تاریخ انتشار انیمه After-School Hanako-Kun فاش شد!

به تازگی تاریخ انتشار انیمه After-School Hanako-Kun فاش شد. در ادامه این مطلب به جزئیات انیمه جدید Toilet-Bound Hanako-Kun می‌پردازیم.

همانطور که در Crunchyroll توضیح داده شده است، بعد از مدرسه هاناکو-کان، اولین قسمت از “پروژه راه اندازی مجدد Hanako-Kun”، در 12 اکتبر پخش خواهد شد. این مجموعه جدید شامل قسمت های ده دقیقه ای است که قرار است پخش شود. در طول چهار هفته آیدالرو، خالق Hanako-Kun، خالق Toilet-Bound Hanako-Kun، به مناسبت بزرگداشت نزدیک شدن به اولین کار جدید خود، قطعه جدیدی از آثار هنری جشن را به اضافه طرح‌های شخصیت‌های جدیدی از هاناکو کان و ننه یاشیرو، سرگروه‌های سریال، معرفی کرد. Crunchyroll پخش سریال را در 10 اکتبر آغاز می کند.

تاریخ انتشار انیمه After-School Hanako-Kun

لرچه در دسامبر 2022 شروع مجدد سری انیمه Toilet Bound Hanako-Kun را اعلام کرد و این خبر را با یک ویدیوی متحرک کوتاه اما بدون جزئیات بیشتر در مورد پروژه همراه کرد. بعد از مدرسه هاناکو-کان بر اساس اسپین آف آیدالرو از سری مانگای اصلی توالت-Bound Hanako-Kun ساخته شده است. مگومی اوگاتا، که هم نقش هاناکو-کان و هم تسوکاسا را بازی می‌کند، مانگا را به‌عنوان برداشتی «خوش‌بینانه‌تر» از سریال اصلی توصیف می‌کند که دنباله‌روی هاناکو-کان و شرکت در زندگی روزمره‌شان است.

تاریخ انتشار انیمه After-School Hanako-Kun
تاریخ پخش انیمه After-School Hanako-Kun

تاریخ پخش انیمه After-School Hanako-Kun

بعد از مدرسه هاناکو-کان تیم کارگردانی و فیلمنامه متفاوتی نسبت به نسخه قبلی خود دارد. ماساکی کیتامورا این سریال را در Lerche کارگردانی می کند. کازوما ناگاتومو مسئول آهنگسازی سریال است. آیا هیگامی، به عنوان کارگردان اصلی انیمیشن نمایش مشغول به کار است. هیروشی تاکاکی برای ساخت موسیقی سریال بازمی گردد. آکاری کیتو، مگومی اوباتا و شویا چیبا نیز به ترتیب نقش های شخصیتی خود را در نقش های ننه، هاناکو-کان و کو میناموتو بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *