همنواز

اولین تریلر فیلم Out of the Blue (2022) [+ تاریخ انتشار] ؛ فیلم اروتیک و هیجان انگیز

اولین تریلر فیلم Out of the Blue (2022) منتشر شد. در ادامه اولین تریلر رسمی از فیلم Out of the Blue (2022) به کارگردانی نیل لابیت را می‌توانید تماشا کنید.

نخستین تریلر از فیلم Out of the Blue (2022) به عرصه پخش درامد. در ادامه با تیزر و تصاویری از بازیگران این فیلم همراه ما باشید.

اولین تریلر فیلم Out of the Blue (2022)

تریلر جدید فیلم خارج از آبی

اولین تریلر فیلم Out of the Blue (2022)
اولین تریلر فیلم Out of the Blue (2022)

داستان فیلم از آنجایی شروع میشود که کانر بیتس پس از گذراندن مدتی در زندان به دنبال اتهام حمله، اکنون در یک کتابخانه کار می کند و اوقات فراغت خود را به دویدن، شنا کردن و تلاش برای جمع کردن دنیای خود می‌گذراند.

وقتی او با مریلین چمبرز، همسر یک تاجر ثروتمند ملاقات می کند، آنها به یک رابطه فیزیکی و عاطفی شدید برخورد می کنند که به سرعت به صحبت های بیهوده در مورد قتل هر یک از شوهران تبدیل می شود. در ادامه تیزر فیلم Out of the Blue (2022) قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:


تریلر جدید فیلم Out of the Blue (2022)

این فیلم در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۴ به اکران و انتشار از سیستم های استریم در خواهد آمد.

عوامل فیلم:

  • کارگردان Neil LaBute
  • نویسنده Neil LaBute
  • با بازی دایان کروگر و ری نیکلسون
  • تاریخ انتشار 26 اوت 2022

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولین تریلر فیلم Out of the Blue (2022) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *