بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی ؛ 6 تا از شبیه ترین آثار

بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی موضوع نوشتار امروز فیگار است. آثار موجود در فهرست زیر، از بهترین‌ انیمه‌ها با این مضمون گردآوری شده است.

داستان انیمه‌ی مرد تک مشتی درباره شخصیتی به نام سایتاما شکل گرفته است. سایتاما که در نگاه اول، یک پسر بچه‌ بامزه به نظر می‌رسد، دارای نیرویی ماوراء الطبیعی است. این نیرو به قدری است که نمی‌توانید تصورش را بکنید.

همانطور که می‌دانید تاکنون دو فصل از این انیمه جذاب و دیدنی، منتشر شده که مورد استقبال افراد زیادی با سنین مختلف قرار گرفته است و طرفداران خاص خود را پیدا کرده به طوری که آنان همچنان منتظر فصل سوم این انیمه‌ی محشر هستند.

برای اطلاع از آثار شبیه به این انیمه، با ما تا انتها نوشتار بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی همراه باشید. اگر از طرفداران جهان انیمه هستید می‌توانید از آثار موجود در نوشتار بهترین انیمه های تابستان 2022 نیز، استفاده کنید.

بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی

6 تا از شبیه ترین آثار

در ادامه نوشتار بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی به معرفی آثار موجود در فهرست زیر، خواهیم پرداخت:

بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی
بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی

امروز با نوشتار بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی در فیگار، همراه باشید. انیمه‌ی مرد تک مشتی که در بالا به طور خلاصه به معرفی داستان این اثر پرداخته‌ایم، یکی از پرطرفدارترین انیمه‌هایی است که مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف، به تماشای آن پرداخته‌اند.

در اینستاگرام بخوانید:


این اثر به دلیل ترکیبی فوق العاده از سکانس‌های کمدی و اکشن، به اثر محبوب علاقه‌مندان جهان انیمه، تبدیل شد. طنز را می‌شود در تک تک برخوردهای شخصیت‌های این اثر به وضوح دید.

این شخصیت‌های دوست داشتنی و رمز آلود با نیروهای فراطبیعی خود، توانسته‌اند علاوه بر درخشیدن در آثار مربوط به خود، در دل مخاطب نیز، جا باز کرده‌اند. در ادامه به معرفی 6 تا از شبیه‌ترین آثار به انیمه مرد تک مشتی پرداخته‌ایم.برای اطلاع از این اثرها، با ما همراه باشید.

Mob Psycho 100

 بهترین انیمه شبیه مرد تک مشتی
بهترین انیمه شبیه مرد تک مشتی
  • ژانر: اکشن، کمدی
  • امتیاز: 8.6 از IMDB
  • تاریخ انتشار: از سال 2016 میلادی
  • صداپیشگان: تاکاهیرو ساکورای، آکیو اتسوکا، کایل مک کارلی، مایکل سوریچ، میو ایرینو

داستان این انیمه جذاب، به روایت داستان سرگذشت یک پسر روانی می‌پردازد که سعی می‌کند زندگی عادی خود را داشته باشد و قدرت‌های رو به رشد خود را تحت کنترل در بیاورد، حتی اگر مجبور شود که دائما با مشکلات دست و پنجه نرم کند.

او برای مهار یا کنترل قدرت خود، کارهای زیادی انجام می‌دهد که از جمله این کارها می‌توان به اعتماد کردن به یک شیاد به نام آراتاکا ریگن که خود را یک روانشناس معرفی می‌کند و قصد دارد از قدرت او بهره ببرد، اشاره کرد.

موب در انیمه‌ی Mob Psycho 100 شباهت‌های بسیار زیادی با سایتاما در انیمه‌ی مرد تک مشتی دارد. یکی از این شباهت‌ها این است که موب هم مانند سایتاما از قدرت خود، در راه کمک به افراد ضعیف و ناتوان استفاده می‌کند.

هر دوی این نمایش‌ها تعداد زیادی مبارزات مغزی را به نمایش می‌گذارند. اگر از طرفداران مرد تک مشتی هستید، باید Mob Psycho 100 را که بهترین انیمه مشابه مرد تک مشتی است، حتما تماشا کنید، زیرا هر دو نمایش توسط یک مرد ساخته شده‌اند و جذابیت‌های یکسانی دارند.

Ghost Stories

بهترین انیمه مشابه مرد تک مشتی
بهترین انیمه مشابه مرد تک مشتی
  • ژانر: کمدی، ترسناک
  • امتیاز: 8 از IMDB
  • تاریخ انتشار: از سال 2000 تا 2001 میلادی
  • صداپیشگان: توموکو کاواکامی، گرگ آیرس، کریس پاتون، هیلاری هاگ، کریستین ام. اوتن

این اثر که یکی از بهترین انیمه های شبیه مرد تک مشتی به شمار می‌رود، درباره گروهی از بچه‌های مدرسه و یک گربه تسخیر شده شکل گرفته است. این شخصیت‌ها، در محله خود با ارواح مبارزه می‌کنند.

در سال 2000، استودیو پیروت و آنیپلکس با هم همکاری کردند تا یک انیمه ماوراء الطبیعه سری 20 بسازند. هر دو استودیو قصد داشتند، نمایش را برای مخاطبان جوان به بازار عرضه کنند.

بنابراین تصمیم گرفتند به طور کلی همه چیز را سبک و به گونه‌ای ترسناک، نگه دارند. نتیجه نهایی داستان‌های ارواح بود. نمایشی که در زمان شروع آن، با استقبال کمی رو به رو شد.

وقتی نوبت به تولید دوبله انگلیسی این سریال رسید، پیروت و آنیپلکس به صداپیشگان انگلیسی آزادی عمل دادند. اما این کار چه فایده‌ای داشت آن هم زمانی که تمام تلاششان، برای نمایش این اثر، بی‌نتیجه مانده بود.

اما انگلیسی‌ها از این فرصت استفاده کردند تا یکی از خنده دارترین و بی‌ادبانه‌ترین دوبله‌های انیمیشن تاریخ را بسازند و اینگونه این اثر را به شهرت فراوان برسانند. پیشنهاد می‌کنیم برای لذت بردن از این اثر، آن را با دوبله انگلیسی تماشا کنید.

Lupin The Third

بهترین انیمه مشابه مرد تک مشتی
بهترین انیمه مشابه مرد تک مشتی
  • سازنده: مانکی پانچ
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: 8 از IMDB
  • تاریخ انتشار: از سال 1977 تا 1980 میلادی
  • صداپیشگان: یاسو یامادا، کیوشی کوبایاشی، گورو نایا، ماکیو اینوئه، ایکو ماسویاما

بهترین انیمه شبیه مرد تک مشتی دزد اصلی، لوپین سوم و یارانش با بازرس سرسخت، به سوء استفاده‌های خود، در این جهانگردیشان، ادامه می‌دهند. Lupine the Third بدون شک طولانی‌ترین اثر این نوشتار است.

مانگاکای معروف ژاپنی Kazuhiko Katō که به عنوان مانکی پانچ نیز، شناخته می‌شود، اولین بار سری Lupin the Third را در سال 1967 ایجاد کرد. از آن زمان، این مجموعه در چندین نمایش انیمه و بازی‌های ویدیویی متعدد، اقتباس شده است.

شخصیت همنام لوپین ممکن است یک دزد، یک شیاد و منحرف باشد، اما او در اعماق درونش قلب مهربانی دارد و او به اندازه‌ای جذاب است که از تنفرتان نسبت به او می‌کاهد. اگر به دنبال سریالی با سکانس‌های خنده‌دار بسیار و شخصیت‌های دوست‌داشتنی هستید، این اثر را تماشا کنید.

Aggretsuko

بهترین انیمه های شبیه مرد تک مشتی
بهترین انیمه های شبیه مرد تک مشتی
  • کارگردان: Rareko
  • نویسنده: Rareko
  • ژانر: درام، کمدی
  • امتیاز: 8 از IMDB
  • تاریخ انتشار: از سال 2018 میلادی
  • صداپیشگان: بن دیسکین، اریکا مندز، جی.کی. بووز، تارا پلات، کاتلین گالت

داستان این اثر درباره پاندای قرمز 25 ساله‌ای شکل گرفته است که از کار اداری خسته کننده خود، ناامید شده است. او پس از پایان کار با کمربند زدن به کارائوکه فلزی سنگین، به آرام کردن اعصاب خود می‌پردازد و بدین گونه با مشکلات روزانه خود کنار می‌آید.

آگرتسوکو در واقع یک نمایش خنده دار است که برای هرکسی که در حال تجربه کردن بحران یک چهارم زندگی خود بوده، بسیار قابل لمس است. اگر در مورد زندگی فعلیتان احساس ناراحتی کرده و یا با مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنید، این سریال را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چرا که قطعا ارزش یک‌بار دیدن را دارد.

Full Metal Panic

بهترین انیمه های شبیه مرد تک مشتی
بهترین انیمه های شبیه مرد تک مشتی
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: 7.6 از IMDB
  • تاریخ انتشار: از سال 2002 میلادی
  • صداپیشگان: توموکازو سکی، جیسون داگلاس، شینیچیرو میکی، آکیو اتسوکا، کریس پاتون

سوسوکه ساگارا، یکی از اعضای یک سازمان نظامی خصوصی ضد تروریستی معروف به میتریل است که وظیفه‌اش حفاظت از کانام چیدوری، که یک دختر دبیرستانی ژاپنی با روحیه بالا را دارد، است.

یکی از چیزهایی که دوستی سایتما و جنوس را بسیار عالی می‌کند و به صمیمیت آن‌ها می‌افزاید، این است که این دو، زوج بسیار عجیبی هستند. جنوس همیشه به هر موقعیتی با چهره‌ای مستقیم و نهایت صمیمیت برخورد می‌کند.

از طرف دیگر سایتما به نظر می‌رسد در سیاره دیگری زندگی کرده و اهداف خاص خود را دارد. سوسوکه ساگارا و کانام چیدوری در سریال انیمه‌ای رابطه مشابهی با یک دیگر دارند.

او که یک مامور مخفی ضد تروریستی بوده که به طور ناگهانی به دبیرستان جیندای نفوذ کرده است، ماجراهایی دیدنی را رقم می‌زند. از طرف دیگر، کانام بسیار شبیه سایتما بوده، چرا که او نیز شخصیتی بی‌پروا و تقریبا به دور از ادب را دارد.

Hetalia: Axis Powers

بهترین انیمه شبیه مرد تک مشتی
بهترین انیمه شبیه مرد تک مشتی
  • کارگردانان: کریستوفر بیوینز، باب شیروهاتا
  • ژانر: کمدی
  • امتیاز: 7.3 از IMDB
  • تاریخ انتشار: از سال 2009 تا 2016 میلادی
  • صداپیشگان: تاد هابرکورن، پاتریک سیتز، اریک ویل، جیمی مارکی، کریستوفر بیوینز

با وجود اینکه انیمه هتالیا با داستان قدرت‌های محور، به ​​اندازه مرد تک مشتی در ژانر اکشن موفق عمل نکرده اما این سریال به طور مثبت هیستریک است. هتالیا حول شخصیت‌هایی در چرخش است که هر یک از کشورهای درگیر در جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهند.

این شخصیت‌ها همان کشورهای حاضر در جنگ، با همان نام هستند و همین به طنز و جذابیت داستان، بی‌شک خواهد افزود. ایتالیا اساسا شخصیت اصلی این سریال است  و او به اندازه سایتما احمق، متراکم و دوست‌داشتنی است.

هتالیا همچنین دارای افرادی مانند آلمان است، یک دوست که رفتار خشنش یک قلب طلایی را به تصویر می‌کشد، بریتانیا، یک استراتژیست بداخلاق و در عین حال درخشان، و آمریکا، که به نوعی خودمحور است.

اما با فناوری و سخنرانی‌های هیجان انگیز عالی است. یکی از خنده‌دارترین برداشت‌های هتالیا از جنگ، برای پایان دادن به همه جنگ‌ها است که تا به حال با آن برخورد کرده‌اید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش‌های متداول در رابطه با بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی

داستان انیمه مرد تک مشتی چیست؟

داستان انیمه‌ی مرد تک مشتی درباره شخصیتی به نام سایتاما شکل گرفته است. سایتاما که در نگاه اول، یک پسر بچه‌ بامزه به نظر می‌رسد، دارای نیرویی ماوراء الطبیعی است. این نیرو به قدری است که نمی‌توانید تصورش را بکنید.

بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی کدام آثار هستند؟

Mob Psycho 100, Ghost Stories, Lupin The Third, Aggretsuko, Full Metal Panic, Hetalia: Axis Powers از جمله آثار موجود در فهرست بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی فیگار است.


2 thoughts on “بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی ؛ 6 تا از شبیه ترین آثار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *