زمان پخش سریال کره ای آقای ملکه از شبکه جم دراما + زمان پخش تکرار

برای اطلاع از زمان پخش سریال کره ای آقای ملکه از شبکه جم دراما و زمان پخش تکرار Mr. Quuen، در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

در زمان حال، جانگ بونگ هوان (چویی جین هیوک) سرآشپز کاخ آبی (کاخ ریاست جمهوری کشور کره جنوبی) است. او روح آزادمنشی دارد . پس از سقوط از برج و افتادن در استخر، در اثر برخورد سرش با زمین، در بدن ملکه چئورین (شین هه‌سان) که در رودخانه افتاده، در دوره چوسان، به هوش می‌آید.

شاه چئولجونگ، حاکم وقت، فردی آرام و خونسرد است و فقط نام پادشاه را یدک می‌کشد. ملکه سون-وون (به جونگ اوک)، همسر پادشاه فقید سانجو، قدرت اصلی را در اختیار دارد و پادشاه چئولجونگ را دست نشانده خود کرده‌است.

برادر کوچک‌تر و جاه‌طلب ملکه، کیم جوا گون (کیم تائه وو) نیز تشنهٔ قدرت است. ملکه چئورین سریع متوجه می‌شود که پادشاه چئولجونگ آنطور که به نظر می‌رسد نیست و چهره‌ای مرموز و مشکوک نیز دارد. برای اطلاع از زمان پخش سریال کره ای آقای ملکه همراه ما باشید.

زمان پخش سریال کره ای آقای ملکه

از شبکه جم دراما + زمان پخش تکرار

زمان پخش سریال کره ای آقای ملکه از شبکه جم دراما + زمان پخش تکرار
زمان پخش سریال آقای ملکه, زمان پخش آقای ملکه, زمان پخش تکرار سریال آقای ملکه
  • زمان پخش سریال آقای ملکه: از 29 خردادماه
  • روز و زمان پخش آقای ملکه:‌ جمعه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰
  • زمان پخش تکرار سریال آقای ملکه: ساعات ۱۰:۰۰ ، ۱۴:۰۰ و ۱۸:۰۰
  • شبکه: جم دراما

بیشتر بخوانید:


یک مجموعه تلویزیونی ساخت کشور کره جنوبی در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ است. که کارگردان آن یون سونگ-سیک است. شین هه سان در نقش ملکه چئورین و کیم جونگ-هیون در نقش پادشاه چئولجونگ بازی می‌کنند.

زمان پخش سریال کره ای آقای ملکه از شبکه جم دراما + زمان پخش تکرار
زمان پخش سریال آقای ملکه, زمان پخش آقای ملکه, زمان پخش تکرار سریال آقای ملکه

این سریال براساس درام اصلی چینی برو شاهزاده برو بازسازی شده‌است. داستان این درام درباره مردی به نام جانگ بونگ هوان از دوران مدرن است که در عصر چوسان در بدن ملکه چئورین به دام افتاده است. این مجموعه از ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۱ شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۱:۰۰ (کی‌اِس‌تی) از تی‌وی‌اِن پخش شد.


بیشتر بخوانید:


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش سریال کره ای آقای ملکه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *