. My Hero Academia یکی از بهترین انیمه های مشابه به شیطان کش می‌باشد.

Mob Psycho 100

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

Kageyama Shigeo از Mob Psycho 100 یک دانش آموز قدرتمند کلاس هشتم است که نمی‌خواهد از قدرت خود برای توجه ناخواسته‌ای که می‌تواند برای او به ارمغان بیاورد استفاده کند. در عوض، تنها اولویت او دوستی با دختری است که او آن را دوست دارد. اما مشکلات دردسر‌ساز او را از زندگی یک نوجوان معمولی کاملا دور می‌کند.

شیگو که با نام موب نیز شناخته می‌شود، شخصیتی غیرمتعارف را به وجود می‌آورد، زیرا برخلاف سایر قهرمان‌های شونن، قدرت‌هایش او را سرگرم نمی‌کنند. به این ترتیب، رفتار مرده او شبیه سایتاما از انیمه One Punch Man است. در واقع، Mob Psycho 100 و One Punch Man هر دو اثر نویسنده وب کامیک، ONE می‌باشد.

Fire Force

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

نیروی آتش در دنیایی اتفاق می‌افتد که حدود 250 سال پیش خود را از یک فاجعه بزرگ، که آتشی آخرالزمانی بود، بازسازی کرد. اما هنوز صلح وجود ندارد. برخی از مردم به Infernals یا شیاطین آتشین تبدیل می‌شوند و سربازان آتش باید با آنها بجنگند و روح آنها را به بهشت بفرستند.

بدتر از آن، فرقه ای از تبهکاران لباس سفید وجود دارد که به دنبال شعله ور کردن مجدد فاجعه بزرگ هستند، و قهرمان نیروی آتش، Shinra Kusakabe و متحدانش باید به هر قیمتی به این تهدید پایان دهند – وگرنه همه در شعله‌های آتش گم خواهند شد. Fire Force مانند شیطان کش دارای انیمیشن بسیار زیبایی است.

Cells At Work

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

در ابتدا ممکن است این انیمه به طور قطعی با Demon Slayer متفاوت به نظر برسد، اما ایده اصلی این دو انیمه یکسان است. این انیمه آموزشی تک تک سلول‌های تخصصی بدن انسان را به عنوان یک کارگر یونیفرم پوش تصور می‌کند که هر روز بدن یک انسان را سالم نگه می‌دارند و با میکروب‌ها مبارزه می‌کنند.

Cells at Work یک انیمه “شکارچی هیولا” است که نبردهای میکروسکوپی را هر روز در بدن انسان به تصویر می‌کشد. میکروب‌ها و ویروس‌ها بسیار بزرگ و ترسناک هستند و گلبول‌های سفید خون با چاقو باید تا حد مرگ با آنها مبارزه کنند. جدا از لذتی که از این انیمه خواهید گرفت، می‌توانید مطالب زیادی درباره بدن انسان را نیز بیاموزید.

Tokyo Ghoul

بهترین انیمه های شبیه بلیچ
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

داستان Tokyo Ghoul درباره پسری به نام Ken Kaneki است که در دنیایی زندگی می‌کند که در آن موجوداتی به نام Ghouls وجود دارند. این موجودات انسان‌نماهایی هستند که با بلعیدن گوشت انسان زنده می‌مانند. بعد از اینکه قرار ملاقات او با دختری به خوبی به اتمام نمی‌رسد، کانکی مجبور می‌شود خود را با زندگی جدید خود به‌ عنوان یک نیمه غول وفق دهد.

The Rising Of The Shield Hero

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

The Rising Of The Shield Hero یک انیمه ایسکای است که در آن ناوفومی ایواتانی بالغ جوان خود را به دنیای فانتزی به سبک اروپایی احضار می‌کند که در شرف محاصره مرگبار توسط لشکر هیولاها و مردگان است. او سپرهای جادویی دارد، در حالی که سه قهرمان دیگر شمشیر، کمان و نیزه را به دست می‌گیرند.

مبارزه با چنین انبوهی از هیولاها کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که ناوفومی خود را مطرود می‌بیند که پس از خیانت  باید از خود دفاع کند. بنابراین، او یک گروه جدید تشکیل می‌دهد و به هر وسیله‌ای که لازم باشد نبرد را به سوی دشمن پیش می‌برد، اما زمان در حال اتمام است.

Berserk

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

مجموعه مانگای Beserk (بهترین آرک های مانگا برسرک) چندین اقتباس از انیمه داشته است، اما طرفداران طبیعتاً باید با اولین انیمه‌ای که منتشر شد، یعنی Berserk در سال 1997 شروع کنند. این انیمه بر روی آرک شمشیرزن سیاه مانگا تمرکز دارد و یک شمشیرزن با استعداد را دنبال می‌کند که به گروهی از مزدوران می‌پیوندد.

در حالی که این انیمه فقط از سال 1997 تا 1998 پخش شد، دارای موفقیتی تجاری و انتقادی بود و بسیاری مضامین بالغ آن را ستایش کردند. طرفداران انیمه‌های سینن باور دارند که Berserk یکی از بهترین نمونه‌های انیمیشن فانتزی تاریک در تمام دوران است.

Re:Zero – Starting Life In Another World

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

سوبارو ناتسوکی پس از انتقال به پادشاهی لاگونیکا، باید یاد بگیرد که در این سرزمین جدید بدون غذا، آب و پول زنده بماند. سوبارو پس از ملاقات با  شخصیت “Satella” متوجه می‌شود که نمی‌تواند به همه افراد در این سرزمین جدید اعتماد کند زیرا او در اولین روز زندگی خود در این دنیای جدید کشته می‌شود. Re:Zero به دلیل وحشت روانی و بدنی که سوبارو مدام از طریق مهارت “بازگشت با مرگ” در معرض آن قرار می‌گیرد بسیار محبوب شده است.

Re:Zero قهرمان داستان خود سوبارو ناتسوکی را به چرخه‌ای از رنج محکوم می‌کند که از طریق استیصال سوبارو تأثیری عاطفی بر جای می‌گذارد. سوبارو علیرغم تلاش‌هایش برای اجتناب از مرگ، بارها از تجربه مرگ خود رنج می‌برد. سوبارو یکی از شخصیت‌های است که از نظر روانی بیشتر از همه رنج می‌برد.

Re:Zero نفرین جاودانگی را به سوبارو تحمیل می‌کند که منجر به شکست بیشتر از موفقیت در محافظت از دوستانش می‌شود. سوبارو نسبت به توانایی‌های جدید خود ابراز نارضایتی می‌کند که تنها با صرف زمان او در پادشاهی لوگنیکا افزایش می‌یابد. رضایت شخصیت‌های Re:Zero به قیمت مواجهه با مرگ و موقعیت‌های به ظاهر ناامیدکننده است.

Ushio & Tora

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

Ushio & Tora داستان مرد جوانی به نام Ushio را روایت می‌کند که شیطانی به نام Tora را در زیر معبد خود با نیزه‌ای که در سینه این موجود تعبیه شده است، کشف می‌کند. سپس اوشیو او را به دیوار می‌چسباند و در جای خود نگه می‌دارد. Ushio & Tora یکی از برترین انیمه های شبیه به شیطان کش است.

در نهایت، این شروع به جذب شیاطین و هیولاهای دیگر به معبد می‌کند و Ushio وادار می‌شود تا تورا را آزاد کند تا به مبارزه با آنها کمک کند. Ushio در نهایت با Tora متحد می‌شود و این دو شروع به مبارزه با نیروهای ماوراء طبیعی مختلف در سراسر جهان می‌کنند.

Dororo

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

در Dororo، یک ارباب سامورایی خودخواه که مایل است برای احیای سرزمین و مردم خود هر کاری را که لازم می‌باشد انجام دهد، با 12 شیطان معامله می‌کند. در ازای برکت و نجات استان خود، پسر او توسط شیاطین نفرین شد و به طرز وحشیانه‌ای دست و پا، بینی و گوش خود را از دست داد.

این اثر استودیو ماپا پر از سکانس‌های مبارزه هیجان‌انگیز و صحنه‌های احساسی است. اما علی‌رغم چیزهای زیادی که باعث می‌شود Dororo برای هر طرفدار انیمه‌ای یک اولویت برای تماشا باشد، برخی از بینندگان احساس می‌کنند که Dororo قسمت‌های بی‌معنی زیادی داشته است. با این حال، نمایش دوست‌داشتنی آن از مضامین رفاقتی و ماوراءطبیعی آن را به یکی از بهترین انیمه های مانند Demon Slayer تبدیل می‌کند.

Goblin Slayer

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

Goblin Slayer همانطور که از نامش پیداست انیمه‌ای در مورد کشتن گابلین است. انیمه Goblin Slayer در دنیایی فانتزی که شباهت زیادی به بازی‌های ویدیویی محبوب RPG دارد می‌باشد و ماموریت‌های آن که در تابلوی اعلانات یک مسافرخانه ارسال می‌شوند کامل می‌شود. Goblin Slayer تمام اکشن و فانتزی‌هایی را دارد که طرفداران Demon Slayer می‌خواهند. اما این انیمه شامل صحنه‌های بسیار دلخراشی است.

همانطور که گفته شد، قسمت اول به دلیل محتوای ناراحت کننده‌اش بسیار بدنام است و تقریباً مطمئناً برای همه بینندگان مناسب نخواهد بود، بنابراین احتیاط لازم است. با این حال، صحنه‌های اکشن این انیمه بسیار سرگرم‌کننده می‌باشد و چیزی را سانسور نمی‌کند.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

Fullmetal Alchemist: Brotherhood تا حد زیادی از همان نسخه قبلی خود پیروی می‌کند. به جای یک دنباله، می‌توان Fullmetal Alchemist: Brotherhood را به عنوان یک اسپین‌آف با روایت دقیق‌تر مانگا در نظر گرفت. در حالی که برادران الریک هنوز قهرمان داستان هستند، پایان با دنبال کردن مانگا یک چرخش بسیار غم‌انگیز به خود می‌گیرد.

اپیزودهای ابتدایی احتمالاً فاقد تعلیق هستند زیرا تا حد زیادی شبیه کیمیاگر فول متال سال 2003 هستند. با این حال، این انیمه به آرامی به سمت مناطق ناشناخته برای طرفداران انیمه می‌رود. صحنه‌های اکشن با اکتان بالا نیز مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood یکی از برترین انیمه های شبیه به شیطان کش می‌باشد.

Black Clover

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش

Black Clover که از مانگای محبوبی به همین نام اقتباس شده است، در سال 2017 منتشر شد. این انیمه به زندگی آستا می‌پردازد که در کودکی بیرون از یک کلیسا رها شده بود. علیرغم این واقعیت که تقریباً همه افراد با تولد قادر به قدرت جادویی هستند، Asta استعدادی در جادو ندارد.

آستا و دوست/رقیبش یونو با تمایل به تبدیل شدن به پادشاه جادوگر بعدی، تلاشی را برای پیوستن به شوالیه‌های جادویی آغاز می‌کنند. تماشای تلاش‌های آستا با اینکه او دارای قدرت‌های جادویی نیست بسیار سرگرم‌کننده است و می‌تواند بسیار را مورد الهام قرار دهد.

Blue Exorcist

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های مشابه به شیطان کش

Demon Slayer که اولین بار در سال 2011 ساخته شد، کمی از Blue Exorcist الهام گرفته است. هر دو با قهرمانان جوانی سروکار دارند که در نتیجه یک تراژدی شخصی مجبور به مبارزه با شیاطین شده‌اند. با این حال، یک تفاوت عمده بین این دو انیمه این است که Blue Exorcist شامل مقدار زیادی از اساطیر مسیحی می‌باشد.

Blue Exorcist رین اوکومورا را دنبال می‌کند تا تبدیل به یک جن گیر ماهر شود که بتواند پدرش، شیطان را شکست دهد. با داشتن یک تیغه بدنام و قادر به ایجاد شعله آبی، انیمه Blue Exorcist پر از اکشن، تعلیق، و فتنه است و برای هر طرفدار Demon Slayer مناسب می‌باشد.

Bleach

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های مانند Demon Slayer

Bleach (معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ) یکی از نمادین‌ترین انیمه‌های تمام دوران است. این انیمه افسانه‌ای شونن داستان ایچیگو کوروساکی، نوجوانی را روایت می‌کند که پس از یک برخورد تصادفی با یک Soul Reaper دیگر به نام روکیا کوچیکی، در نهایت تبدیل به یک Soul Reaper می‌شود. این انیمه به دنبال ایچیگو است که او قدرت‌ها و توانایی‌های خود را تقویت می‌کند و دشمنان وحشتناکی را در این روند شکست می‌دهد.

این مجموعه تعدادی از بهترین مبارزات انیمه تمام دوران را دارد و مطمئناً برای کسانی که Demon Slayer را دوست دارند لذت بخش خواهد بود. زیرا هر دو دارای قهرمانانی هستند که به طور مداوم در حال تمرین برای قوی‌تر شدن برای شکست دادن تهدیدات ماوراء طبیعی هستند. بلیچ یکی از بهترین انیمه های مشابه به شیطان کش است.

Dragon Ball

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
بهترین انیمه های مانند شیطان کش

گوکو پسر جوانی است که به تنهایی در جنگل زندگی می‌کند. تا زمانی که دختری به نام بولما در جستجوی مجموعه‌ای از اشیاء جادویی به نام “توپ های اژدها” با او برخورد می‌کند. از آنجایی که گفته می‌شود این توپ‌ها یک آرزو را به هر کسی که هر هفت توپ را جمع آوری کند برآورده می‌کند، بولما امیدوار است که هر هفت توپ را بدست آورد و آرزوی یک دوست خوب خود را برآورده کند.

گوکو یک گوی اژدها را در اختیار دارد، اما از جدایی از آن امتناع می‌کند، بنابراین بولما با او قراری می‌بندد: اگر به او اجازه دهد قدرت توپ اژدها را قرض بگیرد، گوکو می‌تواند به سفر بولما بپیوندد. دراگون بال یک انیمه‌ افسانه‌ای است که به عنوان پدربزرگ انیمه‌ها شناخته می‌شود.

Inuyasha

بهترین انیمه های شبیه شیطان کش
برترین انیمه های شبیه به شیطان کش

Inuyasha یکی دیگر از انیمه‌های معروف است که جزئی از بهترین‌ها می‌باشد. این انیمه درباره یک دختر دانش‌آموز ۱۵ ساله از توکیوی امروزی است که به چاهی در زیارتگاه خانواده‌اش می‌افتد و در نهایت به دوران سنگوکو در ژاپن منتقل می‌شود. او در آنجا با شیطان نیمه سگ، اینویاشا آشنا می‌شود.

جدا از حضور شیاطین و اکشن‌های با اکتان بالا، اینویاشا داستانی فوق العاده جذاب با شخصیت‌های خارق العاده دارد که همه طرفداران انیمه را راضی می‌کند. اگر تا به حال انیمه Inuyasha را تشماشا نکرده‌اید، حتما سری به آن بزنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه شیطان کش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


14 thoughts on “بهترین انیمه های مشابه شیطان کش ؛ 17 انیمه ای که شباهت زیادی به شیطان کش دارند

  1. ناموسا برزرکو با اون همه فلسفه پشتش با شیطان کش دوهزاری توی یه رده گزاشتین ؟
    باشه باشه شوما انیمه رو میگید و من از آرت بد کیمستو تو مانگاش صرف نظر میکنم ولی خدایی انیمشم به برزرک نمیخوره /:

  2. جوجیتسو کایسن با چینساومن شباهت خیلییییی زیادی به شیطان کش دارن
    تو جوجیتسو هم با نفرین ها میجنگن و یه سازمان مثل شیطان کش دارن
    تو چینساومن هم با شیاطین میجنگن و جسد شونو برای پول دراوردن میفروشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *