بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما که قبل از مرگ باید ببینید + [بهترین‌های 2023]

در نوشتار بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما ، لیستی از خون آشامی ترین فیلم های تاریخ سینما را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

شاید برای شما سوال باشد که فیلم‌های خون‌آشامی از چه زمانی ساخته شده‌اند. اگر کمی به جست‌وجوی آن بپردازیم، متوجه می‌شویم که این دسته از فیلم‌ها، سال‌های بسیاری است که ساخته و اکران می‌شوند.

فیلم‌های خون‌آشامی، قدمتی تقریبا برابر با جهان سینما دارند. یکی از اولین آثاری که در این ژانر ساخته شد و در زمان اکران خود، سر و صدای زیادی به پا کرد، فیلم نوسفراتو بود. این فیلم به کارگردانی اف. دبلیو. مورنائو (F. W. Murnau) در سال 1992 ساخته و اکران شد، در نتیجه جزء اولین فیلم‌های پرطرفدار این ژانر، محسوب می‌شود.

پس از این فیلم، آثار زیادی با الهام از آن، توسط بسیاری از کارگردانان مطرح و بااستعداد ساخته و در طی این سال‌ها، اکران شد. مجموعه فیگار، در نوشتار جدید خود، لیستی از بهترین فیلم های خون آشامی را فراهم کرده است،‌ برای اطلاع از آن، با ما، همراه باشید.

خون‌آلودترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما

  • بهترین فیلم خون آشامی تاریخ سینما

در ادامه نوشتار بهترین فیلم های خون آشامی به معرفی آثار موجود در فهرست زیر، پرداخته شده است:

شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق مقالات مکملی که در ادامه در اختیارتان قرار می‌گیرد با بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک، دلهره‌آور و خون‌آشامی سال 2023 آشنا شوید:

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما

مقالات مرتبط با خون‌آشام‌ها:

در سال‌های مختلف، کارگردانان زیادی اقدام به ساخت فیلم‌هایی در ژانر خون‌آشامی کرده‌اند. برخی از این آثار، میان مخاطبان از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار هستند، به طوری که با گذشت مدت زمان زیادی از پخش آن‌ها، همچنان درباره‌شان صحبت می‌شود.

آثار جذابی که با فیلم‌نامه‌های متنوعی درباره گرگینه‌ها و خون‌آشام‌ها شکل گرفته‌اند. اصلا خون‌آشام‌ها چه کسانی هستند؟ شاید پاسخ کاملی نباشد اما، آن‌ها موجوداتی منحصر به فرد هستند. ظاهری شبیه به انسان ها دارند، اما تفاوت‌های چشم‌گیرشان آن‌ها را از ما جدا کرده است. خون‌آشام‌ها نامیرا هستند. یعنی هرگز از بین نمی‌روند مگر آنکه به شیوه‌ای خاص کشته شوند.

تغذیه آن‌ها از خون دیگر موجودات می‌باشد و دندان‌های تیزی که دارند، مهر تاییدی بر این ادعا است. خون‌آشام‌ها موجوداتی هستند که برخی به وجودشان باور دارند و بسیاری آن‌ها را افسانه و ساخته تخیلات نویسندگان می‌دانند.

در سال‌های گذشته، فیلم‌های زیادی در حوزه خون‌آشامی ساخته شده‌اند. فیلم‌هایی که روایت‌گر عشق و جنگ و به طبع، خون‌ریزی‌های بسیاری است.

ما در نوشتار بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما، فهرستی از جدیدترین آثار حوزه خون‌آشامی را برای شما عزیزان، فراهم کرده‌ و در کنار آن، گریزی به مهم‌ترین آن‌ها در سال 2021 زده‌ایم. پیشنهاد ما به شما این است که تا انتها فیگار را همراهی کنید.

بهترین فیلم های خون آشامی 2023

Mayfair Witches

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشامی 2023
  • تاریخ اکران: 8 ژانویه 2023
  • ژانر: ترسناک
  • کارگردان: استا اسپالدینگ، میشل اشفورد

جادوگران مایفر، یک مجموعه درام هیجان‌انگیز ماوراءالطبیعه آمریکایی می‌باشد که توسط استا اسپالدینگ و میشل اشفورد ساخته شده است. این فیلم بر اساس سه گانه‌ی رمان زندگی جادوگران میفر اثر آن رایس ساخته شده است.

در این فیلم، الکساندرا داداریو در نقش دکتر روآن فیلدینگ، هری هملین در نقش کورتلند مایفر، تونگای چیریسا در نقش سیپرین گریو و جک هیوستون در نقش لشر بازی می‌کنند. این سریال قرار است در تاریخ 8 ژانویه‌ی 2023 از شبکه AMC پخش شود و دومین مجموعه تلویزیونی در Immortal Universe خواهد بود.

Renfield

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشامی 2023
  • تاریخ اکران: 14 آپریل 2023
  • ژانر: ترسناک
  • کارگردان: کریس مک‌کی

رنفیلد بر اساس طرحی از رابرت کرکمن، اسطوره کتاب‌های مصور کمدی ترسناک است که به سرسپردگی کنت دراکولا پس از عاشق شدن می‌پردازد. نیکولاس هولت در نقش رنفیلد، آکوافینا نقش عشق او و نیکلاس کیج در نقش دراکولا هنرنمایی خواهند کرد. بازگشت نیکولاس کیج به نقش قبلی‌اش، یکی از برترین اتفاق‌هایی است که برای طرفداران دراکولا، می‌تواند بیافتد.

بهترین فیلم خون آشامی سال 2023
بهترین فیلم خون آشامی سال 2023

رنفیلد یا همان Renfield، یک فیلم کمدی ترسناک و فانتزی آمریکایی، به کارگردانی کریس مک‌کی و نویسندگی رایان ریدلی است که بر اساس طرح اصلی رابرت کرکمن ساخته شده است. شاید این فیلم یکی از بهترین فیلم های 2023 باشد که باید طرفداران ژانر ترسناک آن را ببینند و لذت دو عالم را ببرند.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های هیولا محور

The Last Voyage of the Demeter

بهترین فیلم های 2023
بهترین فیلم های خون آشام محور 2023
  • تاریخ اکران: 11 آگوست 2023 (20 مرداد 1402)
  • ژانر: ترسناک، تریلر
  • کارگردان: آندر اوردال (Andre Overdal)

آخرین سفر دِمِتِر یک فیلم فراطبیعی ترسناک آمریکایی به کارگردانی آندره اوردال بر پایهٔ فیلمنامه‌ای از براگی شوت، استفان روزوویتسکی و زاک اولکویچ است. این فیلم اقتباسی از «گزارش سفرنامهٔ کاپیتان»، فصلی از رمان دراکولا اثر برام استوکر از سال ۱۸۹۷ است. در این فیلم کوری هاکینز، اشلینگ فرنچوسی، لیام کانینگهام و دیوید دستمالچیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم یکی از مهمترین فیلم های سال 2023 در ژانر خون‌آشامی است که ما را به سال‌ها قبل و زمانی برمی‌گرداند که یک کشتی باری بداقبال باید دراکولا را به لندن ببرد.

Winnie-the-Pooh: Blood and Honey

بهترین فیلم های خون آشام محور 2023
بهترین فیلم های خون آشام محور 2023

امتیاز IMDB: 4.8

شاید این فیلم را به علت نوستالژیک بودنش و الان ترسناک شدنش بشود خون‌اشامی ترین فیلم های سال 2023 باشد که خون ذهن انسان را بهمراه کلی خاطره بمکد و بیننده را میخکوب کند.

این فیلم در ۲۴ مهٔ ۲۰۲۲ اعلام شد و با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد، زیرا مفهوم آن دربرگیرنده شخصیتی است که به عنوان «نماد محبوب دوران کودکی» شهرت پیدا کرده‌است، و توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد. این فیلم توسط جگد اج پروداکنشز تولید می‌شود و قرار است در ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ برای یک رویداد یک‌شبه از طریق فاتوم ایونتز، آلتیوتود فیلم دستربیوشن، سینپلکس انترتینمنت و سینه‌مِکس منتشر شود.

کریستوفر رابین در دوران کودکی خود با وینی-د-پو، پیگلت و دوستانشان دوست شد و بازی می‌کرد و همچنین برای آنها غذا تهیه می‌کرد. او رشد می‌کند، و این ملاقات‌ها و همچنین عرضه مواد غذایی نادرتر می‌شود و باعث می‌شود پو و دیگران به‌طور فزاینده‌ای گرسنه و ناامید شوند.

وقتی کریستوفر به کالج می‌رود، بازدیدها به‌طور کامل متوقف شده و باعث می‌شود که پو و پیگلت کاملاً وحشی و بی بند و بار شوند و در نتیجه ایور و سایرین در مقطعی کشته و خورده شوند. کریستوفر رابین اکنون در کنار همسر جدیدش به جنگل بازگشته است، به این امید که او را به دوستان قدیمی خود معرفی کند. با احساس خیانت، پو و پیگلت به جنایت مرگبار گروهی از دختران دانشگاهی می‌پردازند که در یک کلبه روستایی ساکن هستند.

پس از اعلام فیلم، کلی مک‌کلور نویسنده سلان نوشت که این فیلم «نمونه‌ای کامل از اشتباهی است که می‌تواند از یک اثر خلاقانه ناشی شود که به مالکیت عمومی می‌افتد». او در ادامه این فیلم را «برداشتی وحشتناک» از وینی-د-پو خواند و همچنین گفت: «[کارگردان] قصد ساخت یک فیلم کالت تاریک و پیچیده را دارد.» جان مندلسون، که برای کلایدر می‌نویسد، تصاویر فیلم را «سوختی کابوسی» و مفهوم آن را «بسیار عجیب‌وغریب» نامید و در عین حال اشاره کرد که «اینترنت در حال دیوانه‌شدن است». روتم روساک که برای نردیست می‌نویسد، گفت: «دیدن این خرس نمادین که به عنوان یک هیولای کابوس‌وار تجسم شده‌است، با روحیه تخیلی لذت‌بخشی صحبت می‌کند که واقعاً ما را الهام می‌بخشد.» جاستین کارتر از گیزمودو نوشت:

«جذابیت خون و عسل کاملاً به این بستگی دارد که آیا حاضر به مصالحه‌کردن با آن هستید و بلافاصله با این ایده که شخصیت‌های کودکان به قاتل تبدیل شده‌اند، ناراحت نمی‌شوید. اینترنت فقط یک دهه پیش با چنین چیزهایی پر شده بود، و به نظر می‌رسد که از همان نوع پارچه بیرون کشیده شده باشد.»

کاتارینا فدر از آرتنت نوشت: «… نمی‌توان تبلیغاتی را مانند آنچه آنها داشته‌اند خرید، و چیزی به من می‌گوید که این پروژهٔ پرشور مستقل بودجهٔ خود را پیدا خواهد کرد و ایده‌های منحصر به فرد کارگردان دربارهٔ قتل زنان در بیکینی را زنده می‌کند.»

خیلی‌ها چشم انتظار فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey هستند و اکنون تریلر جدیدی از آن در اختیار ما قرار گرفته است که در ادامه خواهید دید:

بهترین فیلم های خون آشامی تمام دوران

فیلم های خون آشامی درمیان فیلم‌های ترسناک همیشه از محبوبیت چشمگیری برخوردار بودند و همیشه طرفدران مخصوص خودشان را داشته‌اند؛ این فیلم‌ها نه‌تنها در سراسر جهان که در کشور خودمان نیز بسیار محبوب هستند. امروزه فیلم‌های ساخته شده در رابطه با ومپایرها با فیلم‌های کلاسیک قدیمی فرق کرده‌اند و جلوهای مدرن‌تر به خود گرفته‌اند. در ادامه با بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما اشنا خواهید شد.

Morbius

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشام محور جهان

موربیوس یکی از بهترین فیلم های 2022 خون آشامی به شمار می‌رود. این فیلم به کارگردانی Daniel Espinosa در ژانر درام، ماجراجویی و اکشن، ساخته شده است. نقش‌آفرینی بازیگران بسیاری چون Jared Leto, Adria Arjona, Matt Smith, Tyrese Gibson, Archie Renaux می تواند این اثر را به یکی از بهترین آثار خون‌آشامی سال 2022 تبدیل کند.

داستان این فیلم، روایت‌گر شخصیتی به نام مایکل موربیوس است. مایکل از بیماری خونی نادری رنج می‌برد. او در تلاش است تا با دانش شیمی‌ای که دارد، خود را از این بیماری نجات دهد. اما متاسفانه در این بین، به صورت کاملا ناخواسته، خود را به نوعی خون آشام تبدیل می‌کند.

نقد و بررسی فیلم Morbius

بهترین فیلم های شبیه موربیوس

Slayers

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشام محور جهان

قاتلان که بهترین فیلم 2022 خون آشامی محسوب می‌شود، به کارگردانی K. Asher Levin در ژانر کمدی، فانتزی و ترسناک، ساخته شده و قرار است در سال 2022 اکران شود. فیلم‌نامه این اثر که بهترین فیلم خون آشامی 2022 به حساب می‌آید، توسط نویسندگانی با نام‌های Zack Imbrogno, K. Asher Levin به نگارش درآمده است.

داستان این فیلم، درباره گروهی از اینفلوئنسرهای سوپراستار است. این افراد به یک عمارت، که متعلق به یک میلیاردر بسیار منزوی و گوشه‌گیر است، کشیده می‌شوند.

اما آن‌ها به طور ناگهانی، خود را گرفتار در لانه یک خون‌آشام شیطانی می‌بینند. آن‌ها که به دام او افتاده‌اند، به دنبال راه نجات خود می‌گردند. آن‌ها باید توسط یک گیمر آنلاین معروف و یک شکارچی خون‌آشام قدیمی، نجات پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

خفن ترین فیلم زامبی محور کره ای 2023 و تمام دوران

Nosferatu

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینمای جهان

مورنائو داستان خون آشام استوکر را از دریچه اکسپرسیونیسم آلمانی خودعبور داد و فضایی سرشار از سایه‌ها و تضاد فاحشی بین فضاهای روشن و تاریک ایجاد کرد. تمام این نکات آن را تبدیل به فیلم صامت کمیابی می‌کند که همچنان ترسناک است.

نقد فیلم نوسفراتو (1922 Nosferatu)

فیلم Nosferatu احتمالاً اکثر مخاطبان مدرن را وادار به ترس و وحشت نخواهد کرد، اما زیبایی عجیب و غریب آن رویاهای شما را تحت الشعاع قرار خواهد داد. این یک موفقیت ویژه برای فیلمی است که نزدیک به صد سال قدمت دارد. برخی می‌گویند یکی از بهترین فیلم ها از نظر IMDB همین فیلم است که باید دیده شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین فیلم های کلاسیک علمی تخیلی

Garlic

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشامی جهان

سیر یکی از بهترین فیلم های 2022 خون آشامی به حساب می‌آید. این فیلم که سومین اثر از لیست بهترین فیلم های خون آشامی 2022 است به کارگردانی Ivan Dimitrov در ژانر کمدی، فانتزی و درام ساخته شده و در تاریخ August 1 سال 2022 اکران می‌شود.

داستان این فیلم که بهترین فیلم 2022 خون آشامی به شمار می‌رود، براساس یک قاتل خون‌آشام شکل گرفته است. قاتل خون‌آشامی که با وجود دست و پا چلفتی بودنش اما تمام تلاش خودش را می‌کند تا بتواند مانع فرار شیطان از برزخ شود.

Underworld

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشامی جهان

دنیای زیرین عنوان فیلم اکشن ترسناکی به نویسندگی دنی مک‌براید و کارگردانی لن وایزمن است که در سال ۲۰۰۳ درباره راز تاریخ خون‌آشام‌ها و نوعی از گرگینه‌ها به نام لایکن ساخته شده‌است. این فیلم به عنوان اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های جهان زیرین، و دومین نسخه به ترتیب زمانی این سری به شمار می‌رود. داستان فیلم درباره سیلین (کیت بکینسیل)، خون‌آشامی است که لایکن‌ها را شکار می‌کند.

در این بین او به یک انسان، با نام مایکل کوروین (اسکات اسپیدمن) علاقه پیدا می‌کند که مورد هدف لایکن‌ها قرار گرفته. ۶۰۰ سال است که خون‌آشام‌ها با گرگینه‌ها (در این فیلم به نام لایکن‌ها) در مبارزه‌اند. گرگینه‌ها که تدریجاً در حال افولند، توسط رهبرشان لوسین (مایکل شین) با کشف یک ترکیب خونی مخصوص از خون‌آشام و گرگینه، موفق به ایجاد یک نسل جدید گرگینه می‌شود. منتقدان خیلی به این فیلم روی خوش نشان ندادند، اما دنیای زیرین توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

خفن ترین فیلم ترسناک بقاء محور (زنده ماندن)

Day Shift

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلمهای خون آشامی جهان

تغییر روز، بهترین فیلم خون آشامی 2022 به شمار می‌رود. این اثر به کارگردانی J.J. Perry در ژانر کمدی و فانتزی، ساخته شده و در سال 2022 از طریق شبکه جهانی نتفلیکس پخش خواهد شد. داستان فیلم، درباره پدری سخت‌کوش با یقه آبی شکل گرفته است. تنها هدف او فراهم کردن یک زندگی خوب و ایده‌آل برای دختر باهوش و کوچک هشت ساله‌اش است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

Twilight

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلمهای خون آشامی جهان

گرگ‌ومیش را می‌توان جزو پرفروش‌ترین فیلم های خون آشامی در تاریخ این آثار دانست. خیلی‌ها ممکن است این فیلم را دیده باشند و به‌خاطر تم عاشقانه‌‌اش، از آن خوششان نیامده باشد. گرگ‌ومیش یا همان (Twilight) عنوان نام آشنایی است که بر اساس رمان تخیلی و رمانتیک گرگ و میش، نوشته استفانی مایر و به کارگردانی کاترین هاردویک در سال ۲۰۰۸ اکران شد. این فیلم در روز اول اکران توانست ۳۵٫۷ میلیون دلار فروش کند. عنوان ماه نو (The Twilight Saga: New Moon) دنباله داستان همین فیلم است.

بلا سوان (کریستن استوارت) به شهر کوچک فورکس می‌رود، جایی که مردم به طرز عجیبی ناپدید می‌شوند. او خیلی زود متوجه می‌شود خانواده خون آشام‌ها در این شهر زندگی می‌کنند؛ اما این خانواده خوب هستند و خون آشام‌های بد مردم را می‌خورند. او عاشق ادوارد (رابرت پتینسون) شده و وارد دنیایی ممنوعه می‌شود.

رابرت پتینسون، بیلی بروک، پیتر فاسینلی، تیلور لاتنر و الیزابت ریسر از جمله بازیگران این فیلم هستند. بیش‌از ۱۲۰ میلیون کپی از ۴ رمان اصلی این فیلم به فروش رسید و باتوجه به فروش فوق‌العاده خود فیلم در باکس‌آفیس می‌توان نتیجه گرفت که تعداد طرفداران این فیلم با کسانی که علاقه‌ای به آن ندارند برابر است.

What We Do in the Shadows

بهترین فیلم خون آشامی جهان
بهترین فیلم خون آشامی جهان
  • کارگردان: تایکا وایتیتی
  • نویسنده: تایکا وایتیتی
  • بازیگران: تایکا وایتیتی، جامین کلمنت، ریس داربی، جاناتان برو
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۱۴ میلادی
  • میانگین امتیازات What We Do in the Shadows در IMDB: ۷.۷ از ۱۰

در این فیلم ترسناک خون‌آشام‌ها در یک خانه زندگی می‌کنند و به‌خاطر خوی خون‌آشامی خود نوع زندگی و طرز تفکر متفاوتی نسبت‌به سایر مردم دارند. به‌همین‌دلیل آن‌ها سعی می‌کنند با مشکلات این موضوع کنار بیایند و فیلم هم سعی می‌کند داستان سرگرم‌کننده زندگی آن‌ها را به مخاطب خود نشان دهد.

Night Teeth

Night Teeth (دندان‌های شب)
بهترین فیلم خون آشامی جهان

دندان‌های شب محصول دیگری از سال 2021 در زمینه خون آشامی به شمار می‌رود. این فیلم که بهترین فیلم 2021 خون آشامی به شمار می‌رود، توسط کارگردانی به نام  Adam Randall در ژانر اکشن، مجرمانه و درام، ساخته شده و از شبکه جهانی نتفلیکس اکران شد.

داستان این فیلم که یکی از بهترین فیلم های 2021 خون آشامی به شمار می‌رود، روایت‌گر زندگی یک دانشجوی کالج است. او در نقش راننده، دو خانم مرموز که برای یک شب مهمانی که در سراسر لس آنجلس برگزار می‌شود آماده شده‌اند، قرار می‌گیرد.

اما متاسفانه او متوجه می‌شود که آن‌ها به معنای واقعی کلمه تشنه به خون او هستند. زمانی که او در این شرایط خطرناک قرار می‌گیرد، مجبور می‌شود برای زنده ماندن تلاش کند.

نقد فیلم Night Teeth (2021)

Nightbooks

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلم های خون آشامی

کتاب‌های شب یکی از بهترین فیلم های 2021 خون آشامی به حساب می‌آید. این فیلم به کارگردانی David Yarovesky در سال 2021 ساخته و اکران شد. این اثر که در ژانر خانوادگی، دلهره‌آور و فانتزی، آماده شد توسط نتفلیکس پخش و منتشر شد.

داستان این فیلم که جزو بهترین فیلم های 2021 خون آشامی به حساب می‌آید، به بیان شخصیتی به نام الکی می‌پردازد. او پسری است که بسیار به داستان‌های ترسناک علاقه دارد.

این شیفتگی و علاقه‌ او سرانجام باعث زندانی شدنش می‌شود. پسرک قصه ما توسط جادوگر جوانی که بی‌نهایت شرور است در آپارتمان مدرنش که در شهر نیویورک واقع شده است حبس می‌شود.

نقد فیلم Nightbooks (کتاب های شبانه 2021)

Blood Red Sky

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلمهای خون‌آشامی

آسمان سرخ خونی بهترین فیلم 2021 خون آشامی به شمار می‌رود، این اثر به کارگردانی Peter Thorwarth در ژانر اکشن، دلهره‌آور و ترسناک، ساخته شده است. این فیلم هفتمین عضو از فهرست بهترین فیلم های خون آشامی 2022 محسوب می‌شود که محصولی از سال 2021 می‌باشد، توسط شبکه نتفلیکس پخش شد.

این اثر  که یکی از بهترین فیلم های 2021 خون آشامی محسوب می‌شود، به روایت گروهی از تروریست‌ها می‌پردازد. آن‌ها که قصد دارند یک پرواز شبانه را در اقیانوس اطلس بدزند، درگیر ماجرای عمل زنی می‌شوند که به یک بیماری مرموز مبتلا شده است.

نقد فیلم Blood Red Sky

Dead & Beautiful

بهترین فیلم های خون آشامی 2022
بهترین فیلمهای خون‌آشامی

مرده و زیبا یکی از بهترین فیلم های 2021 خون آشامی به شمار می‌رود. این فیلم که آخرین عضو از لیست بهترین فیلم های خون آشامی 2022 به حساب می‌آید،‌ به کارگردانی David Verbeek در سال 2021 ساخته و از شبکه نتفلیکس پخش شد.

فیلم‌نامه این اثر که بهترین فیلم 2021 خون آشامی محسوب می‌شود، روایت‌گر داستان گروهی از بچه‌های بسیار پولدار و البته لوس است. این بچه‌ها، یک شب از خانه بیرون می‌روند و طی اتفاقی، تبدیل به یک خون‌شام می‌شوند. این واقعه ناگهانی، مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد و بینشان اختلافی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *