بهترین فیلم های اسکار آیزاک ؛ 10 فیلم دیدنی با حضور بازیگر اصلی شوالیه ماه

اگر از بازی اسکار آیزاک در سریال شوالیه ماه لذت بردید، با ما همراه بمانید تا بهترین فیلم های اسکار آیزاک را به شما معرفی نماییم.

اسکار آیزاک توانسته است در چندین فیلم بلاک‌باستر حضور داشته باشد. این بازیگر در گذشته در فیلم‌هایی کمدی (بهترین فیلم‌های کمدی ۲۰۲۲) و درامی که کمتر دیده شده‌اند نیز نقش داشته است. آیزاک بازیگری خود را در سال 1996 شروع کرد و از آن زمان تاکنون در تلاش است تا در حوزه کاری خود، موفق‌تر باشد.

بهترین فیلم های اسکار آیزاک

10 فیلم دیدنی با حضور بازیگر اصلی شوالیه ماه

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های اسکار آیزاک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, بهترین فیلم های بازیگر شوالیه ماه, برترین فیلم های اسکار آیزاک

با توجه به اینکه این بازیگر در حال حاضر نقش اصلی شوالیه ماه مارول (بهترین سریال های مارول 2022) را بر عهده دارد، اکنون زمان مناسبی برای معرفی بهترین فیلم های بازیگر شوالیه ماه با بازی اسکار آیزاک می‌باشد. او در ابتدای کارش در تلاش بود که توسط مردم و فیلمسازان هالیوود دیده شود و نقشی که در نهایت او را به شهرت رساند، نقشی در جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد بود، جایی که او نقش پو دامرون را توانست با بازیگری تحسین‌برانگیز، بازی کند.

.W.E

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, برترین فیلم های اسکار آیزاک, فیلم با بازی اسکار آیزاک

W.E. یک رمان عاشقانه (بهترین فیلم های عاشقانه 2021) تاریخی است که داستان والی را روایت می‌کند. والی درگیر رابطه بین ادوارد هشتم و والیس سیمپسون می‌شود. با این حال، او به زودی متوجه می‌شود که این رابطه ممکن است بسیار شوم و پیچیده‌تر از آنچه به نظر می‌رسد باشد.

.W.E فیلمی نسبتاً ناشناخته است و خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. با این حال این فیلم فوق‌العاده جالب، دارای داستانی منحصر به فرد است که قطعاً برای تماشاگران جذاب خواهد بود. آیزاک به صورت فوق‌العاده‌ای نقش اوگنی را بازی می‌کند. این داستان مرموز و قانع‌کننده، قوی‌ترین دارایی این فیلم می‌باشد. .W.E یکی از برترین فیلم های اسکار آیزاک در ژانر عاشقانه است.

Triple Frontier

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, بهترین فیلم های بازیگر شوالیه ماه

Triple Frontier یکی از بهترین فیلم های بازیگر اسکار آیزاک است. این یک فیلم اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022) و هیجان‌انگیز است که داستان پنج سرباز سابق را روایت می‌کند که برای انجام یک سرقت خطرناک در آمریکای جنوبی دوباره متحد می‌شوند. اما، همه چیز به سرعت از کنترل خارج می‌شود و نقاط قوت، ضعف و توانایی‌های این پنج دوست، مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

در این فیلم بن افلک و پدرو پاسکال، هر دو در نقش‌های اصلی قرار گرفته‌اند. همچنین اسکار آیزاک توانسته است به نحوی عالی نقش مکمل این فیلم، سانتیاگو گارسیا را بازی کند. با همچین بازیگران پرکار و بااستعداد، غیرممکن است که از ابتدا تا انتها درگیر این فیلم دلهره‌آور (بهترین فیلم های دلهره آور 2022) نشوید.

Operation Finale

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, بهترین فیلم های بازیگر اسکار آیزاک

Operation Finale به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های مدرن جنگ جهانی دوم (بهترین فیلم های جنگ جهانی 2022، 2021 و تمام دوران) توصیف می‌شود. این فیلم، یک تیم مخفی از ماموران اسرائیلی را دنبال می‌کند که به آرژانتین سفر می‌کنند. هدف آنها دستگیری آدولف آیشمن، مردی که مسئول انتقال میلیون‌ها اسیر یهودی به مرگشان در طول جنگ است می‌باشد

اسکار آیزاک یکی از چالش‌برانگیزترین و پیچیده‌ترین نقش‌هایش تا به امروز را در این فیلم در نقش پیتر مالکین بازی می‌کند. این فیلم کاملا غیرقابل پیش‌بینی است و دارای توضیحات زیادی در مورد موضوعات جنگ و درگیری می‌باشد. Operation Finale توانسته است به یکی از بهترین فیلم های بازیگر اسکار آیزاک تبدیل شود.

Agora

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, بهترین فیلم های بازیگر اسکار آیزاک

Agora یک درام (بهترین فیلم های درام 2022) تاریخی است که در مصر روایت می‌شود. این فیلم درباره برده‌ای به نام اریستس است که به امید آزادی به مسیحیت روی می‌آورد. اریستس در تلاش برای آزادی، عاشق هیپاتیا می‌شود.

بسیاری آگورا را به‌ عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ درباره فلسفه (بهترین فیلم های فلسفی 2021) می‌شناسند. این می‌تواند به دلیل تفسیر زیرکانه‌اش درباره علم، ایمان و دین باشد. شخصیت‌ها همه جالب و منحصر به فرد هستند، و فیلم روایتی بسیار قانع‌کننده‌ای دارد.

Ex Machina

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, بهترین فیلم های بازیگر اسکار آیزاک

Ex Machina فیلمی علمی‌تخیلی (بهترین سریال های علمی تخیلی 2021) و مهیج با کارگردانی الکس گارلند است. داستان این فیلم درباره برنامه‌نویس جوانی به نام کالب اسمیت است که با ارزیابی هوش یک ربات باهوش به چالش کشیده می‌شود. این فیلم مرز نازک بین انسان و ماشین را بررسی می‌کند. Ex Machina پرسش‌هایی در مورد اینکه وجود ربات‌های هوشمند چه معنایی برای آینده بشریت می‌تواند داشته باشد، مطرح می‌کند.

این فیلم داستانی هیجان‌انگیز را با تفسیری خردمندانه ترکیب می‌کند. بسیاری Ex Machina را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های علمی‌تخیلی در دهه گذشته یاد می‌کنند. تماشای هر ثانیه این فیلم هیجان‌انگیز است و توجه مخاطب در طول فیلم به اتفاقات درون داستان، جلب می‌شود.

Dune

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, فیلم های جدید اسکار آیزاک

فیلم Dune یکی از فیلم های جدید اسکار آیزاک است. این فیلم اقتباسی از رمانی علمی‌تخیلی، نوشته فرانک هربرت است. Dune داستان اشغال یک سیاره کوچک توسط خانواده سلطنتی آتریدها را روایت می‌کند. آیزاک نقش لتو، پدرسالار و رهبر خانه آتریدس را بازی می‌کند.

Dune یک حماسه علمی‌تخیلی است که شبیه به سایر فیلم‌های شبیه خود در دهه اخیر نیست. تک تک فریم‌ها با دقت توسط نویسنده این فیلم، دنیس ویلنوو ساخته شده‌اند. Dune دارای فیلم‌نامه بسیار زیبایی است و دنیس ویلنوو کار خارق‌العاده‌ای را در تثبیت شخصیت‌ها و سفر حماسی و گسترده آنها انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

The Nativity Story

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, فیلم با بازی اسکار آیزاک

The Nativity Story یک فیلم با بازی اسکار آیزاک، با کارگردانی کاترین هاردویک است. این فیلم داستانی را بازگو می‌کند که اکثر افراد با آن آشنا هستند. The Nativity Story درباره تولد پر از رویداد عیسی مسیح است. کیشا کسل-هیوز و اسکار آیزاک نقش مری و جوزف را در این فیلم بازی می‌کنند که پس از اطلاع از بارداری مری، با هم به بیت لحم سفر می‌کنند.

علیرغم اینکه داستان این فیلم یکی از شناخته‌شده‌ترین داستان‌های تاریخ است، به لطف کارگردانی منحصر به فرد هاردویک و بازی‌های فوق‌العاده دو بازیگر اصلی، The Nativity Story همچنان یک داستان بسیار جذاب و زیبا است که ارزش دیدن را دارد.

Inside Llewyn Davis

Inside Llewyn Davis
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, بهترین فیلم بازیگر شوالیه ماه, برترین فیلم ها با بازی اسکار آیزاک

اسکار آیزاک تاثیرگذارترین بازی خود را تا به امروز در درام محبوب و تحسین شده برادران کوئن، Inside Llewyn Davis، ارائه می‌دهد. این فیلم درباره لوین دیویس، یک تفنگدار دریایی سابق و یک خواننده اهل گرینویچ ویلج در شهر نیویورک است. ما در این فیلم تلاش‌های او در حفظ استقلال هنری خود در برابر نیازهای تجاری صنعت موسیقی، مشاهده می‌کنیم.

Inside Llewyn Davis حرف‌های زیادی در مورد تضاد بین هنر و تجاری‌سازی برای گفتن دارد. این فیلمی است که داستان خود را از طریق شخصیت اصلی فیلم روایت می‌کند. به همین دلیل می‌توان فیلم Inside Llewyn Davis را بهترین فیلم بازیگر شوالیه ماه نام برد.

Life Itself

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, بهترین فیلم اسکار آیزاک, بهترین فیلم بازیگر شوالیه ماه

Life Itself یکی از فیلم های جدید اسکار آیزاک است. اسکار آیزاک در این فیلم به دنیای کمدی رمانتیک سفر می‌کند و می‌توان این فیلم را بهترین فیلم اسکار آیزاک نام برد. داستان شیرین این فیلم، درباره زوج جوانی است که آماده می‌شوند تا اولین فرزند خود را بزرگ کنند. داستان به سرعت به چیزی بسیار پیچیده‌تر و جالب‌تر تبدیل می‌شود که مخاطب را جلب خودش می‌کند.

Life Itself یک رام کام غیر‌متعارف است. اما داستان پیچیده و جالب آن توانسته است برای مخاطبان جذاب و درگیرکننده باشد. اسکار آیزاک و اولیویا وایلد با هم رابطه بسیار خوبی دارند و داستان آنها داستانی است که بسیاری از مخاطبان می توانند از آن لذت ببرند.

A Most Violent Year

بهترین فیلم های اسکار آیزاک
بهترین فیلم های اسکار آیزاک, برترین فیلم ها با بازی اسکار آیزاک, بهترین فیلم اسکار آیزاک

A Most Violent Year جزء برترین فیلم ها با بازی اسکار آیزاک است. در این فیلم، اسکار آیزاک نقش یک تامین‌کننده سوخت یک مهاجر به نام آبل مورالس را بازی می‌کند. آبل مورالس در تلاش برای محافظت از خانواده و کسب و کار خود در برابر فساد و جنایت در شهر نیویورک می‌باشد. این فیلم علاوه بر اینکه فیلمی بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است، سوالات مهم زیادی را در مورد تأثیرات جنایات کوچک و سازمان‌یافته بر غیرنظامیان و خانواده‌ها مطرح می‌کند.

با ایتکه این فیلم نتوانست در باکس آفیس موفق باشد، فیلم جنایی جی سی چاندور با استقبال منتقدان مواجه شد. A Most Violent Year به دلیل داستانی جذاب، فیلم‌نامه عالی و بازی تحسین‌برانگیز اسکار آیزاک و جسیکا چستین، مورد ستایش بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های اسکار آیزاک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های اسکار آیزاک

اسکار آیزاک در چه سالی کار خود را آغاز کرد؟

اسکار آیزاک کار خود را در سال 1996 آغاز کرد و توانسته است در فیلم‌های زیادی بازی کند.

امتیاز فیلم Dune چند می‌باشد؟

این فیلم جذاب توانسته است امتیاز 8.1 را در سایت IMDB بدست بیاورد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *