بهترین انیمه های استودیو mappa در سال 2023 و تمام دوران

استودیو ماپا یک استودیو مشهور انیمه می‌باشد که انیمه‌های جذابی را منتشر کرده است. با ما بمانید تا با بهترین انیمه های استودیو ماپا آشنا شوید.

استودیو محبوب Mappa امسال مانگای دوست‌داشتنی مرد اره برقی (رمز‌گشایی تیتراژ ابتدایی مرد اره‌ برقی) را به یک انیمه تبدیل کرد. با دیدن اینکه استودیو انیمه ماپا تعدادی از برترین مجموعه‌های انیمه در دهه گذشته را تولید کرده است، طرفداران Chainsaw Man اصلا نگران اقتباس این انیمه نیستند.

انتظار می‌رود که انیمه مرد اره برقی استودیو ماپا به یکی از برترین انیمه های استودیو ماپا تبدیل شود. جدا از این اقتباس، استودیو انیمه Mappa دارای انیمه‌های زیادی است که در حال تولید می‌باشد که طرفداران انیمه به شدت منتظر آن هستند.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های استودیو ماپا

با برترین انیمه های ماپا آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های استودیو ماپا را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا

استودیو MAPPA که توسط یکی از بنیانگذاران Madhouse، ماسائو مارویاما اداره می‌شود، از زمان تأسیس خود در سال 2011 همواره آثار باکیفیتی داشته است. این استودیو با بیش از 40 عنوان، دارای نیروی بسیار بااستعدادی است که باعث شده تا در دنیای انیمیشن‌های ژاپنی مورد توجه قرار گیرد. استودیو ماپا توانسته است با برخی از بهترین استودیو‌های انیمه مانند یوفوتیبل رقابت کند.

اما، کدام یک از پروژه‌های آنها بیشترین تحسین را از سوی کاربران MyAnimeList به دست آورده است؟ اگر می‌خواهید با این اثر‌ها آشنا شوید، با فیگار بمانید تا بهترین انیمه های ماپا را به شما معرفی کنیم.

Zombieland Saga: Revenge

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.03

پروه دوست‌داشتنی فرانچوچو برای سرگرمی بیشتر در Zombieland Saga: Revenge بازگشته‌اند. فصل دوم سریال Zombieland Saga از جایی که فصل 1 متوقف شد ادامه می‌یابد. در این انیمه شش دختر زامبی در کانون توجه قرار می‌گیرند که در تلاش برای رسیدن به یک ستاره و افتخار برای استان محلی خود هستند.

فصل دوم بیشتر از فصل اول مورد استقبال طرفداران انیمه قرار گرفت. زیرا Zombieland Saga: Revenge هنوز شور و طنز فصل اول خود را حفظ کرده است. این انیمه توانسته شخصیت‌های اصلی را با وجود وضعیت بحرانی، عمیق، احساساتی و انسانی کند. این مجموعه همچنین یکی از انیمه‌های مورد‌علاقه طرفداران انیمه است زیرا Zombieland Saga دارای برخی از جذاب‌ترین آهنگ‌ها در انیمه می‌باشد.

Chainsaw Man

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.8

وقتی پدرش فوت کرد، دنجی با بدهی هنگفتی گیر کرده بود و راهی برای بازپرداخت آن وجود نداشت. به لطف سگ شیطانی (بهترین انیمه های زامبی و شیطانی) که او نجات داد، او می‌تواند از طریق کارهای عجیب و غریب و کشتن شیاطین برای یاکوزا زنده بماند. قدرت اره برقی پوچیتا در برابر این شیاطین قدرتمند مفید است.

هنگامی که یاکوزا به او خیانت می‌کند و او توسط شیطان زامبی کشته می‌شود، پوچیتا برای نجات اربابش خود را قربانی می‌کند. اکنون دنجی به عنوان نوعی هیبرید عجیب و غریب شیطان و انسان دوباره متولد شده است. او اکنون یک مرد اره برقی است!

Dorohedoro

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.07

در Dorohedoro، یک شکارچی جادوگر به دنبال این است که با کمک یک صاحب رستوران ماهر به شکل انسانی خود بازگردد. یکی از پروژه‌های دست کم گرفته شده استودیو MAPPA، انیمه Dorohedoro، مورد احترام بسیاری از طرفداران انیمه قرار گرفته است زیرا سکانس‌های کمدی و اکشن را به طرز ماهرانه‌ای در دنیایی غم‌انگیز و دلخراش خود پوشش می‌دهد.

دوروهدورو به غیر از پیش‌فرض‌های کوچک و جلوه‌های بصری چشم‌نواز، دارای شخصیت‌های بسیار جذاب است. انیمیشن نفس‌گیر و برخورد وفادارانه این انیمه با محتویات مانگای خود، باعث شده تا Dorohedoro به عنوان یکی از برترین انیمه های ماپا شناخته شود.

Kakegurui

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.2

Kakegurui کمی رویکرد متفاوتی را اتخاذ می‌کند زیرا شخصیت اصلی نه خوب است و نه بد. تمرکز این انیمه بر روی یومکو، دختر جوانی است که کاملاً وسواس زیادی در قمار دارد تا جایی که زندگی خود را به خطر می‌اندازد. همین باعث شده است تا او خود را در موقعیت‌های بسیار خطرناکی بگذارد. برای مثال، او یک بار بازی رولت روسی را با شخصیتی دیگر بازی می‌کند.

یومکو فوق‌العاده قوی است و اراده‌ای دارد نمی‌توان آن را شکست. او در هر موقعیت حساسی که قرار می‌گیرد، همیشه آرام است و با برنامه‌ریزی پیروز می‌شود. حتی به نظر می‌رسد که یومکو قلب مهربانی دارد زیرا پسری که مدرسه را در ابتدای انیمه به او نشان می‌داد را از یک بدهی هنگفت نجات داد.

Terror In Resonance

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.10

در Terror In Resonance، گروهی از انقلابیون به زیرساخت‌های سیاسی در توکیو حمله می‌کنند و دولت را به آشوب و هرج و مرج شدید می‌اندازند. این انیمه که از خالق کابوی بی باپ می‌باشد، پیام سیاسی قوی و پرداختن به مضامین حساس آن را به نمایشی بسیار جالب در میان منتقدان و تماشاگران تبدیل کرده است.

با نمایش شخصیت‌های هیجان‌انگیزی که غیرمنتظره‌ترین کارها را انجام می‌دهند، Terror In Resonance موفق می‌شود بینندگان را به راحتی جذب خود کند. با این حال، این انیمه در هسته خود درباره تأثیرات خشونت بر جامعه است. در حالی که برخی از تماشاگران از مسیری که سریال در نیمه‌های راه پیدا کرد خوششان نمی‌آمد، بسیاری هنوز فکر می‌کنند که این انیمه به لطف موسیقی عالی (بهترین موسیقی های انیمه های محبوب) و خط داستانی متمایز خود ارزش دیدن را دارد.

Dororo

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.23

در Dororo، یک ارباب سامورایی خودخواه که مایل است برای احیای سرزمین و مردم خود هر کاری را که لازم می‌باشد انجام دهد، با 12 شیطان معامله می‌کند. در ازای برکت و نجات استان خود، پسر او توسط شیاطین نفرین شد و به طرز وحشیانه‌ای دست و پا، بینی و گوش خود را از دست داد.

این اثر استودیو ماپا پر از سکانس‌های مبارزه هیجان‌انگیز و صحنه‌های احساسی است. اما علی‌رغم چیزهای زیادی که باعث می‌شود Dororo برای هر طرفدار انیمه‌ای یک اولویت برای تماشا باشد، برخی از بینندگان احساس می‌کنند که Dororo قسمت‌های بی‌معنی زیادی داشته است. با این حال، نمایش دوست‌داشتنی آن از مضامین رفاقتی و ماوراءطبیعی آن را به یکی از برترین انیمه های استودیو ماپا تبدیل می‌کند.

Evangelion: 3.0+1.0 Thrice Upon a Time

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.6

شینجی ایکاری پس از از دست دادن اراده خود برای زندگی همچنان سرگردان است، اما مکانی که به آن می‌رسد به او می‌آموزد که امید داشتن به چه معناست. در نهایت، پروژه Instrumentality راه اندازی می‌شود و ویل آخرین ایستادگی طاقت فرسا را برای جلوگیری از تأثیر نهایی انجام می‌دهد.

Kids On The Slope

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.32

ژانر Slice of Life در میان طرفداران انیمه محبوبیت زیادی دارد، زیرا زندگی روزمره سناریوهای عادی را به ما نشان می‌دهد. Kids On The Slope بهترین پیشنهاد استودیو ماپا در ژانر Slice Of Life (بهترین انیمه های Slice Of Life) است که بر دوستی غیرمحتمل بین دو دانش‌آموز دبیرستانی بسیار متفاوت و سفر آنها به سمت پرورش استعدادهای موسیقی خود تمرکز دارد.

بینندگان این برنامه خاطرنشان می‌کنند که Kids On The Slope به دلیل اجرای خوب آن و قسمت‌های به خوبی طراحی شده، یک انیمه عالی برای تماشا است. با این حال، برخی فکر می‌کنند که علی‌رغم نمایش شایسته‌ای که این انیمه از دوستی، موسیقی و عشق به نمایش می‌گذارد، انیمیشن و داستان اصلی Kids On The Slope قسمت برجسته آن می‌باشد.

The God of High School

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.3

داستان مجموعه God of Highschool در سه قلمرو مختلف رخ می‌دهد. قلمرو انسان، قلمرو حکیم و قلمرو آسمانی. در آغاز زمان، خدایان، انسان‌ها و شیاطین با هم زندگی می‌کردند. خدایان قدرت خود را با انسان‌ها به اشتراک گذاشتند تا بتوانند در برابر شیاطین زنده بمانند. در زمان‌های اخیر، زمین تغییرات زیادی کرده است.

این سریال داستانی بسیار زیبا و پیچیده دارد. داستان این انیمه همچنین بسیاری از فولکلورها و اسطوره‌های زیبا را به تصویر می‌کشد که باعث می‌شود اکشن آن بسیار هیجان‌انگیز شود. محبوبیت این داستان پس از انتشار انیمه آن بیشتر شده است. این انیمه همچنین هنرهای رزمی را به عنوان دنباله اکشن خود نشان می‌دهد.

Banana Fish

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.51

بسیاری از طرفداران انیمه موافق هستند که Banana Fish یک انیمه نمایشی درجه یک برای انیمه‌های تک فصل است. این اثر استودیو ماپا که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت، دوستی دوست‌داشتنی یک رهبر گروه خلافکاری و یک دستیار عکاس را در دنیایی پر از خشونت و بدبختی مورد توجه قرار می‌دهد.

استودیو ماپا با تنظیم آن در زمان کنونی و کنار گذاشتن عناصر دهه 1980 که به شدت در مانگا به نمایش درآمده بود، آن را مدرن کرده است. این امر به طور موثر این انیمه را به روز کرد و به آن اجازه داد تا به طور بالغانه موضوعات حساس خود مانند خشونت، بی گناهی و آسیب را روایت کند. با توجه به اینکه مانگای این انیمه حدود سه دهه پیش منتشر شد، این موضوعی بود که طرفداران بسیار نگران آن بودند.

Fighting Spirit: Rising

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.58

استودیو ماپا تولید فصل سوم Fighting Spirit را از استودیو Madhouse برعهده گرفت. Fighting Spirit: Rising داستان قهرمان پَر وزن ژاپنی ماکونوچی ایپو و هدف او برای کشف معنای داشتن قدرت واقعی را ادامه می‌دهد. ممکن است طرفداران انیمه Fighting Spiri: Rising تعجب کنند که این انیمه در سال 2013 به نمایش درآمد، زیرا سبک هنری آن به انیمیشن قدیمی دو فصل اول که در دهه 2000 منتشر شد، بسیار وفادار است.

Attack On Titan: The Final Season Part 1

بهترین انیمه های استودیو ماپا
بهترین انیمه های ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.85

برای فصل آخر حمله به تایتان (10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان)، استودیو Wit کنترل را به استودیو ماپا سپرد. در ابتدا، طرفداران این سری تغییرات را بسیار دردناک می‌دانستند، زیرا استودیو ماپا از مدل‌های کامپیوتری برای انیمیشن تایتان‌ها و صحنه‌های مبارزه استفاده می‌کرد. با این حال، نظرات عمومی نسبت به فصل آخر به آرامی با ادامه انتشار قسمت‌های بیشتری تغییر کرد.

قسمت اول فصل آخر Attack On Titan (محبوب ترین فیلم های مشابه انیمه حمله به تایتان) اتفاقی را که چهار سال پس از وقایع فصل 3 می‌گذرد، روایت می‌کند. اما در تلاش برای تغییر اوضاع، این فصل با نمایش دیدگاه‌های جنگجویان مارلی آغاز شد که تاکنون به‌عنوان آنتاگونیست‌های نهایی انیمه شناخته می‌شدند.

Attack On Titan: The Final Season Part 2

بهترین انیمه های استودیو ماپا
برترین انیمه های استودیو ماپا
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.89

قسمت دوم فصل آخر حمله به تایتان (بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان) نشان می‌دهد که چگونه ارن یگر به‌طور کامل تجسم شخصیت شرور نهایی سریال است. در 12 قسمت، پیچیدگی اقدامات قهرمان داستان و درگیری‌هایی که سایر شخصیت‌ها با آن روبرو می‌شوند به طور کامل نشان داده می‌شود تا برای قسمت سوم فصل آخر که قرار است سال آینده نمایش داده شود، بینندگان را آماده کند.

Attack on Titan: The Final Season Part 2 با استقبال طرفداران وفادار انیمه و مانگا روبه‌رو شد، زیرا دارای یک موسیقی متن اصلی قوی، انیمیشن بهبودیافته و بدون درز، و صداگذاری بی‌نظیر بود. با توجه به اینکه این انیمه بالاترین امتیاز را در این فهرست دارد، Attack on Titan: The Final Season Part 2 بهترین انیمه ماپا است.

Jujutsu Kaisen Season 2

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های استودیو ماپا 2023

جوجوتسو کایسن (قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن) دنیای انیمه را در برگرفته است. اقتباس از مانگای تحسین شده گگه آکمی برای استودیو ماپا کار بزرگی بود، زیرا این مجموعه طرفداران وفاداری دارد که هرگز چیزی کمتر از کامل را نمی‌پذیرند. خوشبختانه، استودیو ماپا با ایجاد موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل‌سازی ظرافت انیمه با نقل قول‌های خنده‌دار و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، اثری فراتر از انتظارات اکثر طرفداران را تولید کرد. بدون شک، طرفداران انیمه برای فصل دوم این سریال که قرار است در سال 2023 به نمایش درآید بسیار هیجان زده هستند.

محیط عرفانی جوجوتسو کایسن داستان یوجی ایتادوری، دانش آموز دبیرستانی را روایت می‌کند که با انگشت شیطان سوکونا نفرین شده است. گوجو ساتورو، معلم او نیز در این انیمه نقش بسزایی دارد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های جدید در سال 2023 می‌باشد.

One Punch Man 3

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های استودیو ماپا 2023

سایتامای به ظاهر بی‌تأثیر یک سرگرمی نسبتاً منحصربه‌فرد دارد: قهرمان بودن. سایتما برای اینکه رویای کودکی خود را دنبال کند، به مدت سه سال بی وقفه تمرین کرد و در این روند تمام موهای خود را از دست داد. حالا سایتما آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هر دشمنی را تنها با یک مشت شکست دهد. با این حال، نداشتن کسی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، سایتما را به یک مشکل غیرمنتظره سوق داده است، او دیگر قادر به لذت بردن از هیجان نبرد نیست و کاملاً خسته شده است.

یک روز سایتما توجه سایبورگ 19 ساله جنوس را جلب می‌کند که شاهد قدرت اوست و می‌خواهد که شاگرد سایتما شود. جنوس پیشنهاد می‌کند که این دو به انجمن قهرمان بپیوندند تا به قهرمانان معتبری تبدیل شوند که برای مشارکت‌های مثبتشان در جامعه شناخته می‌شوند.

سایتما که از اینکه کسی نمی‌داند او کیست شوکه شده است، به سرعت موافقت می‌کند. سایتما با ملاقات با متحدان جدید و مقابله با دشمنان جدید، سفر جدیدی را به عنوان عضوی از انجمن قهرمان آغاز می‌کند تا هیجان نبردی را که زمانی احساس می‌کرد را دوباره تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های استودیو ماپا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


7 thoughts on “بهترین انیمه های استودیو mappa در سال 2023 و تمام دوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *