فیلم بوسه نوید و فرشته در هیجان کن ؛ گزارش خبری تحلیلی از یک بوسه دو ثانیه‌ای

جشنواره کن در حال برگزاری بوده و فیلم برادران لیلا که نماینده ایران در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ می باشد که حواشی فراوانی را داشته است فیلم بوسه نوید و فرشته در هیجان کن در مقابل عکاسان و خبرنگاران یکی از حواشی مهم جشنواره فیلم کن می باشد.

خبر این اتفاق بارها و بارها نشر و باز داده شده است اما در این متن قصد تحلیل این اتفاق را دارم. دیروز نشست خبری فیلم برادران لیلا در جشنواره کن برگزار شد که بازیگران این فیلم پیمان معادی و نوید محمدزاده به همراه همسرش و فرشته حسینی و ترانه علیدوستی حضور پیدا کردند. نوید محمدزاده در این خصوص گفته: “واکنش‌ها خیلی مثبت بوده.

ضمن اینکه لازم است در این دنیا به عشق احترام بگذاریم.” او در ادامه افزوده: “در این دوره که آدم‌ها حواسشان به هم نیست من می خواستم قدردانی کنم از کسی که زندگی من را تغییر داد و آرامش به زندگی من آورد.”

واکنش مسعود فراستی در مورد فیلم برادران لیلا و حواشی جشنواره کن 2022

بوسه نوید و فرشته در هیجانِ کن

گزارش خبری تحلیلی از یک بوسه دو ثانیه‌ای

بوسه‌های ردکارپتِ تاریخ را (redcarpet kisses) میتوانید با جستجوی کلمه داخل پرانتز مشاهده کنید. این اتفاق نه ساختارشکنی (به معنای عامش) است و نه حرکتی آنرمال و آوانگارد. این حرکت فقط یک حرکت است. ما دستگاهِ نیت‌خوان هم نداریم که بخواهیم قضاوت کنیم نوید محمدزاده چرا این کار را انجام داد. اما درنهایت زندگی شخصی اوست و ترجیح داده جلوی صدها دوربین همسرش را ببوسد.

فیلم بوسه نوید و فرشته در هیجان کن

فیلم بوسه نوید و فرشته در هیجان کن
فیلم بوسه نوید و فرشته در هیجان کن

گروهی هم بر این شده اند که:”توی مملکت این همه بدبختی هست. فلانی رفته کن زنشو میبوسه” واقعا این هم ربط دادنِ یک چیز به شقیقه است. محمدزاده هنرمندِ متعهد نیست و قرار نیست انتظاری از او درین رابطه داشته باشیم. در حوزه سینما کسانی مانند کیارستمی و تقوایی و بیضایی متعهد بودند و هستند و از آنها انتظاراتِ جامعه شناختی داشتیم و داریم.

محمدزاده و خانم حسینی هنرمند هستند و اتفاقا آقای نوید محمدزاده یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینمای ایران است. حال من نمیفهمم چرا ما همیشه دنبال سوژه برای گیر دادن هستیم و چرا ایندو را به صلابه کشیدیم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


10 thoughts on “فیلم بوسه نوید و فرشته در هیجان کن ؛ گزارش خبری تحلیلی از یک بوسه دو ثانیه‌ای

  1. بسیاری از کارها که در خلوت مجاز است در ملا عام هنجارشکنی است. بهتر بود رفتار طبیعی و عادی داشتند تا جلب توجه هنجارشکنانه.

  2. نمیدونم از کی تابحال محبت کردن هنجارشکنی محسوب میشه؟چرا فکر میکنید اگر مردی به همسرش یا برعکس زنی به همسرش علاقه نشان بده نا هنجاری است این مساله فقط به این دونفر مربوطه و آنها هم مشکلی در ابراز علاقه در مکان عمومی ندارند.تعجب میکنم اگر مادر،خواهر،دختر فرد باشد این کاملا هنجار است اما در مورد نزدیکترین فرد زندگی هر فرد ناهنجاری محسوب میشه،یک مقدار دست از قضاوت برداریم اگر کاری را نمی پسندیم خب انجام ندیم اما حق نداریم مردم را مجبور کنیم مثل مافکر یا رفتار کنند.

  3. از اون موقعی ابراز محبت هنجار شکنی محسوب شده که تو حریم خصوصی قرار نگرفته،اونم یه همچین چیزی
    اگه اون ابراز علاقه به اون دو نفر ربط داره چرا باید همه رو در جریان بزارن؟
    چشمامون رو روی حقیقت بستیم و از کسایی الگو میگیریم که اینجوری عقده هاشون رو خالی می کنند.

    1. مساله مگه محبته؟
      بی حیایی با محبت فرق داره اگر فقط عنوان دوست داشتن مهمه هر کار دیگری رو هم بیان تو ملا عام بکنن،، هنجار ها بر اساس طبیعیات افراد شکل میگیره، این حرکتشون حد اقل خلاف طبع انسان معمولیه،،
      این سرآغازی میشه برای حرکات بعدی،، اروم اروم حیای اجتماعی رو از بین می برن و به همخوابی تو جمع می رسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *