سریال سیب ممنوعه چند قسمت است ؟ زمان پخش فصل 6 سریال سیب ممنوعه

سوالی که این روزها طرفداران سریال ترکی Yasak Elma می‌پرسند این است که سریال سیب ممنوعه چند قسمت است ؟ برای اطلاع از جزئیات خبر همراه ما باشید.

سریال پرطرفدار ترکی سیب ممنوعه که از شبکه Fox ترکیه منتشر می‌شود، بالاخره خاتمه خواهد یافت. هم اکنون فصل پنجم این سریال درحال نمایش است و قسمت آخر فصل 5 سریال سیب ممنوعه در تاریخ دوشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد. در ادامه نوشتار سریال سیب ممنوعه چند قسمت است ؟ همراه ما باشید.

سریال سیب ممنوعه چند قسمت است ؟

زمان پخش فصل 6 سریال سیب ممنوعه

دانلود سیب ممنوعه با دوبله فارسی, زمان پخش فصل 6 سریال سیب ممنوعه
دانلود سیب ممنوعه با دوبله فارسی, زمان پخش فصل 6 سریال سیب ممنوعه

برای دانلود سیب ممنوعه با دوبله فارسی که از شبکه جم‌تی‌وی نمایش داده می‌شود، به کانال تگرامی فیگار رجوع نمایید. خلاصه قسمت آخر سیب ممنوعه در ادامه برای شما شرح داده شده است.

خلاصه سریال سیب ممنوعه

زینب و ییلدیز دو خواهر هستند، که بسیار به یکدیگر علاقه دارند. اما رویاهای آن‌ها بسیار متفاوت است. ییلدیز و زینب در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند. وضع مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند. زینب دختری سر به راه و عاقل است. اما ییلدیز دختری هوایی و مغرور است، که تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوهری پولدار است.


بیشتر بخوانید:


او به عنوان خدمتکار در خانه اندر مشغول رسیدگی به مهمان‌ها است. بعد از رفتن مهمان‌ها، اندر با او صحبت می‌کند و از ییلدیز می‌خواهد که به شوهرش نزدیک شود. ییلدیز از این پیشنهاد غافلگیر می‌شود. اندر می‌خواهد با نقشه خیانت شوهرش، مال و منالش را بگیرد و از او جدا شود. اندر سومین زن هالیت است.

فراگمان سریال سیب ممنوعه
قسمت آخر فصل 5 سریال سیب ممنوعه, خلاصه سریال سیب ممنوعه, خلاصه قسمت آخر سیب ممنوعه

زمانی که این اتفاقات در زندگی ییلدیز رخ می‌دهد، شرکتی که زینب در آن کار می‌کند، توسط علیهان تاش‌دمیر خریداری می‌شود. زینب در شرکتی کار می‌کند که سه ماه حقوق نگرفته و شرایط شرکت تق و لق است.

اندر، ییلدیز و شاهیکا، هر چه قدر هم که تمایل نداشته باشند، بالاخره راه شان به هم ختم می‌شود. هرکدام آن‌ها در مسیری که قدم گذاشتند بدل‌هایی باید می‌دادند. که بسیار هم دادند. در فصل 5 سریال سیب ممنوعه ادامه این داستان پر از فتنه را خواهید دید.

زمان پخش فصل 6 سریال سیب ممنوعه

زمان پخش قسمت جدید سیب ممنوعه, تاریخ انتشار قسمت جدید سریال سیب ممنوعه
دانلود سیب ممنوعه با دوبله فارسی, زمان پخش فصل 6 سریال سیب ممنوعه

عوامل سریال سیب ممنوعه اعلام کرده‌اند که فصل ششم این سریال با حضور ادا اجه ادامه خواهد داشت، اما اینکه فصل ششم چند قسمت خواهد بود هنوز مشخص نشده‌است. بعد از تعطیلات تابستان و با آغاز پاییز، فصل ششم این سریال نیز نمایش داده خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی از دیگر بازیگران فصل ششم سیب ممنوعه در دست نیست. در صورت اطلاع رسانی رسمی، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


عوامل سریال

سیب ممنوعه قسمت 121 زیرنویس فارسی, سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 121
قسمت آخر فصل 5 سریال سیب ممنوعه, خلاصه سریال سیب ممنوعه, خلاصه قسمت آخر سیب ممنوعه
  • نام ترکی: Yasak Elma
  • بازیگران: ادا اجه، اجه دیزدار
  • ساعت پخش: 21:30
  • کارگردان: اجه اردک کوچ‌اوغلو
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • نویسندگان: ملیس جیولک، زینب گور
  • محصول کشور: ترکیه
  • زبان اصلی: ترکی
  • پخش از: Foxtv
  • تعداد فصل‌ها: ۵ فصل
  • محصول سال: 2018 تا 2021

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال سیب ممنوعه چند قسمت است ؟ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “سریال سیب ممنوعه چند قسمت است ؟ زمان پخش فصل 6 سریال سیب ممنوعه

  1. سلام . فصل ۶ نیز فصل آخر این سریال نخواهد بود ‌.
    قبلاً هم گفتید که فصل ۵ سریال سیب ممنوعه فصل آخر خواهد بود ولی نبود ‌.
    البته بنده از خدایم است که این سریال تا آخر عمر خویش ادامه داشته باشد ‌.
    بازیگر مورد علاقه بنده ادا اجه است .
    اولین نظر سایت را بنده گفتم . 😃😄😉

    1. ما گفتیم فصل پنج فصل آحره؟ خاطرم نیست من همچین چیزی نوشته باشم، ولی خب این مسئله دست ما نیست… عوامل سریال تایید کردند که فصل شش فصل آخره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *