جذاب ترین انیمه هایی که قهرمان داستان می میرد ؛ 12 مرگ شوکه کننده

وقتی به درستی نوشته می‌شود، مرگ شخصیت اصلی بر بینندگان تأثیر زیادی می‌گذارد. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد آشنا شوید.

هر چند وقت یکبار، انیمه‌ای از راه می‌رسد و انتخاب بحث برانگیزی را برای کشته شدن شخصیت اصلی انجام می‌دهد. سازندگان به دلایل زیادی کاراکترها را می‌کشند، اما باید به خاطر داشته باشند که مرگ یک کاراکتر اصلی باید روی داستان تأثیر بگذارد. مرگی که به دلیل شوکه‌وار بودن انجام می‌شود یا مرگی که هیچ هدفی برای داستان یا رشد شخصیت دیگری ندارد، یک مرگ هدر رفته می‌باشد، و داستانی را بسیار بی‌ارزش‌تر می‌کند.

طرح “مردن شخصیت اصلی انیمه” می‌تواند مقدمه‌ای عالی برای یک خط داستانی خارق العاده‌تر باشد. یا می‌تواند تاثیر عاطفی روی مخاطب ایجاد کند. بسیاری از انیمه‌های شگفت‌انگیز از این سبک استفاده می‌کنند و خود را به‌عنوان انیمه‌های کلاسیک تثبیت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

مرگ های غیرمنتظره

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

برخی از سریال‌های انیمه به دلیل مرگ شخصیت‌ها در مقیاس بزرگ بدنام می‌شوند، در حالی که برخی دیگر با صحنه‌های مرگشان بسیار باهوش‌تر هستند. با این وجود، مرگ شخصیت‌های خوب نوشته شده می‌تواند مقدمه‌ای برای یک انیمه باشد یا پایان رضایت‌بخشی به آن بدهد. پس اگر می‌خواهید با برترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه هایی که قهرمان آن می میرد بپردازیم.

Grave Of The Fireflies

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

Grave of the Fireflies خود را به عنوان یک فیلم جنگی بسیار تحسین شده توسط استودیو جیبلی تثبیت کرد و تماشای آن دلخراش بود. طرفداران به سرعت به تماشاگران جدید درباره محتوای سنگین و غم انگیز فیلم هشدار دادند. Grave of the Fireflies یک انیمه کاملا متفاوت از فیلم‌های دنج، عجیب و غریب و استودیو جیبلی است.

پس از بمباران 1945 در کوبه، سیتا و خواهر کوچکش، ستسوکو، یتیم می‌شوند و برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. وضعیت ناگوار آنها منعکس کننده واقعیت ناگوار بسیاری از جوانان ژاپنی است که پس از جنگ جهانی دوم که خانه‌ها و خانواده‌های آنها را ویران کرد، رنج بردند. سیتا علیرغم تمام تلاش‌هایش نمی‌تواند از پس آنها برآید و زندگی آنها را تامین کند و این دو تسلیم سوء تغذیه و گرسنگی می‌شوند.

Clannad: After Story

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

Clannad انیمه‌ای است که می‌تواند اشک شما را در بیاورد. در پایان این داستان، شخصیت اصلی می‌میرد. نگیسا در تمام زندگی خود از بیماری رنج می‌برد. علیرغم تلاش با تمام توان، او در نهایت در فیلم Clannad: After Story پس از زایمان درگذشت. نه تنها این، نوزاد او نیز نتوانست زنده بماند.

Death Note

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

Death Note یک انیمه هیجان‌انگیز روان‌شناختی است که بازی‌های ذهنی و انحرافی زیادی دارد. لایت یاگامی، قهرمانی که تبدیل به آنتاگونیست این انیمه می‌شود، در ابتدا به عنوان یک نابغه اصولی و منظم معرفی می‌شود که می‌خواهد از قدرت Death Note برای پاکسازی جهان از شروران استفاده کند.

در این فرآیند، لایت تبدیل به یک خلافکار می‌شود که هدف اصلی او از عدالت به حفظ قدرت خود در جهان به عنوان کیرا تغییر می‌کند. این انیمه مرگ نهایی لایت را پیش‌بینی می‌کند. شینیگامی که به او دفترچه مرگ را داده بود، ریوک، آشکارا به لایت می‌گوید که وقتی زمان او فرا می‌رسد، ریوک کسی است که نام لایت را در Death Note می‌نویسد.

Dragon Ball

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

در سرتاسر انیمه Dragon Ball (بهترین انیمه های شبیه دراگون بال)، گوکو بیش از چند بار می‌میرد. با توجه به Dragon Ball Z، با این حال، Goku به طور رسمی حداقل سه بار بسته به خط زمانی می‌میرد. در تایم لاین اصلی، گوکو در آخرین تلاش برای شکست دادن رادیتز توسط پیکولو کشته می‌شود.

گوکو پس از اینکه سل تصمیم گرفت تنها راه برنده شدن این است که خود را منفجر کند، دوباره در طول بازی‌های سل می‌میرد. گوکو سل را به سیاره کینگ کای انتقال می‌دهد، جایی که انفجار سل آنها را نابود می‌کند. در جدول زمانی جایگزین Future Trunks، گوکو به یک بیماری نادر قلبی تسلیم می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد. حضور این انیمه در فهرست برترین انیمه هایی که قهرمان آن می میرد یک اولویت برای ما بود.

Fullmetal Alchemist

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

قبل از بازسازی سال 2009، انیمه Fullmetal Alchemist با پایان خود چرخشی شگفت‌انگیز داشت. ممکن است به دلیل انتشار مانگا در زمان پخش اولین انیمه در سال 2003 باشد که باعث شد نویسندگان در استودیو بونز کاملا پایان این انیمه را با مانگا متفاوت کنند.

در قسمت پایانی، ادوارد الریک با Envy روبرو می‌شود. این هومونکولوس هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا ادوارد را غافلگیر کند. او حتی به متحدان فوت شده ادوارد تبدیل می‌شود و شروع به طعنه زدن به او می‌کند. در آخرین تلاش، Envy هویت خود را به عنوان اولین پسر هوههایم و خلقت هومونکولوس آشکار می‌کند، که فقط حواس پرتی او برای کشتن ادوارد است.

Chrono Crusade

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

Crono Crusade داستانی از عشق و ماجراجویی را روایت می‌کند که به طرز غم انگیزی به پایان می‌رسد. مرگ شخصیت اصلی، روزت کریستوفر، بیش از همه طرفداران را شوکه کرد. روزت که سعی می‌کند برادرش را با مبارزه با شیطان نجات دهد، باید همراه با معشوقش، کرونو، بمیرد. نه تنها این، بلکه حافظه برادرش از روزت نیز از بین رفت.

Zombie Land Saga

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

ساکورا میناموتو که یک دختر دبیرستانی عادی است، در راه مدرسه توسط یک کامیون حمل بار زیر گرفته می‌شود و در قسمت اول بلافاصله کشته می‌شود. با این حال، کوتارو تاتسومی برنامه‌هایی برای ساکورا دارد.

کوتارو با استفاده از نکرومانس ساکورا را احیا می‌کند و قصد دارد از او به عنوان عضوی از یک گروه خوانندگان برای احیای استان ساگا در ژاپن استفاده کند. این یک نقشه مزخرف است و کوتارو در مورد اینکه چگونه قصد دارد هدف خود را با استفاده از یک گروه خوانندگان زامبی محقق کند، آشکار نیست، اما فرض این انیمه تنها بر مرگ ناگوار ساکورا می‌باشد.

JoJo’s Bizarre Adventure

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

اولین آرک از فرنچایز JoJo’s Bizzare Adventure با به تصویر کشیدن مرگ اولین قهرمان داستان، جاناتان جوستار، قابل توجه شد. طرفداران در این اولین مرگ برای چنین انیمه فوق العاده و لذت بخشی دل شکسته بودند. مرگ جاناتان جوستار مرگی بسیار دلخراش و غم انگیز بود.

جاناتون پس از گذراندن بخش قابل توجهی از زندگی خود در تضاد با دیو، بقیه روزهای خود را به توقف آرزوهای دیو برای تسلط بر جهان اختصاص می‌دهد. جاناتان تا زمانی که جان خود را فدا کند تا مطمئن شود که دیو را با خود به پایین می‌برد، نجابت خود را حفظ می‌کند. متأسفانه، دیو از کشتی در حال غرق شدن جان سالم به در می‌برد و دوباره به عنوان یک تهدید در قسمت‌های سری بعدی ظاهر می‌شود.

YuYu Hakusho

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه ای که شخصیت اصلی آن می میرد

یکی از معروف‌ترین مرگ‌های شخصیت اصلی باید مرگ یوسوکه اورامشی از یویو هاکوشو باشد. مرگ ناگهانی او در قسمت اول اتفاق افتاد و کاتالیزوری شد که او را به دنیای عجیب ارواح و شیاطین پرتاب کرد. یوسوکه خود را نوجوانی بداخلاق نشان می‌دهد که مدرسه را رها می‌کند، سیگار می‌کشد و شوخی می‌کند و وارد دعوا می‌شود.

برخی از معلمان معتقدند که او یک پانک بی ارزش است، اما یوسوکه قلب خوبی در زیر ظاهر خشن خود دارد. او پسری را از ماشینی که در حال نزدیک شدن است نجات می‌دهد و در جریان این کار جان خود را از دست می‌دهد، اما او به عنوان یک روح با یک دختر مو آبی مرموز “بیدار می‌شود” که آماده است با او معامله‌ای کند.

Attack On Titan

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
برترین انیمه هایی که قهرمان آن می میرد

خطر اسپویل پایان حمله به تایتان!

حمله به تایتان از کشتن تعداد بزرگی از شخصیت‌های اصلی و حامی خود ابایی ندارد، به خصوص غیرنظامیان بی‌شماری که توسط تایتان‌ها کشته می‌شوند. دیدن مانگاکا Hajime Isayama که شخصیت اصلی خود را کشته است نباید طرفداران را شگفت زده کند.

چندین شرایط و نکات داستانی در طول انیمه، مرگ ارن را ضروری، اجتناب ناپذیر و قابل پیش بینی می‌کند. هنگامی که فصل سوم شروع می‌شود، طرفداران نزول تدریجی ارن را به وسواس ضد تایتان خود می‌بینند، تا جایی که او مایل است برای انتقام خود، نسل کشی گسترده‌ای انجام دهد. برای برخی حتی دیدن رفتن او راضی کننده است.

Summer Time Rendering

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
بهترین انیمه هایی که قهرمان آن می میرد

Summer Time Rendering یک حلقه سفر در زمان از درام، رمز و راز و موجودات سایه گاه قاتل است. این طرح همچنان پر از تعلیق است و طرفداران را در لبه صندلی‌های خود نگه می‌دارد، حتی اگر قهرمان آن چندین بار مرده باشد. پس از مرگ خواهر خوانده‌اش، شینپی برای شرکت در مراسم خاکسپاری به زادگاهش، جزیره‌ای کوچک باز می‌گردد.

وقتی شینپی متوجه می‌شود چیزی در مورد مرگ او اتفاق افتاده است که به نظر می‌رسد هیچ کس دیگری متوجه آن نمی‌شود، به اتفاقاتی که افتاده است مشکوک می‌شود. زمانی که شینپی تلاش می‌کند ماجرای واقعی را آشکار کند، با یک زن مرموز و مجروح مرگبار و یک گلوله ناگهانی به سر مواجه می‌شود. او دوباره در همان روز از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد که می‌تواند به گذشته سفر کند.

Cowboy Bebop

بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد
برترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد

مرگ اسپایک اشپیگل برای بسیاری از طرفداران به محل بحث و مناقشه تبدیل شده است و برخی فکر می‌کنند که او اصلاً نباید می‌مرد. او در قسمت‌های گذشته به سختی از مرگ فرار می‌کند، بنابراین قسمت پایانی بسیار دلخراش است. از نظر واقع بینانه، بعید است که رقیبش، ویسیوس، به او اجازه دهد تا زندگی شادی داشته باشد.

رویدادهای Cowboy Bebop قصد دارند نشان دهند که یک فرد نمی‌تواند از گذشته خود پیشی بگیرد؛ زیرا اتفاقات گذشته یک نفر در نهایت به او خواهد رسید. این دقیقاً همان چیزی است که اسپایک تا آنجا که می‌تواند فرار خود را با جولیا بازی می‌کند. پس از مرگ او، اسپایک متوجه می‌شود که باید با ویسیوس روبرو شود و اوضاع را درست کند… یا در تلاش بمیرد. از نظر بسیاری از طرفداران انیمه، Cowboy Bebop بهترین انیمه ای که شخصیت اصلی آن می میرد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *