کلاس بازیگری حامد بهداد ؛ از نظر خیلی‌ها +18

کلاس بازیگری حامد بهداد به صورت مختلط و منشوری جنجال شد جزئیات و حواشی کلاس های بازیگری حامد بهداد بازیگر سرشناس را مرور می‌کنیم.

حامد بهداد از انتشار توئیت‌هایی که با الفاظ زشت به هنرمندان کلاس بازیگری او و اهالی سینما توهین کرده بودند گلایه کرد. بیایید و نگاهی به عکس‌ها مسائلی که موجب این مسائل شده بیاندازیم.

حامد بهداد کلاس بازیگری مختلط

کلاس بازیگری حامد بهداد
کلاس بازیگری حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر سشناس و محبوب سینما و تلویزیون کشورمان چندسالیست به کار تدریس بازیگری میپردازد او تا به حال کارآموزان زیادی داشته است و برخی از آنها حتی توانسته در سینما و تلویزیون بازی کنند.

این بازیگر سینما در بزرگداشت رضا صابری که امروز، ۲۰ خردادماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد، در واکنش به توئیت‌هایی که در چند روز اخیر علیه سینما و کلاس بازیگری او منتشر شده است، اظهار کرد: گلایه کوچکی دارم از اهانتی که با کلمات زشت به اهل سینما و فرهنگ می‌شود. از هموطنان، دوستان، اهالی فرهنگ توقع داریم که این فضایی که با الفاظ زشت ما را خطاب قرار می‌دهند را به نحوی مورد مدیریت قرار دهند. از توئیت‌هایی که علیه سینما زده شده بود گلایه دارم. با الفاظ زشت و خشونت کلامی کاری از پیش نمی‌رود و این کار بزرگوارانه نیست.

کلاس بازیگری حامد بهداد

حامد بهداد کلاس بازیگری مختلط
حامد بهداد کلاس بازیگری مختلط

وی افزود: درباره اتفاقات بدی که هرکدام از ما را دلشکسته می‌کند حرفی نمی‌زنم. امروز توسط بهروز شعیبی و رضا صابری به مشهد دعوت شدم و حضورم بهترین کاری بوده که می‌توانستم انجام دهم. ممکن است احساس دردمندی بابت شنیدن اخبار سینمایی که در ایران اتفاق نیفتاده است داشته باشید، اما پیشنهاد میکنم بابت اتفاقات خوبی که در داخل کشور افتاده احساس خوشبختی کنید. وقتی مثبت نگاه کنیم اتفاقات مثبت شکل می‌گیرد و هنگامی که خوب نگاه کنیم، خوبی قوت می‌گیرد. به هرحال اگر هر اتفاقی افتاده که برای شما خوشایند نبوده، از جانب خودم از همه عذرخواهی می‌کنم و آرزوی موفقیت برای آینده سینما دارم.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کلاس بازیگری حامد بهداد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “کلاس بازیگری حامد بهداد ؛ از نظر خیلی‌ها +18

  1. به نظرم ایشان به لحاظ تدریس و بازی بسیار قوی و حرفه ی هستند
    من خودم شاگرد ایشون بودم .به محض اینکه کارنامه هنری ام (زیر نظر ایشون)به کارگردانهای تئاتر و سیننا نشان میدم , نقشهای مکمل خوبی را بهم.محول میکنند.البته 4 سال هست که بازیگر سرشناس شناخته شدم.

  2. ایشون فکر میکنم از نظر لاس زدن با خانمها تو کشور و حتی جهان ممتاز باشند وقتی می‌تونه اینجوری لاس بزنه چه کاری ازدواج بکنه البته ایشان و امثال ایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *