داستان برنامه فوتبال 360 با اجرای عادل فردوسی پور + تیزر

داستان برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور از چه قرار است؟ برای اطلاع از جزئیات برنامه و تماشای تیزر برنامه 360 فردوسی پور همراه ما باشید.

عادل فردوسی پور که ماه گذشته با یک تیزر از برنامه جدیدش خبر داده بود، حالا از تیزر جدید قسمت اول این برنامه به نام ۳۶۰ با حضور علی دایی رونمایی کرده است. اپلیکیشن عادل فردوسی پور، «فوتبال ۳۶۰» که در آن اخبار، گزارش‌ها و تمام اتفاقات فوتبالی ایران و جهان در قالب متن، ویدیو و پادکست ارائه می‌شود، چندروز پیش منتشر شد. فوتبال 360 عادل فردوسی پور علی دایی برنامه جذابی خواهد شد.

برنامه ۳۶۰ جدیدترین برنامه اینترنتی با اجرای عادل فردوسی پور است که از خرداد ۱۴۰۱ از طریق وب سایت و اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ در حال پخش است. این برنامه هر هفته مهمان چهره های ورزشی و فوتبال ایران است و اولین مهمان مصاحبه عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال ۳۶۰، علی دایی ستاره فوتبال کشورمان بود که در سه بخش مصاحبه پخش شد و از همین قسمت اول طرفداران زیادی پیدا کرد.

داستان برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور

تیزر برنامه 360 فردوسی پور
تیزر برنامه 360 فردوسی پور

این برنامه هر هفته مهمان چهره های ورزشی و فوتبال ایران است و اولین مهمان مصاحبه عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال ۳۶۰، علی دایی ستاره فوتبال کشورمان بود که در سه بخش مصاحبه پخش شد و از همین قسمت اول طرفداران زیادی پیدا کرد.

حالا اولین تیزر این برنامه که گفتگوی فردوسی‌پور با علی دایی است منتشر شد. عادل فردوسی‌پور، که به نظر می‌رسد با صحبت‌های رئیس جدید صدا و سیما، به طور قطع به تلویزیون برنخواهد گشت، در پلتفرمی جدید، همراه با کارشناسان و مهمانان ویژه بازی‌های مهم داخلی و خارجی را بررسی خواهد کرد.

یکی از برنامه‌های ویژه اپلیکیشن «فوتبال ۳۶۰» پوشش مستقیم فوتبال‌های اروپایی است، که قرار است مهم‌ترین بازی‌های اروپایی با گزارش عادل فردوسی‌پور پخش شود. احتمال اینکه اولین گزارش این اپلیکیشن بازی فینال لیگ قهرمانان بین تیم‌های رئال مادرید و لیورپول باشد زیاد است.

تیزر اولین برنامه 360 فردوسی پور با حضور علی دایی

فوتبال 360 عادل فردوسی پور علی دایی بسیار مورد توجه قرار گرفت و بازدید بالایی داشت. بعد از برنامه دایی،‌ مصاحبه جنجالی عادل فردوسی پور و پژمان جمشیدی به شدت مورد توجه قرار گرفت. تیزر اولین برنامه 360 فردوسی پور با حضور علی دایی را در ذیل تماشا کنید:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *