تاریخ انتشار مینی سریال الی گمشده (Lost Ollie) + [تریلر + عکس]

تاریخ انتشار مینی سریال الی گمشده (Lost Ollie) مشخص شد. همزمان با انتشار اولین تریلر از این سریال، نتفلیکس از تاریخ انتشار این مینی سریال جداب رو نمایی کرد.

نتفلیکس اولین تریلر مینی‌سریال ماجراجویانه الی گمشده (Lost Ollie) را رونمایی کرد. در ادامه همراه با جزئیات خبر انتشار این مینی سریال جذاب همراه ما باشید.

تاریخ انتشار مینی سریال الی گمشده (Lost Ollie)

تریلر سریال الی گمشده

تریلر مینی سریال Lost Ollie
تریلر مینی سریال Lost Ollie

داستان الی گمشده در مورد یک اسباب بازی گمشده است که همه خطرات را به جان می‌خرد تا به پسری که او را گم کرده ملحق شود. این سریال چهار اپیزودی از کتاب ادیسه الی (Ollie’s Odyssey) نوشته ویلیام جویز الهام گرفته است.


بیشتر بخوانید:


صدا پیشگی این مینی سریال جذاب را جاناتان گراف بر عهده گرفته است.

جاناتان گراف که سابقه صداپیشگی در نقش کریستف فیلم یخ‌زده (Frozen) را دارد، در نقش اصلی سریال صداپیشگی می‌کند. ماری جی. لبیج، تیم بلیک نلسون، جینا رودریگز، جیک جانسون و کسلر تالبوت دیگر بازیگران و صداپیشگان سریال خواهند بود.

تیزر مینی سریال الی گمشده
تیزر مینی سریال الی گمشده

شنان تیندل که کوبو و دو تار (Kubo and the Two Strings) و کارولاین (Caroline) را در کارنامه دارد، پدیدآورنده، نویسنده و تهیه‌کننده این سریال و پیتر رمزی که با مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی (Spider-man: Into the Spider-verse) برنده اسکار شده، کارگردان و تهیه‌کننده آن است.

تریلر مینی سریال Lost Ollie

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار مینی سریال Lost Ollie سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *