تریلر انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague + [عکس]

به تازگی مشخص شده است مانگا The Ice Guy and His Cool Female Colleague یک انیمه دریافت خواهد کرد. در این نوشتار به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

وب سایت رسمی انیمه تلویزیونی اقتباسی The Ice Guy and His Cool Female Colleague نوشته میوکی تونوگایا، روز چهارشنبه کارکنان اضافی، تصویری کلیدی (تصویر) و اولین تریلر این انیمه را فاش کرد. تاریخ انتشار انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague سال 2023 می‌باشد.

تریلر انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague

همراه با کارکنان انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague

تریلر انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague
تریلر انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague, تاریخ انتشار انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague, مانگا The Ice Guy and His Cool Female Colleague, کارکنان The Ice Guy and His Cool Female Colleague

کارکنان The Ice Guy and His Cool Female Colleague :
ترکیب سریال: توموکو کامپال (Ao Haru Ride)
طراحی شخصیت‌ها: میاکو کانو (Rikei ga Koi ni Ochita no de Shoumei Shite Mita)
موسیقی: روکا کاوادا (کودکان گاکوئن)

Mankyuu این انیمه را در استودیو Zero-G و Liber هدایت می‌کند. تونوگایا در آگوست 2018 انتشار این مانگای کمدی عاشقانه را در حساب توییتر خود آغاز کرد. Square Enix مانگا The Ice Guy and His Cool Female Colleague را برای انتشار در جولای 2019 انتخاب کرد. جلد ششم آن نیز در 22 ژوئن منتشر شد.

Comikey در نوامبر 2021 مجوز این مانگا را به زبان انگلیسی صادر کرد و آن را به صورت دیجیتالی در وب سایت خود منتشر می‌کند. Square Enix همچنین این مانگا را به زبان انگلیسی در وب سایت Manga UP منتشر می‌کند.

تریلر انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *