پوسترهای برتر دنیای سینمایی مارول (MCU) + [عکس]

مارول سالانه فیلم‌های زیادی منتشر می‌کند که پوسترهای بسیار جذابی دارند. همراه ما باشید تا به 12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

فیلم‌های مارول طرفداران بسیاری دارد، زیرا با شروع داستان‌های خودش از فاز اول توانست بهترین فیلم‌های کمیکی را تولید کند. کمپانی مارول طبق معمول قبل از اکران هر فیلم تبلیغات زیادی انجام می‌دهد و با انتشار تریلر و تیزرهای گوناگون و بهترین پوسترها طرفداران را بسیار هیجان زده می‌کند. همانطور که می‌دانید تبلیغات یک فیلم بسیار مهم است و تأثیر زیادی در فروش و شناخته شدن آن خواهد داشت.

تبلیغات مارول معمولاً با انتشار تریلر فیلم شروع می‌شوند. همواره اولین برگ برنده مارول تریلرهای بی‌نظیرش است و همواره با استفاده از آن‌ها فیلم‌هایش را به بهترین نوع ممکن به تمام جهان معرفی می‌کند. این یک راهکار بسیار خوب است، اما تقریباً یک بار مصرف می‌باشد. تریلر فیلم‌ها همواره قبل از اکران آن‌ها بازدید بالایی دارند و بعد از منتشر شدن آن دیگر توجه زیادی به آن‌ها نمی‌شود.

تنها مورد تبلیغاتی که در طول زمان بهترین کارایی را دارد، پوستر فیلم است. مارول همیشه بعد از انتشار تریلر، بهترین پوستر فیلم را هم منتشر می‌کند و می‌توان در آن‌ها نکات پنهان زیادی پیدا کرد. پوسترهای این کمپانی از رنگ لعاب بسیار خوبی برخوردار هستند و سال‌ها پس انتشار فیلم از آن در سایت‌های مختلف استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم 12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

60 فیلم برتر 2023 که منتظر دیدنشان هستیم

12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

  • پر رمز و رازترین پوسترهای سینما

شما می‌توانید فهرست 12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

پوسترهای مارول (بهترین سریال های مارول 2022) در نگاه اول شاید زیاد مورد توجه قرار نگیرند، اما با اکران فیلم و آشکار شدن داستان آن، متوجه ارتباط ویژه جزئیات پوستر با داستان فیلم خواهید شد.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به 12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness (2022)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
بهترین پوسترهای دنیای Marvel

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی در سال 2022 اکران شد و یکی از فیلم‌های مهم مارول به شما می‌رود. این فیلم پوستر بسیار جذاب و خاصی دارد. این پوستر تماماً در قالب رنگ قرمز ساخته شده است و تقریباً تمام کاراکترهای فیلم را به نوعی در جایگاه خاصی از عکس قرار داده تا نقش آن‌ها در داستان را نمایش دهد.

رنگ قرمز این پوستر می‎تواند به معنی نقش خاص و مهم اسکارلت ویچ در این فیلم باشد. اگر این فیلم را دیده باشید، می‌دانید که واندا به یک شرور بزرگ تبدیل شده و در تمام فیلم دکتر استرنج در تلاش است تا جلوی او را بگیرد. تصویر سازی کمیک مانند این پوستر، به بیننده حس یک فیلم بسیار مهیج و ترسناک را می‌دهد. فیلم “دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی” یکی از بهترین پوسترهای مارول را دارد.

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

The Incredible Hulk

12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

فیلم هالک شگقت انگیز یکی از اولین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول می‌باشد. اولین حضور هالک در دنیای مارول در این فیلم به تصویر کشیده می‌شود که ادوارت نورتون ایفای نقش بروس بنر در این فیلم را بر عهده دارد.

این فیلم پوستر بسیار چشم نوازی هم دارد. در این پوستر ما شاهد بروس بنر و هالک هستیم که پشت به پشت یکدیگر قرار دارند. در این پوستر هیبت و عظمت هالک به رخ مخاطب کشیده می‌شود و به طوری می‌توان گفت که نشان دهنده مخالفت این دو نفر با یکدیگر است. به این دلیل که بروس بنر در طول فیلم سعی دارد تا هالک را از بین ببرد.

دیالوگ های برتر هالک در دنیای سینمایی مارول

Avengers: Endgame (2019)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
پوسترهای برتر Marvel

همه فیلم‌های دیگری که انتقام‌جویان را به نمایش می‌گذارند، با نسخه‌های شیک لوگوی «A» در پوسترها عرضه شدند. با توجه به اینکه فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” چگونه پایان یک دوره ده ساله را نشان می‌دهد و بر اساس رویدادهای فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت ساخته می‌شود، اولین پوستر این فیلم، تأثیرات کار تانوس بر روی انتقام جویان را به تصویر می‌کشد.

در حالی که لوگوی انتقام جویان به خاکستر تبدیل می‌شود، پوستر با حاله تیره‌ای پر شده است تا پایان فاز سه دنیای مارول را نشان دهد. اگر به دقت نگاه کنیم، لبه‌های لوگو با رنگ‌های فراوان سنگ‌های بی‌نهایت، شش سنگ قدرتمند که 22 فیلم دنیای مارول قبل از پایان بازی را به هم متصل کرده‌اند، می‌درخشند. این لوگو با جزئیات فوق العاده به یکی از برترین پوسترهای مارول تبدیل شده است.

نقطه ضعف اعضای انتقام جویان چیست؟

Avengers: Infinity War

12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت را می‌توان بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول دانست. جنگ ابدیت سومین فیلم مجموعه انتقام جویان است که ورود تانوس به این دنیای سینمایی را به تصویر می‌کشد.

این فیلم همچنین پوستر بسیار فوق العاده‌ای هم دارد که تمامی انتقام جویان در آن دیده می‌شوند. فضای این پوستر رنگ و لعاب کهکشانی دارد و حتی در بعضی از جاهای آن می‌توانید سیاره‌ها را ببینید. حال و هوای کهکشانی این پوستر به سفرهای فضایی که در این فیلم می‌افتد مرتبط است.

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

Guardians Of The Galaxy Volume 2 (2017)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
برترین پوسترهای مارول

قسمت دوم فیلم محافظان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) یکی از پوسترهای برتر Marvel را دارد. این پوستر به نکات فیلم و شخصیت اصلی آن، یعنی استار لرد با بازی کریس پرت اشاره زیادی دارد. کاراکتر پیتر کویل در این فیلم یک واکمن مخصوص از که از مادرش هدیه گرفته است را در همواره با خود حمل می‌کند. در این واکمن پر از آهنگ‌های ستاره دهه 80 می‌باشد و پیتر علاقه زیادی به آن نشان می‌دهد.

این پوستر یک میکس آهنگ را نشان می‌دهد که روی هر کدام از نوارها اسم اعضای گروه محافظان کهکشان نوشته شده است. اگر توجه کنید هر کدام از نوشته‌ها به سبک رفتاری و سلاح‌های آن‌ها اشاره دارد و در انتهای آن‌هایک نوار را می‌بینیم که اسمی ندارد و نشان دهنده عضو حدید این گروه یعنی منتیس است. در طول داستان این فیلم یک کاراکتر به نام منتیس به گروه آن‌ها اضافه می‌شود که قدرت کنترل احساسات افراد را دارد.

بی باک ترین اعضای نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول

Mini-Sized Heroes – Ant-Man And The Wasp (2018)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
بهترین پوسترهای مارول

به دلیل قدرت تغییر اندازه مرد مورچه‌ای و زنبورک، کوچک‌ترین اعضای انتقام جویان در دنیای مارول به شمار می‌روند. پوستر ماجراجویی آن‌ها در سال 2018 این موضوع را با شخصیت‌های اصلی با بازی پل راد و اوانجلین لیلی که یک قطعه کوچک در مرکز اشغال کرده بودند، به معنای واقعی کلمه نشان داد.

این یک انتخاب خلاقانه برای تبلیغات و بازاریابی فیلم خوب است و آن را از سایر پوسترهای معمولی مارول متمایز می‌کند که در آن قهرمان در مقایسه با شخصیت‌های دیگر به عنوان یک غول بزرگ ظاهر می‌شود. این پوستر یکی از بهترین پوسترهای دنیای Marvel به شمار می‌رود، زیرا به سادگی تمام مفهوم کاملی از این فیلم را به بیننده منتقل می‌کند.

بهترین کمیک های مرد مورچه ای

Spider-Man: Far From Home (2019)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

اگر “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” یک فیلم کمدی نوجوانان بود، فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” هم به عنوان یک فیلم ماجراجویی و هم به عنوان یک داستان ابرقهرمانی این موضوع را جذاب‌تر کرد. پوستر این فیلم در سال 2019 رویکردی کاملاً ساده داشت تا به این فرضیه اشاره کند که ماسک مرد عنکبوتی مملو از برچسب های مسافرتی چسبانده شده بود.

پوستر دور از خانه می توانست شامل لحظاتی از شهرهای مختلف اروپایی باشد که پیتر پارکر و دوستانش از آنها دیدن می‌کنند، اما درعوض به طرز هوشمندانه‌ای با برچسب‌های پرواز و چوب سفر، ماجراهای بد اروپایی پارکر را پیش بینی می‌کند. مارول خلاقیت بسیار زیادی در ساخت پوسترهایش به خرج می‌دهد و پوستر این فیلم نمونه یکی از خلاقیت‌های این کمپانی است.

خفن ترین و بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی

Eternals (2021)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

جاودانه‌ها به عنوان یک گروه کاملاً جدید در دنیای سینمایی مارول در نظر گرفته شده بود که با قهرمانان معمولی زمین مانند انتقام جویان تفاوت داشتند. این موجودات فرا زمینی با برخورداری از قدرت‌های خاص و طول عمر طولانی، هر یک از آن‌ها سیاره را از نابودی نجات داده‌اند.

بنابراین، عادی است که پوستر این فیلم، ابدی ها را در حال ظهور از طلوع خورشید جدید با سفینه فضایی خود در بالا نشان دهد. برچسب پوستر فیلم “در آغاز…” که درست بالای عنوان قرار داده شده است، زمینه بیشتری را برای آنچه در آینده نشان خواهد داد، اضافه می‌کند.

هر آنچه که درباره فیلم اترنالز باید بدانید

 

Thor Ragnarok (2017)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

یک موضوع مشترک در تمام پوسترهای اصلی فیلم‌های مارول، نمایش گروه بازیگری جاه طلبانه در یک قاب است که با موضوعیت تخریب و ضرب وشتم در پس زمینه کامل می‌شود. فیلم ثور : رگناروک نه تنها با نمایش عمودی بازیگران خود، بلکه همچنین به طور کامل قالب رنگی فیلم‌های ثور را دوباره تنظیم می‌کند تا ظاهر تازه‌تری به این پوستر ببخشد.

پوسترهای دو نسخه قبلی راگناروک با سایه های آبی تیره بود و فضایی تلخ و ملایم را به آن اضافه می‌کرد. با این حال، پوستر یکی از بهترین فیلم‌های تایکا وایتیتی، نکاتی از سبز، آبی و قرمز را با هم ترکیب می‌کند تا حسی رنگارنگ به مخاطب منتقل شود. از آنجایی که فیلم متوجه می‌شود که ثور (بهترین کمیک های مایتی ثور) چکش خود را از دست می‌دهد و مدل موی جدیدی پیدا می‌کند، عادی است که سبک پوستر با دیگر فیلم‌های ثور متفاوت باشد.

بهترین کمیک های ثور

Black Panther (2018)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

پوستر پلنگ سیاه نه تنها به خاطر ظرافت سیاه و طلایی‌اش، بلکه به خاطر ارتباط تاریخی‌اش نیز متمایز می‌شود. با توجه به اینکه تیچالا یکی از اولین ابرقهرمانان سیاه پوست دنیای سینمایی مارول است، تصویر پوستر از او در حال نشستن بر تخت به نظر می‌رسد که اشاره مستقیمی به عکس معروف نیوتون می‌باشد که روی صندلی نشسته و مسلح به تفنگ و نیزه است.

این تصویر نمادین از پوستر معروف حزب پلنگ سیاه در سال 1967 می‌آید، لباس سیاسی که نیوتن هم بنیانگذار آن بود. درست زمانی که پوستر منتشر شد، چندین طرفدار شروع به اشاره به شباهت‌ها و ستایش مارول برای ساخت یک پوستر متفاوت و هوشمندانه کردند.

بهترین کمیک های پلنگ سیاه

Spider-Man: Homecoming (2017)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در واقع مبارزه یک ابرقهرمان برای نجات دنیا را نشان نمی‌دهد. این فیلم پیتر پارکر جوان را در طول کارهای دبیرستانی‌اش و روابط عاشقانه‌ای که گرفتار آن‌ها می‌شود را به تصویر می‌کشد. پوستر این فیلم هم دقیقاً عمق این مطلب را می‌رساند که این فیلم قرار نیست در حد یک اثر انتقام جویان باشد و صرفاً قصد دارد تا زندگی شخصی کاراکتر اصلی فیلم را در کنار زندگی ابرقهرمانی‌اش به مخاطب نمایش دهد.

اگر به نکات ریز پوستر توجه کنید متوجه می‌شوید که تا چه حد به داستان اصلی فیلم مربوط می‌شود و تقریباً بخش‌های اصلی آن را نشان می‌دهد. این پوستر با عکس‌های برش خورده شخصیت‌های فیلم و دست نوشته‌هایی در گوشه و کنار آن حس یک دفترچه خاطرات از پیتر پارکر را به مخاطب ارائه می‌کند.

برترین دیالوگ های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول

Captain America: The First Avenger (2011)

10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول
10 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول

استیو راجرز با نام مستعار کاپیتان آمریکا (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا ) در اولین حضور خود به عنوان یک قهرمان جنگ جهانی دوم، اغلب در جلدهای کمیک پر جنب و جوش و فوق‌العاده‌ای به تصویر کشیده می‌شد که مرد آبی‌پوش را به‌عنوان یک ابرقهرمان شجاع و شاداب نشان می‌داد. با این حال، پوستر اولین حضور این شخصیت در دنیای مارول رویکردی هوشیارتر برای انسانی کردن شخصیت او دارد.

راجرز با وجود میهن‌پرستی عمیق آمریکایی و قدرت‌های ناشی از سرم ابر سرباز، لحظات درون‌گرایی خود را در میانه جنگ دارد. این پوستر علاوه بر نشان دادن تمام این نکات، نشان دهنده یک رهبر بسیار خوب و مورد اعتماد است که می‌تواند انتقام جویان را راهنمایی کند. او به عنوان اولین انتقام جو به خوبی در پوستر اولین فیلم خودش به تصویر کشیده شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 12 تا از بهترین پوسترهای دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *