بهترین آشپزهای با استعداد در انیمه های محبوب از نگاه سایت فیگار

شخصیت‌های آشپز انیمه زیادی وجود دارد که مهارت خلق غذاهای خوشمزه و چشمگیر را دارند. با فیگار بمانید تا با بهترین آشپزها در انیمه های محبوب آشنا شوید.

شاید پیدا کردن یک انیمه در مورد آشپزی آسان‌تر باشد، اما شخصیت‌های زیادی در این رسانه وجود دارند که می‌دانند چگونه چند غذای خوشمزه را درست کنند. برخی از کاراکترهای آشپز در انیمه در یک مدرسه آشپزی ثبت نام کرده‌اند تا رویاهای خود را برای تبدیل شدن به آشپز حرفه‌ای دنبال کنند، در حالی که برخی دیگر از شخصیت‌های آشپز معروف انیمه فقط برای سرگرمی آشپزی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

10 آشپز با استعداد در انیمه

شما می‌توانید فهرست بهترین آشپزها در انیمه های محبوب را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

اگر برخی از این شخصیت‌ها در زندگی واقعی وجود داشتند، قطعاً به بهترین آشپز‌ها در سطح جهانی تبدیل می‌شدند. دیگران احتمالاً صاحب قنادی‌های موفقی خواهند شد و خوراکی‌هایی را که درست کرده‌اند را می‌فروشند که طرفداران دوست دارند در زندگی واقعی امتحان کنند.

در اینستاگرام بخوانید:

اگر می‌خواهید با برترین آشپزها در انیمه های محبوب آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین شخصیت های آشپز در انیمه بپردازیم.

Sanae Furukawa

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

در انیمه Clannad، شخصیت Sanae Furukawa در نانوایی به نام Furukawa Bread کار می‌کند. او همراه با همسر خود به این مغازه می‌رسد. سانائه بهترین نانوای جهان نیست، اما روحیه زیادی در کار خود دارد و کارش را بسیار جدی می‌گیرد. سانائه دوست دارد از مواد غیر متعارف در نان استفاده کند که برخی از آنها آن را غیر قابل خوردن می‌کنند.

اگر کسی او را دوست نداشته باشد، سانائه احساساتی می‌شود، بنابراین برخی از مشتریان از روی ترحم برای او نان می‌خرند. آکیو در بیان سخنان بی‌رحم در مورد ساخته‌های سانائه بدون اینکه متوجه شود او درست پشت سر اوست، مهارت دارد و باعث می‌شود تا سانائه با گریه فرار کند. البته، این بدان معنی است که آکیو باید او را تعقیب کند و در عین حال خودش را مجبور به خوردن نان‌های سانائه برای آرام کردن او کند.

Rin Okumura

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

رین اوکومورا علاوه بر اینکه یک جن گیر قدرتمند با یکی از بهترین شمشیرهای (خفن ترین شمشیرباز های انیمه) انیمه است، یک آشپز فوق العاده نیز می‌باشد. او در کودکی توسط پدر خوانده‌اش آموزش دیده است و در حالی که امکان دارد در زمینه‌های دیگر عالی نباشد، آشپزی را 100 درصد جدی می‌گیرد. با این حال، آشپزی برای رین تنها کاری است که او در زمان استراحت از انجام آن لذت می‌برد.

Rinko Yamato

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

رینکو یاماتو که یکی از شخصیت‌های انیمه My Love Story است، در Les Cerises کار می‌کند. او یکی از شیرین‌ترین شخصیت‌های این انیمه است و همیشه سعی می‌کند کاری خوب برای دیگران انجام دهد. او نانوایی ماهری است که در مورد آشپزی نیز اطلاعات زیادی دارد. از آنجایی که او در یک نانوایی کار می‌کند، همیشه همکارانش را تشویق می‌کند و حتی به کوکی یاری می‌رساند تا اعتماد به نفس خود را برای فروش محصولات خود به دست آورد.

وقتی که رینکو با تاکئو دوست شد، او همیشه پس از کار خود چند شیرینی بر می‌داشت تا زمانی که تاکئو را دید به او بدهد. همین کار‌های کوچک بود که مهربانی رینکو را به تاکئو نشان داد و باعث شد تا او عاشق رینکو شود. حضور رینکو یاماتو در فهرست بهترین آشپزها در انیمه یک اولویت برای ما بود.

Kou Minamoto

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

کو ممکن است از یک خانواده بدنام جن‌گیر باشد، اما دفع ارواح تنها چیزی نیست که او در آن مهارت دارد. او چندین بار در سرتاسر انیمه Toilet-Bound Hanako-Kun تماشاگران را شگفت زده کرده است، اما شاید شگفت‌انگیزترین چیز در مورد کو این باشد که او یک آشپز عالی است که بیشتر کارهای خانه را زمانی که هیچ کس دیگری در خانه نیست انجام می‌دهد.

کو ممکن است در برخی مواقع خشن باشد و به نظر یک خلافکار باشد، اما او قلب بسیار مهربانی دارد. او حتی به نِنه کمک کرد تا برخی از دونات‌های مورد علاقه هاناکو را بپزد تا آن دو با یکدیگر آشتی کنند. کو شخصیتی است که از توانایی‌های خود استفاده می‌کند تا به دیگران یاری برساند.

Brock

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

اگرچه براک به عنوان آشپز تیم سه نفره اصلی پوکمون به شناخته شد زیرا او تنها کسی است که آشپزی می‌داند، اما این ذره‌ای از استعداد او کم نمی‌کند. او با پختن غذا برای نه خواهر و برادر کوچک‌ترش، زمانی که والدینشان آنها را ترک کردند، دوره‌ای عالی در آشپزی گذراند. براک قطعا یکی از برترین آشپزها در انیمه های محبوب است.

Keiichiro Tachibana

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

کیچیرو کارش را در یک شرکت بازرگانی رها کرد تا رویاهایش را دنبال کند و یک نانوایی با عنوان قنادی عتیقه افتتاح کرد. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد او نظر زیادی در مورد خوراکی‌های شیرینی که می‌فروشد ندارد. تنها نظر او در مورد آنها این بود که طعم شیرینی دارند. بی تفاوتی او ممکن است مربوط به یک رویداد آسیب زا در دوران کودکی او باشد.

او اونو را استخدام کرد، یک شیرینی‌پز در کلاس جهانی که با او سابقه‌ای پیچیده دارد. اونو جذب کیچیرو شد، اما پیشرفت‌های او را رد کرد. این انیمه معنای عمیقی ندارد، اما طرفداران دوست دارند برخی از شیرینی‌های این نانوایی را در زندگی واقعی امتحان کنند.

Ichigo Amano

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

ایچیگو از Yumeiro Patissiere رویای تبدیل شدن به یک شیرینی‌پز حرفه‌ای را در سر دارد و او در یک آکادمی معتبر آشپزی شرکت می‌کند تا به رسیدن به آرزوهای خود تلاش کند. مادربزرگ او همیشه دسرهای خوشمزه درست می‌کرد، بنابراین قدردانی او از خوراکی‌های شیرین از آنجا شروع شد.

ایچیگو به عنوان بدترین دانش آموز کلاس خود شروع به کار کرد، اما به تدریج در رتبه‌های بالاتری قرار گرفت زیرا برخی از همکلاسی‌هایش به او کمک کردند. تمرین کلید موفقیت می‌باشد و ایچیگو مایل است برای بهبود مهارت‌های خود و تبدیل شدن به یک شیرینی‌پز در سطح جهانی که همیشه آرزویش را داشته تلاش کند.

Sayuri Haruno

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین شخصیت آشپز در انیمه

Sayuri Haruno از Bonjour Koiaji Patissiere در آکادمی Fleurir شرکت می‌کند تا بتواند یک آشپز حرفه‌ای شود. او همیشه می‌دانست که پس از دیدن کارمندان سخت‌کوش رستورانی که در کودکی از آن بازدید کرده بود، می‌خواهد وارد این حرفه شود. او اخلاق کاری فوق‌العاده‌ای دارد و اگرچه مانند برخی از همسالانش از یک پس‌زمینه ثروتمند نیامده است، اجازه نمی‌دهد تا مورد تمسخر قرار گیرد.

سایوری بیش از هر کس دیگری به خودش سخت می‌گیرد، اما از شنیدن اینکه دیگران درباره خودشان بد صحبت می‌کنند متنفر است. او همیشه همه را تشویق می‌کند، اما تمایل دارد خودش را فراموش کند. سایوری هارونو یکی از بهترین شخصیت های آشپز در انیمه است.

Kazuma Azuma

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپز در انیمه های محبوب

هدف کازوما آزوما در Yakitate Japan ایجاد یک برند نان مخصوص ژاپن است. کشورهای دیگر نان‌های مخصوص خود را دارند، مانند نان فرانسوی فرانسه، بنابراین کازوما مصمم است که یک نان را به نمایندگی از مردم ژاپن بپزد. کازوما قبلاً یک نام برای آن دارد: Ja-pan. این یک بازی با کلمه “Japan” و “pan” به معنای نان است.

او از زمانی که یک نانوا طرز تهیه نان را به او آموزش داد، آرزوی انجام این کار را داشت. او چندین نان آزمایشی درست کرده است، بدون اینکه بداند از سبک‌های دیگر نان مانند کروسان استفاده کرده است، اما با هر قدم اشتباهی او به هدف خود نزدیک‌تر می‌شود. تماشای تلاش او برای رسیدن به هدف خود بسیار سرگرم‌کننده است.

Momo Akanegakubo

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه

Momo Akanegabubo از Food Wars شیرینی‌های بی‌نظیر زیادی در طول این انیمه ساخته است. او به ویژه در تهیه دسرهای سبک غربی برتری دارد. او یکی از بهترین آشپز‌های مدرسه است و با وجود اینکه آشپز سنتی نیست، جایگاه سوم شورای ده نخبگان را دارد.

برخی از بهترین غذاهای Momo عبارتند از Autumn Lead Viewing Entremet، کیک شطرنجی معروف با پوشش شکلاتی و رول کیک ژاپنی. طعنه آمیز است که او چنین شیرینی‌های خوشمزه‌ای درست می‌کند، با توجه به اینکه شخصیت او شیرینی زیادی ندارد.

Izumi Miyamura

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین شخصیت های آشپز در انیمه

در Horimiya، ایزومی میامورا ممکن است مانند یک اوتاکوی معمولی در مدرسه ظاهر شود، اما او ظاهر واقعی‌اش را با تمام خالکوبی‌ها و پیرسینگ‌های خود زمانی که در قنادی خانواده‌اش کار می‌کند نشان می‌دهد. نام قنادی آنها  “Iori” است که نام کوچک مادرش است.

ایوری مغازه موفقی است که ایزومی حتی پس از فارغ التحصیلی از مدرسه قصد دارد آن را اداره کند، زیرا او واقعاً از شیرینی پزی لذت می‌برد. این نانوایی به ویژه به خاطر چیزکیک‌هایش که به سرعت در طول فصل تعطیلات فروخته می‌شوند و موردعلاقه همه مشتریانش هستند، شناخته شده است. ایزومی میامورا بهترین شخصیت آشپز در انیمه می‌باشد.

Rikido Sato

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
برترین آشپزها در انیمه های محبوب

در My Hero Academia، توانایی ریکیدو ساتو از او می‌خواهد که مقادیر زیادی شیرینی مصرف کند تا قوی‌تر شود، از این رو نام قهرمان او، Sugarman است. اشتیاق او به آشپزی احتمالاً به این ضرورت برای برآوردن شیرینی‌اش گره خورده است. ساتو از زمانی که همکلاسی‌هایش به خوابگاه نقل مکان کرده‌اند، هر هفته برای آنها شیرینی می‌پزد و حتی آن را “زمان شکر” آنها می‌نامد. وقتی کلاس 1-A اتاق‌های یکدیگر را گشتند و مسابقه‌ای برگزار کردند که چه کسی بهترین اتاق را دارد، ساتو با دادن کیک‌های خوشمزه به دختران کلاس خود برنده شد. از نظر بسیاری از طرفداران انیمه، ریکیدو ساتو بهترین آشپز در انیمه های محبوب است.

Sanji

بهترین آشپزها در انیمه های محبوب
بهترین آشپزها در انیمه های محبوب

سانجی (Sanji) ملقب به سیاه پا، با نام تولد وینسموک سانجی، آشپز دزدان دریایی کلاه حصیری است و همچنین سرآشپز سابق باراتی است. او همچنین سومین فرزند خانواده وینسموک است که به همین واسطه شاهزاده‌ی پادشاهی جرما محسوب می‌شود. با وجود این که سانجی نام خانوادگی وینسموک را رد کرده اما دولت جهانی از این نام در عنوان پوستر تحت تعقیب او استفاده کرده است، موضوعی که باعث ناراحتی او شد.

سانجی در کنار لوفی، زورو و جینبه یکی از چهار مبارز قدرتمند گروه است. در حالی که اغلب لوفی با قدرتمندترین دشمنان مبارزه می‌کند، سانجی و زورو با دشمنان قدرتمند دوم و سوم مبارزه می‌کنند. سانجی و جینبه مبارزانی هستند که با مهارت خالص خود مبارزه می‌کنند و از هیچ سلاح یا میوه شیطانی بهره نمی‌برند. البته این موضوع مربوط به قبل از دریافت Raid Suit توسط سانجی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین آشپزها در انیمه های محبوب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


9 thoughts on “بهترین آشپزهای با استعداد در انیمه های محبوب از نگاه سایت فیگار

    1. مسخرس که حرف بهترین آشپزا باشه و بجای یوکیهیرا سوما یه شیرینی پز رو گذاشته باشید
      این همه آدم تو فود وارز بود ک از مومو صد برابر بهتر بودن
      حس میکنم این لیست صرفا جهت علاقه شخصی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *