محبوب ترین قهرمانان انیمه با پس زمینه های مرموز از نگاه سایت فیگار

قهرمانانی در انیمه وجود دارند که دارای یک گذشته مرموز هستند. با فیگار بمانید تا با بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز آشنا شوید.

شخصیت‌های اصلی چهره هر انیمه هستند. بینندگان یک داستان را از طریق چشمان قهرمان داستان می‌بینند و معمولاً آنها شخصیت‌هایی هستند که طرفداران از همان ابتدا بیشتر درباره آنها می‌دانند. مخاطبان بیش از هر شخصیت دیگری در انیمه، از افکار و احساسات شخصیت اصلی آگاه است. اما چیزی که طرفداران را بیشتر به یک داستان جذل می‌کند، شخصیت‌های اصلی با گذشته مرموز هستند. همین باعث شده است تا کاراکترهای اصلی با گذشته مرموز بسیار زیاد باشند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

معرفی 10 شخصیت اصلی با گذشته مرموز

شما می‌توانید فهرست بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

با این حال، هر قهرمان انیمه را به راحتی نمی‌توان درک کرد. برخی از آنها گذشته و احساسات خود را از دنیا، از جمله مخاطب، پنهان نگه می‌دارند. این قهرمانان انیمه چه در حال پنهان کردن راز وحشتناکی باشند یا چه آسیب‌های روانی حل‌نشده‌ای دارند یا صرفاً زندگی خصوصی‌تری نسبت به بسیاری دیگر داشته باشند، این قهرمانان انیمه گذشته‌های مرموزی دارند که حتی بینندگان انیمه از آن بی‌خبرند.

در اینستاگرام بخوانید:

اگر می‌خواهید با برترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا بهترین شخصیت های اصلی انیمه با گذشته ای مرموز را به شما معرفی کنیم.

Tohru

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

در نگاه اول، توهرو هوندا به سختی شخصیتی مرموز به نظر می‌رسد. با این حال، درست مانند هر کس دیگری در انیمه سبد میوه، او بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی است که بینندگان فکر می‌کنند. توهرو گذشته تاریکی دارد که آن را در زیر دیدگاه مثبت و روحیه شاد خود پنهان می‌کند.

او از زمانی که پدرش سال‌ها پیش درگذشت، دردهای زیادی در زندگی‌اش متحمل شد. توهرو به جای پذیرش احساساتش وانمود می‌کند که حالش خوب است و در عوض روی کمک به دیگران تمرکز می‌کند. با گذشت سالها، احساسات واقعی او به راز تاریکی تبدیل شد که او از اعتراف کردنش امتناع کرد تا اینکه سرانجام بعداً در انیمه همه چیز را به کیو می‌گوید.

Koro-Sensei

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

Assassination Classroom (ظاهراً) در مورد Koro-sensei، یک هیولای شاخک عجیب و غریب است که ماه را منفجر کرد. اگر گروهی از دانش‌آموزان راهنمایی نتوانند ظرف یک سال جلوی او را بگیرند، کوروسنسی قصد دارد زمین را نیز نابود کند.

با این حال، کوروسنسی نه تنها برای نابودی زمین برنامه ریزی نمی‌کند، بلکه حتی مسئول کل ماه نیز نبود. خروج از ماه در واقع یک حادثه بود که توسط یک موش ضد ماده تزریق شده بود. کوروسنسی به دنیا دروغ گفت تا بتواند کلاس 3-E را در دبیرستان کونوگیگائوکا تدریس کند. زمانی که کوروسنسی یک انسان بود، آن کلاس توسط زنی که او دوستش داشت تدریس می‌شد و این موجود قصد دارد مطمئن شود دانش آموزان به پتانسیل کامل خود دست یابند.

Hei

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

هِی یک پیمانکار و قاتل است که برای سندیکا در انیمه Darker than Black کار می‌کند. او به دلیل موقعیتی که دارد، تصمیم گرفت گذشته و هویت واقعی خود را بدون هیچ تردیدی دفن کند. در ابتدای انیمه، او با نام لی شنگشون، یک دانشجوی بورسی چینی ترسو و ملایم معرفی شد.

برای اطرافیانش، او دلپذیر و بی‌ادعا به نظر می‌رسد. با این حال، این یک بازی است و هویت واقعی او برای مدتی مشخص نیست. در اکثر انیمه، هی حتی برای مخاطبان نیز یک معما باقی می‌ماند. حتی پس از فاش شدن داستان او، احساسات و نیت واقعی او ناشناخته به نظر می‌رسد. حضور هی در فهرست بهترین شخصیت های اصلی انیمه همراه با گذشته های مرموز یک اولوت برای ما بود.

Satou Matsuzaka

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

در ابتدا به نظر می‌رسد که Happy Sugar Life شبیه انیمه‌های معمولی و زیبای Slice Of Life است و Satou Matsuzaka مانند یک قهرمان معمولی بامزه به نظر می‌رسد. با این حال، زمان زیادی نمی‌برد که بینندگان متوجه می‌شوند که این مسئله نمی‌تواند دور از واقعیت باشد. ساتو در زیر نمای بیرونی شایان ستایش خود راز وحشتناکی را پنهان کرده است.

او با وسواس زیادی عاشق دختر جوانی به نام شیو شده است و او را در آپارتمانش حبس می‌کند. هر کس راز آنها را کشف کند یا بین آنها بیفتد قربانی ظلم او می‌شود. ساتو مصمم است که راز خود را بدون توجه به هر اتفاقی حفظ کند، حتی اگر به معنای کشتن کسانی باشد که در راه او ایستاده‌اند. با این حال، به دلیل ظاهر زیبای او، به نظر می‌رسد هیچ کس به چیزی مشکوک نیست.

Ray

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

در حالی که راز وحشتناک خانه گریس فیلد شوک بزرگی برای نورمن و اما است، ری همیشه حقیقت را می‌دانست. در واقع، او از زمانی که یک جنین در رحم مادر خود بود، به خاطر حافظه باورنکردنی‌اش، از این راز آگاه بود. اما آنچه که حتی تکان دهنده‌تر است این واقعیت است که ری هرگز در مورد دنیای بیرون یا سرنوشت وحشتناک بچه‌ها به کسی نگفت.

برای حفظ امنیت آنها، ری به عنوان جاسوس ایزابلا عمل کرد. او حتی زمانی که می‌دانست دوستانش در پرورشگاه به سمت مرگ سوق داده می‌شوند، مجبور شد سکوت کند. البته نقش او در سریال و رابطه‌اش با ایزابلا تا پایان فصل اول پیچیده‌تر می‌شود.

Tsukasa

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

.Hack://SIGN داستان یک بازی واقعیت مجازی است که با نام The World شناخته می‌شود و قهرمان داستان تسوکاسا شبیه هیچ بازیکن دیگری نیست. در شروع این انیمه، او در داخل بازی از خواب بیدار می‌شود و هیچ خاطره‌ای از گذشته‌اش ندارد. در حالی که سایر بازیکنان می‌توانند وارد و خارج از جهان شوند، تسوکاسا در این جهان مجازی به دام افتاده است.

او به یک ناهنجاری در بین بازیکنان تبدیل می‌شود و بسیاری معتقدند که او حتی می‌تواند یک هکر باشد. تسوکاسا در طول انیمه در تلاش است تا هویت واقعی خود را بیابد و در نهایت موفق می‌شود بازی را ترک کند. فاش شدن هویت واقعی او در پایان این انیمه یکی از تکان‌دهنده‌ترین لحظات .Hack://SIGN است. تسوکاسا یکی از بهترین شخصیت های اصلی انیمه با گذشته ای مرموز می‌باشد.

Tomoya Okazaki

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

تومویا اوکازاکی قهرمان بدبین و خلافکار انیمه کلناد است. به نظر می‌رسد او کینه عجیبی نسبت به زادگاهش دارد و دلیل آن مشخص نیست. در اوایل مشخص شد که تومویا با پدر معتاد خود رابطه آزاردهنده تاریکی دارد، اما مخاطبان هرگز متوجه نمی‌شوند که چرا آنها اینگونه شده‌اند. در بیشتر فصل اول، تومویا در خانه فوروکاواها می‌ماند و خانه سابق خود را نادیده می‌گیرد.

تا قبل از انیمه Clannad After Story نیست که طرفداران حقیقت را در پشت دوران کودکی و تربیت او می‌یابند. زمانی که تومویا بزرگتر می‌شود، می‌فهمد که در دوران کودکی او چیزهای بیشتری از آنچه به یاد می‌آورد وجود داشته است و متوجه می‌شود که پدرش چقدر برای او فداکاری کرده است. پس از سال‌ها جدایی، سرانجام این دو با هم آشتی می‌کنند و تومویا قصد دارد در نهایت فرد بهتری شود.

Homura

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین شخصیت اصلی انیمه با گذشته ای مرموز

Homura Akemi ممکن است قهرمان انیمه اصلی نباشد، اما او تنها قهرمان فیلم Puella Magi Madoka Magica The Movie: Rebellion است. در این فیلم بالاخره حقیقت این عضو مرموز گروه فاش می‌شود. تا این لحظه، همورا هم برای دختران و هم برای مخاطبان تا حدودی مرموز است.

هیچ کس واقعاً نمی‌تواند بگوید قصد واقعی او چیست، حتی مادوکا. با این حال، اهداف او در Rebellion مشخص می‌شود زیرا او خود را قربانی می‌کند تا ناامیدانه تلاش کند مادوکا و دیگران را از تبدیل شدن به دختران جادویی باز دارد. اگرچه او سرد و بی‌احساس به نظر می‌رسد، اما در واقعیت، او به سادگی با واقعیت غم‌انگیزی که کشف می‌کند بیش از حد خونسرد شده است.

Kouta

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین قهرمان انیمه با گدشته مرموز

کوتا قهرمان اصلی انیمه الفن لید می‌باشد و برای رفتن به دانشگاه به زادگاه پسر عمویش بازگشته است. اگرچه کوتا از هر نظر یک مرد معمولی به نظر می‌رسد، اما راز تاریکی در اعماق وجودش دفن شده است که حتی خودش هم نمی‌تواند آن را به خاطر بسپارد. مخاطبان متوجه می‌شوند که او به دلیل یک حادثه بسیار آسیب زا از دوران کودکی خود در کاماکورا هیچ خاطره‌ای ندارد، اما اینکه آن حادثه چه می‌تواند باشد در اکثر انیمه یک راز باقی مانده است.

در پایان این انیمه است که او به یاد می‌آورد که او سال‌ها پیش با لوسی آشنا شد و شاهد این بود که او به طرز وحشیانه‌ای خانواده‌اش را درست در مقابل او به قتل رساند. پس از این مکاشفه، کوتا همه چیز را به یاد می‌آورد و از این دانش جدید برای التیام ضربه روحی خود و یافتن بخشش در قلبش استفاده می‌کند.

Yukito

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین شخصیت های اصلی انیمه همراه با گذشته های مرموز

در شروع AIR، یوکیتو کونیساکی در یک شهر ساحلی سرگردان می‌شود و با عروسک‌بازی‌های خود پول در می‌آورد. حتی پس از ملاقات او با میسوزو کامیو، یوکیتو به سختی درباره خود صحبت می‌کند و یک راز باقی می‌ماند. در طول بیشتر انیمه، مشخص نیست که چرا او آنجاست یا اهدافش چیست. در نهایت، او به میسوزو می‌گوید که برای جستجوی «دختری در آسمان» به سفر می‌رود، اما حتی این موضوع نیز چیزی درباره او به مخاطبان نمی‌گوید.

تا اواخر این انیمه نیست که هویت واقعی او مشخص می‌شود. زمانی که داستان شروع به نشان دادن هویت واقعی یوکیتو می‌کند، او ناپدید می‌شود. حتی پس از فاش شدن داستان و ارتباط او با میسوزو، او همچنان یک راز گیج‌کننده است که بینندگان هنوز به طور کامل آن را درک نکرده‌اند. از نظر بسیاری، یوکیتو یکی از بهترین شخصیت های اصلی انیمه همراه با گذشته های مرموز است.

Mei Misaki

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
بهترین شخصیت های اصلی انیمه با گذشته ای مرموز

مِی میساکی قهرمان زن انیمه Another است. او ساکت و بی‌ادعا می‌باشد و همکلاسی‌هایش او را «کسی که وجود ندارد» صدا می‌کنند. حتی به نظر می‌رسد که کوئیچی تنها کسی است که می‌تواند او را ببیند. او در طول انیمه یک راز باقی می‌ماند و به طور کلی اطلاعات کمی در مورد او وجود دارد.

همه چیز حول محور Mei می‌چرخد، اما مشخص نیست که ارتباط واقعی او با همه چیز چیست. حتی زمانی که کوئیچی بیشتر با او آشنا می‌شود، او به خاطر وقایع غیرقابل توضیحی که در اطراف آنها رخ می‌دهد، کاملا گیج می‌شود. از نظر بسیاری از افراد، می میساکی بهترین شخصیت اصلی انیمه با گذشته ای مرموز است.

Loid Forger

بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز
برترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز

در شروع انیمه Spy x Family، جاسوس مشهور جهان با اسم Twilight به عنوان قهرمان اصلی معرفی می‌شود. پس از پیوستن به W.I.S.E.، او نام خود و همه چیز را در مورد هویت واقعی خود رها کرد. در عوض، او هر هویتی را که برای ماموریتش لازم است، بر عهده می‌گیرد و نام Loid Forger را در قسمت اول به خود می‌گیرد.

گذشته Loid یک معمای کامل می‌باشد و فقط مقدار بسیار کمی از اطلاعات به مخاطب داده شده است. زندگی او کاملاً وقف کارش می‌باشد، بنابراین تشخیص اینکه او واقعاً چه فکری می‌کند بسیار دشوار است، چه برسد به اینکه هویت واقعی او چیست. لوید فورجر بهترین قهرمان انیمه با گدشته مرموز است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قهرمانان انیمه با گذشته های مرموز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *