بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB ؛ بهترین مستند های اپل تیوی را بشناسید

فیلم‌های مستند زیادی در Apple TV قابل مشاهده هستند. در این نوشتار با فیگار بمانید تا بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB را به شما معرفی کنیم.

از زمان آغاز راه‌اندازی این پلتفرم در نوامبر 2019، Apple TV در برابر سایر رقبای خود نامی برای خود ایجاد کرده است. این سرویس استریم نه تنها سریال‌ها و فیلم‌های (بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ) اصلی اپل تیوی را در وبسایت خود ارائه می‌دهد، بلکه برخی از داغ‌ترین پروژه‌های حال حاضر جهان را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB

بهترین مستند های اپل تیوی را بشناسید

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB

اگرچه آینده Apple TV تازه شروع شده است، چند مستندی که این سرویس ارائه می‌دهد بسیار هیجان‌انگیز هستند که ارزش دیدن را دارند. از فیلم‌های مستند (بهترین مستند های ایرانی) جنایی جذاب گرفته تا فیلم‌های برنده جایزه اسکار، اپل پروژه‌های بسیار خوبی را در دست دارد. پس اگر می‌خواهید با برترین فیلم های مستند Apple TV آشنا شوید، همراه ما بمانید تا شما را با بهترین فیلم های ژانر مستند Apple TV آشنا کنیم.

Secrets Of Playboy

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB

با اینکه این مستند امتیاز پایین‌تری نسبت به دیگر مستند‌های این فهرست دارد، موضوع آن می‌تواند برای بسیاری جذاب باشد. مینی سریال تلویزیونی اوریجینال A&E، جنجال‌های خرگوش‌های پلی‌بوی و خود هیو هفنر را برجسته می‌کند.

Secrets Of Playboy سرشار از مصاحبه‌های اختصاصی با خرگوش‌های سابق پلی‌بوی می‌باشد که رازهای تکان‌دهنده‌ای که در مورد عادات و شهرت هفنر ماست را فاش می‌کند. Secrets Of Playboy قطعا یک اثر دیدنی است که باید در لیست برترین فیلم های ژانر مستند Apple TV قرار می‌گرفت.

The Velvet Underground

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB

این فیلم Apple TV با نمایش گروه راک معروفی که مستند از آنها نامگذاری شده است، زندگی در جاده‌ها را با کلیپ‌های پشت صحنه و تاریخچه ستاره‌های راک نشان می‌دهد. این فیلم دو ساعته نه تنها شامل داستان این گروه می‌شود، بلکه به رشد هنر، فرهنگ و موسیقی آن زمان به طور کلی می‌پردازد.

بین فیلمبرداری زیبا و اثر‌های قدیمی و داستان‌های نمادینی که از طریق مصاحبه‌های اختصاصی گفته می‌شود، این مستند از امتیاز بالایی برخوردار است. بسیاری از طرفداران فیلم‌های مستند (معرفی و تحلیل بهترین مستند های جهان) ، این اثر را به عنوان یکی از بهترین فیلم های مستند اپل تیوی می‌شناسند.

9/11Inside The President’s War Room

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB

9/11Inside The President’s War Room مستندی است که نیازی به توضیح عمیقی ندارد. همانطور که از نام این مستند مشخص می‌باشد، این اثر Apple TV به یکی از تاریخی‌ترین و وحشتناک‌ترین روزهای تاریخ آمریکا می‌پردازد. اگرچه این فیلم تنها مستند در مورد 11 سپتامبر نیست، این فیلم توانسته است لحظات پیشگامانه‌ای را از پشت صحنه ارائه دهد و بینندگان را از داخل کاخ سفید به سفری وحشیانه ببرد.

جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نه تنها به جزئیات آن روز بدنام می‌پردازد، بلکه تصاویر مربوط به 12 ساعت اول 11 سپتامبر، واقعیت ویرانگر حملات تروریستی و تأثیر آنها بر آمریکا را نشان می‌دهد. همه جوانب دست به دست هم داده‌اند تا این مستند به یکی از بهترین مستند های اپل تیوی تبدیل شود.

1971The Year That Music Changed Everything

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB, برترین فیلم مستند Apple TV

از موسیقی گرفته تا فرهنگ و حتی سیاست، این مستند به جزئیات یکی از تاثیرگذارترین سال‌های تاریخ معاصر می‌پردازد. در دوران ترسناک جنایت و جنبش‌های اجتماعی انقلابی، موسیقی در واقع بازتاب مستقیمی از دهه 70 نبود، بلکه یک فرار برای بسیاری از مردم بود.

این مستند تاریخی با داستان‌ها و فیلم‌های قدیمی از اسطوره‌های موسیقی مانند التون جان، بیتلز، و باب مارلی، به طیف گسترده‌ای از موضوعات می‌پردازد. از اعتراض‌ها گرفته تا موسیقی و مسائل مسابقه‌ای، همه اینها موضوعاتی هستند که می‌توان در این مستند شاهد آنها بود.

Beastie Boys Story

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB, بهترین فیلم مستند Apple TV

در طول ظهور رپ در دهه 80، Beastie Boys الهام خود را از طریق هیپ هاپ پیدا کردند. اما آنها بیشتر کار خود را فقط برای سرگرمی انجام می‌دادند. این فیلم بیوگرافی درباره زندگی این گروه می‌باشد و نگاهی عمیق به زندگی آنها می‌اندازد. زیرا آن‌ها برخی از بهترین و شدیدترین سال‌های زندگی خود را تعریف می‌کنند.

از عوامل این مستند می‌توان از خود Beastie Boys، مایک دی، آدام هوروویتز، آدام یاچ، بن استیلر، استیو بوشمی، دیوید کراس و مایکل کنت ویلیامز نام برد.

Billie Eilish: The World’s A Little Blurry

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB, بهترین فیلم های مستند اپل تی وی

این فیلم اپل اورجینال در طول چندین سال و در اوج مشهوریت بیلی آیلیش اتفاق می‌افتد. این مستند نه تنها حرفه پرشتاب او را برجسته می‌کند، بلکه نکات جالب و شگفت‌انگیز مربوط به مبارزات شخصی او با بزرگ شدن در چشمان عمومی را نیز نشان می‌دهد.

فیلم ار جی کاتلر برای هر طرفداری که می‌خواهد جزئیات شگفت‌انگیز زندگی بیلی آیلیش را بداند انتخال عالی می‌باشد. هر کسی که می‌تواند از موسیقی و اجرای زنده و همچنین آسیب‌پذیری و قدرت او قدردانی کند، این مستند گزینه بسیار خوبی برای او می‌باشد.

Flee

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB, بهترین فیلم های مستند اپل تیوی

فیلم Flee که سه بار نامزد جایزه اسکار شده است، به روایت موضوعات جدی و عمیق دنیای امروزه می‌پردازد. این فیلم توانسته است برداشتی منحصر به فرد از داستان‌سرایی خود ارائه دهد. “فرار” داستان یک پناهنده افغان را روایت می‌کند که در تلاش برای یافتن آزادی و همچنین هویت خود می‌باشد.

این مستند هیجان‌انگیز دارای سبک‌های مختلف انیمیشن می‌باشد که آن را به یکی از بهترین فیلم های مستند اپل تی وی تبدیل می‌کند. Flee دارای با کلیپ‌های واقعی مربوط به رویدادهای زندگی می‌باشد که در برخی از روزهای تاریک افغانستان رخ داده است.

Summer Of Soul

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB, برترین فیلم های ژانر مستند Apple TV

برنده بهترین فیلم مستند در جوایز اسکار 2022، Summer Of Soul به جزئیات اواخر دهه 60 می‌پردازد. به دلیل جایزه اسکار این فیلم، بسیاری Summer Of Soul را به عنوان بهترین فیلم مستند Apple TV می‌شناسند. این فیلم با کلیپ‌هایی از جشنواره فرهنگی هارلم، هنرمندان سیاه پوست (بهترین بازیگران کمدی سیاه پوست) و فرهنگ پیرامون موسیقی سول را نشان می‌دهد.

از بازیگران این مستند می‌توان از دوریندا دریک، باربارا بلاند-آکوستا، داریل لوئیس، اتل بیتی، الشارپتون، آلن زرکین، مارگوت ادمن، آلن لیدز و هال تولچین نام برد.

Evil Lives Here

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB, بهترین فیلم های ژانر مستند Apple TV

این سریال مستند ترسناک (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های ترسناک 2021) ، افراد عادی را نشان می‌دهد که تجربیات شخصی خود را با افراد خطرناکی که زمانی به آنها نزدیک بوده‌اند، به یاد می‌آورند. از قاتلان زنجیره‌ای گرفته تا رهبران فرقه، این افراد با بسیاری از اشخاص خطرناکی روبرو شده‌اند.

این برنامه شامل مصاحبه‌های اشک‌آور و اجرای دوباره این داستان‌ها است که تا به امروز این خانواده‌ها را آزار می‌دهد. موضوع ترسناک و خاص این مستند باعث شده است تا در لیست برترین فیلم های مستند Apple TV قرار بگیرد. با این حال، تماشای این فیلم برای برخی از افراد توصیه نمی‌شود.

The Year Earth Changed

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB
برترین فیلم های مستند Apple TV

کووید-19 زندگی‌ بسیاری از انسان‌ها را ویران کرد و همه را ملزم کرد تا اکثریت سال 2020 را در خانه بمانند. با این حال، گروهی که توانست از این تغییر منتفع شود، نه تنها حیوانات، بلکه خود طبیعت و محیط زیست بودند. با توجه به کاهش قابل توجه آلودگی و بسیاری دیگر از گسل‌های ناشی از انسان‌ها، کره زمین توانست برای مدت کوتاهی نفس بکشد و این مستند تغییرات دقیقی را که ما به عنوان یک جامعه در سال شاهد آن بودیم، با جزئیات شرح می‌دهد.

اگرچه محدودیت‌های کرونا به شدت گذشته نیست، سازندگان مستند امیدوار هستند با این فیلم گفتگوی مهمی در مورد اینکه چگونه انسان‌ها می‌توانند عادات خود را برای نجات جهان تغییر دهند، آغاز کنند. با توجه به امتیاز بالای این مستند نسبت به دیگر اثر‌های این فهرست، The Year Earth Changed به عنوان برترین فیلم مستند Apple TV شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB

بازیگران فیلم Summer Of Soul چه کسانی می‌باشند؟

از بازیگران این مستند می‌توان از دوریندا دریک، باربارا بلاند-آکوستا، داریل لوئیس، اتل بیتی، الشارپتون، آلن زرکین، مارگوت ادمن، آلن لیدز و هال تولچین نام برد.

امتیاز IMDB فیلم The Year Earth Changed چند است؟

این مستند زیبا که در سال 2021 منتشر شده است، توانست امتیاز 8.3 را در سایت IMDB بدست بیاورد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *