محبوب ترین انیمه هایی که دارای اژدها هستند ؛ 12 انیمه با موجودات افسانه ای

دنیای انیمه سرشار از انیمه‌های اژدهایی است که به خاطر حضور قدرتمندشان شناخته می‌شوند. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های اژدها محور آشنا شوید.

دنیای انیمه پر از اژدها است که به دلیل حضور قدرتمند، غرش‌های گوش خرد کن و قدرت مخرب خود شناخته می‌شوند. با این حال، همه انیمه‌ها با اژدها دارای این ویژگی‌های مشابه نیستند. اما با اینکه برخی از این اژدهاها فاقد قدرت هستند، با مهربانی و توجهی که به دیگران نشان می‌دهند پرطرفدار شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های اژدها محور

انیمه هایی همراه با موجودات افسانه ای

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های اژدها محور را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های اژدها محور

از اژدهاهای انیمه‌های کلاسیک گرفته تا اژدهاهایی که یک زندگی عادی دارند تا اژدهاهایی که جانوران افسانه ای هستند، تنوع اژدهایی که انیمه ارائه می‌دهد پایانی ندارد. البته، اژدهاهایی وجود دارند که کاملاً ترسناک هستند و در کنار آدم‌های بد قرار می‌گیرند و باعث ایجاد ترس در افرادی می‌شوند که با آنها مخالفت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید با برترین انیمه های اژدها محور آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا بهترین انیمه های همراه با اژدها را به شما معرفی کنیم.

Spirited Away

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های اژدها محور

موفقیت Spirited Away در زمان اکران بسیار زیاد بود و تا به امروز به عنوان یکی از پردرآمدترین فیلم‌های ژاپنی تاریخ باقی مانده است. این فیلم داستان چیهیرو، دختری 10 ساله را روایت می‌کند که با خانواده‌اش به خانه جدیدشان می‌روند و به طور تصادفی به دنیای ارواح برخورد می‌کنند. چیهیرو در Spirited Away با انواع شخصیت‌هایی با ریشه‌های عجیبی روبرو می‌شود، و با این حال این قدرت را در درون خود پیدا می‌کند تا با همه آنها روبرو شود.

یکی از شناخته‌شده ترین اژدهاهای انیمه متعلق به انیمه کلاسیک استودیو جیبلی، Spirited Away است. هاکو در بیشتر فیلم به شکل انسانی اش دیده می‌شود در حالی که به چیهیرو کمک می‌کند تا از دنیای روحی که در آن گرفتار شده است بگریزد. بعدها، هاکو در شکل اژدهای خود ظاهر می‌شود که شبیه اژدهای باستانی چینی است.

در نهایت این اژدها با کمک چیهیرو به یاد می‌آورد که نام اصلی او کوهاکو است و او به طور رسمی خدای رود عنبر سویفت می‌باشد که قبلا چیهیرو را نجات داده بود. در حالی که هاکو در ابتدا سختگیر و خشن ظاهر می‌شود، در طول انیمه نشان داده می‌شود که او نسبت به کسانی که به آنها اهمیت می‌دهد، به خصوص چیهیرو مهربان و آرام است.

Inuyasha

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های اژدها محور

اینویاشا داستان دختر جوانی به نام کاگومه را دنبال می‌کند. کاگومه در یک روز به صورت ناگهانی به چاهی کشیده می‌شود که او را به گذشته می‌برد. در آنجا او با عشق خود اینویاشا متحد می‌شود. زیرا کاگومه می‌آموزد که او تناسخ یک کشیش قدرتمند است. پس از متحد شدن با اینویاشا آنها با کمک یکدیگر با شیاطین مبارزه می‌کنند.

کاگومه فردی است که نباید دست کم گرفت. زیرا او به طرز باورنکردنی در کمان مهارت دارد و همچنین دارای قدرت‌های ماوراءطبیعی است. با اینکه او در ابتدا مشکلات زیادی با مبارزه با شیاطین داشت، در پایان انیمه، او می‌تواند در کنار قاتلان شیاطین بدون مشکل خاصی مبارزه کند. کاگومه یک الگوی عالی برای دخترانی است که می‌خواهند به سمت دنیای رزمی بروند.

Ancient Magus Bride

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های اژدها محور

The Ancient Magus Bride یک داستان عاشقانه منحصر به فرد و جادویی است. شخصیت اصلی داستان، چیس هاتوری، در جستجوی خانه‌ای دائمی، خود را در حراجی می‌فروشد. او در نهایت توسط الیاس اینسورث خریداری می‌شود، که فاش می‌کند که او یک جادوگر است و می‌خواهد او را عروس خود کند. هیچ یک از آنها نمی‌دانند عشق چیست و بخش بزرگی از انیمه به کشف آن اختصاص دارد.

اژدهای باستانی نِوین از سری انیمیشن Ancient Magus Bride شخصیتی شبیه به یک پدربزرگ شیرین را دارد. نوین همچنین ظاهر بیرونی منحصر به فردی از فلس‌های خاکستری سنگی پوشیده از خزه دارد. او تقریباً فوراً به جیس علاقه مند می‌شود و پس از اینکه به طور تصادفی در خاطرات او نفوذ می‌کند، رویای آخرین پرواز خود را به عنوان یک عذرخواهی به اشتراک می‌گذارد. پس از نزدیک شدن به او، او به چیس می‌گوید که وقتی زمانش برسد، به او اجازه می‌دهد تا از بخشی از بدنش برای ساختن عصای خود استفاده کند تا از لطفی که به او نشان داد تشکر کند.

Dragon Goes House Hunting

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های اژدها محور

در یک دنیای فانتزی RPG، یک اژدهای قرمز به نام لتی پس از شکست در محافظت از تخم‌هایشان توسط والدینش طرد می‌شود. حالا او باید جایی برای خودش پیدا کند، اما بر خلاف دیگر اژدها، لتی مهربان و ترسو است و قدرت زیادی ندارد. صرف نظر از این، یک اژدهای جوان بی‌دفاع، هدف آسانی برای کسانی است که او را فقط به عنوان یک جانور می‌بینند که باید از او ترسید، شکست خورد و حتی بلعیده شد.

در حالی که لتی ممکن است در نگاه اول کاملاً ترسناک به نظر برسد، او احتمالا ضعیف‌ترین اژدهای آن دنیا با شخصیتی بسیار ترسو است. با این حال، طرفداران به لتی علاقه زیادی نشان می‌دهند زیرا او یک اژدهای معمولی نیست. او با هر کسی که ملاقات می‌کند مهربان است، که گاهی اوقات منجر به سوء استفاده از او می‌شود.

با این حال، مهربانی او همچنین بسیاری از کلیشه‌های مردم را در مورد اژدهاها واژگون می‌کند. اینها تنها برخی از چالش‌هایی است که لتی در طول سفرهایش برای یافتن یک خانه مناسب پس از بیرون انداخته شدن از لانه‌ خود توسط پدرش، در حالی که تلاش می‌کرد خودش یک پدر شود، با آن روبرو شده است.

Pokémon

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های اژدها محور

Dragonite یکپوکمون نسبتا جدید در تیم Ash Ketchum است. با این حال، این اژدها نارنجی به سرعت به یکی از قوی‌ترین پوکمون‌های Ash و شخصیتی به یاد ماندنی تبدیل شده است که دارای طرفداران زیادی می‌باشد. در واقع، به لطف شخصیت گرم و قدرت قابل توجه خود، Dragonite جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین پوکمون‌های این انیمه تثبیت کرد.

Tsukimichi: Moonlit Fantasy

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های اژدها محور

به عنوان بخشی از یک قرارداد اسرارآمیز که سال‌ها پیش توسط یک الهه و والدینش توافق شده بود، ماکوتو میسومی به دنیایی دیگر فرستاده می‌شود تا با الهه ملاقات کند و به یک قهرمان تبدیل شود. با این حال، خدا ماکوتو را “حال بهم زن” می‌داند. او حتی جلوی خود را از نگاه کردن به ماکوتو می‌گیرد و عنوان قهرمانی او را لغو می‌کند. الهه با تحقیر به او توانایی درک همه زبان‌ها به جز زبان انسانی را می‌دهد. او ماکوتو را به دورترین لبه‌های زمین، دور از هر گونه تمدن بشری می‌راند.

Tomoe، اژدهایی با لباس سامورایی، به طور رسمی با نام Invincible Shin شناخته می‌شد. او سرانجام از دنیا خسته شد و در کوهستان به خواب عمیقی فرو رفت. با این حال، این خواب آرام توسط ماکوتو قطع شد. پس از لحظه‌ای نبرد و فرصتی برای نگاه کردن به خاطرات ماکوتو، او کاملاً مجذوب او و درام‌های دوره ادو می‌شود که در ذهن او وجود دارد.

توموئه شکل انسانی به خود می‌گیرد و طبق قراردادی که آنها بسته‌اند به ماکوتو خدمت می‌کند. با این حال، حتی در شکل انسانی‌اش، به نظر می‌رسد که او تمام قدرت یک اژدها را دارد، به ویژه در برابر هر کسی که به دنبال بی‌احترامی یا آسیب رساندن به استادش است. Tsukimichi: Moonlit Fantasy یکی از بهترین انیمه های درباره اژدها می‌باشد.

Restaurant To Another World

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های اژدها محور

رستوران وسترن نکویا یک غذاخوری محبوب می‌باشد که در گوشه یک خیابان در منطقه توکیو واقع شده است. این رستوران با غذاهای سنتی ژاپنی و غذاهای غربی در میان ساکنان توکیو بسیار محبوب می‌باشد. اما این رستوران به ظاهر معمولی در میان نوع دیگری از مشتریان نیز محبوب است.

در حالی که تصور می‌شود این رستوران شنبه‌ها بسته است، حقیقت این است که در این روز خاص هر هفته، درهای آن به روی ساکنان جهان‌های دیگر باز می‌شود. از اژدها و جن گرفته تا پری و جادوگر، این رستوران مشتری‌های عجیب و غریب زیادی دارد. با این وجود، سرآشپز عجیبی که فقط به عنوان “استاد” شناخته می‌شود، منتظر خواهد بود تا غذاهای مورد علاقه خود را با لبخندی مهربان سرو کند و مشتریان خود را برای شنبه‌های دیگر بازگرداند.

اژدهای این انیمه، کورو، یک پیشخدمت در این رستوران پر از عجایب است. کورو شبیه یک اِلف معمولی با موهای بلند مشکی می‌باشد، اما او در واقع یک اژدهای سیاه است. او در زمان‌های گذشته به عنوان خدای تاریکی شناخته می‌شد و تا زمانی که در نکویا ظاهر شد، به زندگی انفرادی روی ماه روی آورده بود.

او پس از معتاد شدن به غذای رستوران، شروع به کار در آنجا می‌کند تا بدهی خود را جبران کند و مراقب نکویا باشد. زمانی که مشتریان حتی کمی مزاحم می‌شوند، او کاملا ترسناک است. مهارت‌های تله پاتیک او واقعا به دریافت سریع سفارش‌ها و رفع نیازهای مشتریان کمک می‌کند.

Miss Kobayashi’s Dragon Maid

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه همراه با اژدها

هنگامی که کوبایاشی برای یک روز دیگر در محل کار خود به راه می‌افتد، در آپارتمانش را باز می‌کند تا با یک منظره ترسناک غیرعادی روبرو شود، سر یک اژدها که از آن سوی بالکن به او خیره شده است. این اژدها بلافاصله به یک دختر جوان بامزه و پرانرژی تبدیل می‌شود که لباس خدمتکار پوشیده است و خود را به عنوان Tooru معرفی می‌کند.

برترین اژدهای مورد علاقه طرفداران این انیمه، کانا کامویی کوچک است. او بیشتر از سایر اژدهاها، از جمله توهرو، در این کمدی شگفت انگیز ظاهر می‌شود. شکل انسانی شاخ‌دار کودک‌ مانند او که لباس لولیتای گوتیک بر تن دارد بسیار بامزه است.

کانا علیرغم ظاهر دوست داشتنی و رفتار آرامش، کاملاً بازیگوش می‌باشد و علیرغم اینکه از بیشتر دوستانش بزرگتر است، می‌تواند کاملاً کودکانه باشد. او همچنین بسیار قدرتمند است، همانطور که هر زمان که از جادوی الکتریکی یا قدرت مافوق بشری خود در مبارزه استفاده می‌کند نشان داده شده است. از نظر بسیاری، این انیمه یکی از برترین انیمه های اژدها محور می‌باشد.

One Piece

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه اژدها محور

One Piece (غم انگیز ترین لحظات انیمه وان پیس) انیمه‌ای است که قهرمان داستان، لوفی، یک دزد دریایی جوان را دنبال می‌کند که رویای یافتن یک گنج افسانه‌ای و تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی را دارد. لوفی همچنین توانایی عجیبی در کشش اندام‌های خود را دارد که به طور موثر پس از مصرف یک میوه شیطانی از لاستیک ساخته شده است.

در این انیمه کایدو که یکی از چهار امپراتور سابق می‌باشد، به اندازه کافی در شکل انسانی خود ترسناک است، اما شکل اژدهای او نیز به همان اندازه وحشتناک می‌باشد. او به عنوان یکی از قوی‌ترین موجودات جهان شناخته می‌شود. زیرا او به ندرت در یک نبرد شکست خورده است.

کایدو نشان داده است که او یکی از قوی‌ترین شرورانی می‌باشد که لوفی تا به حال با آن روبرو شده است. او به دنیای اطرافش یا افرادی که در آن زندگی می‌کنند اهمیت چندانی نمی‌دهد. او ظالمی است که به کسی رحم نمی‌کند و برای هرج و مرج‌های جنگ زندگی می‌کند.

Fairy Tail

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های درباره اژدها

انیمه (Fairy Tail) یک انیمه در ژانر  اکشن، ماجراجویی، کمدی، فانتزی، جادویی و پسرانه‌ به کارگردانی (Shinji Ishihira) است که در 12 اکتبر 2009 پخش شد. داستان انیمه درباره لوسی و ناتسو و ماجراجویی‌های جذاب آن ها در دنیای بزرگ و پر از موجودات عجیب و انواع مختلف جادوها در یک کشور بی‌طرف است.

اژدهای آتشین ایگنیل که به عنوان پادشاه اژدهای آتش نیز شناخته می‌شود، به گستاخی، متکبر و بیش از حد خود معروف است. به همین دلیل جای تعجب نیست که پسرخوانده او ناتسو نیز همینطور باشد. او قبلاً از همه انسان‌ها متنفر بود، اما پس از بزرگ کردن ناتسو تغییر کرد و اغلب از او به عنوان اژدهایی یاد می‌شود که علاقه زیادی به انسان‌ها داشت. اگرچه نشان داده شده است که ایگنیل در دوران آموزش ناتسو بسیار سخت‌گیر است، او نشانه‌هایی از اینکه پدری مهربان می‌باشد نیز از خود نشان داده است.

That Time I Got Reincarnated As A Slime

بهترین انیمه های اژدها محور
بهترین انیمه های همراه با اژدها

ساتورو میکامی پس از اینکه برای صرف غذا به همکارش می‌پیوندد و سپس توسط یک قاتل در حال عبور به صورت تصادفی کشته می‌شود، توانایی ذاتی‌اش (حکیم بزرگ) افکار در حال مرگش را تجزیه و تحلیل می‌کند و او را با توانایی‌هایی که از آن افکار به وجود می‌آید دوباره زنده می‌کند. او که اکنون به‌عنوان ریمورو، یک اسلایم متولد شده است، باید برای زنده ماندن در دنیایی که هیولاهایی مانند خودش در آن شکار می‌شوند، تمام تلاش خود را بکند.

در این انیمه، نام اژدهای طوفان، ولدورا به تنهایی می‌تواند ترس را در دل مردم ایجاد کند. شکل اژدهای او با فلس‌های فلزی سیاه پوشیده شده است و بال‌های آبی سرد او به همان اندازه ترسناک هستند. او پس از ملاقات با ریمورو، و به خصوص پس از خواندن مانگایی که در خاطرات ریمورو ذخیره شده است، ثابت می‌کند که شخصیت بسیار جالبی است.

پس از مدتی، او کمتر مخرب می‌شود اما کاملاً پرهیاهو باقی می‌ماند. او حتی به دلیل وسواس مانگایی که دارد، به یک چنبیو تبدیل می‌شود. در حالی که قدرت کامل او هنوز نشان داده نشده است، مهارت‌های مبارزه او ثابت شده که هر زمان که برای کمک به ریمورو وارد عمل می‌شود، عالی است. انیمه That Time I Got Reincarnated As A Slime بهترین انیمه اژدها محور می‌باشد.

Dragon Ball

بهترین انیمه های اژدها محور
برترین انیمه های اژدها محور

گوکو پسر جوانی است که به تنهایی در جنگل زندگی می‌کند. تا زمانی که دختری به نام بولما در جستجوی مجموعه‌ای از اشیاء جادویی به نام “توپ های اژدها” با او برخورد می‌کند. از آنجایی که گفته می‌شود این توپ‌ها یک آرزو را به هر کسی که هر هفت توپ را جمع آوری کند برآورده می‌کند، بولما امیدوار است که هر هفت توپ را بدست آورد و آرزوی یک دوست خوب خود را برآورده کند. گوکو یک گوی اژدها را در اختیار دارد، اما از جدایی از آن امتناع می‌کند، بنابراین بولما با او قراری می‌بندد: اگر به او اجازه دهد قدرت توپ اژدها را قرض بگیرد، گوکو می‌تواند به سفر بولما بپیوندد.

اژدهای ابدی شنرون نقشی کلیدی در چندین سری Dragon Ball ایفا کرده است. هر زمان که تمام توپ‌های اژدها دور هم جمع می‌شوند، شنرون از توپ‌ها بیرون می‌یاید و یک آرزوی احضار کننده را برآورده می‌کند. از آنجایی که او در این فرآیند بی‌طرفی است، بدون در نظر گرفتن خواسته‌های هر کسی، حتی اگر خواسته آنها مضر باشد، آرزوی آنها را برآورده می‌کند.

علیرغم حضور ترسناکش که آسمان را در بر می‌گیرد، شنرون سعی می‌کند مؤدب و محترم بماند. همانطور که گفته شد، نشان داده شده است که او توسط کسانی که بلاتکلیف هستند یا آرزوهای بیهوده دارند، ناامید می‌شود. بیروس تنها کسی است که می‌تواند او را بترساند. از نظر بسیاری از طرفداران انیمه، Dragon Ball بهترین انیمه همراه با اژدها است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های اژدها محور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “محبوب ترین انیمه هایی که دارای اژدها هستند ؛ 12 انیمه با موجودات افسانه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *