بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ ؛ از بازی تاج و تخت تا ارباب حلقه ها

اگر به دنبال اثر‌های شبیه به بازی الدن رینگ هستید، با فیگار بمانید تا بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ را به شما معرفی کنیم.

بازی الدن رینگ با نقشه عظیم و دنیای فوق‌العاده دقیق خود توانسته است گیمر‌ها را شگفت‌زده کند. جهان‌سازی این بازی بسیار مشابه با بازی‌های فانتزی بزرگ مانند The Witcher و Skyrim می‌باشد. طرفداران این بازی قبلاً به بسیاری از شباهت‌های آن به این بازی‌های بزرگ اشاره کرده‌اند. الدن رینگ در ابتدای زمان انتشار خود کل دنیای گیمینگ را ازان خود کرد. طوری که تمام استریمر‌ها وقت خود را برای ایجاد گیم‌پلی این بازی گذاشته بودند.

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

از بازی تاج و تخت تا ارباب حلقه ها

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

فیلم‌های استودیو گیبلی دارای بسیاری از باس‌ها و موجودات رومینگ بازی است و از آنها استفاده زیادی می‌شود. آهنگ یخ و آتش یکی دیگر از اثر‌های شبیه به الدن رینگ می‌باشد که عمدتاً به دلیل درگیری جورج آر آر مارتین با داستان‌های الدن رینگ مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از موجودات و NPC‌ بازی نیز شبیه به دنیای بازی تاج و تخت هستند.

برای طرفداران جهان‌سازی فانتزی (بهترین فیلم های فانتزی 2022) گسترده یا ماجراجویی‌های تمدنی ویران‌شده، سریال‌ها و فیلم‌های زیادی وجود دارند که پس از پایان الدن رینگ، می‌توانند آنها را تماشا کنند. برای آشنایی بیشتر با این اثر‌ها، در این نوشتار همراه ما باشید تا به معرفی برترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ بپردازیم.

Howl’s Moving Castle

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

انیمه (بهترین انیمه های 2022) Howl’s Moving Castle که اثر استودیو گیبلی است، به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ و یکی از بهترین فیلم ها برای طرفداران الدن رینگ شناخته می‌شود. یکی از شباهت‌های این فیلم با الدن رینگ، قلعه متحرک چهار‌ پا عجیب و غریب آن می‌باشد. قلعه متحرک هاول، مانند الدن رینگ، در دنیایی فانتزی و جادویی ویران شده پس از جنگ است.

داستان این فیلم درباره یک زن جوان بدون اعتماد به نفس است که توسط جادوگری کینه‌توز با جسمی پیر طلسم می‌شود. شکستن طلسم او تنها از پس یک جادوگر جوان خودخوش و در عین حال ناامن برمی‌آید. همین باعث می‌شود تا این زن به همراهان این مرد در قلعه چهار پا متحرک بپیوندد.

تمدن در دنیای قلعه متحرک هاول کمی به دنیای مدرن نزدیک‌تر است و برخلاف الدن رینگ، مردم آن از وسایل نقلیه موتوری استفاده می‌کنند. اما جهان این فیلم همچنان سرشار از موجودات جادویی و باستانی می‌باشد که بسیار شبیه به الدن رینگ است.

Game Of Thrones

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

در حال حاضر، بازی تاج و تخت تنها اقتباس از دنیای آهنگ یخ و آتش است. اما احتمالاً این مسئله در سال‌های آینده تغییر خواهد کرد. زیرا HBO (بهترین فیلم ها و سریال های HBO Max) در حال توسعه دنباله‌های زیادی برای این کار می‌باشد. اگر خانه اژدها بتواند موفق شود، HBO به سراغ سریال‌های بیشتری خواهد رفت که دنیای یخ و آتش را بیشتر گسترش می‌دهند. جای تعجب نیست که خانه اژدها یکی از مورد انتظارترین سریال‌های فانتزی (بهترین سریال های فانتزی و علمی تخیلی نتفلیکس) سال است.

تعداد بسیار کمی از داستان‌های فانتزی می‌توانند با گستردگی دنیای مارتین مقایسه شوند. و تعداد بسیار کمی از جهان‌ها می‌توانند به همان اندازه سرگرم‌کننده باشند. الدن رینگ پر از شخصیت‌هایی است که از بازی تاج و تخت الهام گرفته شده‌اند.

Lord Of The Rings

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ، ارباب حلقه‌ها را یکی از الهام‌بخش‌های اصلی این بازی اعلام کرده است. البته این مسئله با توجه به اینکه کل بازی حول یک حلقه می‌چرخد کاملا مشخص بود. فهرست کردن آثار تالکین به عنوان یک پروژه فانتزی کاری بسیار آسان است. زیرا الهامات سرزمین میانه همیشه جایی در فانتزی مدرن قرار دارد.

سرزمین‌های جنگ‌زده که تماشاگران در «بازگشت پادشاه» می‌بینند، چندان از ظاهر الدن رینگ دور نیستند. همچنین Caelid به وضوح به شدت از موردور الهام گرفته شده است. به نظر می‌رسد بسیاری از موجودات، به ویژه ارواح احضار‌کننده نیز از افسانه تالکین الهام گرفته‌اند. بسیاری این فیلم را به عنوان بهترین فیلم برای طرفداران الدن رینگ می‌شناسند. به همین دلیل حضور ارباب حلقه‌ها در لیست برترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ یک اولویت برای ما بود.

The Green Knight

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

یکی از فیلم‌های موفقیت‌آمیز سال 2021 (بهترین فیلم های 2021)، فیلم شوالیه سبز با کارگردانی دیو پتل بوده است. این فیلم شخصیت سر گاواین را در یک ماجراجویی فانتزی تقریبا توهم‌زا دنبال می‌کند. Gawain در مسیر خود به سوی شوالیه سبز عرفانی با موجودات غیر طبیعی، غول‌ها و انسان‌های عجیب و غریب روبرو می‌شود.

شوالیه سبز تنها فیلمی است که واقعاً شبیه تماشای کسی در حال بازی الدن رینگ می‌باشد. Gawain در یک ماجراجویی عجیبی است که نمی‌داند چه انتظاری از این ماجراجویی داشته باشد. او دائماً با دشمنان جدیدی برخورد می‌کند که قبلا تصورش را هم نمی‌توانست بکند. الدن رینگ مانند دبگر فیلم‌های A24 دارای تصاویر و رنگ‌های چشمگیر است که به ساخت محیطی فانتزی بسیار شبیه به الدن رینگ کمک زیادی می‌کند.

See

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

سریال محبوب See (بهترین سریال های شبیه See (دیدن)) با بازی جیسون موموآ درباره دنیایی آخرالزمانی است که در آن انسان‌ها دیگر با بینایی متولد نمی‌شوند. با توجه به این شرایط، جنگجویان از سلاح‌های قدیمی و استراتژی‌های جنگی استفاده می‌کنند. این داستان جذاب همراه با بازی بی‌نظیر جیسون موموآ، این سریال را بسیار شبیه به الدن رینگ کرده و آن را به بهترین سریال برای طرفداران الدن رینگ تبدیل کرده است. هین دلیلی منطقی برای حضور این سریال در لیست بهترین سریال ها برای طرفداران الدن رینگ بود.

ساخت جهان سریال به نحوی عالی انجام داده شده است. به طوری که شخصیت‌های این سریال در سراسر ایالات متحده آمریکا آخرالزمان ماجراجویی می‌کنند. قلعه‌ها و سازه‌های سریال See بیشتر شبیه به ساختمان‌های مدرن هستند تا قلعه‌های باستانی مانند بازی الدن رینگ، اما هر دو به طور مشابه به‌عنوان ویرانه‌های یک تمدن گذشته باقی مانده‌اند. هر دو دارای اکشن فوق‌العاده هستند و طراحی زره، سلاح و سبک های مبارزه هر دو از فرهنگ‌های شرقی الهام گرفته شده است.

Princess Mononoke

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ, بهترین سریال برای طرفداران الدن رینگ

یکی دیگر از شاهکارهای استودیو گیبلی در ژانر ترسناک(بهترین انیمه های ترسناک) پرنسس مونونوکه است. این فیلم حول محور یک جنگ باستانی می‌باشد که در آن تمدن Irontown حیوانات و ارواح جنگل را با گسترش و تخریب جنگل‌ها ناراحت کرده است.

این فیلم دارای موجودات زیبا و منحصربه‌فرد بسیاری است. پرنسس مومونوکه همچنین بسیاری را به کاوش عمیق در جهان رها می‌کند. همانطور که همین در بازی الدن رینگ اتفاق افتاده است. شیاطین موجود در پرنسس مونونوکه نیز برخی از بهترین نمونه‌های موجودات الدن رینگ هستند.

His Dark Materials

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ, بهترین فیلم برای طرفداران الدن رینگ

یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا HBO که شباهت‌های زیادی به دنیای الدن رینگ دارد، His Dark Materials می‌باشد. اگرچه محیط سریال بیشتر شبیه به دنیای مدرن است، اما داستان حول محور موجودات عرفانی و ماجراجویی فانتزی می‌چرخد.

مواد تاریک او یک اقتباس سینمایی به نام قطب نمای طلایی نیز دارد. شیاطین در این دنیا شبیه به همراهان در الدن رینگ هستند. زیرا انسان‌ها در دنیای سریال به خواص و موجودات جادویی برای مبارزه تکیه می‌کنند.

Clash Of The Titans

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ, بهترین سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

اگر اثری کاملاً برای یک بازی ویدیویی با باس فایت‌های مختلف ساخته شده بود، آن اثر فیلم Clash of the Titans می‌باشد. در این فیلم ما شاهد شخصیت‌های افسانه‌ای مانند هادس، مدوسا، کالیبوس و البته کراکن هستیم. Clash Of The Titans سرشار از سکانس‌های اکشن است. شکست دادن هر کدام از این شخصیت‌های باستانی به مهارت‌های متفاوتی از تیم نیاز دارد. همین این فیلم را بسیار شبیه به بازی‌های ویدیویی مخصوصا الدن رینگ می‌کند.

داستان فیلم Clash Of Titans درباره برساووش ، پسر زئوس است که در یک سفر خطرناک قصد دارد خدای جهان زیرین و موجوداتش را از گسترش پلیدی شان به زمین و همینطور بهشت ، باز دارد. از بازیگران این فیلم می‌توان از سام ورتینگتون، لیام نیسون، رالف فاینس، جیسون فلمینگ، جما آرترتون و الکسا داوالوس نام برد.

Dragonheart

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ, بهترین فیلم ها برای طرفداران الدن رینگ

طرفدارانی که با تماشای Dragonheart بزرگ شده‌اند، در حالی که با هر یک از باس‌های اژدها که الدن رینگ ارائه می‌کند می‌جنگند، به راحتی می‌توانند خود را در آن تصور کنند. در حالی که دنیای Dragonheart برای انسان‌ها بسیار کمتر ترسناک است، مطمئناً مکانی تاریک برای اژدها می‌باشد. زیرا تنها تعداد کمی از آنها باقی مانده است.

Dragonheart یکی از اولین فیلم‌هایی بود که سعی کرد اژدهای جلوه ویژه را که امروزه مخاطبان آن را می‌شناسند و دوست دارند، انجام دهد. بنابراین جلوه‌های ویژه این فیلم می‌تواند مقداری بی‌کیفیت باشد. اما با نگاه کردن به گرافیک برخی از بهترین سریال های دایناسوری، گرافیک این فیلم قابل تحمل می‌باشد.

Legend

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ
بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ, برترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

یکی از عجیب‌ترین پروژه‌های این فهرست، فیلم فانتزی جادویی افسانه با بازیگری تام کروز و کارگردانی ریدلی اسکات می‌باشد. با اینکه این فیلم ممکن است ایرادات خود را داشته باشد، تیم کاری در نقش شخصیت شرور شیطان مانند، فوق‌العاده سرگرم‌کننده است.

این فیلم سرشار از موجودات افسانه‌ای مانند تک‌شاخ، اجنه و غیره است که هرکدام از آنها طراحی مصنوعی خوبی را دارند. ریدلی اسکات می‌داند چگونه شخصیت‌های جذابی را خلق کند و این فیلم سرشار از آنها می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

بازیگران فیلم Clash Of The Titans چه کسانی می‌باشند؟

از بازیگران این فیلم می‌توان از سام ورتینگتون، لیام نیسون، رالف فاینس، جیسون فلمینگ، جما آرترتون و الکسا داوالوس نام برد.

سریال See دارای چند فصل می‌باشد؟

سریال مشهور See که جدید‌ترین فصل آن در سال 2021 منتشر شد، دارای دو فصل 8 قسمته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *