معرفی و تحلیل بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری از نگاه سایت فیگار

اگر از دوچرخه‌‌ سواری و دنیای سینما لذت می‌برید، با فیگار بمانید تا به معرفی و تحلیل بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری بپردازیم.

از دوچرخه کرمیت قورباغه در فیلم ماپت گرفته تا دوچرخه سواری الیوت در E.T. the Extra Terrestrial، دوچرخه‌های به یاد ماندنی زیادی در فیلم‌ها وجود داشته است. حتی بچه‌های سریال Stranger Things تمایل زیادی به گردش در شهر با دوچرخه‌های خود دارند. در حالی که بسیاری از فیلم‌ها دارای دوچرخه هستند، تعداد کمی از آنها صرفاً حول محور دوچرخه‌ و دوچرخه‌ سواری می‌باشند.

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

با بهترین فیلم‌ های درباره دوچرخه سواری آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

اما برای هر فیلمی اینطور نیست. در واقع، فیلم‌های باورنکردنی و مهمی از لحاظ سینمایی وجود دارند که بر اساس لذت رکاب زدن در شهر ساخته شده‌اند. از شاهکارهای نئورئالیستی ایتالیا گرفته تا سینمای مدرن چین، داستان‌های بسیار خوبی در مورد دوچرخه‌ها و افرادی که سوار آنها می‌شوند وجود دارد. پس اگر به دنبال برترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری هستید، در این نوشتار همراه ما بمانید تا به معرفی و تحلیل بهترین فیلم های دوچرخه سواری بپردازیم.

Bicycle Thieves

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

این فیلم کلاسیک ایتالیایی پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و به دنبال شانس او ​​آنتونیو (لامبرتو ماگیورانی) است که در تلاش برای یافتن یک شغل می‌باشد. خوشبختانه، به او فرصتی داده می‌شود که در ازای تبلیغات گچ بری در سطح شهر، دستمزد دریافت کند. متأسفانه، این کار نیاز به یک دوچرخه دارد. دوچرخه‌ای که آنتونیو ندارد. او و همسرش ماریا (لیانلا کارل) مقداری کالا را به گرو می‌گذارند تا بتواند برای آنتونیو یک دوچرخه بخرند. اما بعد از خریدن دوچرخه، او شاهد دزدیده شدن آن می‌شوند.

دزد دوچرخه نمونه‌ای زیبا از نئورئالیسم ایتالیایی می‌باشد و الهام بخش فیلمسازان بی‌شماری بوده است. این فیلم و کارگردان آن، ویتوریو دی سیکا، برنده جایزه بفتا برای بهترین فیلم و برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم خارجی شدند.

تحلیل فیلم دزدان دوچرخه

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

فیلم سینمایی سارقان دوچرخه یک اثر قدیمی و تاثیر گذار نئورئالیست ایتالیایی (بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور) شناخته می‌شود. مکان فیلم‌برداری این اثر در کنار نقش آفرینانش کمک شایانی به حفظ رئالیسم در آن، کرده‌اند.

شما با مشاهده این فیلم دقیقا همان احساسی را تجربه می‌کنید که کارگردان به تصویر کشیده است. تصاویر این اثر سبب خواهد شد تا شما احساس کنید در رم گم شده‌اید، احساس سرخوردگی و شکست کرده و از ناامیدی مملو هستید.

اگر خلاصه‌ای از داستان اثر را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که رابطه بین پدر و فرزند در مرکزیت فیلم قرار دارد. اما تاثیر گسترده‌تر و عمیق‌تر فیلم این است که چرخه‌ی فقر را به درستی به تصویر کشیده است. دزدان دوچرخه به شما نشان خواهد داد که افراد چگونه برای حفظ بقای خود، کرامت انسانیشان را زیر پا می‌گذارند.

Jour De Fête

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

Jour de Fête یک کمدی (معرفی و تحلیل بهترین کمدی های سیاه و سفید) فرانسوی فوق‌العاده می‌باشد که در تعدادی از فیلم‌ها مانند The French Dispatch تأثیر زیادی گذاشته است. این فیلم شکست‌ها و پیروزی‌های فرانسوا (ژاک تاتی)، یک پستچی کوچک را دنبال می‌کند. فرانسوا علیرغم تمام تلاش‌هایش، کمی دمدمی مزاج است و این باور را دارد که روشی ساده‌تر برای ارسال نامه وجود دارد. تا اینکه یک روز فیلمی در مورد سیستم پست ایالات متحده می‌بیند و خود را وقف اجرای شیوه‌های آنها می‌کند.

تاتی اجرای شگفت‌انگیزی از خود به نمایش می‌گذارد و با سرعتی دیوانه‌وار با دوچرخه خود در اطراف شهر سفر می‌کند. چیزی در مورد بازی او و فیلم به طور کلی وجود دارد که این اثر را بسیار خنده‌دار (بهترین فیلم های طنز ایرانی 1401) می‌کند. همین باعث شده است تا این فیلم در فهرست برترین فیلم های دوچرخه سواری قرار بگیرد.

تحلیل فیلم روز جشن

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

«Jour de fête» فیلمی بسیار خنده‌دار و شاد می‌باشد. فیلم‌برداری این فیلم به نحوی عالی انجام داده شده است. آهنگ موسیقی داخل این فیلم نیز بسیار عالی است و این یک راه خوب برای نشان دادن «l’ambiance de fête» می‌باشد. منحصر به فرد بودن فیلم در این است که داستان خودش را خلق می‌کند. در طول فیلم ما با روستا و اهالی آن بیشتر و بیشتر آشنا می‌شویم و همچنین درس‌های کوچکی از مردمان آن روستا می‌آموزیم.

روز جشن مطمئناً فضایی بسیار آرامی دارد. جوک‌ها هیچوقت کاملاً شبیه هم نیستند و کاملا به موقع گفته می‌شوند. فرانسوا همیشه سعی می‌کند راهی را پیدا کند تا شما را بخنداند. کمدی (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های کمدی سیاه پوستان) عالی این فیلم و جوک‌های بسیار خنده‌دار آن باعث شده است تا برخی این فیلم را به عنوان بهترین فیلم دوچرخه سواری بشناسند.

Breaking Away

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

این فیلم کلاسیک درباره دیو (دنیس کریستوفر)، یک نوجوان فقیر در شهر کوچک ایندیانا می‌باشد که علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، او برنده یک دوچرخه شد و همین باعث شد تا وسواس او بیشتر شود. در نهایت، او به مسابقه 500 متری دانشگاه ایندیانا دعوت می‌شود، مسابقه دوچرخه‌ سواری که بسیاری از افراد از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

Breaking Away اغلب به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ورزشی AFI شناخته می‌شود. دنیس کریستوفر برای بازی در نقش دیو برنده جایزه بفتا شد و استیو تسیچ نیز جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را به خانه برد.

تحلیل فیلم جدا شدن

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

این فیلم بسیاری از موضوعات مختلف را بررسی می‌کند: بی‌هدفی جوانان در برخورد با مسئولیت‌های بزرگسالی، اهمیت روابط خانوادگی و دوستانه، دروغگویی و تقلب و ماهیت نادرست سود حاصل از آنها، تخیلات عاشقانه اغلب دلخراش افراد و زندگی در شهرهای کوچک آمریکا؛ این فیلم همه اینها را با مهارت، صداقت و حساسیت فوق‌العاده انجام می‌دهد.

خود شخصیت‌ها همه به طرز شگفت‌انگیزی توسط بازیگران ارائه شده‌اند. اما این واقعیت که دنیس کریستوفر هرگز به شهرت نرسید واقعا مایه شرمساری می‌باشد. او نقش اصلی را با عشق و درک کاملی از شخصیت خود بازی کرد که همین استعداد او را در بازیگری نشان می‌دهد.

BMX Bandits

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

تا به حال فکر کرده اید که نیکول کیدمن چه نوع مهارت‌های BMX دارد؟ BMX Bandits دقیقا به این سوال پاسخ می‌دهد. دوچرخه‌ سواران جوان BMX، پی.جی (آنجلو دی آنجلو)، گوس (جیمز لوگتون) و دوست جدیدشان جودی (کیدمن) پس از دزدی و فروش دستگاه‌های واکی تاکی توسط جوانان، با چند سارق بانک درگیر می‌شوند. برایون مارشال که از اینکه بچه‌ها رادیوهایش را دزدیده‌اند عصبانی است، افرادش را می‌فرستد تا آنها را شکار کنند.

از عوامل این فیلم می‌توان از دیوید آرگ، جان لی، نیکول کیدمن، آنجلو دآنجلو، جیمز لوگتون، برایان مارشال، برایان اسلومان و پیتر براون نام برد.

تحلیل فیلم راهزنان BMX

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

علیرغم تم خانوادگی (بهترین فیلم های خانوادگی 2022) ، راهزنان BMX فاقد بسیاری از ویژگی‌های رایج در این ژانر می‌باشد. سازندگان فیلم مایل بودند در دیالوگ و داستان کمی جسورتر عمل کنند. آنها احتمالاً سعی می‌کردند مخاطبان مسن‌تر را جذب کنند و این کار را به شیوه‌ای اغلب طنز‌آمیز انجام داده‌اند.

راهزنان BMX فیلمی است که باید فقط برای سرگرمی ساده تماشا کرد. این فیلمی نیست که بتواند با دیگر اثر‌های شبیه خود رقابت کند. دلیل آن هم این است که هدف راهزنان BMX سرگرم کردن بیننده خود به نحوی کاملا ساده است و تلاش نمی‌کند تا داستان خود را پیچیده کند تا معنی خاصی پیدا کند. سادگی این فیلم، راهزنان BMX را به یکی از برترین فیلم های دوچرخه سواری تبدیل می‌کند.

Pee-Wee’s Big Adventure

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

این فیلم کلاسیک کودکان به کارگردانی تیم برتون، در واقع بر اساس دزدان دوچرخه می‌باشد. به زبان ساده، هر دو داستان در مورد مردانی هستند که در حال تلاش برای پس گرفتن دوچرخه خود می‌باشند. اما این تقریباً همان جایی است که شباهت‌ها به پایان می‌رسد. ماجراجویی بزرگ پی‌وی بیشتر به سبک کمدی (معرفی و تحلیل بهترین انیمیشن های کمدی سیاه) Jour de Fête متمایل است. این یک فیلم ساده، سبک دل و پر از شخصیت‌های برجسته از جمله پی‌وی (پل روبنس) نامدار می‌باشد.

این فیلم پس از اکران بسیار موفقیت‌آمیز بود و بر اساس IMDb به فروش جهانی 41,047,344 دلار رسید. ماجراجویی بزرگ پی‌وی سپس نامزد جایزه هنرمند جوان برای بهترین فیلم خانوادگی – کمدی شد.

تحلیل فیلم ماجراجویی بزرگ پی‌وی

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

عده‌ای فکر کنند که این یک فیلم احمقانه و بیهوده است، اما برخی از طرفداران این فیلم کاملا با این نظر مخالفت می‌کنند. ماجراجویی بزرگ پی‌وی جوک‌های زیادی دارد که بیشتر آن‌ها خنده‌دار هستند. زیرا آنها عجیب هستند و در هیچ جای دیگری دیده نشده‌اند. اما همچنین این فیلم دارای یک سری جوک‌هایی است که حتی جدی‌ترین مخاطبان را هم به خنده می‌اندازد.

چیزی که در مورد این فیلم بسیار دوست‌داشتنی است این بود که افراد زیادی در آن شرکت داشتند. مکان‌های زیادی هم در این فیلم نمایش داده شد که توانست فیلم را بسیار جذاب‌تر کند. همه بازیگران بازی‌های بسیار خوبی ارائه کردند که در سطح مطلوبی از انتظار انجام شد.

Beijing Bicycle

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

Beijing Bicycle نیز توسط دزدان دوچرخه الهام گرفته شده است. دوچرخه پکن درباره دو پسر به نام‌های گوئی (لین کوی) و جیان (بین لی) می‌باشد. گوئی که اخیراً به پکن آمده است، به عنوان یک پیک کار می‌کند تا اینکه یک روز دوچرخه‌اش دزدیده می‌شود. جیان شدیداً یک دوچرخه می‌خواهد تا بتواند با دوست خود در اطراف شهر بچرخد. در نهایت، او یک دوچرخه می‌خرد، فقط برای اینکه گوئی ظاهر شود و ادعا کند که آن دوچرخه مال اوست.

فیلم‌های وانگ شیائوشوای به‌ عنوان قطعات متفکرانه‌ای شناخته می‌شوند که بر واقعیت‌های زندگی مدرن چینی تمرکز دارند. در حالی که داستان فیلم درباره دزدی است، Beijing Bicycle کاملاً به واقعیت‌های اجتماعی-اقتصادی و شخصی شخصیت‌های آن می‌پردازد. این فیلم یک موفقیت بین‌المللی بود و برنده خرس نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد.

تحلیل فیلم دوچرخه پکن

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

دوچرخه پکن یک اودیسه عمیق انسانی می‌باشد که اگرچه تا حدی تکراری است، هرگز ریتم خود را از دست نمی‌دهد. اگرچه در طول فیلم دیالوگ کمی وجود دارد و شخصیت‌ها بیشتر با زبان بدن، سکوت‌های طولانی و حالات چهره ارتباط برقرار می‌کنند، بازیگران نقش‌های خود را با اصالت حیرت انگیز ایفا می‌کنند. بخش‌هایی از فیلم از نظر احساسی ناراحت‌کننده هستند، اما معصومیت شیرینی نیز در بازی‌ها وجود دارد.

جیان مانند یک نوجوان معمولی رفتار می‌کند، عصبانی با والدینش، خجالتی با دختران، جسور و تندخو در یک دقیقه و سپس نیازمند و پشیمان در دقیقه‌ای دیگر. همین شخصیت او را بسیار دوست‎‌داشتنی می‌کند. موضوعات جدی که دوچرخه پکن بررسی می‌کند به نحوی عالی انجام داده شده است که باعث شد تا ما این فیلم را در فهرست برترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری قرار دهیم.

The Triplets Of Belleville

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

این قطعه لذت‌بخش فرانسوی داستان مادام سوزا (مونیکا ویگاس) و نوه‌اش قهرمان (نوئل بای/میشل رابین) را دنبال می‌کند. پس از یتیم شدن، قهرمان با مادربزرگش زندگی می‌کند و این دو به سرعت عاشق دوچرخه سواری می‌شوند. قهرمان به یک دوچرخه سوار تبدیل می‌شود، اما در حالی که در تور دو فرانس شرکت می‌کند ربوده می‌شود.

این فیلم نامزد چندین جایزه اسکار، یک جایزه آنی و یک بفتا شد. این فیلم دارای انیمیشنی زیبا و لذت‌بخش است و از تصاویر و صداهای شاداب برای انتقال عشق بین سوزا و قهرمان استفاده می‌کند. سه قلو‌های بلویل یک فیلم شیرین در مورد خانواده و روابطی است که ما را به هم پیوند می‌دهد.

تحلیل فیلم سه قلوهای بلویل

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

از آنجایی که فیلم سه قلو‌های بلویل تقریباً هیچ دیالوگ یا روایت صوتی را به کار نمی‌گیرد، انتقال خط داستانی عمدتاً به جلوه‌های بصری سپرده می‌شود. برای این منظور، کامت تقریباً به طور انحصاری بر حالات چهره و زبان بدن برای بیان نکات اصلی داستان متکی می‌شود. این فیلم سرشار از لحظات تخیل است. مانند زمانی که رویاهای سیاه و سفید یک سگ سالخورده را تجسم می‌کند. یا زمانی که به ما نشان می‌دهد که سه شخصیت کارتونی در حال تماشای برخی از شخصیت‌های «اکشن زنده» می‌باشند.

مثل همه فیلم‌های انیمیشن (معرفی و تحلیل بهترین انیمیشن های 2021) خوب، «سه قلوهای بلویل» دنیای منحصر به فرد خود را خلق می‌کند که مملو از تصاویر و مناظری که قبلاً هرگز ندیده‌ایم می‌باشد. فیلمساز فیلم با حذف گفتار به عنوان وسیله‌ای برای داستان‌گویی، لحن سوررئالیستی آنچه روی پرده نمایش داده می‌شود را افزایش می‌دهد.

The Kid With A Bike

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

بچه با دوچرخه به نویسندگی و کارگردانی برادران ژان پیر و لوک داردن، فیلمی دردناک و دوست داشتنی درباره عشق، از دست دادن و یافتن خانواده است. داستان این فیلم درباره سیریل (توماس دورت) می‌باشد که توسط پدرش در یک مرکز نگهداری فرزندان رها می‌شود. پدرش به او قول می‌دهد تا بعد از مدتی برگردد اما او هیچوقت این کار را انجام نمی‌دهد. برای همین، سیریل در طول فیلم به دنبال پدر و دوچرخه خود می‌گردد.

این فیلم نگاهی شیرین و جالب به موضوع ترک خانواده می‌اندازد. سیریل و سامانتا هر دو تنها به نظر می‌رسند، هر دو به دنبال چیزی هستند و مطمئن نیستند که کجا آن را پیدا کنند. بچه با دوچرخه پس از اکران با استقبال خوبی مواجه شد و جایزه هیئت داوران جشنواره کن را از آن خود کرد.

تحلیل فیلم بچه با دوچرخه

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری, بهترین فیلم دوچرخه سواری

سبک فیلمسازی در بچه با دوچرخه به سبک سوسیال رئالیستی خالص و ساده است و صرفاً شخصیت‌هایی را ارائه م‌ دهد که در حاشیه جامعه زندگی می‌کنند؛ کسانی که در شرایط اقتصادی بدی زندگی می‌کنند یا فرصت تحصیل خوب یا عشق واقعی یک مادر یا پدر را ندارند. در نتیجه شاید کمی ساده‌تر باشد تا متوجه تصمیمات سیریل شویم. شورش علیه جامعه و تلاش برای یافتن جایگاه خود در جهان کارهایی هستند که سیریل در طول فیلم انجام می‌دهد.

سیریل بیشتر فیلم را با دوچرخه یا پیاده می‌گذراند، موتیفی که نشان‌دهنده اشتیاق ناامیدانه او برای یک پدر و مادر است. با این حال لازم نیست که خون در معادله عشق باشد زیرا سامانتا به یک جانشین مایل تبدیل می‌شود. پایان این فیلم نیز بسیار رضایت بخش می‌باشد و به نحوی درست انجام داده شده است.

Premium Rush

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم درباره دوچرخه سواری

این فیلم پیک دوچرخه بودن را به سطح دیگری می‌برد. ویلی (جوزف گوردون-لویت) یک پیک دوچرخه است که علاقه زیادی به دوچرخه سواری و تحویل سریع محصولات دارد. پس از اینکه ویلی از او درخواست می‌شود که ظرف 90 دقیقه یک پاکت را به صاحب‌اش برساند، مورد هدف پلیسی کثیف با نام بابی ماندی (مایکل شانون) قرار می‌گیرد و مجبور می‌شود برای جان خود رکاب بزند.

زمان فیلم 92 دقیقه است، یعنی طول فیلم فقط 2 دقیقه بیشتر از زمان تحویل پیک ویلی می‌باشد. پریمیوم راش دارای اکشن سریعی است و تماشای ترفندهای دوچرخه سواری بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد. در حالی که این فیلم یکی از خاطره‌انگیزترین فیلم‌های گوردون-لویت نیست، او توانسته است نقش خود را به نحوی عالی بازی کند.

تحلیل فیلم پریمیوم راش

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
برترین فیلم های دوچرخه سواری

این یک فیلم 10 ستاره نیست، اما یک سواری سرگرم‌کننده با اکشن جذاب است که چند نقص در طرح و جریان داستان را در طول فیلم جبران می‌کند. بهترین مسئله در این فیلم اکشن تقریباً مداوم و دوچرخه‌ سواری وحشیانه در خیابان‌های نیویورک می‌باشد. یکی از عناصری که کاملا جدید و بسیار کارآمد بود، توقف ناگهانی اکشن برای دنبال کردن تصمیم‌گیری شخصیت اصلی در چند ثانیه بود. شرور فیلم پریمیموم راش بسیار زننده و باورپذیر است. بنابراین، اگر به دنبال یک سواری هیجان‌انگیز و یک فیلم سرگرم‌کننده هستید، پریمیوم راش برای شما می‌باشد.

Tour De Pharmacy

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
بهترین فیلم های دوچرخه سواری

پس از موفقیت فیلم 7 روز در جهنم در سال 2015، HBO فیلم دوچرخه سواری Tour de Pharmacy را منتشر کرد. این فیلم زندگی دوچرخه سواران جوجو پپی (اورلاندو بلوم)، مارتی هاس (اندی سندبرگ)، آدریان باتون (فردی هایمور)، اسلیم رابینسون (دیوید دیگز) و گوستاو دیترز (جان سینا) را در روزهای منتهی به یک حادثه مرگبار دنبال می‌کند.

این فیلم برداشتی طنز‌آمیز از دنیای دوچرخه سواری است که به مسائلی مانند رشوه، دوپینگ و تقلب می‌پردازد. علیرغم تقلید خنده‌دار آن، عشق آشکاری به دوچرخه سواری در فیلم وجود دارد. کمدی دوست‌داشتنی این فیلم و بازی جذاب جان سینا، تور داروخانه را به بهترین فیلم درباره دوچرخه سواری تبدیل کرده است.

تحلیل فیلم تور داروخانه

بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری
برترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

Tour de Pharmacy یک فیلم دوچرخه  سواری خنده‌دار و مسخره است که به تمسخرهای معمولی که در دنیای واقعی دوچرخه سواری حرفه‌ای پیدا می کنید می‌پردازد. این فیلم تلویزیونی در حالی که تنها 41 دقیقه طول می‌کشد، به اندازه یک فیلم کمدی بلند دارای لحظات خنده دار می‌باشد.

تور داروخانه فیلمی خنده‌دار و احمقانه است که هرگز موضوع خود را جدی نمی‌گیرد و فقط می‌خواهد بیننده خود را سرگرم کند. زمان کوتاه و کاراکترهای احمقانه یک فیلم درخشان و جذاب را ایجاد می‌کند که شما را در تمام طول راه می‌خنداند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم ها درباره دوچرخه سواری

عوامل فیلم BMX Bandits چه کسانی می‌باشند؟

از عوامل این فیلم می‌توان از دیوید آرگ، جان لی، نیکول کیدمن، آنجلو دآنجلو، جیمز لوگتون، برایان مارشال، برایان اسلومان و پیتر براون نام برد.

فیلم The Triplets Of Belleville نامزد چه جایزه‌هایی شد؟

این فیلم نامزد چندین جایزه اسکار، یک جایزه آنی و یک جایزه بفتا شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *