پایان سریال The Flash ؛ فصل ۹ آخرین فصل از این سریال است

پایان سریال The Flash در ایستگاه فصل نهم. فصل نهم که از ماه آینده فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد آخرین فصل از سریال The Flash خواهد بود.

سریال The Flash که تاکنون ۸ فصل از آن به عرصه نمایش درآمده قرار است که فصل نهم از این سریال، فصل پایانی آن باشد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

پایان سریال The Flash

فصل جدید سریال The Flash

آخرین فصل سریال The Flash
آخرین فصل سریال The Flash

فلش یک مجموعهٔ تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی، به کارگردانی گرگ برلانتی است که در آن گرانت گاستین نقش بری آلن یا فلش را ایفا می‌کند.

این مجموعه برنده جایزه برگزیده مردم و نامزد جایزه برگزیده کودکان نیکلودین است. این سریال کراس‌آور از سریال‌های دنیای مشترک کماندار می‌باشد و با سریال‌های این دنیای تلویزیونی کراس اُور دارد.

خلاصه داستان

فصل اول

آخرین فصل سریال The Flash
پایان سریال The Flash

در فصل اول سریال The Flash، که در 23 قسمت منتشر شده است، می‌بینیم که یک متخصص بررسی صحنه جرم به نام بری آلن (با بازی گرانت گاستین) بعد از انفجار دستگاه شتاب‌دهنده ذرات در آزمایشگاه S.T.A.R، دارای قدرتی مافوق طبیعی در سرعت می‌شود و به عنوان ابرقهرمانی به نام فلش از این قدرت برای مبارزه و دستگیری فرا­انسان­‌های شرور استفاده می‌کند.

بری به دنبال قاتل مادرش یعنی ایوبارد ثاون می‌گردد. درنهایت او متوجه می­‌شود که مربی‌اش هریسون ولز همان ایوبارد است که تغییر قیافه داده­ است.

فصل دوم

زمان پخش سریال The Flash
زمان پخش سریال The Flash

در فصل دوم طی اتفاقی، فرا­ انسان سریع دیگری به نام زوم از جهانی موازی می‌آید که به دنبال حذف تمام فرا انسان‌های سریع دیگر در جهان‌های موازی است.

بعد از این­که زوم پدر بری را می‌کشد، بری زوم را شکست می‌دهد و به زمان گذشته می‌رود تا جان مادرش را نجات دهد. فصل دوم این سریال هم 23 قسمت دارد.

فصل سوم

فصل جدید سریال The Flash
پایان سریال The Flash

در فصل سوم (23 قسمت) بعد از این­که بری گذشته‌اش را تغییر می‌دهد، خط زمانی جایگزینی به نام Flashpoint را می‌سازد.


بیشتر بخوانید:


بری قادر است که این خط زمانی را به حالت اولش برگرداند اما این کار او باعث ظهور فرا­انسانی خداگونه و سریع به نام ساویتار می‌شود که با بری دشمنی دارد.

وقتی بری به طور اتفاقی به آینده سفر می‌کند متوجه می‌شود که آیریس وست توسط ساویتار کشته شده­ است.

بری، این ابرقهرمان سریال فلش، مصمم می‌شود که آینده را تغییر دهد تا از این اتفاق جلوگیری کند. بعد از نجات آیریس و شکست ساویتار، بری که از ساخت Flashpoint پشیمان است، به صورت داوطلبانه به زندان Speed Force می‌رود.

فصل چهارم

فصل جدید سریال The Flash
فصل جدید سریال The Flash

در فصل چهارم که باز هم 23 قسمتی است، شاهد این هستیم که تیم فلش با موفقیت بری را از زندان Speed Force برمی‌گردانند.

اما در این حین بر اثر اتفاقی چندین نفر از مسافرین یک اتوبوس شهری به فرا انسان تبدیل می‌شوند. این انفجار در واقع توسط کلیفورد دوو، مدعی سریع‌ترین ذهن زنده طراحی شده ­بود. بعد از شکست دوو، بری و دختر آیریس به نام نورا وست-آلن از آینده می‌آیند.

فصل پنجم

آخرین فصل سریال The Flash
پایان سریال The Flash

در طول فصل پنجم، گروه متوجه می‌شود که حضور نورا باعث دگرگونی خط زمانی و رهایی سیکیدا، قاتلی زنجیره‌ای، شده ­است.


بیشتر بخوانید:


آنها درمی‌یابند که سیکیدا با ایوبارد (دشمن فلش در فصل 5) هم‌پیمان است و در واقع این ایوبارد بوده ­است که رسیدن هم‌زمان نورا و سیکیدا را هماهنگ کرده ­است.

بری و نورا درنهایت ایوبارد را شکست می‌دهند اما مجبور می‌شوند که به او اجازه بدهند برود و نورا هم از خط زمانی پاک می‌گردد. این واقعه منجر به بحران ناپدیدی بری می‌شود. فصل پنجم سریال فلش بر خلاف فصل‌های قبلی، در 22 قسمت منتشر شده ­است.

فصل ششم

آخرین فصل سریال The Flash
آخرین فصل سریال The Flash

این فصل راجع به این است که با توجه به چیزی که مردم از خود به جا می‌گذارند، چه چیزی واقعا برای آن‌ها مهم است. برای بری فلشِ ابرقهرمان بودن مهم‌تر است یا پدر بهتری برای نورا بودن؟

در فصل ششم بری و آیریس متوجه می‌شوند که تاریخ بحرانی که در آن بری ناپدید می‌شود به دسامبر 2019 تغییر یافته است و برای اینکه میلیون‌ها آدم را نجات دهند، فلش باید بمیرد. دشمن فلش در فصل 6 رمزی روسو است.

فصل  هفتم

فصل جدید سریال The Flash
فصل جدید سریال The Flash

در فصل 7 تیم فلش به مبارزاتشان علیه ایوا ادامه می‌دهند و موفق می‌شوند تا یک نیروی سرعت جدید بسازند. از طرف دیگر آیریس به دنبال راهی برای رهایی از Mirror Dimension است.

فصل هشتم

زمان پخش سریال The Flash
زمان پخش سریال The Flash

فصل هشتم با حادثه‌ای پنج بخشی به نام Armageddon شروع می‌شود؛ زمانی که فلش مورد هدف دسپرو قرار می‌گیرد. دسپرو ادعا کرده است که سرعتی که با آن بری می‌دود موجب نابودی زمین در آینده خواهد شد.

سریال The Flash با فصل نهم در شبکه The CW به پایان می‌رسد

مجموعه تلویزیونی فلش (The Flash) پس از فصل نهم در شبکه سی‌دابلیو به پایان می‌رسد. تولید این فصل از ماه سپتامبر آینده آغاز می‌شود و در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. فصل پایانی از ۱۳ اپیزود تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پایان سریال The Flash سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *