بچه مهمونی من دلم تنگه ؛ دانلود آهنگ من دلم تنگه پچه برنامه مهمونی + فیلم

آهنگ بچه مهمونی من دلم تنگه. دانلود آهنگ من دلم تنگه بچه مهمونی به همراه فیلم. در ادامه مطلب من دلم تنگه بچه مهمونی همراه فیگار باشید.

عروسک بچه یکی از شخصیت های برنامه مهمونی ساخته ایرج طهماسب است که اینروزها در شبکه های اجتماعی غوغا کرده و به یکی از چهره های معروف تبدیل گشته بچه صداپیشه عروسک بچه، هوتن شکیبا بازیگر سرشناس کشورمان است.

بچه مهمونی من دلم تنگه

دانلود آهنگ من دلم تنگه پچه برنامه مهمونی + فیلم

دانلود آهنگ من دلم تنگه بچه مهمونی, من دلم تنگه بچه مهمونی
دانلود آهنگ من دلم تنگه بچه مهمونی, من دلم تنگه بچه مهمونی

برنامه مهمونی با تعدادی عروسک جدید کاری از ایرج طهماسب کارگردان کشورمان است که پنجشنبه ها ساعت ۲۰ منتشر میشود و تاکنون ۱۶ قسمت آن از طرق نماوا پخش شده و چهره ها هنری و ورزشی ایرانی مهمان این برنامه بودند. شخصیت های بچه و پشه بیشترین محبوبیت را در میان عروسک های این برنامه دارند. حضور عروسک بچه جذابت این اثر جدید ایرج طهماسب را بیشتر کرده و مخاطبان و بینندگان این برنامه بسیار بچه را دوست دارند و سکانس های جالب او در شبکه های اجتمالعی در حال دست به دست شدن است.

در ادامه مطلب میتوانید به دانلود آهنگ من دلمتنگه بچه از فیگار بپردازید.

دانلود با کیفیت 320

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بچه مهمونی من دلم تنگه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *