محبوب ترین انیمه های HBO Max ؛ جذاب ترین انیمه های سایت HBO Max

سایت HBO Max یک کاتالوگ بسیار بزرگ از انیمه‌های تلویزیونی ساخته است. با فیگار بمانید تا بهترین انیمه های HBO Max را به شما معرفی کنیم.

سرویس HBO Max در دو سالی که در دسترس مردم بوده است، توانسته کاتالوگ محکمی از انیمیشن‌های ژاپنی را برای مشترکین خود جمع آوری کند. بسیاری از سرویس‌های استریم مانند Hulu در حال جمع‌آوری انیمه‌های مختلف هستند. زیرا انیمیشن‌های ژاپنی بیش از همیشه در قرهنگ غربی جا افتاده است. سایت محبوب HBO Max اکنون بسیار کاربر دارد.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های HBO Max

محبوب ترین انیمه های HBO Max

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های HBO Max را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max

کاتالوگ انیمه HBO Max مجموعه‌ای بسیار متنوع می‌باشد. از کلاسیک‌های شناخته شده گرفته تا آثار جدید و مدرن، HBO Max قابلیت تماشای آنها را در اختیار مشترکین خود قرار داده است. توجه داشته باشید تمام انیمه‌های انتخاب شده در این فهرست بر اساس امتیازات MyAnimeList انتخاب شده‌اند. پس اگر می‌خواهید با برترین انیمه های HBO Max آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه های اچ بی او بپردازیم.

Puella Magi Madoka Magica

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max

در نگاه اول، Puella Magi Madoka Magica شبیه چیزی است که مخاطبان از یک انیمه «دختر جادویی» انتظار دارند. با این که راز بزرگ این انیمه سال‌هاست که آشکار شده است، این انیمه هنوز به دلیل چرخش تاریک ناگهانی و خرابکارانه‌اش مورد ستایش بسیاری از طرفداران انیمه قرار می‌گیرد و شهرت زیادی دارد. شخصیت‌های اصلی داستان متشکل از دختران دبیرستانی هستند که فرصت تبدیل شدن به دختران جادویی را دارند.

اما یک دختر جادویی دیگر به شدت آنها را ترغیب می‌کند که صرف نظر کنند. همین منجر به یک داستان تیره و مارپیچی می‌شود که شخصیت‌ها و ژانر این انیمه را کاملا تخریب می‌کند. از نظر کیفیت و نحوه ارائه داستان، Madoka Magica یکی از ماندگارترین سریال‌های مدرن است. انیمه Puella Magi Madoka Magica توانسته امتیاز 8.36 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

To Your Eternity

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max

شاید این انیمه در میان انیمه‌هایی مانند غول‌های شونن که اخیراً پخش شده است، مورد توجه زیادی قرار نگیرد، اما انیمه To Your Eternity یک اثر ستودنی است که دارای یک پیش‌فرض ساده و قهرمان درونگرا و دوست‌داشتنی می‌باشد. شخصیت اصلی To Your Eternity یک گوی است که در ابتدا با نام “It” شناخته می‌شد. این گون می‌تواند اشکال منحصر به فرد زیادی داشته باشد.

این گوی که در ابتدا هیچ احساساتی نداشت، در نهایت شکل یک پسر روستایی رها شده و همراه گرگ سفیدش را به خود می‌گیرد. To Your Eternity یک انیمه احساسی و گاهی غم‌انگیز است که طرفدارانی را که به دنبال داستانی عمیقا احساساتی هستند هیجان‌زده می‌کند. انیمه To Your Eternity توانسته امتیاز 8.39 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Sailor Moon Crystal

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max

اگرچه اوساگی تسوکینو کمی دست و پا چلفتی است و به راحتی اشک می‌ریزد، او یک دختر 14 ساله معمولی می‌باشد که در سال دوم دبیرستان است. با این حال، همه اینها زمانی تغییر می‌کند که برخوردی با لونا، یک گربه سیاه سخنگو مرموز، که سرش نشان هلال ماه را دارد، منجر به این می‌شود که این حیوان یک سنجاق سینه جادویی به او بدهد. اکنون اوساگی می‌تواند به Sailor Moon تبدیل شود، دختری جادویی در لباس ملوان که از عشق و صلح محافظت می‌کند.

اوساگی به عنوان نگهبان عدالت منصوب می‌شود و وظیفه جستجوی کریستال نقره‌ای افسانه‌ای، یک مصنوع جادویی که دارای قدرت بسیار زیاد است، و همچنین یافتن سایر محافظان ملوان و شاهزاده خانم گمشده خانه لونا را دارد. با این حال، ماموریت او بدون مخالفت نیست. ملکه بریل، حاکم پادشاهی تاریک، می‌خواهد کریستال نقره را مال خود کند و قدرت آن را برای خود بگیرد.

مانند Sailor Moon کلاسیک، Crystal دارای برخی از شجاع‌ترین قهرمانان انیمه است، و در حالی که طرفداران موافق هستند که سبک هنری و انیمیشن آن نیاز به عادت کردن دارد، این ریبوت (بدترین ریبوت های انیمه) بیشتر از عمق شخصیت با مانگای اصلی تطبیق می‌دهد، با سرعت بهتری داستان را روایت می‌کند و دارای موسیقی عالی (بهترین موسیقی های انیمه های محبوب) می‌باشد.

Mob Psycho 100

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max

Kageyama Shigeo از Mob Psycho 100 یک دانش آموز قدرتمند کلاس هشتم است که نمی‌خواهد از قدرت خود برای توجه ناخواسته‌ای که می‌تواند برای او به ارمغان بیاورد استفاده کند. در عوض، تنها اولویت او دوستی با دختری است که او آن را دوست دارد. اما مشکلات دردسر‌ساز او را از زندگی یک نوجوان معمولی کاملا دور می‌کند.

شیگو که با نام موب نیز شناخته می‌شود، شخصیتی غیرمتعارف را به وجود می‌آورد، زیرا برخلاف سایر قهرمان‌های شونن، قدرت‌هایش او را سرگرم نمی‌کنند. به این ترتیب، رفتار مرده او شبیه سایتاما از انیمه One Punch Man است. در واقع، Mob Psycho 100 و One Punch Man هر دو اثر نویسنده وب کامیک، ONE می‌باشد. انیمه Mob Psycho 100 توانسته است امتیاز 8.48 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

The Promised Neverland

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max

متأسفانه، فصل دوم The Promised Neverland با شکست زیادی رو‌به‌رو شد. با این حال، فصل اول آن هنوز به عنوان یک انیمه عالی شناخته می‌شود که ارزش تماشا را دارد. این انیمه داستان یتیمان خانه گریس فیلد را نمایش می‌دهد که تلاش می‌کنند تا با مبارزه با موجودات آدم‌خوار زنده بمانند. در شرایطی که شانس‌ها به‌طور باورنکردنی در برابر آنها انباشته شده است، آنها در تلاش هستند تا از یتیم‌خانه خود فرار کنند تا بتوانند بدون نگرانی به زندگی خود ادامه دهند.

یکی از اولین شخصیت‌هایی که حقیقت را در مورد گریس فیلد کشف کرد، شخصیت اصلی داستان، اِما بود. او خیلی سریع تصمیم می‌گیرد که همه چیز نمی‌تواند همانطور که هست باقی بماند و باید برای نجات همه بچه‌ها اقدام کند. The Promised Neverland یکی از بهترین انیمه‌های سال 2019 بود. اگرچه فصل دوم آن از نظر کیفیت بسیار ضعیف بود، مانگا این انیمه برای کسانی که می‌خواهند داستان را ادامه دهند به پایان رسیده است. انیمه The Promised Neverland توانسته است امتیاز 8.55 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Ascendance of a Bookworm

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max

اورانو موتوسو عاشق کتاب است و میل بی‌پایانی به خواندن ادبیات بدون توجه به موضوع دارد. او تقریباً قبل از اینکه زندگی‌اش در یک تصادف به پایان برسد، شغل رویایی خود یعنی کتابدار شدن را برآورده می‌کند. همانطور که او آخرین نفس خود را می‌کشد، آرزو می‌کند که بتواند در زندگی بعدی خود کتاب‌های بیشتری بخواند.

گویی که سرنوشت به دعای او گوش می‌دهد، او به‌عنوان دختری پنج ساله ضعیف که در قرون وسطی (بهترین انیمه هایی که در زمان قدیم اتفاق می افتند) زندگی می‌کند، از خواب بیدار می‌شود. چیزی که بلافاصله به ذهن او می‌رسد، اشتیاق او است. او سعی می‌کند چیزی برای خواندن پیدا کند، اما از نبود کتاب در اختیارش ناامید می‌شود.

بدون ماشین چاپ، کتاب‌ها باید با دست نوشته و کپی شوند، که باعث گرانی آنها می‌شود. به این ترتیب، فقط تعداد کمی از اشراف می‌توانند آنها را بخرند، اما این مانع ماین نمی‌شود. او ثابت خواهد کرد که اراده‌اش برای خواندن شکست ناپذیر است و اگر کتابی در اطراف نباشد، خودش آنها را می‌سازد.

در حالی که سرعت آهسته آن ممکن است برخی از بینندگان را ناامید کند، برخی دیگر با پیش فرض آن (که در میان ژانر ایسکای منحصر به فرد است، که به جای خالقان یا دانش پژوهان، قهرمانان جنگجو را نشان می‌دهد)، ظاهر روشن و رنگارنگ و قهرمان فوق العاده دلسوز آن مجذوب خواهند شد.

Death Note

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max

Death Note به عنوان یک انیمه شونن کلاسیک مدرن در نظر گرفته می‌شود و این انیمه یکی از شناخته‌شده‌ترین انیمه‌های تاریخ است. تا به امروز، این انیمه یکی از نمادین‌ترین و باهوش‌ترین قهرمانان مجله شونن جامپ را با نام لایت یاگامی دارد.

این انیمه ترسناک درباره شخصیتی باهوش و خطرناک می‌باشد که حاضر است برای تعقیب جامعه‌ای عاری از جنایت، همراه با قدرت‌های خداگونه که توسط Death Note و شریک شینیگامی‌ جاودانه او ریوک اعطا شده است، هر کاری را انجام دهد. علاوه بر پرسش‌های اجتماعی و فکری که این انیمه مطرح می‌کند، Death Note نیز نبردی جذاب از هوش و مهارت‌های کارآگاهی است. انیمه Death Note توانسته امتیاز 8.63 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Your Lie In April

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max, بهترین انیمه اچ بی او

برای ژانر Slice Of Life، دروغ شما در ماه آوریل یکی از بهترین‌هایی می‌باشد که HBO Max ارائه کرده است. این انیمه اقتباسی به ویژه به دلیل نحوه مدیریت داستان و کیفیت انیمیشن خود با استقبال شدید منتقدان روبرو شد. Your Lie In April انیمه‌ای اشک‌آور است که دارای یکی از غم‌انگیز‌ترین مرگ‌های انیمه می‌باشد. از نظر بسیاری این انیمه یکی از برترین انیمه های اچ بی او می‌باشد.

«دروغ شما در آوریل» درباره مرد جوانی به نام کوسی است که پس از مرگ مادرش، انگیزه نواختن پیانو را از دست می‌دهد. با این حال، ویولونیست با استعدادی وارد زندگی او می‌شود و به او انگیزه می‌دهد تا دوباره پیانو را نواخته و صدای موسیقی خود را بشنود. Your Lie In April یک انیمه عاشقانه تاثیرگذار برای کسانی است که به دنبال داستانی جذاب و بی‌نقص هستند. انیمه Your Lie In April توانسته امتیاز 8.67 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Jujutsu Kaisen

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max, بهترین انیمه HBO Max

جوجوتسو کایزن دنیای انیمه را در برگرفته است. اقتباس از مانگای تحسین شده گگه آکمی برای استودیو ماپا کار بزرگی بود، زیرا این مجموعه طرفداران وفاداری دارد که هرگز چیزی کمتر از کامل را نمی‌پذیرند. خوشبختانه، استودیو ماپا با ایجاد موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل‌سازی ظرافت انیمه با نقل قول‌های خنده‌دار و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، اثری فراتر از انتظارات اکثر طرفداران را تولید کرد.

جوجوتسو کایسن شخصیت‌های فوق‌العاده دوست‌داشتنی زیادی را دارد. فیلم پیش درآمد عالی Jujutsu Kaisen 0 در زمان بسیار خوبی برای طرفداران جدید ارائه خواهد شد تا بتوانند وارد این دنیای عجیب و غریب شوند. بدون شک، طرفداران Jujutsu Kaisen برای فصل دوم این انیمه که قرار است در سال 2023 به نمایش درآید بسیار هیجان‌زده هستند. انیمه Jujutsu Kaisen توانسته است امتیاز 8.69 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Mob Psycho 100 II

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max, برترین انیمه های اچ بی او

همانطور که فصل 1 این انیمه مورد استقبال قرار گرفت، فصل 2 Mob Psycho 100 توانست سطحی از تحسین را به خود جلب کند که بسیاری از انیمه‌ها تجربه آن را نداشته‌اند. فصل 2 این انیمه موب جوان را دنبال می‌کند که به میزان قابل توجهی بالغ شده است. زیرا او دیگر تمام آنچه را که رئیسش، ریگن آراتاکا، می‌گوید را باور نمی‌کند و انجام نمی‌دهد.

با این حال، اتفاقاتی که در طول انیمه می‌افتد همیشه در حال آزمایش رشد شخصیت و نحوه کنترل قدرت‌های موب است. فصل 2 Mob Psycho 100 تعادل خود را در داستان‌سرایی صمیمانه و با کمدی به جا حفظ کرده و بهبود می‌بخشد. فصل 3 این انیمه یکی از موردانتظار‌ترین انیمه‌های 2023 است. انیمه Mob Psycho 100 II که توانسته است امتیاز 8.81 را در سایت MyAnimeList کسب کند، به عنوان یکی از برترین انیمه های HBO Max شناخته می‌شود.

Hunter X Hunter

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max, بهترین انیمه های اچ بی او

هنگامی که صحبت از انیمه‌های طولانی شونن به میان می‌آید، Hunter x Hunter اغلب به عنوان یکی از بهترین‌ها در این ژانر معرفی می‌شود. متأسفانه، به نظر می‌رسد مانگای این انیمه در حالت وقفه دائمی قرار دارد. با این وجود، انیمه Hunter X Hunter 2011 با روشی عالی و رضایت‌بخش شروع می‌شود و هم به پایان می‌رسد. این انیمه یک اودیسه فانتزی گسترده و غوطه‌ور است که شبیه به انیمه One Piece است.

Hunter X Hunter (عمدتا) گون و کیلوا را دنبال می‌کند که به عنوان شکارچی به سراسر جهان سفر می‌کنند. آنها در این سفر با طیف وسیعی از دشمنان مانند گروه شبح‌های سایه‌دار و مورچه‌های دلهره‌آور Chimera درگیر می‌شوند و با آن‌ها می‌جنگند. برای کسانی که علاقه زیادی به انیمه‌های طولانی دارند، Hunter x Hunter سطح غنی از فرهنگ و جهان‌سازی را ارائه می‌دهد و قطعا بهترین انیمه HBO Max می‌باشد. انیمه Hunter x Hunter توانسته است امتیاز 9.04 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه های HBO Max
بهترین انیمه های HBO Max, برترین انیمه های HBO Max

Fullmetal Alchemist: Brotherhood تا حد زیادی از همان نسخه قبلی خود پیروی می‌کند. به جای یک دنباله، می‌توان Fullmetal Alchemist: Brotherhood را به عنوان یک اسپین‌آف با روایت دقیق‌تر مانگا در نظر گرفت. در حالی که برادران الریک هنوز قهرمان داستان هستند، پایان با دنبال کردن مانگا یک چرخش بسیار غم‌انگیز به خود می‌گیرد.

اپیزودهای ابتدایی احتمالاً فاقد تعلیق هستند زیرا تا حد زیادی شبیه کیمیاگر فول متال سال 2003 هستند. با این حال، این انیمه به آرامی به سمت مناطق ناشناخته برای طرفداران انیمه می‌رود. صحنه‌های اکشن با اکتان بالا نیز مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. Fullmetal Alchemist: Brotherhood که با توجه به امتیازات MyAnimeList به عنوان بهترین انیمه اچ بی او شناخته می‌شود، توانسته است امتیاز 9.14 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های HBO Max سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “محبوب ترین انیمه های HBO Max ؛ جذاب ترین انیمه های سایت HBO Max

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *