بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل در سال 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

استودیو مشهور یوفوتیبل به دلیل کیفیت انیمیشن بالا و انیمه‌های عالی خود مشهور است. با فیگار بمانید تا به معرفی بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل بپردازیم.

استودیوهای انیمیشن به عنوان پایه و اساس کل صنعت انیمیشن ژاپن عمل می‌کنند. به همین دلیل، هر بار که یک انیمه در فضای مجازی پخش می‌شود و در سراسر جهان مورد تحسین قرار می‌گیرد، بینندگان به دنبال بررسی استودیو انیمه پشت آن و دیگر برنامه‌های ساخته شده توسط آن‌ها می‌روند. استودیو محبوب یوفوتیبل یک مثال عالی برای همین موضوع است. استودیو Ufotable انیمه‌های زیادی رو تولید کرده است که به دلیل داستان و انیمیشن بسیار خوب خود شناخته شده‌اند.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

با برترین انیمه های یوفوتیبل آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

اخیرا استودیو یوفوتیبل با ساخته‌های خود مانند شیطان کش و مجموعه Fate در رتبه‌های بسیار بالاتری قرار گرفته است. این استودیو انیمه که در سال 2000 تأسیس شد، استانداردهای بالایی را برای این صنعت با تولید مداوم محتوای باکیفیت تعیین کرده است.

بنابراین اگرچه بیشتر طرفداران با انیمه‌های محبوب‌تر آنها آشنا هستند، ممکن است برخی به دنبال دیگر اثر‌های این استودیو بروند. پس اگر می‌خواهید با برترین انیمه های استودیو یوفوتیبل آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا بهترین انیمه های یوفوتیبل را به شما معرفی کنیم.

Katsugeki Touken Ranbu

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

اقتباس‌های انیمه‌های بازی دارای تکرار بدی هستند و دلیل آن قابل درک است. روایت‌های بسیار پیچیده آنها به ندرت به درستی روی صفحه نمایش داده می‌شوند. با این حال، Katsugeki Touken Ranbu از یوفوتیبل یکی از معدود بازی‌های اقتباسی است که هم گیمرها و هم علاقه‌مندان انیمه می‌توانند از آن لذت ببرند.

برای کسانی که با منبع آن آشنا نیستند، مقدمه تاریخچه متناوب و مبارزات سامورایی Katsugeki Touken Ranbu کافی است تا آن را به سریالی ارزشمند تبدیل کند.از سوی دیگر، برای کسانی که به خوبی با بازی اصلی آن آشنا هستند، جذابیت این انیمه ناشی از تولید خیره‌کننده و عمق شخصیت آن می‌باشد که هر دو مکمل خط داستانی بازی هستند.

Futakoi Alternative

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

صحنه‌های اکشن به خوبی طراحی شده و انیمیشن باکیفیت داستان یک انیمه را عالی نمی‌کند. یک خط داستانی جذاب چیزی است که باعث می‌شود بینندگان به تماشای انیمه ادامه دهند. این دقیقا همان چیزی است که Futakoi Alternative ارائه می‌دهد. در حالی که این انیمه با مجموعه‌ای از سکانس‌های اکشن فوق‌العاده داستان خود را آغاز می‌کند، به آرامی به یک ملودرام خنده‌دار پر از طنز‌های سرگرم‌کننده تبدیل می‌شود.

درست زمانی که بیننده شروع می‌کند به تصور این که Futakoi Alternative یک رام‌کم درباره کارآگاهان است، لحنی جدی به خود می‌گیرد و به شدت شخصیت محور می‌شود. این انیمه این کار را به قدری یکپارچه انجام می‌دهد که باورش سخت است که تمام آرک‌های مختلف آن بخشی از یک مجموعه هستند. رویکرد ظاهراً تجربی یوفوتیبل در دستکاری ژانرهای مختلف با این انیمه به وضوح بسیار خوب عمل می‌کند. اگرچه ممکن است به همین دلیل این انیمه با ذائقه همه مناسب نباشد.

Ninja Nonsense

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

همانطور که از عنوان این انیمه مشخص است، Ninja Nonsense کم و بیش یک تقلید می‌باشد که بر طنز پوچ و داستان عجیب و غریب خود متکی است. حتی فرضیه این انیمه نیز بسیار ساده است. داستان Ninja Nonsense حول محور ماجراجویی‌های دختر جوانی می‌چرخد که به طور سرنوشت‌سازی با یک نینجا ملاقات می‌کند و درگیر دنیای کوچک عجیب و غریب نینجاهای احمق می‌شود.

طرح انیمه این تصور را به بینندگان القا می‌کند که این یک انیمه احمقانه می‌باشد، اما تمام هدف آن همین است. Ninja Nonsense برای ادغام ژانرها خیلی تلاش نمی‌کند و فقط سرشار از جوک‌های بی‌پایان و درام خنده‌دار است. بنابراین بینندگانی که صرفاً بر اساس ارزش خنده‌اش این انیمه را تماشا می‌کنند، مطمئناً ناامید نخواهند شد.

God Eater

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

ظهور موجودات انسان‌خوار معروف به «آراگامی» که به سلاح‌های عادی مصون می‌باشند، بشریت را به مرز نابودی کشانده است. این انیمه در سال 2071 اتفاق می‌افتد. God Eater داستان یک سازمان خاص به نام Fenrir را دنبال می‌کند که تنها با هدف از بین بردن همه آراگامی‌ها و بازگرداندن آرامش بشریت ایجاد شده است.

یکی از برترین انیمه های یوفوتیبل، “خدا‌ خوار” در میان بسیاری از انیمه‌های آخرالزمان هیولا ایستاده است. این انیمه به جزئیات در مورد شروع این فاجعه می‌پردازد و توضیحاتی را برای هر اتفاقی که در حال وقوع است ارائه می‌دهد. انیمیشن God Eater حس واقعی آخرالزمان را به مخاطب منتقل می‌کند.

اگرچه خط داستانی این انیمه نسبتاً قابل پیش‌بینی است، انیمیشن بی‌عیب و نقص و طراحی صدا به آن برتری می‌دهد. برای بینندگانی که به دنبال انیمه‌ای هستند که نیاز به سرمایه‌گذاری احساسی و فکری زیادی نداشته باشد، این انیمیشن کاملاً مناسب است.

Coyote Ragtime

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

برخلاف آنچه از نامش پیداست، Coyote Ragtime Show یک داستان علمی تخیلی پیچیده با عناصر ماجراجویی و دزدی شدید است. فرانکا، وارث پرکار شاه دزدان دریایی متوفی، در تلاش است تا ارث چند میلیارد دلاری خود را از یک خزانه بسیار محافظت شده قبل از نابودی سیاره‌ای که در آن قرار دارد را بر دارد.

فرانکا یک تیم بعید را برای کمک به او برای بازیابی غارت خود جمع می‌کند، اما آنها با قاتلان اندرویدی غیرمتعارف و دزدان دریایی فضایی روبرو می‌شوند که به همان اندازه تشنه سرقت ثروت فرانکا هستند. Coyote Ragtime Show زمینه‌های زیادی را در 12 قسمت پوشش می‌دهد و از فرضیه کاملاً تعریف شده خود سود می‌برد.

Gakuen Utopia Manabi Straight

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

Gakuen Utopia Manabi Straight که یک انیمه مدرسه‌ای است، بینندگان را به سفری نوستالژیک از طریق راهروهای شلوغ مدرسه، جشنواره‌های سالانه و مشکلات روزمره نوجوانی می‌برد. این انیمه این کار را در حالی انجام می‌دهد که رگه‌ای از دیستوپیا را به مجموعه آینده‌نگر خود اضافه می‌کند. جایی که نرخ زاد و ولد کاهش یافته و مدارس به طور چشمگیری در حال تعطیل شدن هستند.

تماشای Gakuen Utopia Manabi Straight مثل خوردن شکلات داغ در یک عصر سرد زمستانی است. این نمایش بدون اغراق در ملودرام خود، بینندگان را با مضامین تکان‌دهنده و ترفندهای شخصیتی با طراوت خنده‌دار خشنود می‌کند. حضور این انیمه در لیست بهترین انیمه های یوفوتیبل یک اولویت برای ما بود.

Tales Of Zestiria The Cross

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

Tales of Zestiria انیمه‌ای می‌باشد که ممکن است همه از آن لذت نبرند. با این حال، بسیاری از طرفداران از تمام تلاش‌هایی که استودیو یوفوتیبل برای انیمیشن خود انجام داده است، که به وضوح در پس زمینه‌های چشمگیر و صحنه‌های نبرد حماسی آن منعکس می‌شود، قدردانی می‌کنند.

از منظر خط داستانی، اگرچه این انیمه فوراً بیننده را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد، نحوی که توسعه شخصیت‌ها و داستان به ما ارائه می‌شود بسیار تحسین‌برانگیز است. ناگفته نماند، موضوع اصلی آن خیلی پیچیده نیست و حول محور نبرد بین خیر و شر می‌چرخد و همین آن را برای همه سنین مناسب می‌کند.

Today’s Menu For The Emiya Family

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

از آنجایی که Fate/Stay Night داستان اصلی “منوی امروز برای خانواده امیا” است، اشاره‌هایی به جنگ جام مقدس مرکزی این فرنچایز دارد. با این حال، بر خلاف مجموعه اصلی، این یک درام برشی از زندگی است که هیچ گونه اکشنی ندارد. این انیمه که در پس‌زمینه‌ی آرام شهر فویوکی اتفاق می‌افتد، زندگی روزانه شیرو را دنبال می‌کند. او به بازارها می‌رود تا مواد اولیه برای پختن غذاهای خوش‌طعم برای خانواده امیا را تهیه کند.

از پختن ماهی بخار‌پز گرفته طنز پوچ و خنده‌دار، این انیمه به بیننده یک نسخه سبک و سرگرم‌کننده مجموعه Fate را می‌دهد که برای طرفداران این مجموعه می‌تواند بسیار جذاب باشد. این انیمه حال و هوای خوبی را القا می‌کند که می‌تواند به طرفداران کمک کند تا از اکشن و درام شدید سایر قسمت‌های Fate بهبود یابند.

Knight Hunters Eternal Chronicles

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

Knight Hunters Eternity که با نام WeiB Kreuz Gluhen نیز شناخته می‌شود (به معنای واقعی کلمه به معنای درخشش صلیب سفید در آلمانی ترجمه شده است)، سومین انیمه در مجموعه نایت شکارچیان می‌باشد. در دنیایی از حملات تروریستی بدون وقفه که به نحوی به خودکشی انبوه دانش‌آموزان در آکادمی معتبر کوآ مربوط می‌شود، تیمی از قاتلان برای کشف شری که در زنجیره فرماندهی انحصاری مدرسه نفوذ می‌کند، کار می‌کنند.

اگر بینندگان سریال قبلی را ندیده باشند، بر درک مخاطب از داستان تأثیری نخواهد گذاشت. Knight Hunters Eternal همچنان یک انیمه خوب و دراماتیک است که به همان نسبت تیره و ریگ می‌باشد.

Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

بدون اتلاف وقت، Unlimited Blade Works به پنجمین جنگ جام مقدس، نبرد نهایی بین هفت مغ و خدمتکاران روح شیرجه می‌زند. در میان جادوگران دیگر، رین توساکا خود را در جنگ با خدمتکارش آرچر پیدا می‌کند و امیدوار است که در آن پیروز شود تا به جام مقدس بسیار ارزنده دست پیدا کند. ولی او نمی‌داند که این جنگ او را به یک اتحاد غیرمنتظره با همکلاسی خود می‌کشاند.

Unlimited Blade Works با وفادار ماندن به هیاهوی پیرامون مجموعه Fate، استانداردهای بالایی را برای اقتباس‌های رمان بصری تعیین می‌کند. با حفظ درجه بالای تولید خود در طول زمان اجرای این انیمه، عملکرد خود را با شخصیت‌پردازی کاملاً متعادل می‌کند. بسیاری از طرفداران انیمه Unlimited Blade Works را به عنوان بهترین انیمه استودیو یوفوتیبل می‌شناسند.

Fate/Zero

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

Fate/Zero با یک نبرد شدید برای بقا در راس خود، بر ماجراهای Magus Killer تمرکز می‌کند. شبیه به بسیاری از قسمت‌های دیگر سری Fate، این قسمت دارای صحنه‌های اکشن و موسیقی متن‌های حماسه‌ای است. در تمام تحولات و نبردهای فراطبیعی خود، Fate/Zero زمان اجرای خود را تنها با یک قسمت پرکننده (Filler) افزایش می‌دهد.

آنچه بیشتر به امتیاز نسبتاً بالاتر آن می‌افزاید، برخورد این انیمه با شخصیت‌های آن است. به دلیل فهرست شخصیت بزرگی که دارد، این انیمه زمانی را برای رشد شخصیت‌های فردی تلف نمی‌کند و در عوض، آنها را به عنوان یک واحد در نظر می‌گیرد که در طول زمان انیمه توسعه می‌یابد. با کمال تعجب، این رویکرد به طرز باورنکردنی به نفع Fate/Zero عمل می‌کند.

Demon Slayer Swordsmith Village Arc

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل 2023

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable (جذاب ترین انیمه های استودیو یوفوتیبل) از مانگای Demon Slayer که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. تانجیرو پس از مرگ پدرش زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

Demon Slayer (شخصیت شیطان کش مورد علاقه شما در مورد شما چه می گوید؟) یک انیمه نسبتاً ساده سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است. اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیو یوفوتیبل در جهان‌سازی آن را به یکی از جدیدترین انیمه های 2023 تبدیل می‌کند.

Witch on the Holy Night

بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل
بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل

در اواخر دهه 1980، عمارت قدیمی در شهر میساکی که در نزدیکی پایان دوره شووا قرار دارد، شایعه شده است که خانه یک جادوگر است. پس از اینکه پدربزرگش به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرد که آئوکو جانشین خانواده آئوزاکی شود، آئوکو ناگهان وارد دنیای جادو می‌شود. این فیلم انیمه‌ای قرار است در سال 2023 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های استودیو یوفوتیبل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *