محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ ؛ 10 شخصیت برتر انیمه Bleach

انیمه بلیچ سرشار از شخصیت‌های مختلف می‌باشد و برخی از آنها دارای محبوبیت زیادی هستند. با فیگار بمانید تا با محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ آشنا شوید.

با پخش انیمه جدید Bleach: Thousand-Year Blood War Arc در فصل انیمه پاییز 2022 (10 تا از پربیننده ترین انیمه های پاییز 2022) ، این مجموعه دوباره در خط مقدم جامعه انیمه ظاهر شد، زیرا طرفداران بالاخره می‌توانند پایان اقتباس مانگای این انیمه ناتمام را ببینند.

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

10 شخصیت برتر انیمه Bleach

شما می‌توانید فهرست محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

با توجه به اینکه آخرین قسمت بلیچ سال‌ها پیش پخش شد و مانگای آن در سال 2016 به پایان رسید، بدون شک نیاز به یک یادآوری در مورد این شخصیت‌ها و اینکه چه کسی هستند، وجود دارد. اینها محبوب‌ترین شخصیت‌های بلیچ هستند که بر اساس تأثیرشان بر داستان و ویژگی‌های شخصیتی که آن‌ها را بر اساس رأی‌دهندگان در MyAnimeList تعریف می‌کنند، انتخاب شده‌اند. پس اگر می‌خواهید با محبوب ترین شخصیت انیمه بلیچ آشنا شوید، در این نشوتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین شخصیت های انیمه بلیچ بپردازیم.

Orihime Inoue

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

Orihime همکلاسی و یکی از بهترین دوستان ایچیگو کوروساکی است. با وجود اینکه اوریهیمه با دوری از والدینش و از دست دادن برادرش سورا با سختی‌های زیادی مواجه شده است، اما به ندرت به دلیل انتخابش برای مثبت اندیشی حتی در شرایط سخت افسرده دیده می‌شود. نگرش خوشبینانه او بارها منبع اصلی نجات ایچیگو بوده است.

در ابتدا، بسیاری از خوانندگان Bleach (بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ) تصور خوبی از اوریهیمه نداشتند، زیرا به نظر می‌رسید او یک دوست عمومی دیگر با احساسات مبهم نسبت به شخصیت اصلی است. نگرش مراقبتی اوریهیمه که به دوستانش نشان می‌دهد و تمایل به ریسک کردن برای نجات دیگران، او را به شدت برای طرفداران محبوب کرد و نشان داد که او در میان شجاع‌ترین شخصیت‌های بلیچ است.

Gin Ichimaru

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

گین ایچیمارو کاپیتان دسته سوم Gotei 13 است و به عنوان یک مانع بزرگ برای ایچیگو و گروهش عمل می‌‍کند. حتی زمانی که اقدامات او جدی است، به دلیل نگرش مکر و طعنه آمیز او که اغلب شخصیت او را زیر سوال می‌برد، همیشه یک حس بدگمانی به آنها وارد می‌شود. حضور گین در فهرست محبوب ترین کاراکتر های انیمه بلیچ یک اولویت برای ما بود.

گین به عنوان کسی به تصویر کشیده می‌شود که به همان اندازه احتمال دارد که جان خود را برای نجات کسی به خطر بیندازد و از پشت به آنها خنجر بزند. با این حال، هنگامی که اسرار انجمن روح آشکار می‌شود، شخصیت او نشان می‌دهد که یک ترفند حساب شده برای دوستان و دشمنان گیج شده است.

Yoruichi Shihouin

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

یورویچی بهترین دوست و شریک بالقوه کیسوکه اوراهارا است و سادو، اوریهیمه و حتی ایچیگو را برای مدت کوتاهی آموزش می‌دهد. مشخص شد که او رهبر سابق اونمیتسوکیدو (نیروی پنهان کاری) جامعه روح و همچنین کاپیتان سابق بخش 2 گوتی 13 است. جالب می‌باشد که در حالی که عناوین سابق او فاش شده است، Zanpakuto او فاش نشده است.

یورویچی به عنوان یک شخصیت به دلیل نگرش طعنه آمیز، زیبایی و تمایل به شکل گیری یک گربه شناخته شده است. نگرش طعنه آمیز و مطمئن او ناشی از چندین سال تمرین دشوار برای دستیابی به مهارت‌هایش است. صحنه‌هایی که او در آن‌ها ظاهر می‌شود، هم در مانگا و هم در انیمه، ویژگی‌های او را به خوبی نشان می‌دهد، چه از طریق صحنه‌های مبارزه تماشایی یا «قلدری» او از ایچیگو.

Byakuya Kuchiki

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

بیاکویا کوچیکی برادر بزرگتر روکیا کوچیکی است و به عنوان کاپیتان لشکر 6 گوتی 13 خدمت می‌کند. به عنوان کاپیتان و رئیس خانه نجیب کوچیکی، بیاکویا به دلیل شخصیت سختگیر و به ظاهر سردش مشهور است. تعاملات او با همه در بهترین حالت صمیمانه است و او هیچ ابایی از اعدام حتی اعضای خانواده در صورت نقض قانون ندارد.

شخصیت خوب بیاکویا به او اعتماد به نفس و پختگی می‌دهد که به خوبی در بین طرفداران طنین انداز می‌شود و او را از شخصیت‌ها عموماً حواس پرت متمایز می‌کند. همانطور که پیشینه او بیشتر مورد بررسی قرار گرفت، بیاکویا همدردی زیادی را به خود جلب کرد، زیرا اقداماتی که قبلاً بی‌اهمیت به نظر می‌رسید، از جایی می‌آمدند که مایل به پرورش رشد بودند.

Rukia Kuchiki

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

روکیا کوچیکی، بالقوه دوست داشتنی‌ترین شخصیت بلیچ، خواهر کوچکتر بیکویا کوچیکی و قهرمان زن بلیچ در کنار ایچیگو است. روکیا همچنین دلیلی می‌باشد که ایچیگو در ابتدا وارد دنیای Soul Reaper و Hollows شد. پس از مجروح شدن او، او به ایچیگو قدرت داد تا به او اجازه دهد خانواده‌اش را نجات دهد، اما او به طور تصادفی قدرت او را به طور کامل در دست گرفت.

روکیا به عنوان عضوی از خانواده کوچیکی، تربیت سخت گیرانه‌ای داشت تا او را به یک نجیب زاده درست کنند. با این حال، هنگامی که او با ایچیگو است، روکیا به سرعت آرامش خود را از دست می‌دهد و اغلب کودکانه رفتار می‌کند و به راحتی ناراحت می‌شود. طغیان‌های مداوم او که سعی می‌کند آنها را خفه کند، عنصر کمدی (بهترین انیمه های کمدی 2022 + 2021) را به بلیچ می‌آورد.

Sousuke Aizen

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

سوسوکه آیزن، کاپیتان لشکر 5، زمانی که معرفی شد، هوای آرام و باهوشی از خود ساطع می‌کند و ظاهراً فردی واقعاً خوب می‌باشد که مورد علاقه تیمش است. با این حال، پس از مرگ ظاهری او و سپس فاش شدن این که او در واقع برای نابودی Soul Society کار می‌کرد، او به سرعت به یکی از بهترین شرورهای انیمه تبدیل شد.

جالب است که اکثریت محبوبیت آیزن پس از افشای نیات شیطانی خود حاصل شد. حس برتری مطلق و خطری که او از خود بروز می‌دهد، که توسط ذهن محاسبه‌گر او تقویت می‌شود، او را به یک شرور باهوش تبدیل کرد که به تنهایی کل جامعه روح را سرنگون کرد. در دنیای بلیچ پر از هیولاهای گروتسک، در میان آنها آیزن برجسته‌ترین بود.

Toshiro Hitsugaya

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ, محبوب ترین شخصیت انیمه بلیچ

توشیرو هیتسگایا کاپیتان لشگر 10 گوتی 13 است و به عنوان جوانترین فردی که به درجه کاپیتان دست یافته است، شناخته می‌شود. اگرچه او از مومو هیناموری، یک Soul Reaper جوان و خواهر بزرگ‌ترش جوان‌تر است، اما استعداد و هوش استثنایی‌اش باعث می‌شود که این احساس را داشته باشد که باید از او محافظت کند. اگرچه او به طور معمول شخصیت جالبی دارد، اما وقتی صحبت از مومو به میان می‌آید، وقتی او صدمه ببیند به راحتی عصبانی می‌شود.

تلاش‌های هیتسگایا برای اینکه پیرتر و باوقارتر به نظر برسد، اغلب به‌طور خنده‌دار توسط افرادی که به قد کوتاه و سن کم او اشاره می‌کنند، کنار گذاشته می‌شود. توشیرو به راحتی یکی از کاپیتان‌های جالب‌تر است، که اغلب به شوخی‌های طعنه‌آمیز منجر می‌شود. توشیرو هیتسگایا یکی از بهترین شخصیت های انیمه Bleach است.

Kisuke Urahara

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ, بهترین شخصیت های انیمه Bleach

اوراهارا که با نام “آقای کلاه و کلگ” نیز شناخته می‌شود، یک مغازه دار میانسال دمدمی سول سوسایتی است که نگرش تنبلش به طرز ماهرانه‌ای گذشته پیچیده و هوش بی‌همتای او را به عنوان باهوش ترین شخصیت بلیچ پنهان می‌کند. در حالی که کیسوکه به ندرت درگیر دعواهای بزرگ می‌شود، او ترجیح می‌دهد شخصیت‌های اصلی را مربیگری کند تا مهارت‌های دفاع از خود را داشته باشند تا اینکه همیشه به دیگران تکیه کنند.

Bleach یک سریال جدی‌تر است، به خصوص در نیمه دوم که با مقدار گزافی از نبردهای خطرناک مشخص شده است. خوشبختانه، کیسوکه شخصیتی می‌باشد که همیشه می‌توان برای از بین بردن تنش و انجام چند شوخی به او اعتماد کرد. او همیشه دقیقاً زمانی که به او نیاز است ظاهر می‌شود و با اختلاف خنده‌دارترین شخصیت این سریال است.

Kenpachi Zaraki

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ, محبوب ترین کاراکتر های انیمه بلیچ

کنپاچی زاراکی کاپیتان لشکر 11 گوتی 13 است و همیشه در حضور ستوان و طلسم خود یاچیرو دیده می‌شود. نام واقعی کنپاچی هرگز فاش نمی‌شود و اعتقاد بر این است که او نام واقعی ندارد. نام زاراکی برگرفته از ناحیه‌ای می‌باشد که او به دنیا آمده است، و کنپاچی عنوانی می‌باشد که او انتخاب کرده است که نشان دهنده قوی‌ترین شمشیربازی می‌باشد که بیشترین کشته‌ها را دارد.

کنپاچی شیفته مبارزه تا سر حد مرگ است. هنگامی که او برای اولین بار با ایچیگو روبرو می‌شود، از وظیفه گرفتن او صرف نظر می‌کند و در عوض ایچیگو را به مبارزه دعوت می‌کند. خونخواهی سیری ناپذیر او، همراه با صدای خیره کننده‌ای که از صداپیشگان ژاپنی و انگلیسی وی پخش می‌شود، او را از نظر محبوبیت، سر و شانه بالاتر از بسیاری از شخصیت‌ها قرار داده است و همچنین تمام تعاملات او با دیگر شخصیت‌ها را بسیار به یاد ماندنی کرده است.

Ichigo Kurosaki

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ
محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ, بهترین شخصیت های انیمه بلیچ

ایچیگو کوروساکی قهرمان اصلی انیمه بلیچ است. ایچیگو پس از باز شدن قدرت‌های روحی خود توسط روکیا، وارد ماجراجویی‌های نجات دهنده جهان هم در جامعه روح و هم در دنیای واقعی می‌شود. او به عنوان بخشی از سه انیمه بزرگ متشکل از بلیچ، ناروتو (بهترین آرک های انیمه ناروتو) و وان پیس به یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌ها در تمام مانگا و انیمه تبدیل شده است.

ایچیگو، بخشی از سه انیمه بزرگ، معروف و بدنام به دلیل قدرت‌های بیدارشده بسیار زیادش در طول اجرای بلیچ شناخته شده است. ایچیگو به‌عنوان یک تازه‌کار در Soul Society، دائماً از آداب و رسوم و دنیای Soul Reaper گیج می‌شود که اغلب منجر به صحنه‌ها خنده‌دار زیادی می‌شود که Bleach را همان‌طور که هست لذت‌بخش و محبوب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *