تاریخ انتشار دنباله فیلم جوکر ؛ عنوان دنباله فیلم «جوکر» مشخص شد

آیا تاریخ انتشار دنباله فیلم جوکر مشخص شد؟ عنوان دنباله فیلم جوکر توسط تاد فیلیپس مشخص شد. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

تاد فیلیپس کارگردان با انتشار پستی در اینستاگرام برای اولین بار تایید کرد که ادامه فیلم «جوکر» سال ۲۰۱۹ در حال جلو رفتن است. انتشار دنباله فیلم جوکر در حال شکل گرفتن است.

تاریخ انتشار دنباله فیلم جوکر

عنوان دنباله فیلم «جوکر» مشخص شد

دنباله فیلم جوکر, انتشار دنباله فیلم جوکر, قسمت دوم جوکر
انتشار دنباله فیلم جوکر, قسمت دوم جوکر

«تاد فیلیپس» با انشتار پُستی در اینستاگرام ضمن تائید ساخت دنباله فیلم سینمایی موفق «جوکر» از عنوان این فیلم رونمایی کرد. «تاد فیلیپس» همچون قسمت اول این فیلم در کنار «اسکات سیلور» نگارش فیلمنامه دنباله «جوکر» را بر عهده دارد و عنوان کامل آن نیز «جوکر: جنون مشترک» خواهد بود. این کارگردان همچنین تصویری از «واکین فینیکس» بازیگر نقش اصلی جوکر در حال خواندن فیلمنامه قسمت دوم جوکر منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار دنباله فیلم جوکر

دنباله فیلم جوکر, انتشار دنباله فیلم جوکر, قسمت دوم جوکر
انتشار دنباله فیلم جوکر, قسمت دوم جوکر

فیلیپس جزییاتی از داستان فیلم جدید «جوکر» را به اشتراک نگذاشته است، اما تاریخ روی جلد فیلمنامه ۱۸ می‌است و نشان می‌دهد مدتی از اتمام نوشته شدن فیلمنامه می‌گذرد. سخنگوی وارنر برادرز واکنشی به این پست اینستاگرامی نشان نداده است. به محض مشخص شدن تاریخ انتشار این مطلب به روز میشود.

تاریخ انتشار دنباله فیلم جوکر

دنباله فیلم جوکر, انتشار دنباله فیلم جوکر, قسمت دوم جوکر
انتشار دنباله فیلم جوکر, قسمت دوم جوکر

فیلم اصلی «جوکر» شخصیت شرور و دشمن بتمن را موضوع اصلی خود قرار داده بود و این شخصیت ضدقهرمان را به عنوان یک کمدین و یک دلقک پاره‌وقت به نام آرتور فلک معرفی کرده بود که در شهر گاتهام پس از انجام قتل‌های خشونت‌بار به قهرمان مردمی بدل می‌شود. این فیلم در سراسر جهان به فروشی بیش از یک میلیارد دلار رسید و ۱۲ نامزدی اسکار کسب کرد و در نهایت فینیکس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد و هیلدور گونادوتیر برنده بهترین موسیقی متن فیلم اسکار شدند. بلافاصله پس از اولین اکران فیلم در سال ۲۰۱۹ فیلیپ و سیلور با تونی امریک رئیس وقت کمپانی برادران وارنر برای ادامه احتمالی فیلم ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار دنباله فیلم جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *